Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Rockering

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 14-11-11, 17:26   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel
Arrow

Rockering

Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt.
Noen sa det ikke var så bra hvis man har rygg plager. Noen som har hørt om det?

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 17:35   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt.
Noen sa det ikke var så bra hvis man har rygg plager. Noen som har hørt om det?

Er det ikke noen rockering-tråder her tro, har lest en del om det tidligere. Skrev det nettopp på ønskelista mi til jul jeg og jeg har ryggplager, men jeg tror det vil hjelpe på å løsne muskulaturen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:15   #3
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

http://www.rockeringer.no/Rockeringer.html

Ellers så scroll ned til bunn av siden her, flere tråder med erfaringer der

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 18:25   #4
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Noen som bruker det her? Lurer på om jeg skal investere i en. Skal visst være effektivt. Men hvor får jeg kjøpt sånn? Hmmm kanskje jeg må google litt.
Noen sa det ikke var så bra hvis man har rygg plager. Noen som har hørt om det?

Kjøp deg rockering du, men forbered deg på noen blåkuler og litt smerte i musklene/fettet til de blir vandt til den.....Jeg syns den er herlig å bruke og ser tydelig effekt av den...... Min er den tyngste av dem...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 19:15   #5
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Rockering

Jeg har både rokkering og vondt i ryggen :-) Men klarer fint å bruke den - den styrker jo kjærnemuskelasjonen så den er vel god å ha for alle ;-)

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.



mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 19:24   #6
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Rockering

Kanskje jeg skal kjøpe meg en da. Skal tro om de har på sportsbutikker...

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:02   #7
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

Jeg digger min Har den tyngste.

Men det advares ( under bruk i linken jeg la ut) viss du har ryggproblemer

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:06   #8
rut311
Seniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Alder: 38
Innlegg: 567
rut311 har en fantastisk aura rundt segrut311 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rockering

Altså, jeg har en rockering på 1,5 kg. Den slår meg blå etter 2 minutter, og da er det så smertefullt å rocke, så da legger jeg den bort til blåmerka har forsvunnet. Forstår ikke hvordan man kan bli "herdet" på dette.

__________________
Min Journal


rut311 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 80/15/5 Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:08   #9
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av rut311, her.

Altså, jeg har en rockering på 1,5 kg. Den slår meg blå etter 2 minutter, og da er det så smertefullt å rocke, så da legger jeg den bort til blåmerka har forsvunnet. Forstår ikke hvordan man kan bli "herdet" på dette.

Det kan man, forstod det ikke selv til å begynne med, men det funker...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:09   #10
Bestemamma
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 63
Innlegg: 1.090
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Rockering

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Kanskje jeg skal kjøpe meg en da. Skal tro om de har på sportsbutikker...


Helsekost har også...

__________________


Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:14   #11
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Rockering

Nå er jeg snart klar til å bli både blå og herdet (forhåpentligvis) også Fulgte linken over som var til flust - og jammen hadde jeg ikke nok trumf-poeng til å shoppe gitt

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Gammel 14-11-11, 20:29   #12
Livsglede
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Rogaland
Alder: 56
Innlegg: 565
Livsglede har en fantastisk aura rundt segLivsglede har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Rockering

Clas Olson eller obs er billigst på rockering. Jeg har den på 1,5 kg og står lett i 20 min. når jeg har fått herdet meg 10 minb hver vei, for det er viktig å rocke begge veier Ønsker deg lykke til med en evt. investering i rocering, men sjekk pris, den varierer veldig.

Livsglede er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tiden redusert lavkarbo uten egg,meieriprodukt,nøtter,gluten, og hvetestivelse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Rockering smil! Ketolysekuren 13 26-01-14 17:53
Rockering Hegeik Trening 5 26-01-14 17:49
Rockering spinnvill96 Trening 27 26-06-11 17:11
Rockering cmh Trening 14 16-02-10 22:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no