Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-11, 16:27   #1
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Jeg kjenner ikke denne personen, jeg har faktisk aldri møtt henne, men kjæresten hennes kjenner jeg. Jeg har sett litt på bildene hennes på facebook og får helt vondt inni meg

Hun er veldig overvektig. Jeg har så lyst å hjelpe henne, men er usikker på om jeg burde snakke med henne eller ikke. Hadde noen kommet å snakket med meg om min overvekt tidligere (før jeg begynte med lavkarbo ville jeg IKKE snakke om det), hadde jeg blitt veldig fornærmet og trist.

Men innerst inne så tror jeg at jeg hadde blitt glad for at noen ville hjelpe meg.. imo at jeg ikke kjenner denne personen, burde jeg holde meg unna? Hvis jeg hadde snakket med henne, hadde jeg gjerne ville møtt hun og trent sammen med henne og hjelpe henne med kosthold.

Råd Jeg synes bare det er så trist.. Hun er så ung, og så overvektig. Hun kan umulig være lykkelig når hun går å bærer på så mye ekstra vekt

__________________
Dogs like bones, men like meat.

Sist redigert av Anos : 20-05-11 kl 17:54.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:38   #2
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Oj...den der er vanskelig. Når en er så stor er en veldig sårbar, så en må gå forsiktig frem. Du vil jo ikke såre henne. Har ikke andre råd enn å gå forsiktig frem. En annen ting er jo at når en har nådd et visst antall kilo, har en nesten gitt opp, for å slanke bort 50-70 kilo virker uoppnåeligt. Jeg skal gå ned 50, og har gått ned 6. Jeg har lyst å gi opp annenhver dag.
Lykke til, om du prøver å snakke med henne.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 16:51   #3
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Ja, det skjønner jeg veldig godt. Jeg har hele livet tenkt at det ikke er vits å slanke seg, det er en alt for lang vei å gå. Unnskyldninger på unnskyldninger..

Men har tenkt litt, og jeg tenker som så at hun er ung, og allerede så overvektig.. Hvis hun ikke gjør noe med det så vil hun rett og slett dø i veldig ung alder. Det er realiteten. Da er det vel verdt å ta kontakt med henne og riskere at hun blir fornærmet, hvis det er en sjangse for at hun vil la meg hjelpe henne?

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:10   #4
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Hadde jeg kjent personen godt hadde jeg nok sagt noe og prøvd å hjelpe.Men når en ikke kjenner personen så blander en vel seg oppi ting en ikke har noe med og kan virke veldig sårende ,mener nå jeg da

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:14   #5
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av butten, her.

Hadde jeg kjent personen godt hadde jeg nok sagt noe og prøvd å hjelpe.Men når en ikke kjenner personen så blander en vel seg oppi ting en ikke har noe med og kan virke veldig sårende ,mener nå jeg da

MEN.. Er det ikke verdt å blande seg opp i ting som man ikke har noe med å gjøre hvis man kan hjelpe en person til å få et lengre og bedre liv?

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:24   #6
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

MEN.. Er det ikke verdt å blande seg opp i ting som man ikke har noe med å gjøre hvis man kan hjelpe en person til å få et lengre og bedre liv?

Jo klart det men er veldig vanskelig situasjon...jeg hadde nok ikke gjort det , men du må gjøre det som føles rett for deg å gjøre.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:28   #7
Engledans
Seniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Hedmark
Innlegg: 1.141
Engledans har en fantastisk aura rundt segEngledans har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

MEN.. Er det ikke verdt å blande seg opp i ting som man ikke har noe med å gjøre hvis man kan hjelpe en person til å få et lengre og bedre liv?

