Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Freia med ny 70% sjokolade

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 04-05-07, 13:54   #1
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Freia med ny 70% sjokolade

Jeg oppdaget en ny sjokolade i dag den heter freia premium : dark pistachio og den er digg, digg, DIGG !!!!

35 khd per 100 gram så med MÅTE bare en rute inneholder jo 3.5 khd men tenk på alle antioksydantene to ruter dekker dagsbehovet (20g)

bare skulle si ifra jeg

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:00   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Å, det hørtes godt ut.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:12   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

ÅÅÅH jeg elsker nøttesjokolade, denne hørtes jo dødsgod ut!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:12   #4
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Lise, her.

Å, det hørtes godt ut.

Den er veldig god også smaker pistasj (hvordan i alle dager skriver man navnet på den nøtta ?) marsipan med sjokoladetrekk. Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg løpt bort til deg med en i bursdagsgave
masse gratulerer med dagen

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7

Sist redigert av nøtta : 04-05-07 kl 15:28.
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 04-05-07, 14:58   #5
Pc-snuppa
Medlem
 
Pc-snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus et sted
Alder: 52
Innlegg: 191
Pc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snillPc-snuppa er virkelig snill

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

Den er veldig god også smaker pistach (hvordan i alle dager skriver man navnet på den nøtta ?) marsipan med sjokoladetrekk. Hadde jeg bodd litt nærmere skulle jeg løpt bort til deg med en i bursdagsgave
masse gratulerer med dagen

"Pistasj" på norsk
"pistachio" på engelsk (sett det skrevet på norske(!) produkter av alle ting )

__________________
Hilsen fra mei

Lavkarbo har gitt meg livet tilbake igjen!
Pc-snuppa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins :-) Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:36   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Jeg finner ikke den drittsjokoladen noe sted!!! Har lett i alle butikkene nå. :hyyyyyl:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:39   #7
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg finner ikke den drittsjokoladen noe sted!!! Har lett i alle butikkene nå. :hyyyyyl:

hæ ? ikke på ultra engang ?? her har de den overalt .... (ikke på kiwi) og ihvertfall der de har 86%...

håper du finner den for den er gooood , smaker marsipan med MASSE sjokolade

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:40   #8
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg finner ikke den drittsjokoladen noe sted!!! Har lett i alle butikkene nå. :hyyyyyl:

Hvorfor vil du ha den hvis du tror den smaker dritt ...?


Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:42   #9
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

næh er det sant? har ikke sett den! vil haaaa!

Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 07-05-07, 23:44   #10
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Den er fryktelig god...

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 01:34   #11
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av nøtta, her.

hæ ? ikke på ultra engang ?? her har de den overalt .... (ikke på kiwi) og ihvertfall der de har 86%...

håper du finner den for den er gooood , smaker marsipan med MASSE sjokolade

Har vært på Ultra, Maxi, Meny, Prix, Rema, Ica ... Mangler bare Dropsen, der har de den sikkert. Får se i morgen.

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Hvorfor vil du ha den hvis du tror den smaker dritt ...?


Jeg liker jo dritt. Neida, jeg er bare sinna.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 08:37   #12
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

På Ultra tar de inn det du vil ha Send dem en mail

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:30   #13
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

JEG FANT DEN!!!!

De hadde den på Obs på Kvadrat. Herregud noe så godt, den smakte faktisk MARSIPAN! Jeg elsker marsipan og var litt skeptisk til hvordan en sjokolade kunne smake det bare pga. noen nøtter hehe, men GUD som den smakte skikkelig ekte marsipan, både jeg og mannen var sjokkerte og er blitt helt hekta.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:32   #14
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

den smakte faktisk MARSIPAN!

SKUFFA! Er det ikke pistaje da? Hvorfor smaker den marsipan?? Trodde pistasje skulle smake godt jeg!

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:41   #15
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

SKUFFA! Er det ikke pistaje da? Hvorfor smaker den marsipan?? Trodde pistasje skulle smake godt jeg!

Jammenjammen...marsipan er jo GODT!?

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:42   #16
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Jammenjammen...marsipan er jo GODT!?


Neeeh....

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 14:46   #17
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Borealis, her.

Jammenjammen...marsipan er jo GODT!?

Ikke spesielt...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:12   #18
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

SKUFFA! Er det ikke pistaje da? Hvorfor smaker den marsipan?? Trodde pistasje skulle smake godt jeg!

Hehe da er det ikke noe for det. Jeg vet ikke hvorfor den smaker sånn marsipan, kanskje fordi nøttene er ristet og karamellisert? Aner ikke, men dette er ikke noe for marsipanhatere, for den smaker VIRKELIG marsipan. Jeg elsker jo marsipan da, det er det beste jeg vet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:13   #19
Borealis
Seniormedlem
 
Borealis sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 54
Innlegg: 1.383
Borealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt liktBorealis er veldig godt likt

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe da er det ikke noe for det. Jeg vet ikke hvorfor den smaker sånn marsipan, kanskje fordi nøttene er ristet og karamellisert? Aner ikke, men dette er ikke noe for marsipanhatere, for den smaker VIRKELIG marsipan. Jeg elsker jo marsipan da, det er det beste jeg vet.

Me too...nest etter IS!

Borealis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Karbohydratredusert & styrketrening Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:18   #20
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

noe så godt, den smakte faktisk MARSIPAN!

Det var jo det jeg sa , jeg digger den serien der , appelsin bringebær og nå denne :dåne: for ikke og snakke om 86% nei litt ros skal freia få (synes de får litt mye pes her inne )

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:25   #21
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Og her kommer mere pes: Sjokolade skal smake SJOKOLADE!!! Ikke bringebær, appelsin og marsipan.... *YACH*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 15:36   #22
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Den har jeg ikke sett, men nå må jeg bare se om jeg finner den

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 16:54   #23
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Og her kommer mere pes: Sjokolade skal smake SJOKOLADE!!! Ikke bringebær, appelsin og marsipan.... *YACH*

Hehe, det finnes jo sjokolade som smaker sjokolade også.
Dersom ingenting skal ha annen smak enn den opprinnelige råvaren, kan man jo ikke ha rosiner i boller, rød saus på riskremen, hvitløk og urter i brødet, smakstilsetninger i iskremen osv, for å sette det litt på spissen. Fnis.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 17:14   #24
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Jeg syns den med pistasj er knallgod, men jeg syns ikke den smaker marsipan!

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 18:14   #25
Don Vito Corleone
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 128
Don Vito Corleone er på en erverdig vei

Sv: Freia med ny 70% sjokolade

Opprinnelig lagt inn av lokkebiff, her.

Og her kommer mere pes: Sjokolade skal smake SJOKOLADE!!! Ikke bringebær, appelsin og marsipan.... *YACH*

WORD!! Altfor mye dårlige etterligninger

Don Vito Corleone er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Skaldeman/Lokkebiff Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Optimale Smoothies Ziggy Optimal Ernæring 61 27-12-14 22:52
Årstidsbunden viktminskning ssskaldeman Lavkarbo generelt 11 04-12-06 19:30
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
noen som vet noe.. sommerfugl Fysisk og mental helse 31 02-07-05 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no