Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Media

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-09, 07:28   #1
kozpia84
Juniormedlem
 
kozpia84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: trondheim
Alder: 40
Innlegg: 33
kozpia84 er på en erverdig vei

Media

æ har gått ut i media og rost dette forumet. adressavisen og ukeadressa skriv om mæ i dag lørdag 19 des og mine 104 kg. les historien min for dem som får tak på adressa.
Lavkarbo for life <3

__________________
104 kg letter fra 180 kg
kozpia84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:26   #2
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: media

Opprinnelig lagt inn av kozpia84, her.

æ har gått ut i media og rost dette forumet. adressavisen og ukeadressa skriv om mæ i dag lørdag 19 des og mine 104 kg. les historien min for dem som får tak på adressa.
Lavkarbo for life <3

Tøft at du står frem og fronte oss, da! Skal se om jeg ikke finner reportasjene på internet

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:33   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: media

så fantastisk

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:38   #4
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Media

Oi, litt av en bragd du har utført!! Bøyer meg i støvet..

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:41   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Media

Frifuggel, om du fant reportasjen på nettet, kom med link, a!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:44   #6
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Media

Bare som kjøpesider https://www.buyandread.com/mediaport...091219&pub=208 På tur ut nå for å raide Narvesen for utenbygds aviser

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 11:59   #7
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Media

Shit! Du har gått ned 104 kg? Det er jo helt utrolig!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 12:19   #8
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Media

Fantastisk

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 13:23   #9
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Media

Wow! For ett fantastisk resultat! Gratulerer! Jeg får nok ikke lest reportasjen, men skulle gjerne ha gjort det.

Edit: så nå de kjøpesidene. Hvilke sider?
Edit2: 12-16 ser det veldig ut som

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 13:27   #10
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Media

Her: pek over sidene, så ser du henne

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Bare som kjøpesider https://www.buyandread.com/mediaport...091219&pub=208 På tur ut nå for å raide Narvesen for utenbygds aviser

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 13:29   #11
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Media

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Her: pek over sidene, så ser du henne

Ja, spurte litt for tidlig, så jeg fant det ut selv også, hehe. Skal kjøpe når det åpner igjen senere i dag.

Sitat:

På grunn av planlagt teknisk vedlikehold så vil www.BuyAndRead.com være utilgjengelig i inntil 3 time(r) og 30 minutt(er) 20.12.09 00:00 (GMT+0100). Vi beklager ulempene dette medfører.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:06   #12
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Media

Teknisk vedlikehold den 20.12. I dag er det den 19.

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:36   #13
Supera
Seniormedlem
 
Supera sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Moi
Alder: 39
Innlegg: 4.053
Supera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastiskSupera er bare helt fantastisk

Sv: Media

Opprinnelig lagt inn av trillian78, her.

Teknisk vedlikehold den 20.12. I dag er det den 19.

Fnis, d'oh. Leste det ikke en gang. "Teknisk vedlikehold", og så kom skylappene på.

__________________
-smileyen er snill, ikke sarkastisk! Nemlig!

Delmål 1: -10 kg. Delmål 2: BMI 40:
Supera er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tester ut ZC Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 14:43   #14
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Media

Hva er det med denne byen, ingen Narvesen som fører annet enn "lokale" aviser, Dagbladet og VG ikke inkludert.. Godt man finner reportasjen på nett, da.. Skal laste ned nuh.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 17:45   #15
kozpia84
Juniormedlem
 
kozpia84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: trondheim
Alder: 40
Innlegg: 33
kozpia84 er på en erverdig vei

Sv: Media

takk for d alle sammen.... jeg skal kjøpe artikkeln selv

__________________
104 kg letter fra 180 kg
kozpia84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 19-12-09, 19:40   #16
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Media

Det var en kjempefin artikkel, og en sterk historie.

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 07:28   #17
kozpia84
Juniormedlem
 
kozpia84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: trondheim
Alder: 40
Innlegg: 33
kozpia84 er på en erverdig vei

Sv: Media

Opprinnelig lagt inn av frifuggel, her.

Det var en kjempefin artikkel, og en sterk historie.

takk for d.
se og hør ringte i går da, men æ va å feira og da drakk æ så æ ba dem om i ring i morra

__________________
104 kg letter fra 180 kg
kozpia84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:18   #18
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Media

E d muli å gå ned SÅ my, dæsken så flenk du har vorri

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:25   #19
frifuggel
Seniormedlem
 
frifuggel sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 2.081
frifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjentfrifuggel begynner å bli godt kjent

Sv: Media

Opprinnelig lagt inn av kozpia84, her.

takk for d.
se og hør ringte i går da, men æ va å feira og da drakk æ så æ ba dem om i ring i morra

Kult!

__________________
Storkoser meg med verdens fineste lille gutt, en uventet og utrolig premie for riktig mat i 10 måneder..
frifuggel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tilpasset Fedonistisk :)) Svar med sitat
Gammel 20-12-09, 10:57   #20
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Media

Ikke mindre enn helt sykt imponerende!

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 21:29   #21
Sungrazer
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 308
Sungrazer er ny på veien

Sv: Media

Intet mindre enn helt utrolig imponerende. Du kan være stolt av deg selv, og med rette! Gratulerer!

Sungrazer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: n/a Svar med sitat
Gammel 21-12-09, 23:49   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Media

Kjempeflott resultat!!
Det står det respekt av!
Og det er flott at du og andre står fram med så gode resultater med lavkarbo/ketolyse/Atkins. Det er flere veier som fører til Rom, men noen er mer behagelige enn andre . (har ikke fått lest artikkelen)

(Jeg har nevnt i en annen tråd at jeg har "julepause" nå.... og herrefred så sulten jeg er hele tiden!! . Det skal bli deilig å komme tilbake på lavkarbo/ketolyse etter jul!!)

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 05:24   #23
kozpia84
Juniormedlem
 
kozpia84 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: trondheim
Alder: 40
Innlegg: 33
kozpia84 er på en erverdig vei

Sv: Media

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Kjempeflott resultat!!
Det står det respekt av!
Og det er flott at du og andre står fram med så gode resultater med lavkarbo/ketolyse/Atkins. Det er flere veier som fører til Rom, men noen er mer behagelige enn andre . (har ikke fått lest artikkelen)

(Jeg har nevnt i en annen tråd at jeg har "julepause" nå.... og herrefred så sulten jeg er hele tiden!! . Det skal bli deilig å komme tilbake på lavkarbo/ketolyse etter jul!!)

lykke til vet kordan den følelsen e....
godt nyttår, klem

__________________
104 kg letter fra 180 kg
kozpia84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo/Atkins Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 17:54   #24
pleiadene
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 428
pleiadene har en fantastisk aura rundt segpleiadene har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Media

Slutter meg til alle grattis'ene! Jeg er kjempeimponert, leste om deg, og er full av beundring! Og så flott at du fremhever lavkarbo! Kanskje folk får øya opp. Sånne som deg skulle vi hatt mange av, som er modige, flotte og tøffe nok til å stå fram!

pleiadene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-12-09, 18:47   #25
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Media

Intet mindre enn fantastisk!!!!!

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Skriverier i media Ratata Lavkarbo generelt 6 18-11-07 01:13


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no