Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-09-11, 19:18   #651
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tror nok jeg må på apoteket og kjøpe MYE mer drops, jeg!

Spørs om ikke du må innom maaaange apotek for å få nok

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:26   #652
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tror nok jeg må på apoteket og kjøpe MYE mer drops, jeg!


Har du oppskrift?

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:29   #653
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Har du oppskrift?

Er det nå jeg skal si at du får komme ned å hente den?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.


Sukkerfri Tyrker
Dette er hva jeg kom frem til vha Marjusens sukkervariant:
En pakke tyrkisk pepper knuses.
Bland i 0,5 liter cola
Så 1dl hjembrent 96%
La stå over natta. Rist ut all kullsyren fra brusen.

Min sukkerfri- variant:
Brukte Spejder fra Fribol, Cola Zero og Absolutt vodka.
Kjørte dropsene til pulver i den lille stavmikserbollen først. Hadde det over i et glass med lokk. Tilsatte vodka til det dekket pulveret og hadde så opp i litt cola zero.
OOOOPPPPPSSSS! Hell brusen litt og litt veldig forsiktig. BRUSER noe enormt. (Hadde jo ikke tid til å vente til all kullsyren var uten)
Rørte godt så nesten alt pulveret løste seg opp. Litt jobb, da. Kunne sikkert ha brukt kjøkkenmaskin eller noe sånt!

Nå har den stått så alt pulveret har løst seg opp og fant ut at jeg måtte ha i litt mer alkohol, så man kan vel bare prøve seg forsiktig frem en kveld man ikke skal kjøre bil!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 19:33   #654
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er det nå jeg skal si at du får komme ned å hente den?

Du er en knupp!!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 22:51   #655
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis..

Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film:

"du har jo betalt, så du skal vel bli med?"

Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre.
Kanskje jeg bare sover på hotellet?

Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer!
Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på.


Sist redigert av Lava : 24-09-11 kl 22:53. Årsak: skrivefeil..
Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 23:26   #656
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Lava, her.

Hmm.. finnes det en egnet parkering for den traktoren? Ser for meg problem med å få den inn på Cafè Sør eller Djengis..

Jeg er veldig stille for tiden, og har på en måte mistet gnisten for hele treffet. Men, som de en gang sa i en gammel Barba Pappa film:

"du har jo betalt, så du skal vel bli med?"

Joda, jeg kommer. Tog og hotel er betalt, så jeg føler det er penger tapt om jeg ikke reiser. Likevel blir det en lang helg, siden jeg må være der fra fredag til søndag. Og skal "gå alene" fra fredag til treffet lørdag. Og hele søndagen frem til toget går kl 1500 ca. Uten å ha noen planer om hva jeg vil se og gjøre.
Kanskje jeg bare sover på hotellet?

Vel vel, jeg regner med at det blir en flott aften, årets treff om ikke mer!
Og ja, jeg liker idèen om navnelapper, vi hadde det på det første treffet jeg var med på.

Litt trist du har det sånn Lava.. Hvilket hotel skal du være på? Hadde vært kos å treffe deg før treffet begyte. Jeg har aldri vært med på det før, så er jo litt skummelt. Vi skal jo kjøre fraKristiansand..

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-09-11, 23:31   #657
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av jannesnuppa, her.

Litt trist du har det sånn Lava.. Hvilket hotel skal du være på? Hadde vært kos å treffe deg før treffet begyte. Jeg har aldri vært med på det før, så er jo litt skummelt. Vi skal jo kjøre fraKristiansand..

Jeg er på hotell rett i nærheten av alt jeg skal gjøre..
Kort vei tra tog og kort vei til treff.
Lørdagen er ok, da tar jeg en kjapp runde før treff, men fredagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, bortsett fra å slappe av på hotellet. (som sikker ikke er topp, siden det er budget)
Jeg kan godt møte deg/dere og ta følge til kafe sør, vi kan møtes for en kaffe der eller ett annet sted.
Sender info med hotel på PM.

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 08:49   #658
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jeg drømte om treffet inatt!
Det var bare en 7-8 stk som skulle, men vi klarte aldri å bestemme oss for hvor vi skulle være. Først skulle jeg og en annen lage mat, men så ble vi kjørt et annet sted, så måtte vi prøve å ringe de andre, og telefonene virket ikke bortsett fra når de virket, da fant vi ikke telefonnummere....