Jo, men det kan gjøre henne mer deprimert ang det, og da virker det nok mot sin hensikt. Jeg regner med at hun er fullstendig klar over riskene med overvekt, og er fortvila over det. Men at fremmede poengterer det, sårer noe jævli. Jeg vet at jeg har vært innmari hårsår ang vekta. og så må en være psykisk klar, hvis en skal gå ned, er en ikke det, er det bortkasta. Jeg har de 20 siste årene prøvd å gå ned, fordi folk rundt meg ville det. Først nå, i en alder av 40 er jeg psykisk klar til å ta tak i det.
Skjønner godt at du har vondt av henne og vil hjelpe, men det kan misforståes og såre veldig.

__________________
Me myself and I
Engledans er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:48   #8
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Nå vet jeg ikke hvordan du skal få kontakt med henne. Men det går ann å ta kontakt med noen hun kjenner for å forhøre seg litt... For du kan spille på at dere er i samme båt og at du har hørt om noe som har hjulpet veldig mange. Om hun hadde vært interesert kunne dere gjort det sammen.
Du risikerer noe ved å gjøre det, men samtidig kan du være den personen som forandrer livet hennes. Slik min venninne gjorde det for meg.
Trå varsomt og, men det er lov å bry seg. Vær ydmyk og snar til å be om unnskyldning om ting ikke faller i god jord. Hun vet nok at hun er overvektig, men for å gjøre noe med det skal man innrømme det og.

Vet ikke om dette er til noe hjelp, Synes det er bra du bryr deg

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:53   #9
j88
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jul 2007
Alder: 35
Innlegg: 512
j88 er en juvelj88 er en juvelj88 er en juvel

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Kan du ikke heller snakke med kjæresten hennes? som du hadde jobba sammen med, så kan kjæresten heller prate med hun og fortelle om at du gjerne ville hjelpe henne.

j88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egen Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:53   #10
lucifine
Seniormedlem
 
lucifine sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 697
lucifine har en fantastisk aura rundt seglucifine har en fantastisk aura rundt seg

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Snopsy sa det jeg tenkte.

__________________
lucifine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 17:58   #11
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Det er en prosess man må igjennom for å komme igang og lykkes med vektnedgang. Jeg ville nok ikke tatt kontakt direkte med en ukjent, MEN istedet ville jeg anbefalt bøker/informasjon til kjæresten hennes slik at disse kan ligge tilgjengelig for henne. Temaet slanking trenger ikke komme opp en gang. Feks en kokebok fra Hexeberg, eller bedre "Bedre uten brød" av Lutz. Kanskje kan du heller alliere deg med kjæresten - også har jo han mulighet til å ta opp tema kostholdsendring på generelt grunnlag - samtidig som han kjenner deg som har erfaring med lavkarbo

Jeg ville blitt lynforb... om en fremmed dame hadde kommet og fortalt meg om lavkarbo og hvor bra det kunne vært for meg... jeg liker og finne ut ting selv - og ikke bli fortalt det av andre, da går jeg i vranglås en stund hehe... Så om man kan få tilgang på informasjonen uten at det nødvendigvis vises at det er ment for henne og hennes overvekt - så slipper hun og føle seg presset opp i et hjørne?
Jeg er nemlig helt enig at hun er nok meget klar over overvekten og de negative konsekvensene...

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:02   #12
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Må bare poengtere det.. Jeg føler så sterkt at jeg burde ta kontakt med henne fordi hun er såpass overvektig, og om hun fortsetter i sine vaner vil det garantert snart handle om liv eller død, det er det ingen tvil om.

Jeg skal kontakte henne og se hvordan det går. Jeg tror det er verdt det, selv om hun kanskje blir såret, så vet hun at det er noen i samme båt som vil hjelpe henne, hvis hun vil det.

Jeg har alltid følt meg alene med overvekt, og det gjør det bare så mye vanskeligere å gjøre noe med. Alle vennene mine er slanke.. Jeg har alltid ønsket at jeg kjenner noen i samme båt som vil - sammen med meg, gjøre noe med det Men alle are jo forskjellig, er ikke sikkert hun føler det samme, men jeg tar sjangsen.

