Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Den Lille Kokosbollefabrikken

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-05-07, 08:45   #1
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Den Lille Kokosbollefabrikken

For oss som er så heldige å bo i Oslo så finnes det et farlig sted som heter Den Lille Kokosbollefabrikken. Var der i går og kokosbollene smaker himmelsk!

Det jeg derimot lurer på er hvor lavkarbo de er. De skriver selv at de bruker 3 kg sukker for å lage 600 kokosboller, hvilket jeg får til å bli 5 gram per kokosbolle. Hvor mange ekstra gram karbohydrater tror dere kan være i en kokosbolle da? Bittelitt i kjeksen og sjokoladen?

Hadde vært greit å unne seg en god bolle som er mye sunnere enn de man får kjøpt i butikken.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 08:51   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

5 gram sukker pr. hver hele kokosbolle syntes jeg hørtes lite ut..? Eller mener de da bare rent sukker, kanskje, og at det i tillegg er karbohydrater i kjeksen og i sjokoladen? Mystisk, mystisk. Det ville jo vært et typisk salgstriks da, og at de regner med kanskje at folk ikke tenker selv..

Hvor mye veier en kokosbolle da..? 30-40 gram?

Skulle jeg ha tippet, ville jeg ha tippet 10-15 gram karbohydrater pr. kokosbolle. Men det er altså ukvalifisert gjetting..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 08:52   #3
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Re: Den Lille Kokosbollefabrikken

Dit har ikke jeg turt å gå... Kommer til å gå helt fra konseptene

  Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 09:08   #4
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av mofe, her.

5 gram sukker pr. hver hele kokosbolle syntes jeg hørtes lite ut..? Eller mener de da bare rent sukker, kanskje, og at det i tillegg er karbohydrater i kjeksen og i sjokoladen?

Det er rent sukker som er tilsatt ja, og det er jo det som er spørsmålet mitt: hvor mye tror dere er i kjeks (de har sjokoladeboller uten kjeks også) og sjokoladen (som man kan få i mørk variant).

10g karb er ikke så ille for en liten utskeielse av og til i alle fall så jeg tror jeg skal unne meg en tur der av og til.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 12:55   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Mmm, det så godt ut!

Jeg prøvde å registrere meg der, men det kom bare opp feilmelding, så jeg fikk ikke stilt noen spørsmål.

Er du medlem der? Kunne du spurt om skummet er laget av bare sukker eller om det er eggehvite, og om sjokoladen inneholder melk, og om de selger med glutenfri kjeks?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:11   #6
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Satan, det så farlig godt ut, stor omvei for meg med andre ord...

Men jeg må ærlig innrømme at jeg alltid blir skeptisk når jeg hører sånt som dette:

Sitat:

kokosboller etter en ærverdig og hemmelig oppskrift

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 13:36   #7
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

Men jeg må ærlig innrømme at jeg alltid blir skeptisk når jeg hører sånt som dette:

Fnis, det skjønner jeg godt. Jeg synes egentlig det høres veldig ekslusivt ut, men jeg hadde ikke kunnet kjøpe dersom de ikke kunne opplyse om ingrediensene.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 23:11   #8
Luska
Seniormedlem
 
Luska sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 540
Luska har en fantastisk aura rundt segLuska har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Kjenner jeg fikk vann i munnen når jeg gikk inn på den linken ja Glad jeg ikke bor i Oslo, da hadde jeg sikkert trillet gjennom gatene :knegg:

__________________
Min Journal

Luska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 23:16   #9
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Du kan jo se litt på innholdet i andre kokosboller:

Delicatos kokosboller har (pr stk, 35 g)
122,9 kcal
1 g protein
19,6 g karbohydrat (andel tilsatt sukkr ikke oppgitt)
4,6 g fett

1 stk stor Diplom-Is kokosbolle:
197,6 kcal
1,6 g protein
30,7 g karbohydrat (hvorav 18 g tilsatt sukker)
7,8 g fett.

Jeg har lest flere steder at dt er bare ca 60-65 kcal i en kokosbolle fra Den Lille Kokosbollefabrikken, syns det høres litt for utrolig ut...
Men dt kan jo hende de er veldig små .

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 30-05-07, 23:21   #10
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

1 stk stor Diplom-Is kokosbolle:
197,6 kcal
1,6 g protein
30,7 g karbohydrat (hvorav 18 g tilsatt sukker)
7,8 g fett.

Jeg har lest flere steder at dt er bare ca 60-65 kcal i en kokosbolle fra Den Lille Kokosbollefabrikken, syns det høres litt for utrolig ut...
Men dt kan jo hende de er veldig små .

