Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Fineste julesang?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-12-06, 10:05   #1
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Fineste julesang?

hva er din favoritt julesang/melodi??

jeg har mange favoritter men den største er: "mitt hjerte alltid vankar".. da blir jeg i julestemning med en gang.. jeg har også stor sans for "Nordnorsk julesalme". og selfølgelig "Deilig er jorden". og en ny favoritt av året er Jul i svingen

Jeg driver å laster ned for å lage min ultimate jule-cd.. og trenger flere tips..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:06   #2
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: fineste julesang???

O helga natt...eller Holy night om du vil...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:12   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: fineste julesang???

Den mest "julete" sangen jeg vet om, er Chris Rea - Driving home for christmas. Det er bare ikke jul uten denne!!

Men de nydeligste julesangene jeg vet om er bla. O helga natt (Oh holy night), Ave Maria, Deilig er jorden og Glade jul.

Jeg ELSKER julen!! Er så lettrørt og griner for ingenting, griner bare jeg ser et juletre ute.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:17   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: fineste julesang???

O'helga natt er min favoritt om det er en mann med kjempedyp stemme som synger.

kommer med flere etterhvert...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:22   #5
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: fineste julesang???

har nettopp lastet ned o helga natt med jussi bjorling, sikkert han du mener jeef..

iset: har føyd til cris rea.. tenk at jeg kunne glemme den

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:31   #6
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: fineste julesang???

Jussi Björling er tenor, så ikke så innmari mørk stemme der
Jeg liker den sangen på trompet, jeg

Skal spille den på konsert på lørdag

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 10:56   #7
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: fineste julesang???

Den fineste? "Silent Night"...er faktisk finere på engelsk enn norsk...og det vakreste er når Mahaila Jackson synger den....

"Det lyser i stille grender" er også vakker...

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:48   #8
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Fineste julesang?

De mest gåsehudfremkallende sangene for meg er:

Fairytale of New York - Shane McGowan og Kirsty McColl
O helga natt - Jussi Björling
Stjernesludd - DumDum Boys
Alle julesangene Elvis har gjort
Alle julesangene Low har gjort

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 11:50   #9
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Jeg liker veldig godt "Jul i bakgår'n" (er ikke helt sikker på hva den heter egentlig) med Hans Rotmo. På Vårres Jul-skiva. Og Vårres Jul er også herlig

Jussi Björling og Mahalia Jackson må være med Og "Peace On Earth/Little Drummer Boy" med Bing Crosby og David Bowie. Og "Happy Christmas (War is over)" med John Lennon og Yoko Ono. "Do they know it's Christmas" med Band Aid også ...

"Julekveld i skogen" med Rolf Just Nilsen er jo artig ...


Sist redigert av Huldr : 08-12-06 kl 13:57. Årsak: Glemte jo Yoko Ono jo!
Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:04   #10
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Fineste julesang?

så mange supre tips dere kommer med. Jeg laster og jeg laster.. blir fin plate til slutt ja.. kansje jeg skal gi den ut.. hi-hi..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 13:55   #11
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Fineste julesang?

den aller fineste jeg vet om er o helga natt med han svenske jussi(et eller annet) ellers så liker jeg julekvelds visa og på låven sitter nissen hehe...glitrende tre sangen er også nydelig

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:38   #12
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Fineste julesang?

Kom bare på noen morsomheter i denne anlednig...blir en digresjon, men dog....

Minsteguten min (han er 4 nå, mao 3 ifjor jul) sang Julekveldsvisa på følgende vis; "Dra krakken bort, kle a sæ...." ("dra krakken bort te glase..")

Og alle skulle ha han te å synge Julekveldvisa, heile tia, stakkar gut..

Og iår, så har også mine håpefulle (4 og 6) falt for "Glade jul", og gjerne på engelsk, "Silent night"...og det blir mange variasjoner over denne tittelen, i og med at ingen av dem er særlig drevne i utlandske språk!

Men en variant tok pusten fra ho mamsen, -min 6-årige pode ba meg synge den fine, triste julesangen, den "Satan Light" ....

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 14:47   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 15:14   #14
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

eller mitt 5-årige søskenbarns to favoritter "mi mish u a merri kriiiiismas" og "sprinkle-sprinkle where you are (twinkle-twinkle little star)


skal du lage jule-cd, så må du ha med "all I want for christmas is my two front teeth"

og santa claus is coming to town

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:04   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

signerer på frøy og enid, med tanke på "the fairytale of new york", bowie og crosbys "little drummer boy", og elvis' julesanger, da i sær "blue christmas" og føyer til:
*jethro tull - ring out, solstice bells
*smashing pumpkins - christmastime
*bing crosby - the first nöel

og, hehe... jeg må si det er litt motvillig fint når pappa setter på "vårres jul" med hans rotmo. jooo. ikke disse rotmo, han var jo en politisk fantast av dimensjoner i sin tid. like rotmo!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 21:40   #16
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.