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:05   #13
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er en prosess man må igjennom for å komme igang og lykkes med vektnedgang. Jeg ville nok ikke tatt kontakt direkte med en ukjent, MEN istedet ville jeg anbefalt bøker/informasjon til kjæresten hennes slik at disse kan ligge tilgjengelig for henne. Temaet slanking trenger ikke komme opp en gang. Feks en kokebok fra Hexeberg, eller bedre "Bedre uten brød" av Lutz. Kanskje kan du heller alliere deg med kjæresten - også har jo han mulighet til å ta opp tema kostholdsendring på generelt grunnlag - samtidig som han kjenner deg som har erfaring med lavkarbo

Jeg ville blitt lynforb... om en fremmed dame hadde kommet og fortalt meg om lavkarbo og hvor bra det kunne vært for meg... jeg liker og finne ut ting selv - og ikke bli fortalt det av andre, da går jeg i vranglås en stund hehe... Så om man kan få tilgang på informasjonen uten at det nødvendigvis vises at det er ment for henne og hennes overvekt - så slipper hun og føle seg presset opp i et hjørne?
Jeg er nemlig helt enig at hun er nok meget klar over overvekten og de negative konsekvensene...

Ja, det er klart hun vet hvor overvektig hun er og konsekvensene av det, men å gjøre noe med det, er ikke alltid like enkelt. Jeg er ikke helt fremmed for hun, hun vet hvem jeg er og jeg vet hvem hun er, til tross for at vi aldri har møtt hverandre. Jeg tar sjangsen.

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:08   #14
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Jeg mener jo ikke man skal gå bort til henne og be henne slanke seg, men ha en litt mykere tilnærming og fortelle hva men selv gjør, Om man synes man er på nett, så kan man gå videre.

Min venninne sa jo bare hva hun gjorde (da var vi knapt bekjente) slik at jeg kunne hive meg med. Hun våget noe og forandret mitt liv.
Men føler man at denne jenta ikke er klar for dette, skal man selvførgelilg ikke tvinge dette på henne.
Vet ikke hva jeg ville syntes om man gikk bak ryggen på meg og diskuterte strategier for at jeg skulle ned i vekt.

Vanskelig tema dette her.

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:10   #15
Timiane
Seniormedlem
 
Timiane sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Lørenskog
Innlegg: 513
Timiane er en juvelTimiane er en juvelTimiane er en juvel

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Ja, det er klart hun vet hvor overvektig hun er og konsekvensene av det, men å gjøre noe med det, er ikke alltid like enkelt. Jeg er ikke helt fremmed for hun, hun vet hvem jeg er og jeg vet hvem hun er, til tross for at vi aldri har møtt hverandre. Jeg tar sjangsen.

Bra Anos. Uansett utfall. Du brydde deg, og det er det viktigste

__________________
Timiane er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse og redusert inntak av kunstige søtningsmidler og mere trim i hverdagen! Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:20   #16
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Jeg ville ikke gjort det. Jeg ville regnet med at hun viste hvor overvektig hun selv var og jeg regner også med at hun er klar over hvordan man går ned i vekt. Hadde noen kommet til meg for å "slanke meg" hadde jeg gått rett i kjelleren, og det unner jeg ikke andre.

Håper for all del det går bra og at du ikke gjør ting verre for denne jenta.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:26   #17
Shooterr
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 63
Shooterr er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Prøve å snakk litt med kjæresten og få han til å sørge for at dere møtes i en sosial sammenheng eller lignende? Da kan du jo bli litt kjent med henne og kanskje vinne hennes fortrolighet, før du kommer inn på temaet. Kan jo begynne å snakke om din egen situasjon og etter hvert forslå om hun har lyst til å være med deg å trene / lage noe sunn mat, eller lignende..

__________________


Shooterr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:31   #18
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Det er ikke du som bestemmer at hun desperat trenger slanke seg vel?? Det er det kun, utelukkende, only, bare, enestående HUN som gjør. Ikke bland deg, er min mening.. Bry seg kan man gjøre når noen inviterer til det, evt når man minst kjenner dem.

