Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Eurodiett

Den store felles ED-tråden

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-01-11, 14:04   #776
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!
Tante rød fant det for godt å komme en uke før tiden denne gang (sikker pga omleggingen), og dermed ble jeg angrepet - hardt angrepet av søthunger i går
Gikk greit leeenge, faktisk helt til kvelden - men da ble det noen nøtter og mørksjokolade smeltet og rørt ut med melk
Kjenner det ennå, og har nå tillatt meg noen mandler men må nok ta meg et ekstra måltid og 4 liter vann for å unngå flere utskjeielser

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:08   #777
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Stakkars gutten! Det er vel bare hvile og ro som hjelper og drikke masse da! Vi har akkurat vært der selv. Har ennå hoste, men kjenner at nå er det virkelig på vei vekk! Håper å få trent igjen i slutten av denne uken.
Kanskje det er derfor jeg fikk det store sprekket også. Jeg har ikke trent på tre uker nå og sitter mye inne. Da kjeder jeg meg...kjede=spise godt og "kose" meg. Ja de gamle vanene sitter nok grodd fast. Men vi får overvinne de kjappere fra gang til gang.....

...nobody is perfect! Helt enig med deg Titti, godt å se at vi alle har de samme utfordringene. Men nå har jeg virkelig lyst å avsukre meg, og være godtefri til 1.april! Så blir det 2 1/2 mnd. uten godteri! Det skal jeg klare. Klarte jo tre måneder før jul nå...så da må jeg klare det igjen!

Håper du finner drømme-kjolen. Det er viktig for oss jenter! Det er en stor dag! Så heldig du er at den brudebutikken er blitt kåret til beste i fylket....
God bedring til lille-gutt!

Takk. Vi har vært en tur hos legen nå, det var ikke bakterielt, så da er det bare tiden som hjelper. Det går i is og cola zero her og repsils.
Blir så som så med trening på meg nå, jeg må være hjemme med gutten morgen også, men satser på at han er frisk til torsdag, slik at jeg kan få trent mens han er på skolen.

Jeg er med på avsukring vet du. Synes i grunn det går greit å holde meg unna høykarbo, men det finnes mange sukkerfrie sjokolader som også frister....har som mål å også holde meg unna dette, jeg går ikke ned når jeg unner meg slikt.

Blir spennende å prøve kjoler, jeg har jo en kjole oppi hodet mitt, men om den finnes og om den passer meg, det gjenstår å se.




Opprinnelig lagt inn av Monica31, her.

Anngående det å få med mannen også, var jeg nødt til en forandring nå. Helt frem til nyttår har jeg vært så gira at ingen ting har gjort meg noe. Men nå er det mer en kamp å være konsekvent til tider . Nå har jeg mer behov for støtte.
Tror det er viktig at de skjønner at dette er ikke gjort i en fei. Støtte kan de gi på å være med. Men det er viktig at de selv vil og har sin egen motivasjon. Hva kan motivere mannen din tror du? Min gremmes over "god"-tillegget på magen og han er med i nordsjørittet og det er godt å slippe å dra på minst mulig!
Ja, ja hvem har sagt det er en lek å få vekk dårlige, inngrodde vaner....?????? Jeg skal uansett ikke gi meg, samme hvor mange drop-out det blir på veien mot målet....

ja, jeg også kjenner jeg trenger mer støtte nå. Jeg stekte vafler her i helgen og så skulle jeg en ED-pannekake tll meg selv i vaffelhjernet slik at jeg også var med liksom. Endte med at alt brant seg fast i hjernet og røra tøyt ut, og det var den siste jeg hadde. da var jeg helt på gråten og dritsur lenge etterpå. Der satt liksom de og gaflet i seg og stakkars meg fikk ikke engang en tørr ED-vaffel.

Siden forloveden min var så flink å slutte å røyke for min skyld, føler jeg at jeg ikke kan vær for kravstor, men han begynner å få en rund fin kosemage nå.

