Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt > Nyheter / media

Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Nyheter / media Her kan du dele og diskutere siste nytt fra media! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 13-03-14, 09:34   #1
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - uten informasjon på pakken!

Grønn te kan være tilsatt opptil 20% sukker uten at det oppgis på pakken:
http://www.tv2.no/2014/03/13/underho...er-deg/5404321

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:43   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

"Twinings påpeker også at mengden sukker blir mye mindre når du putter teposen i vann, og at det derfor blir feil å snakke om hvor mye sukker det er i selve teposen."


Og hvor tror de at det sukkeret blir av?? Fordamper??
Jeg blir målløs...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 09:45   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

På den annen side, så skjønner jeg nesten at de tilsetter sukker, grønn te smaker som fjøs lukter...

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 10:21   #4
Lullen
Medlem
 
Lullen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Akershus
Alder: 49
Innlegg: 299
Lullen er ny på veien

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Ja, det er jo flott
jeg som drikker 1 kopp med grønn te m/sitron hver morgen med en sukkett for å ikke få i meg sukker. Det er jo f... meg ikke til å tro!!!

Nei Twinings, kjøper ikke noe mer av denne teen av dere. Hva inneholder egentlig resten av teen vi kjøper i butikkene??

Må vel snart høste mine egene teblader...

__________________
Lullen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo / Paleoish Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:11   #5
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Kan trådtittelen endres til å spesifisere at det er Lipton/Twinings det er snakk om, kanskje? Ikke nødvendig å lage myter om all grønn te.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:14   #6
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Jeg vurderte det, men på den andre sida er det bare disse to som er testet, så vi aner jo ikke hvordan de andre merkene er?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:32   #7
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg vurderte det, men på den andre sida er det bare disse to som er testet, så vi aner jo ikke hvordan de andre merkene er?

Joa, men ikke all grønn te kommer i teposer og smakssatte blandinger.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 11:52   #8
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Dette handlet vel ikke om den smakssatte, men om den som bare skulle være grønn te?
Edit: Ser at den ene er smakssat.

De sier ingenting om hvor i prosessen sukkeret tilsettes så vidt jeg kan se.
Jeg har kjøpt te i løsvekt som har smakt søtere enn pose-te, så inntil det motsatte er bevist kommer jeg til å anta at teen er tilsatt sukker. (Med unntak av den fra palais de the på løkka, for den smaker ku-for og kan umulig være tilsatt noe )

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 12:11   #9
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Øh, tja. Til tross for at det angivelig smaker "som fjøs lukter" eller "ku" så drikker jeg ren kukicha og hojicha, tidvis dragonwell og sencha, handlet inn fra steder av samme kategori som palais. Jeg er ikke det minste bekymret for at disse skal inneholde sukker, men hver til sitt, såklart.

Tilføyelse: Klart det er bra å være obs på ting som smaker annerledes enn det 'skal'. Jeg mente ikke å si noe annet - ble bare litt bestyrtet over en sånn kategorisk omtale av all grønn te.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.



Sist redigert av Rin : 13-03-14 kl 12:25.
Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:04   #10
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av Rin, her.

ble bare litt bestyrtet over en sånn kategorisk omtale av all grønn te.

Som sagt, inntil det motsatte er bevist... At noe kommer uten innpakning, eller koster godt over gjennomsnittet trenger ikke bety at det er noe bedre enn andre ting. I denne saken ligger definitivt bevisbyrden hos selger/distributør/produsent.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:09   #11
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Hvor mye veier innholdet i en tepose da? Rundt ett gram kanskje? Pose med emballasje og snor veier 2 gram, så 1 gram ren te virker rimelig. Da risikerer man med andre ord å få i seg helt opp mot 0,2 gram sukker om man tar seg en kopp te. I praksis gjerne litt mindre. For en katastrofe...

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:12   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Hvor mye veier innholdet i en tepose da? Rundt ett gram kanskje? Pose med emballasje og snor veier 2 gram, så 1 gram ren te virker rimelig. Da risikerer man med andre ord å få i seg helt opp mot 0,2 gram sukker om man tar seg en kopp te. I praksis gjerne litt mindre. For en katastrofe...

Tenk om man drikker de anbefalte fire koppene om dagen da!

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:15   #13
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av index, her.

Hvor mye veier innholdet i en tepose da? Rundt ett gram kanskje? Pose med emballasje og snor veier 2 gram, så 1 gram ren te virker rimelig. Da risikerer man med andre ord å få i seg helt opp mot 0,2 gram sukker om man tar seg en kopp te. I praksis gjerne litt mindre. For en katastrofe...

Mengden er ikke en katastrofe. Men at jeg som forbruker føres bak lyset gjør meg forbannet.

