Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Atkins shop !!??

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-11-04, 15:05   #1
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Atkins shop !!??

Nå har jeg gått helt amok på Atkins shop!!

jeg fikk nesten tårer i øynene når jeg så hvor mye godt de hadde der! Er det slik at alle disse produktene skal komme hit i Januar?? og hvor blir mesteparten solgt?
Så lurer jeg på hvor lang tid det går før jeg har varene her hjemme! (Jeg har akkurat lagt inn bestillingen) Gleder meg som en unge jeg!

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-11-04, 16:23   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Dessverre blir det nok foreløpig bare bar'ene, sjokoladene og shaker som kommer hit først...... Og de er det maltitol i...... Maltitol = avføringsmiddel for noen !!
Husker ikke vhilek butikker det var, men det vet sikkert andre her,

Varene du har bestilt kommer på døra - FedEx eller lign, i løpet av ei uke eller to.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-11-04, 22:26   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 09-11-04, 22:35   #4
expresso91
Medlem
 
expresso91 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Møre
Alder: 43
Innlegg: 55
expresso91 har en fantastisk aura rundt segexpresso91 har en fantastisk aura rundt seg
Talking

Digg!!

Det er jo bare så digg..Føler at jeg har kastet meg på Atkins på riktig tidspungt

Takk for at du sa fra





Opprinnelig lagt inn av Iset

Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv.

__________________
"what you see is what you get"

[/img]
expresso91 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-11-04, 23:10   #5
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Nille: jeg leste i avisen at Celina selv hadde sagt det kom kakemikser, brødmikser, iskremer osv osv.

ÅÅå. det var kult. Leste bare at det var de samme varene som i England jeg... Flott om det kommer mer. Selv om brødmiksene er fæle da ....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 11:26   #6
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Jeg fant noen Atkins-bars på Publix i Florida i høst som det ikke var maltitol i, bare Splenda. Husker ikke det eksakte navnet på dem, med det var Atkins-merke på dem, og de hadde noe peanøttfyll med sjokoladeovertrekk. Blir helt ballong av maltitol, så jeg ble kjempeglad for å se dem. Spiste dem et par ganger i løpet av ferien uten å få problemer med magen, nå angrer jeg som en hund på at jeg ikke kjøpte noen med meg hjem...

Kanskje det betyr at produsentene er på vei bort fra denne evinnelige maltitolen?

Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 12:49   #7
Felix
Medlem
 
Felix sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Østlandet
Alder: 60
Innlegg: 113
Felix har en fantastisk aura rundt segFelix har en fantastisk aura rundt seg

Slik jeg leste samarbeider Celina med sin "kjære" Reitan - det vil vel si ICA m.fler.... litt usikker, men skal bli spennende.

__________________
Felix(a)




Felix er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:29   #8
Ulex
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Aust-Agder
Alder: 56
Innlegg: 96
Ulex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjentUlex begynner å bli godt kjent

Opprinnelig lagt inn av Felix

Slik jeg leste samarbeider Celina med sin "kjære" Reitan - det vil vel si ICA m.fler.... litt usikker, men skal bli spennende.

Reitan er vel REMA1000. REitan MAt fra starten av i hine hårde dager i Trondheim, hvis jeg husker rett. Håper det blir der hun skal selge produktene, da blir de kanskje noenlunde anstendig priset.

*glede seg*
Ulex

Ulex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Protein Power lifeplan Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 13:46   #9
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Er usikker på om jeg har lest det eller bare overhørt det, men jeg mener jeg har hørt snakk om at de kanskje ble solgt via Vita, siden hun samarbeider endel med de gjennom kosmetikken sin.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-11-04, 18:22   #10
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

i min nærmeste rema butikk har de begynt å selge atkins bøkene. det betyr sikkert at maten også kommer til rema ; )

regner med at det er produkter som kan bruker av south beachere også...? : )

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 15:24   #11
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

De lovte jo at Narvesen skulle begynne å selge produktene....(Er det ikke Reitan som har tatt over de også da?) Blir vel bare bars og andre sjokolignende ting, brødmiks er sikkert ikke så poppis.

  Svar med sitat
Gammel 13-11-04, 16:13   #12
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Jo Reitan eier 7 eleven, Narvesen og Rema. Jeg regner med at produktene kommer i alle disse, med mest utvalg i butikken kanskje.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 17-11-04, 15:21   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jeg kjøpte pocketutgaven av KOKEBOKA til Atkins til 99 kr på Rema på lørdag.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-12-04, 19:07   #14
friflex
Seniormedlem
 
friflex sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Sunnmøre
Alder: 43
Innlegg: 1.241
friflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt avfriflex har veldig mye å være stolt av

Får håpe Celina fortsatt får selge produkter i kjedene til Reitan da selv om han har dumpet henne og gått tilbake til kone og barn

Hadde vært sinnsykt herlig om man kunne kjøpe Atkins-produkter til anstendige priser på Rema. Narvesen er jeg redd blir dyrt, men greit om man skal kjøpe bars en søndagskveld feks

__________________
"All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost"

Status per 20.02.05: 84,9kg fordelt på 183cm
Endelig mål: underkant av 80kg om jeg ikke er fonøyd med fasongen innen den tid
friflex er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert sunnkost a la lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:37   #15
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Hvordan velger jeg shipping metode på atkins shop?
eneste jeg kan se er et felt nederst på steg 2 i bestillingen, hvor jeg kan skrive inn et eller annet...

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:43   #16
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

www.atkins.com er det bare et shipping alternativ for oss nordmenn...

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:45   #17
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

ja men det står :

Perishable items can not be shipped internationally. Please change your shipping address or remove perishable items from your cart.

Jeg finner ikke noe sted å velge sende metode?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:50   #18
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

remove perishable items from your cart -

De kan ikke sendes internasjonalt Butikken er lokalisert i USA

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 19:56   #19
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Ah... Takk for raskt svar! sitter med bestillingen nå se, men hvordan vet jeg hvilke produkter som ikke sendes internasjonalt? ser ikke noe om det noe sted her jeg...

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 20:09   #20
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Det skal stå merket ved varen.


Shipping Info:

This item is perishable and requires Express or Overnight Delivery. Not available to APO/FPO boxes, PO boxes or international addresses.

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 20:33   #21
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

... hvis du ikke finner det, - lim inn lista di her, så kan vi hjelpe deg med å plukke ut. Det er normalt "ferskvarer" som ikke sendes utenfor USA.

Ferdigbakte bakervarer, tortillas/wraps, kaker/is - ting som kan råtne/smelte. Altså ting som IKKE er tørrvarer eller varer med lang holdbarhet.....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 20:55   #22
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Var den brownie saken hehe, men skal jeg ha +47 foran nummeret mitt? og skal jeg velge europe? også skrive fylke under?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:05   #23
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

+47 foran nummeret. Du behøver ikke skrive fylke nei !! Bare navn, gateadresse, postnr (Zip code er postnummer. Du skriver enten bare postnr. 4015 eller N-4015 (eksempel 4015 er mitt postnummer - du må skrive ditt !)) by og land.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:10   #24
Roy82
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Østfold
Alder: 41
Innlegg: 67
Roy82 er ny på veien

Men skal jeg velge europe?

Roy82 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 09-01-05, 21:17   #25
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

jaaaaa, - mener det ...

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Atkins shop! HP Atkins kosthold 67 28-10-09 22:14
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
Atkins' diett - farlig eller genial? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 27 22-05-08 08:08
Atkkins Nutritionals Clashes With Atkins Philosophy Nille Nyheter / media 7 30-07-04 15:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no