Men vi skal hvertfall få oss hund i 2011 og da får han jo litt trim der.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 15:09   #778
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!
Tante rød fant det for godt å komme en uke før tiden denne gang (sikker pga omleggingen), og dermed ble jeg angrepet - hardt angrepet av søthunger i går
Gikk greit leeenge, faktisk helt til kvelden - men da ble det noen nøtter og mørksjokolade smeltet og rørt ut med melk
Kjenner det ennå, og har nå tillatt meg noen mandler men må nok ta meg et ekstra måltid og 4 liter vann for å unngå flere utskjeielser

Kjedelig når en blir så sugen, fant ut det var nok det som var mitt problem forrige uke også. Det der hørtes forresten veldig godt.

Lykke til med å komme deg gjennom dagen, føler med deg, prøv å få den til å gå så fort som mulig og legg deg tidlig.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:48   #779
Popp
Seniormedlem
 
Popp sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Alder: 52
Innlegg: 1.401
Popp er en juvelPopp er en juvelPopp er en juvel

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Monica31

Så over til helgen....ja hva skal jeg si...et eller annet rart med hjernen min....etter å ha et slikt formidabelt vekttap så SKEIER jeg totalt ut!!!!!!! Jeg må desverre bruke det ordet for jeg hadde ikke bestemt meg for det på forhånd....sjokolade, potetsuppe med loff...ja går det ann?!???!!?

Det er akkurat dette jeg selv opplevde i oktober, og jeg brukte enda lenger tid på å skjønne at det ikke kunne fortsette. Men jeg har lært av å gå gjennom den prosessen og det antar jeg du også har? Det 0,5 kiloet er nok bare vann (mer karbohydrater binder visst mer på vann).

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.
BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!

Godt å høre at det var flere som fikk søtsuget som jeg opplevde for fullt igår. Skikkelig jobbi har det vært.. løste det ved noen ekstra barer og kjeks..

Har meldt meg på trening til ikveld. Titti: blir det trening imorgen, tirsdag? God bedring med gullet

__________________
Når veien til et nytt kosthold føles tungt, så ikke glem at den er fortsatt uovervinnelig ~ 2010.
Husk å snu i tide ~ 2012
I'm back ~ 2016

Journalen
Popp er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodiett Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 18:50   #780
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Takk for det, Popp.

Ser ut som det blir en dag til på sofaen i morgen, så det blir nok ikke noe trening dessverre....men torsdag satser jeg på trening jaffal!

Vi lærer underveis ja.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 10-01-11, 21:45   #781
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

BTW - dette søtsuget jeg ikke hadde forrige uke..... jada - er det her!!!
Tante rød fant det for godt å komme en uke før tiden denne gang (sikker pga omleggingen), og dermed ble jeg angrepet - hardt angrepet av søthunger i går
Gikk greit leeenge, faktisk helt til kvelden - men da ble det noen nøtter og mørksjokolade smeltet og rørt ut med melk
Kjenner det ennå, og har nå tillatt meg noen mandler men må nok ta meg et ekstra måltid og 4 liter vann for å unngå flere utskjeielser

Takk for alle velmenende ord! Du og alle dere andre er virkelig støttende når det trengs! Det er godt å høre at dere har og er igjennom det samme selv!
Selv om det er naturlig kanskje er det utrolig irriterende!!!!!!!!!!!

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

Jeg er med på avsukring vet du. Synes i grunn det går greit å holde meg unna høykarbo, men det finnes mange sukkerfrie sjokolader som også frister....har som mål å også holde meg unna dette, jeg går ikke ned når jeg unner meg slikt.

Bra du er med....det er lett å bestemme seg etter en skikkelig sjokolade, men dagen etter kan suget være der igjen selv om man vil noe helt annet! Syntes fryktelig synd på deg med den vaffel-episoden. Da er livet hardt å leve.....du verden, de tårene var trengende! Jammen meg er du god! Nikk og bukk....
For meg blir all sjokolade en kose vane...til og med de sukkerfrie. De er så gode at jeg går å knasker på de hele tiden. Det jeg vet funker på meg er total avholds. Så nå er målet til 1.april. Det vil jeg klare!