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:35   #19
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ikke du som bestemmer at hun desperat trenger slanke seg vel?? Det er det kun, utelukkende, only, bare, enestående HUN som gjør. Ikke bland deg, er min mening.. Bry seg kan man gjøre når noen inviterer til det, evt når man minst kjenner dem.


Enig.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:39   #20
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Jeg forstår dere som fraråder meg å kontakte henne, men som sagt så ville jeg ta sjangsen.

Nå har jeg vært i kontakt med hun og hun ville gjerne snakke med meg på telefonen, hun ringte meg og vi snakket en stund. Nå har jeg fortalt henne litt om lavkarbo og har avtalt å treffe henne neste helg.

Jeg er så glad for at hun tok det så fint!! og det blir kjempe bra for meg også å bli kjent med noen i samme båt som kanskje vil sammen komme i bedre form!!

__________________
Dogs like bones, men like meat.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:40   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Så bra!!! Fint at du valgte og ta kontakt!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:40   #22
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Synes det er direkte frekt og uforskammet å ta kontakt med henne fordi hun er så feit.
Du har overhodet ikke noe med det!!
Å ta kontakt med en feit person du ikke har møtt bare fordi du synes synd på henne utfra hennes bilder og overvekt, det er et stort overtramp inn i andres liv.

Jepp, det mener jeg, og jeg snakker fra levra

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:41   #23
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av Anos, her.

Jeg forstår dere som fraråder meg å kontakte henne, men som sagt så ville jeg ta sjangsen.

Nå har jeg vært i kontakt med hun og hun ville gjerne snakke med meg på telefonen, hun ringte meg og vi snakket en stund. Nå har jeg fortalt henne litt om lavkarbo og har avtalt å treffe henne neste helg.

Jeg er så glad for at hun tok det så fint!! og det blir kjempe bra for meg også å bli kjent med noen i samme båt som kanskje vil sammen komme i bedre form!!

Så flott da.ja som sagt det er du som må føle det er rett ikke vi andre.Kjempebra at hun tok det fint

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:41   #24
Anos
Medlem
 
Anos sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Innlegg: 238
Anos er ny på veien

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Det er ikke du som bestemmer at hun desperat trenger slanke seg vel?? Det er det kun, utelukkende, only, bare, enestående HUN som gjør. Ikke bland deg, er min mening.. Bry seg kan man gjøre når noen inviterer til det, evt når man minst kjenner dem.

Jo, hun er 150+ kg og det er KLART at hun DESPERAT trenger å slanke seg! Hun er VELDIG ung og hva for et liv er det å leve med så mye ekstra fett på kroppen, for ikke å snakke om alle helserisikoene. Klart hun trenger desperat å slanke seg, hvis hun ikke endrer sitt kosthold og vaner så vil hun miste mange, mange år av sitt liv. Hun er sykelig overvektig!

__________________
Dogs like bones, men like meat.

Sist redigert av Anos : 20-05-11 kl 18:47.
Anos er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 18:41   #25
Bonitta
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 178
Bonitta er på en erverdig vei

Sv: En bekjent trenger desperat å slanke seg!

Og etter å ha postet innlegget mitt så ser jeg at du allerede har vært i kontakt med henne.
Og da blir jeg rett og slett nysgjerrig på hvordan du gikk frem "jeg ser du er svær, jeg vil redde deg???"

Bonitta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Bekjent slanket seg, men kan jeg snakke med henne om det? Anos Generell diskusjon 29 22-05-11 21:51
Min mann skal ut i skauen og leke med Softgun en hel helg - trenger desperat mattips! Iset Ketolysekuren 0 06-08-09 19:12
Trenger desperat hjelp her ... Tuppen Trening 15 30-01-08 02:45
Trenger desperat oppskrifter :( tinkerbell00 Ketolysekuren 11 15-10-07 12:40


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no