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:17   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Mengden er ikke en katastrofe. Men at jeg som forbruker føres bak lyset gjør meg forbannet.

Nettopp. I tillegg til at manglende merking kan føre til allergireaksjoner (generellt, nå snakker jeg ikke bare om sukker som i denne saken) med potensiellt katastrofale følger.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:28   #15
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av smgj, her.

Mengden er ikke en katastrofe. Men at jeg som forbruker føres bak lyset gjør meg forbannet.

Enig. Mengden sukker spiller ingen rolle. Produktet er tilsatt noe som IKKE står på pakka. Jeg drikker mange kopper grønn te hver dag( helst i kategorien urtete som peppermynte og kamille) og om det er under 1g sukker pr kopp, så hadde det ikke brydd meg katta. Det er det at det ikke opplyses.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:41   #16
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Tenk om man drikker de anbefalte fire koppene om dagen da!

Det gjør jeg enkelte dager. Og da kan jeg risiskere å være oppe i svimlende 0,8 gram sukker. Skumle greier..

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 15:49   #17
Dilly
Seniormedlem
 
Dilly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.886
Dilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressursDilly er en virkelig god ressurs

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Jeg tenker bare at dette er nesten null, uansett om det er 5% eller 20%.
Og så mener jeg at det finnes noen regler om innholdsfortegnelse når mengdene er så utrolig små?

__________________

Dilly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 16:18   #18
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Det finnes nok vel definerte grenser for hvor små menger man er nødt til å oppgi ja. Og så små mengder som vi snakker om her går nok greit under grenseverdiene. Så hva er problemet egentlig? Vil knapt målbare sukkermengder ødelegge noens kosthold?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 16:50   #19
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Jeg leste artikkelen og lurer på om dette gjelder bare grønn te? Eller om det gjelder andre twinings-teer også? Jeg drikker drygt mye te...

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 13-03-14, 16:51   #20
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Grønn te er tilsatt sukker!

Helt sikkert andre også.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 00:26   #21
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - Uten informasjon på pakken!

Jeg klippet opp en pose med Twinings Earl Grey te, sånne gule pakker. Jeg fant helt tydelige hvite sukkerkorn. Kjipt, spør du meg.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 08:10   #22
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - Uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Jeg klippet opp en pose med Twinings Earl Grey te, sånne gule pakker. Jeg fant helt tydelige hvite sukkerkorn. Kjipt, spør du meg.

Det er jo som twinings sier, veldig lite sukker i en kopp, men siden de også sier at "det er så lite at man ikke smaker det" - hvorfor har de det oppi da????

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 08:32   #23
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 65
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - Uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Det er jo som twinings sier, veldig lite sukker i en kopp, men siden de også sier at "det er så lite at man ikke smaker det" - hvorfor har de det oppi da????

Jeg er sikker på at det er for smakens skyld. Sånn at vi vil velge deres te. Alternativt må det jo være for å trigge dopaminsystemet for å skape avhengighet. Det er jo enda et hakk verre synes jeg.
Jeg ønsker ikke å bli lurt til å ha sukker i teen, uansett hvor lite det er. Så nå er det slutt på teposer for meg. Jeg går for te i løs vekt heretter.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 08:54   #24
index
Seniormedlem
 
index sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2011
Innlegg: 2.184
index er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressursindex er en virkelig god ressurs

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - Uten informasjon på pakken!

Opprinnelig lagt inn av Pearl, her.

Sånn at Så nå er det slutt på teposer for meg. Jeg går for te i løs vekt heretter.

Og hva gjør at du føler deg sikrere på at løsvektteen ikke er tilsatt noe du ikke ønsker?

index er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fritt etter S.Hexeberg Svar med sitat
Gammel 14-03-14, 10:19   #25
langaard
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2010
Innlegg: 6.428
langaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisklangaard er bare helt fantastisk

Sv: Lipton/Twinings grønn te er tilsatt sukker - Uten informasjon på pakken!

Veide en tepose, den veide 1gram

langaard er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 
Trådverktøy

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Cola fra Grans uten tilsatt sukker MoaMoa Spørsmål om matvarer og oppskrifter 9 15-09-11 01:26
Sjokolade uten tilsatt sukker Higu83 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 16 12-05-11 19:24
Activia uten tilsatt sukker og Skyr Multi Lavkarbo generelt 2 28-01-10 19:58
Om Cloetta sjokolade uten tilsatt sukker ... Karbosara Lavkarbo generelt 16 18-09-08 20:52
Idun sennep og ketsjup uten tilsatt sukker blyanten Lavkarbo generelt 1 09-07-07 22:25


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no