Opprinnelig lagt inn av Popp, her.

Det er akkurat dette jeg selv opplevde i oktober, og jeg brukte enda lenger tid på å skjønne at det ikke kunne fortsette. Men jeg har lært av å gå gjennom den prosessen og det antar jeg du også har? Det 0,5 kiloet er nok bare vann (mer karbohydrater binder visst mer på vann).
Godt å høre at det var flere som fikk søtsuget som jeg opplevde for fullt igår. Skikkelig jobbi har det vært.. løste det ved noen ekstra barer og kjeks..

Man skjønner jo at det ikke kan fortsette...men hvorfor i all verden gjør jeg det alikevel...det er det som føles så crazy!!!!!!!!!!!!! Men utrolig godt å høre at du også har vært der! Jeg er skikkelig oppmuntret. Tusen takk! Lykke til på trening. Skal prøve meg en tur på fredag tenkte jeg...hvis jeg ikke hoster for mye....

Takk for alle støttende ord...dere er til å "spise opp" alle mann...

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 01:27   #782
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

det er du også, Monica.

I sta dro forloveden min frem en diger melkesjokolafe, da fortalte jeg om den forståelsefulle mannen din og da forsvant sjokoladen fort tilbake i skapet igjen å

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 08:06   #783
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Kjekke mannen som tar hensyn Titti
Selv er jeg i den "heldige" situasjon at det er jeg som handler inn, og da blir det lite sjokolade og annet snop gitt

Ellers så har tante rød virkelig gjort sitt inntog, vekta i dag var 1kg opp siden lørdag.
Er jo vanlig med litt ekstra vann, så jeg blir ikke demotivert en gang
Men det forklarer jo hvorfor jeg våknet med hovne fingre i dag...
Nå skal jeg booke bord på Kiel-ferga til neste uke, for da skal vi på kjærestetur (bestilte turen før jul) - skal bli deilig med noen dager fri etter å ha jobbet hele romjula.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 10:45   #784
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres kjekt ut med tur grotingelingGjør så GODT med slike turer(sukker hun som gleder seg til ED er over så hun har råd til flere kjæresteturer igjen)

Mailen min er fikset-fått svar fra ED-samme intetsigende greia dere andre har fått, høres ikke ut som de vurderer å ta inn noe nytt-er ikke det i deres interesse at VI er fornøyde?

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 13:07   #785
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så koselig med kjærestetur.

Her har det vært lite kjæresteturer i det siste, ble et par Osloturer i høst med overnatting på hotell og håper vi får til en liten Tromsøtur på vårparten, men først og fremst må vi spare til bryllupsreisen i juni. Og så har vi et par rom oppe som ikke er ferdige enda, så nok å bruke pengene til!
Men enig med deg, Streber, ED går hardt på budsjettet, blir bedre når en kommer over til fase 3 igjen.

Grotingeling, det er stort sett jeg også som handler her, men vi har jo tre gutter her innimellom som skal ha litt lørdagskos og masse rester etter jul, så det er litt igjen i skapene her. Men jeg tror jeg skal begynne å gjemme det litt bedre.
Blir også lettere når jeg skal over på stabilisering og mer vanlig lavkarbomat, da kan jeg lage sukkerfrie alternativer og sunnere ting han kan kose seg med.

Her er det dag 2 på sofaen med lillegull, vi er ved godt mot og det går bra med dietten, klarte å holde meg til fase 1 i hele går, satse på det går fint i dag også!
Tenkte å starte en ny tråd her med hva man har spist i dag, så kan en rapportere der? Jeg kjenner det blir lettere å følge diettene da hvis jeg må føre opp hva jeg har spist og kanksje jeg blir litt bevisst på hva jeg har puttet i meg også. Bli med de som vil.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:34   #786
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av Titti, her.

