Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Gullkorn fra legemunn

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 31-08-09, 13:49   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Gullkorn fra legemunn

I dag sa legen min mens han kikket gjennom prøveresultater på bla kolestrol;
-Jeg ser du spiser magert.
Syns den var så festlig at jeg bare måtte dele den

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 13:51   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn....

Herlig!!!

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 14:05   #3
Krøllerellerei
Seniormedlem
 
Krøllerellerei sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 635
Krøllerellerei er ny på veien

Sv: Gullkorn fra legemunn....

Hihi, det er magert med karbohydrater tenker jeg vi sier!
Takk for du deler.

__________________
Journalen min



Krøllerellerei er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 14:12   #4
Fuffe
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 143
Fuffe er på en erverdig vei

Sv: Gullkorn fra legemunn....

Haha. Good one

Fuffe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a la Atkins Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 00:34   #5
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Haha, sa han det? Han er da en artigper, men ikke alltid like frivillig kanskje

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 01:08   #6
Minni1
Seniormedlem
 
Minni1 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Telemark
Alder: 52
Innlegg: 1.822
Minni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt liktMinni1 er veldig godt likt

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Minni1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 07:07   #7
Areola
Supermoderator
 
Areola sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2005
Innlegg: 2.025
Areola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt avAreola har veldig mye å være stolt av

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Jeg er nysgjerrig på hva du svarte, jeg

__________________
Vil du ha en ticker? Les her
Areola er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 08:33   #8
Zhadra
Seniormedlem
 
Zhadra sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 52
Innlegg: 704
Zhadra har en fantastisk aura rundt segZhadra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg er nysgjerrig på hva du svarte, jeg

Enig

__________________



Min journal Min blogg
Zhadra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon med litt mer fett / LCHF med litt mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 08:41   #9
SunnhetMedSirrup
Seniormedlem
 
SunnhetMedSirrup sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: østfold
Innlegg: 1.332
SunnhetMedSirrup er ny på veien

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Zhadra, her.

Enig

JA! hva svarte du?

__________________
SunnhetMedSirrup er avlogget   Min kostholdsfilosofi: L C H F f o r l i f e . Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 08:57   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Areola, her.

Jeg er nysgjerrig på hva du svarte, jeg

Jeg sa at jeg følger opplegget til ketolysekuren, magert er vel ikke det første som blir nevnt i den.... Så mumla han noe om gode proteiner og sånn
Også sa han han mente en så "ekstrem" lavkarbo variant var å bende litt mye på naturen. Så jeg svarte at siden hormonene mine er langt ute av spor allerede så må det kanskje en kraftig bending til for å få de på rett spor igjen? Da bare gliste han. Tolket det som "ok, så lenge ikke jeg får skylda"

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:11   #11
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Hahahaha, typisk (jeg og Carisma har samme lege ).
Men han er nå litt søt, da.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:20   #12
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Hahahaha, typisk (jeg og Carisma har samme lege ).
Men han er nå litt søt, da.

hehe, ja, han fikk også fletta inn i samtalen minst tre ganger at han hadde gått ned 17 kg... Var litt stolt av det skjønte jeg

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:24   #13
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Fantastisk!

Får jeg spørre hva kolesterolverdiene dine var på?

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 10:30   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Imse, her.

Får jeg spørre hva kolesterolverdiene dine var på?

Det vet jeg faktisk ikke, for han sa bare de var såpass bra at de skulle vi ikke bry oss om jeg prøvde å spørre om hva de lå på sist, men han ville ikke gi meg de....tror han har skjønt at jeg henger meg litt mye opp i tall...
Men jeg skal ringe og få utskrift av disse og forrige prøver på fredag, så da kan jeg sette de inn neste uke.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 11:07   #15
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

hehe, ja, han fikk også fletta inn i samtalen minst tre ganger at han hadde gått ned 17 kg... Var litt stolt av det skjønte jeg

Hahaha, det sa han til meg også! Og så spurte han om jeg syntes han så tjukk ut selv om han veide nesten hundre kg. Jeg måtte bare le, for når vi reiser oss opp så når jeg han omtrent til beltespenna.
Uansett da. Dette var legen som i sin tid ba meg kutte ut sukker og spise mindre brød og pasta, så han er da noget orientert .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 07:40   #16
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

I dag sa legen min mens han kikket gjennom prøveresultater på bla kolestrol;
-Jeg ser du spiser magert.
Syns den var så festlig at jeg bare måtte dele den


He he he, you made my day!

Flere som har gullkorn fra legemunn?

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 06:54   #17
Veggpryd
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Romerike
Alder: 57
Innlegg: 2.462
Veggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt avVeggpryd har veldig mye å være stolt av

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Haha! Den var bra!

Min lege: "Hvis du vil gå ned i vekt, kan du jo bare drikke en kopp te etter hvert måltid".

Jeg begynte å le når han sa det, og følte meg slem med en gang. Fornærme en seriøs lege, liksom.

Veggpryd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 08:03   #18
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Opprinnelig lagt inn av Veggpryd, her.

Haha! Den var bra!

Min lege: "Hvis du vil gå ned i vekt, kan du jo bare drikke en kopp te etter hvert måltid".

Jeg begynte å le når han sa det, og følte meg slem med en gang. Fornærme en seriøs lege, liksom.