Poi! Slitsomme greier, men jeg tror vi klarte det til slutt. Vi fant en pub!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 12:13   #659
jannesnuppa
Seniormedlem
 
jannesnuppa sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 556
jannesnuppa er ny på veien

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

JUUHUUUU.. Bare 6 dager igjen

__________________
Min journal
jannesnuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 12:13   #660
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:02   #661
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Tyrkershots har jeg ikke drukket siden videregående!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:44   #662
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Ikke jeg heller, Obscura. På tide, kanskje?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:51   #663
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Ikke jeg heller, Obscura. På tide, kanskje?

Hehe, ja, hvorfor ikke! Nesten så man skulle hatt hele rekka av nostalgiske nittitallsdrinker; Isbreshots, Galliano hot shots og ... urk, Peach Canei.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 13:56   #664
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Peach Canei, Galliano (grøss og grøss) Kir, Mattheus, rom og Cola . . Rød Martini. . . .Jeg nevner i fleng !

Men så er jeg en smuuuule eldre enn deg, dah. Sånn sett kan jeg jo bli en god del fullere om jeg skal gjennom alt

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:31   #665
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Peach Canei, Galliano (grøss og grøss) Kir, Mattheus, rom og Cola . . Rød Martini. . . .Jeg nevner i fleng !

Men så er jeg en smuuuule eldre enn deg, dah. Sånn sett kan jeg jo bli en god del fullere om jeg skal gjennom alt

Åh, si ikke det! Jeg har alkoholtoleranse som en anorektisk fjortenåring ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 14:46   #666
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Nyyydelig bilde, du !

Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff.

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-09-11, 16:16   #667
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.


Tenker jeg holder meg til konjakken, jeg, Og et par flasker musserende. Så får jeg feststemningen, liksom. Ser jo ut til at dette kan bli et rimelig døllt treff.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 09:21   #668
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jeg har vært på høydetrening i Alpene denne helgen for å finpusse seidelsvinger-teknikken og perfeksjonert shottingen min, så nå er jeg klar for treff!!!

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 09:57   #669
Catwoman
Seniormedlem
 
Catwoman sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Värmland/Akershus
Alder: 52
Innlegg: 12.815
Catwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastiskCatwoman er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Du kommer jodlende m.a.o Ciss

__________________



Catwomans Schratchpost!
Catwoman er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kattalyse;) Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 19:48   #670
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Glimrende, Ciss !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 20:03   #671
Fjasnissen
Supermoderator
 
Fjasnissen sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 1.264
Fjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt liktFjasnissen er veldig godt likt

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Catwoman, her.

JAAAAAAAAAA!!!!!
Da har vi bestilt hotellrom Så slipper vi å reise hjem kl 23.00 liksom.... Gleder meg masse! Denne gangen skal dere slippe å skåle for meg, nå skal jeg gjöra det sjöl

Det er vel ikke mange som har tenkt til å gi seg kl. 23.00 håper jeg

__________________
I know that I'm born and I know that I'll die. The inbetween is mine.


Fjasnissen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert lavkarbo med ketogent underlag Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 20:58   #672
Sanney
Seniormedlem
 
Sanney sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Horten
Alder: 41
Innlegg: 1.220
Sanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlysSanney er et fyrlys

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

tja, noen er avhengig av siste tog/båt hjem.. og forhåpentligvis må jeg ikke spurte fra togstasjonen til båten denne gang!

__________________

Sanney er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lchf Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 21:09   #673
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

. . . . og noen tryner i konjakken. Muligens. Eller Tyrker'n til Kitt. Eller den musserende. Eller hvitvinen. . . . Listen er uendelig !

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 21:14   #674
Kristin_B
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2008
Alder: 41
Innlegg: 41.479
Kristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastiskKristin_B er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Jeg sovna på en do en gang, gikk fint det også! Ble ikke så lenge da, bare en powernap!

Kristin_B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-09-11, 21:17   #675
StineK
Seniormedlem
 
StineK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Utenfor Bergen
Innlegg: 15.457
StineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastiskStineK er bare helt fantastisk

Sv: Treff i Oslo lørdag 1. oktober

Opprinnelig lagt inn av Kristin_B, her.

Jeg sovna på en do en gang, gikk fint det også! Ble ikke så lenge da, bare en powernap!

Det er vel det nærmeste du kommer badet hjemme.

__________________




Det er alltid hyggelig med besøk i Journalen min - StineK uten sukker, takk!
StineK er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no