I sta dro forloveden min frem en diger melkesjokolafe, da fortalte jeg om den forståelsefulle mannen din og da forsvant sjokoladen fort tilbake i skapet igjen å

Så bra da! Ingen ting er bedre enn at de forstår! Mannen min sliter heller ikke med overvekt. Så når han skal ned i vekt...de få kiloene som skal av....har han et veldig avslappet forhold til....virker som mange menn setter full fokus på det, så bare er det sånn! Bra vi kan få motivert hverandre av hver vår livssituasjon!

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Ellers så har tante rød virkelig gjort sitt inntog, vekta i dag var 1kg opp siden lørdag.
Er jo vanlig med litt ekstra vann, så jeg blir ikke demotivert en gang
Men det forklarer jo hvorfor jeg våknet med hovne fingre i dag...
Nå skal jeg booke bord på Kiel-ferga til neste uke, for da skal vi på kjærestetur (bestilte turen før jul) - skal bli deilig med noen dager fri etter å ha jobbet hele romjula.

Hørtes herlig ut med fri med kjæresten! Kanskje vi er i samme "syklus"...vi snakket om det igår og idag.....sikkert årstiden og behovet for alene/kjæreste tid!!!!!
Eller når det gjelder tante rød...pleier jeg å gå opp til nesten 2,5 kg. noen ganger. men de går jo heldigvis av igjen når uken er over.

Hadde vært greit å ført opp alt man spiser...en liten periode ihvertfall...så får man et visst inntrykk.....bra initiativ Titti!

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 19:37   #787
Monica31
Medlem
 
Monica31 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sola, Vestlandet
Innlegg: 380
Monica31 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Snille kjekke mannen din - ham kan du beholde, kiloene må du "gi" fra deg

Du har helt rett. Min mann er verd å ta vare på. Verdens beste venn og kjæreste
Å ja....kiloene skal vekk...de er bare i veien.....

__________________
EURODIETTEN STARTET 20.SEPT 2010
Monica31 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eurodietten. Fase 3a Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:21   #788
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden



Da er dag 2 i andre uke snart over og endelig er det greit å følge ED igjen, sleit forrige uke, men glad jeg klarte å hente meg så kjapt inn. Spennende å se om det blir noe endring på vekta denne uka, veier meg i morgen eller torsdag. Har en tendens til å glemme det hvis det blir stress om morgenen, og det blir det ofte her i huset.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:54   #789
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Så flott at du er back on track Titti

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 11-01-11, 23:55   #790
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei!
Jeg er ny her og har akkurat opprettet profil Kan noen være snille å fortelle meg hvordan jeg får den ticker-tingen over på profilen min?

Gleder meg til å bli kjent med dere!

Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 00:00   #791
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Ada/80 - velkommen på forumet
Du finner en ok veiledning til ticker her: http://forum.lavkarbo.no/showthread....ghlight=ticker

Ellers så vil jeg anbefale deg å se på denne tråden: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 00:03   #792
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Tusen takk
Jeg blir nok mer rutinert etterhvert

Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 00:22   #793
Ada/80
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 162
Ada/80 er på en erverdig vei

Sv: Den store felles ED-tråden

Må bare teste om det gikk

__________________






Ada/80 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 15:54   #794
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei Ada og velkommen! Har du begynt på ED nå?

Jeg har endelig kommet igang med ED igjen. og selv om det er vannskelig, merker jeg at jeg slapper litt mer av også. for nå vet jeg at jeg gjør det riktige. Jeg er ganske uggen i kroppen, men det har jeg vært siden søndag, hvor jeg også hadde en dag jeg bare spiste ALT. pizza og chips,,,,HVORFOR???
Ja det er godt men jeg følte meg jo syk etterpå. det værste var at jeg spiste litt mer chips på mandag

MEN, jeg begynte på ed tirsdag, som planlagt, og jeg har holdt meg til det! Nesten som jeg ikke tror det selv. Jeg har spist litt for lite, men nå har jeg kjøpt inn til deilig pastasaus, så idag skal bli bra. Har ikke gått på vekten ennå, venter en liten stund.