Dæven du...den teen som virker på den måten vil jeg gjerne ha!

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 08:41   #19
Anitra
Seniormedlem
 
Anitra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Skien
Alder: 54
Innlegg: 817
Anitra har en fantastisk aura rundt segAnitra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gullkorn fra legemunn ...

Artig!

__________________
Bloggen
Anitra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 18:21   #20
Maramor
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 5
Maramor er på en erverdig vei

Sv: Gullkorn fra legemunn

Så bra

Jeg så forresten at på creme fraiche boksen så står det "jeg egner meg ikke til slanking". Med en sur "smily" bak og greier... Hehe... Vel, det kommer an på hvem du spør!

Maramor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 19:53   #21
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn

Opprinnelig lagt inn av Maramor, her.

Så bra

Jeg så forresten at på creme fraiche boksen så står det "jeg egner meg ikke til slanking". Med en sur "smily" bak og greier... Hehe... Vel, det kommer an på hvem du spør!

Det ble diskutert tidligere her! Faktisk noen som skrev brev til Tine om det også, og det kom et overraskende bra svar

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 08:46   #22
Fnutte
Medlem
 
Fnutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 411
Fnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snillFnutte er virkelig snill

Sv: Gullkorn fra legemunn

Tja... er vel kanskje ikke gullkorn fra min lege men jeg ble i hvertfall helt satt ut av det han sa.

Var hos han bare for å få en kjapp sykemelding fra ham angående noe helt annet når han spurte om det ellers gikk fint med meg.

Jeg svarte at "jeg har det helt supert og har gått ned 20 kg".
Han ser meg rett inn i øynene og sier: "Det ser jeg, du ser godt ut, hvordan har du gjort det?"
Jeg begynner å stotre fram at jeg har spist lavkarbo. Han spør om det er Atkins men jeg svarer nei.... jeg har vel gått min egen vei men mer likt noe som heter Ketolyse. Han setter seg godt tilrette i stolen sin og sier på en oppfordrende måte. Kan du fortelle meg litt om Ketolyse.
Jeg ble helt satt ut og stotret fram litt om det. Hadde egenltig ventet en liten skyllebøtte om at fett er farlig men så byttet vi roller istedenfor og jeg foreleste for ham om mitt kosthold.
Etterpå avsluttet han med å si at mennesker er forskjellige og at dette var helt klart det som fungerer for meg.

Dette var den merkeligste legetimen jeg har hatt i hele mitt liv!!!

__________________




til alle fra Fnutte
Fnutte er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 09:08   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gullkorn fra legemunn

Hei, Fnutte, så fantastisk! Sånne leger skulle vi ha hatt mer av

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 10:02   #24
trillian78
Seniormedlem
 
trillian78 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Oslo
Alder: 45
Innlegg: 1.175
trillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt avtrillian78 har veldig mye å være stolt av

Sv: Gullkorn fra legemunn

Herlig Fnutte. Jeg merker at jeg ble litt forelska i legen din

__________________
¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸ ><((((º>
trillian78 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 13:03   #25
LenaBeatrice
Seniormedlem
 
LenaBeatrice sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Ørje, Indre Østfold
Alder: 52
Innlegg: 1.213
LenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjentLenaBeatrice begynner å bli godt kjent

Sv: Gullkorn fra legemunn

Opprinnelig lagt inn av Fnutte, her.

Tja... er vel kanskje ikke gullkorn fra min lege men jeg ble i hvertfall helt satt ut av det han sa.

Var hos han bare for å få en kjapp sykemelding fra ham angående noe helt annet når han spurte om det ellers gikk fint med meg.

Jeg svarte at "jeg har det helt supert og har gått ned 20 kg".
Han ser meg rett inn i øynene og sier: "Det ser jeg, du ser godt ut, hvordan har du gjort det?"
Jeg begynner å stotre fram at jeg har spist lavkarbo. Han spør om det er Atkins men jeg svarer nei.... jeg har vel gått min egen vei men mer likt noe som heter Ketolyse. Han setter seg godt tilrette i stolen sin og sier på en oppfordrende måte. Kan du fortelle meg litt om Ketolyse.
Jeg ble helt satt ut og stotret fram litt om det. Hadde egenltig ventet en liten skyllebøtte om at fett er farlig men så byttet vi roller istedenfor og jeg foreleste for ham om mitt kosthold.
Etterpå avsluttet han med å si at mennesker er forskjellige og at dette var helt klart det som fungerer for meg.

Dette var den merkeligste legetimen jeg har hatt i hele mitt liv!!!

Opplevde en hyggelig legetime i går jeg, og det endte med at jeg begynte å stille legen spørsmål om kolesterol som han ikke kunne svare på
Men vi hadde en fin diskusjon, og jeg oppfattet legen som åpen og interessert, og han sa helt klart at han var FOR lavkarbo, men sa samtidig "i sammenheng med overvekt" :-)

__________________
Minus 45 kilo med Atkins

Bloggen min (lavkarbomat, helse m.m)
Før bilder
Etter bilder
LenaBeatrice er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Gullkorn fra barnemunn lokkebiff Livets lyse side 16 06-02-09 22:46
Flere gullkorn fra barnemunn Nille Livets lyse side 6 10-12-05 03:13
Dagens gullkorn fra barnemunn Mum 4 2 Generell diskusjon 9 27-10-05 19:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no