Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva bør jeg handle i England?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-04-10, 20:12   #1
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 54
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Hva bør jeg handle i England?

Jeg skal (forhåpentligvis) til London neste uke, og tenkte at de kanskje har bedre tilgjengelighet og pris på noen av de tingene som er kjekke å ha når man lever ketogent. Har for eksempel tenkt å se etter sukkerfri gele siden det er blitt så vanskelig å få tak i (og jeg syns at gelantin er noe herk...).
Hva annet bør jeg se etter? Stevia, er det lettere å få tak i der borte?

Tar gjerne i mot forslag!!!!!

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 20:38   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva bør jeg handle i England?

Hei,
Dette temaet er oppe med jevne mellomrom og ser du nederst på denne siden så finner du noen linker til andre tråder.
Mutter'n var nylig i England og jeg skal over til høsten så jeg har kopiert denne lista. Jeg har tidliger studert i England, så jeg kjøper fortsatt alle mine vitaminer på Holland&Barrett men på den tida hadde jeg jo ikke peiling på lavkarbo, derfor kopierte jeg denne lista.


Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

ASDA butikken (kolonial kjede ala OBS etc)

  • ASDA Sugar Free Fruit Chews - søtet med Splenda og Maltitol. Knallgode fruktkarameller, smaker mer ekte og mye friskere enn Dietorelle sine - 0.1 gram karb pr karamell
  • ASDA Sugar Free Toffee - søtet med Splenda og Maltitol. Ååååååhh, dette er akkurat som smørbukk karameller !! *sukk* 0.15 gram karb pr karamell
  • - De har også atkins barer + shaker + andre low carb barer og shaker, har endel low carb godteri både eget merke og andre merker (knallgode karameller bl.a. og den "dajm"-aktige sjokoladen Lindberg selger på sin side):
  • Russel Stover - Toffee Squares med sjokoladetrekk - Akkurat som Dajm sjokolade, knallgode !!!! 0.5 gram karb pr stk. (halve størrelsen av Dajm)
  • Russel Stover - 2 pack, mint sjokolader. Smaker som After Eight, samme størrelse, men tjukkere mørk sjololade utenpå. Gode.
  • Russel Stover - 2 pack, pecan nøtt, karamell med sjokolade trekk. Også veldig gode
tesco - har eget merke "carb control" men det er mest ferskvarer + de har

atkins barer + shaker

waitrose - leste nettopp at de har begynt med "feeling ok" lavkarbo produkter (de finnes iallefall i Durham, men sjekk www.waitrose.com for info om hvor de ligger).

boots - største utvalg i atkins varer, spesiellt de litt store Boots butikkene. Egne varer bl.a. peanøtter med sjokoladetrekk M&M 's (som M med forskjellige farger).

sainsburys og safeway - atkins barer og shaker

holland and barratt - atkins barer + shaker pluss andre low carb barer og shaker + en del helskostprodukter, nøtter, 85% skokolade. De har butikk i Gateshead som ikke er så langt fra ferja + inne i byen.

Stort sett alle medium/store matbutikker har "carb options" (pasta, suppe,
sauser etc) og de fleste mat butikkane har low carb varer i en egen
sektor/egen hylle.

Har ikke funnet tortillas i noen av dem .....

http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=16817

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-04-10, 21:57   #3
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hva bør jeg handle i England?

cavalier sjokolader koster ca 16 kr i england, her koster de mellom 27-30... Så om du liker dem er det gjerne greit å få med seg?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-04-10, 07:34   #4
The Cat
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Alder: 54
Innlegg: 84
The Cat er på en erverdig vei

Sv: Hva bør jeg handle i England?

Tusen takk for tips om hva jeg kan kjøpe, og om trådene nederst på sida...skal nok tråle dem ja )

__________________
På'n igjen



The Cat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarb Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Lavkarbovarer i England Helene Lavkarbo generelt 14 12-06-10 22:49
Handle i Kiel? Viclin Generell diskusjon 4 27-09-09 12:39
Handle i USA Benzo Induksjonen 2 04-09-05 10:25
Lavkarbovarer i England?! TinaF Atkins kosthold 4 31-05-05 23:07
Handling i England - tips Nille Lavkarbo generelt 1 27-02-05 15:28


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no