"Satan Light" ....


Nå sitter jeg heelt alene hjemme og skrattler høyt!!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:12   #17
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

signerer på frøy og enid, med tanke på "the fairytale of new york", bowie og crosbys "little drummer boy", og elvis' julesanger, da i sær "blue christmas" og føyer til:
*jethro tull - ring out, solstice bells
*smashing pumpkins - christmastime
*bing crosby - the first nöel

og, hehe... jeg må si det er litt motvillig fint når pappa setter på "vårres jul" med hans rotmo. jooo. ikke disse rotmo, han var jo en politisk fantast av dimensjoner i sin tid. like rotmo!

Takk for flere tips! Både du og Enid .

Ja, Fairytale of New York er fin, men den er ikke så julete for meg selv om den handler om jul. Elvis, jepp!

Jeg er trønder, så Rotmo er obligatorisk. Har vært på besøk på gården hans og greier! Men han var ikke hjemme, da .

Dessuten vokste jeg opp med Vømmøl. Digger det rått!

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:25   #18
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Takk for flere tips! Både du og Enid .

Ja, Fairytale of New York er fin, men den er ikke så julete for meg selv om den handler om jul. Elvis, jepp!

Jeg er trønder, så Rotmo er obligatorisk. Har vært på besøk på gården hans og greier! Men han var ikke hjemme, da .

Dessuten vokste jeg opp med Vømmøl. Digger det rått!

Jepp Rotmo og vømmøl er supert på fest i allefall

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:28   #19
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Fineste julesang?

Noen flere enn meg som så senkveld nettopp?
Harald og Thomas har jo laget hver sin julesang...tihii

Også Josh Groban da!!
Når han synger, griner jeg...og er FULL av gåsehud!!!

__________________


Sist redigert av Hyper : 08-12-06 kl 23:59.
Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:49   #20
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Fineste julesang?

Boralis jeg ler så tårene spruter..

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-12-06, 23:52   #21
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Fineste julesang?

morsomt veddemål i senkveld..
jeg skal vært fall inn å stemme.. synes haralds sang var tøff..

Ja Josh Groban... er rett og slett det vakreste av det vakre..
skulle ønske jeg kunne ha fått med meg en konsert med ham.

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:28   #22
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

Personlig synes jeg Josh Groban er litt feminin, men synge, det kan han

Thomas og Harralds konkuranser er fredagens høydepunkt

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 00:32   #23
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Fineste julesang?

Synes han er helt nyydelig jeg...Og jeg snakker først og fremst om stemmen, og innlevelsen hans...
Men synes det er en nydelig gutt og jeg da...
Og han virka veldig jordnær og ekte..
Har faktisk aldri hørt han i et intervju før....

Harald Rønneberg kunne jeg gifta meg med....
Herlig fyr!!

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 01:22   #24
Gamla
Potius sero, quam numquam
 
Gamla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Innlegg: 1.103
Gamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressursGamla er en virkelig god ressurs

Sv: Fineste julesang?

Det lyser i stille grender.
Nå vandrer fra hver en verdenskrok,
og ellers alle disse gamle gode "norske" ( de fleste er jo oversatt) julesangene.
Julekveldsvisa og En romjulsdrøm av Alf Prøysen kommer jo også høyt oppe på lista.

__________________
Stor klem fra Gamla!

Medlem av Ren mat-klubben
Gamla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo vedlikehold Svar med sitat
Gammel 09-12-06, 20:51   #25
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Fineste julesang?

jeg husker vi hadde en pop-julekassett da jeg var liten, som jeg ikke husker hva heter eller aner hvor ble av, men denne teksten er brent inn på hjernen, låta var relativt dårlig, og litt dansbandsaktig, men jeg gråt mine skrekkfyllte tårer hver gang jeg hørte den.
det handla om noen som (jeg tror) lå i koma og da han våkna opp så var jula over, kan du tenke deg noe så tragisk for ei lita jente som jeg den gang var.
sånn gikk det jeg kan huska av teksten:
"det var fjortende november, og snart desember, og så, så kommer dagen. da nissefar kommer med pakker på ryggen og magen", og så refrenget- ", så ko-om igjen med nisser og..." og så husker jeg ikke mer... hihi.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no