De er vel normalstørrelse vil jeg si, men de har nok en bra oppskrift. Det står på websidene at en kokosbolle har 64 kcal, altså 1/3 av en diplomis-bolle. Det er da kanskje ikke så naivt å anta at en kokosbolle har maks 1/3 av karbene, altså ca 10g. Jeg skal høre forhøre meg med de om de har noe karb-tall og gi beskjed.

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 00:29   #11
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av Snikende Saccosekk, her.

For oss som er så heldige å bo i Oslo så finnes det et farlig sted som heter Den Lille Kokosbollefabrikken. Var der i går og kokosbollene smaker himmelsk!

ÅH!! m-m-mmmm.....

Er glad jeg IKKE bor i Oslo!!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 31-05-07, 22:16   #12
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

åja disse er supergode også er det så stilig inni kafeen også har de veldig god kaffe der

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 01:42   #13
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

åja disse er supergode også er det så stilig inni kafeen også har de veldig god kaffe der

Et must for neste lavkarbotreff ...?

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 06:57   #14
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

OK ?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:16   #15
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken



Ligger helt oppe på Sagene, men ...

Litt rart at denne tråden kom akkurat nå, for det er ikke så lenge siden jeg sjekka sidene deres, jeg hadde nemlig hørt at de hadde en avdeling på Grünerløkka, men det viste seg å ikke stemme. Kanskje like bra for min del ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 11:22   #16
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Har dere seriøst lyst på slike kokosboller??

Jeg mener, kjenner dere suuuug etter å sette tennene i en slik sak...?

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 12:18   #17
Trixie
Medlem
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 281
Trixie er ny på veien

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Jaaa! Har bare såååå innmari lyst på kokosboller!!!
Trixie

Trixie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekur, senere lavkarbo Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 14:05   #18
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Kokkosbolleeeee

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-06-07, 23:08   #19
eriksen
Medlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Alder: 38
Innlegg: 120
eriksen er på en erverdig vei

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.



Ligger helt oppe på Sagene, men ...

Litt rart at denne tråden kom akkurat nå, for det er ikke så lenge siden jeg sjekka sidene deres, jeg hadde nemlig hørt at de hadde en avdeling på Grünerløkka, men det viste seg å ikke stemme. Kanskje like bra for min del ...

Jo, jeg tror de finnes på Grünerløkka. Har fått det for meg at de ligger øvrst i Torvald Meyers gate, men det kan jo være bare innbildning.

eriksen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vitenskapen Svar med sitat
Gammel 02-06-07, 01:20   #20
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

Jo, jeg tror de finnes på Grünerløkka. Har fått det for meg at de ligger øvrst i Torvald Meyers gate, men det kan jo være bare innbildning.

Den ligger ikke så langt fra kirka på Sagene, i lokalene til det som var ett bruktsykkel-utsalg (hvis jeg ikke husker feil). Det er så lenge siden at jeg ikke husker. Det var vel cafe i nærheten også, ett gult hus og det kom nylig opp masse leiligheter bak huset (for 2-3 år siden ca.). Tror du må ta buss 37 for å komme dit.

Men knallgode kokosboller ihvertfall. (ja selvfølgelig har jeg smakt dem)

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:38   #21
Viclin
Seniormedlem
 
Viclin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Innlegg: 1.407
Viclin er en juvelViclin er en juvelViclin er en juvel

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Kokosbollene er knallgode! Og de lyse sjokobollene da, slurp!

Det er sikkert bare å spørre Ricky eller Tommy ang karbohydratene. De har nok full oversikt.

Viclin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:45   #22
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

hehe de har jo et kokkosbolle-forum der da, så det er sikkert bare å melde seg inn og spørre i vei

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 09:54   #23
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Har prøvd å melde meg inn med det gikk ikke :-(

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 10:53   #24
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Opprinnelig lagt inn av eriksen, her.

Jo, jeg tror de finnes på Grünerløkka. Har fått det for meg at de ligger øvrst i Torvald Meyers gate, men det kan jo være bare innbildning.

Er ganske så sikker på at det stemmer. Syns nemlig jeg har sett den der (og fortet meg forbi ).

  Svar med sitat
Gammel 08-06-07, 22:29   #25
donjuanwannabe
Jeg lever som en løve
 
donjuanwannabe sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.342
donjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressursdonjuanwannabe er en virkelig god ressurs

Sv: Den Lille Kokosbollefabrikken

Tror neppe de har 2 fabrikker i Oslo. Eller bare ett utsalg/kafe på Grünerløkka da kanskje.

__________________
Mvh donjuanwannabe
Faglig tyngde, det er meg det! Hilsen Christian A. Drevon
donjuanwannabe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
Den store tråden for fest, lek og moro guro Generell diskusjon 2 02-02-05 15:17
99-tråden!!!!!!! nalana Livets lyse side 5 22-12-04 15:33
Bilen og føreren HP Livets lyse side 1 13-05-04 22:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no