Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Livets små gleder - buksestørrelse

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-12-06, 01:11   #1
Snikende Saccosekk
Medlem
 
Snikende Saccosekk sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Alder: 47
Innlegg: 118
Snikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt segSnikende Saccosekk har en fantastisk aura rundt seg
Smile

Livets små gleder - buksestørrelse

Etter å ha brukt en bukse fra Herremagasinet med størrelse 50/32 (tommer) som begynte å bli litt stor så var det i dag utrolig morsomt å gå inn på Dressmann og plukke ut en ny bukse (riktignok den største de hadde) i 44/32. Har visst krympet litt rundt livet ja :-)

Kjøpte 2 bukser og den ene av de er litt stram men en uke eller fire nå så tror jeg den burde sitte ganske bra! Måtte til og med lage nytt hull på beltet mitt fordi det var for stort.

Bakgrunnen for shopping i dag var at jeg fikk en kommentar på jobb om at buksen min så altfor stor ut. Det hadde hun såklart helt rett i skjønner jeg nå. Lett å se seg litt blind på egne klær og kropp, dessuten vil jeg jo helst ikke kjøpe for mange klar på veien nedover som jeg ikke får brukt etterpå.

Buksene kostet forøvrig 499 for 2 stk så det blir kanskje ikke så dyrt å gå ned i vekt alikevel.

Neste mål er å gjøre disse buksene litt for store.. :-)
(..og komme ned på XL i skjorte-størrelse)

__________________

startvekt: 165kg - mars 2011
Snikende Saccosekk er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Spisdegslank + egen Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 07:25   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse



__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 08:57   #3
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Oj så flott Du er flink

__________________


Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 09:04   #4
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Nyt følelsen Er jo alltid så utrolig gldt når man kan kjøpe mindre klær

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 10:39   #5
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

jaaa det er en deilig følelse du er kjempeflink..stå på!!!

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 12:06   #6
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Gratulerer
Det er alltid morsomt når buksene blir for vide.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 13:57   #7
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Jeg kjenner følelsen. Jeg syns det er deilig å gi bort bukser når de blir for store og belter når de går en og en halv gang rundt livet.

Stå på!

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 14:25   #8
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Gratulerer, slike fremskritt er herlige.
Nyt følelsen, du har gjort en bra jobb!

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 15-12-06, 22:24   #9
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Livets små gleder - buksestørrelse

Flott jobbet

Og helt sikkert en super motivasjon for veien videre

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no