Forresten, det er vel noen her som bor i bergen? ihvertfall du grotingeling? http://forum.lavkarbo.no/showthread....801#post999801

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 17:02   #795
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

wææ,,,sjekket den lille lappen min i lommeboken nå nettopp, og har visst time hos legen om tre timer det er så fint å alltid ha kontroll på ting.
har hverken lyst eller råd, men det er nok for sent å avbestille. ønsk meg lykke til

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 17:15   #796
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Hei mille så flott at du er i gang igjenhåper det gikk bra hos legen i dag.

Snakk om å surre, jeg finner ikke pakkelappen fra Ed, jeg får høre med de om jeg kan få sendingsnummeret slik at jeg får hentet pakka i morgen.

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 18:23   #797
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Treff i Bergen ja, det høres ut som et godt tiltak.
Har meldt meg på tråden, men er på kjærestetur neste uke så kan ikke delta da.
Håper det blir flere anledninger utover våren....

Håper det går greit hos legen Mille, er det Dr Hetland du også går til? (Mulig du har nevnt det tidligere, men har litt teflonhjerne for tiden...)
Skal til kontroll hos henne om 2 uker, og håper å være nede på minstenotering igjen innen da (82,9)

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 19:01   #798
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

glemte å veie meg i morges, Snikveide meg i kveld med klær, ser ut som jeg har gått ned den siste kiloen fra jul, får se helt sikkert i morgen. Hvis jeg husker å veie meg

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 19:25   #799
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Den store felles ED-tråden

Høres bra ut Titti - da er du back on track for fullt da
Jeg svippa innom vekta i dag, og til alt overmål var jeg nede på samme vekt som på lørdag
Helt uvanlig midt i tante-perioden, så det blir spennede å se hva resultatet er på neste offisielle veiing på lørdag
Kanskje 5 liter vann/dag + 4-5 kopper te faktisk er løsningen??!!!
Ja - også mandler.
Har blitt litt mye av det så langt denne uka, men det stagger i alle fall søtsuget!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-01-11, 20:13   #800
Mille89
Medlem
 
Mille89 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 195
Mille89 er ny på veien

Sv: Den store felles ED-tråden

ja grotingeling, tenk så kjekt om man kunne få (mer eller mindre) fast møte en gang i mnd? og kjærestetur, så kos. og så nå midt i mørket. kos deg masse! Og bli med neste gang

Takk titti, deet gikk faktisk veldig bra. Jippi, ny minstenotering Jeg vet ikke hvordan det har skjedd, men nå er jeg nede på 87,8. på vekten her hjemme var jeg på 90. noe jeg var storfornøyd med, jeg trodde jeg hadde gått opp 10 00000 kilo. minst. det føles fortsatt sånn igrunn. fine fettforbrenningen. nå er det jo faktisk ikke mange kiloen igjen før jeg går vekk fra "helseskadelig fedme".

SÅH. jeg og hetland (ja det er henne jeg har, virker som hele bergen går til henne) lagde en plan. to uker med fase en (fra igår av) og så 30 dager med fase to (siden jeg falt av sist gang, mener hun det er bedre å ha en kontrollert overgang til fase 3). så da blir det ny time i begynnelsen av mars.

STOR til dere alle. Det hjelper sånn på. Følte jeg holdt på ramle av der en liten stund, men nå er det BACK ON TRACK.

En slik matplan-tråd hadde ikke vært så dumt nei.

__________________


Mille89 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: moderat lkhf Svar med sitat
Svar

Emneord
eurodiett, fase 1, fase 2, fase 3, fase 4


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Den store tips-tråden Pruttilutt Ketolysekuren 9 13-10-10 22:33
Den Store Gullprodukt Tråden KarboKiller Spørsmål om matvarer og oppskrifter 18 20-01-08 14:49
Den Store Musikk-Tråden firth Generell diskusjon 6 20-07-06 12:01
Den store HTML-tråden mofe Generell diskusjon 20 23-05-06 00:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no