Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Helserelatert > Trening

Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Trening Forumet for tips, diskusjoner og spørsmål angående trening og lavkarbokosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-01-12, 00:04   #26
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Denne: http://www.flust.no/sport-og-fritid/...FdAvmAod8wdXsQ
det står også her: vantett til 30m, men det er beltet eg er usikker på..

Klolka tåler vann. Men pulsbeltet fungerer ikke under vann. Sender på feil frekvens. Polar Rcx5 er den eneste klokka til Polar som sender på 2 frekvenser og dermed også kan måle puls mens du svømmer.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 00:43   #27
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Jeg er levende opptatt av fysisk fostring, du er ikke det og derfor møtes vi ikke på halvvegen hehe

Nei, det er måten du ordlegger deg på.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 01:08   #28
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Nei, det er måten du ordlegger deg på.

Ok, du reagerte på det, mens de andre i tråden tolket den ikke slik. Men så har de også god treningskunnskap og skjønte hva det dreide seg om. Da blir ikke ordleggingen så "farlig" fprdi den er direkte og rett.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 08:40   #29
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Klolka tåler vann. Men pulsbeltet fungerer ikke under vann. Sender på feil frekvens. Polar Rcx5 er den eneste klokka til Polar som sender på 2 frekvenser og dermed også kan måle puls mens du svømmer.

Filleren...har sendt spm til polars brukarstøtte, men kanskje eg får "rive i" nytt belte (hvis det er mulig?)
Godt eg ikkje har gjort det enno. Syns egentlig det burde gått tydligare fram av bruksanv sidan dei skriv at eg må vaske det nøye dersom eg bruker det i basseng (men det virker altså ikkje - hallo!!!)

Bruker for øvrig dokking-stasjonen og lastar opp, men i perioder det blir for lite tid til trening er ikkje alltid tilbakemelding sååå kjekk (seie nærmast: ta deg sammen )

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 08:49   #30
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Jf diskusjonen med Yrla; det er vel mulig å uttrykke seg litt meir "ydmykt"? Me har jo alle ulike forutsetn/motiv for å trene..
Yrla gav meg verdifull støtte (kjekt å høyre at ein er "tøff" " det er ikkje kvar dagskost) sjølv om det ikkje kjem frå ein proff, men det er veldig trivelig å få konstruktiv tilbakemelding av ein proff også.
Begge deler er kjærkomment (for meg i alle fall)
Ikkje alle ønsker å trene seg "forderva" eller for å bli i racerform, men kanskje for å kome eit lite steg videre (for nokon er det å gå ein liten tur kvar kveld og for andre er det maraton, me er fryktelig forskjellige..)
Kan nok delvis forstå Yrlas reaksjon på nokon av utsagna.
Kom litt bakpå sjølv og fekk behov for å "forsvare" meg litt i starten, men no er eg både glad og fornøyd med heile diskusjonen (og håper fremdeles på positivt svar fra Polar.. Den klokka har begynt å bli dyr for meg jf kjøp av dokking, klokke --- ikkje økonomi til ei til, men har fryktelig lyst å svømme med den ), men forstår at eg kanskje må ha ny klokke for p... Ja-ja treningseffekten blir jo den samme, men ein blir litt hekta på å logge alt mulig)
Skriftlig nettkommunikasjon kan fort bli krassare en om me såg fjeset ditt medan du snakka (kanskje med boble-blid-stemme for det me veit )

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:03   #31
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av hypah, her.

Ok, du reagerte på det, mens de andre i tråden tolket den ikke slik. Men så har de også god treningskunnskap og skjønte hva det dreide seg om. Da blir ikke ordleggingen så "farlig" fprdi den er direkte og rett.

Du antar altså at jeg ikke har treningserfaring utfra at jeg nå ikke trener? Jeg begir meg ikke inn på en tråd om trening uten at jeg har erfaring og kunnskap, altså.

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:12   #32
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

uuuff og eg som sa du ikkje var proff.. det viser kor fort dette kan rulle avgårde i feil retning...

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:14   #33
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Trur eg konsentrerer meg om den evinnelige klokka og fettet
og rausare i kommunikasjon..

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:20   #34
Yrla
Seniormedlem
 
Yrla sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Innlegg: 4.612
Yrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt avYrla har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

uuuff og eg som sa du ikkje var proff.. det viser kor fort dette kan rulle avgårde i feil retning...

Klem

__________________
Do what you like!
Yrla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:23   #35
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Så hvis nokon som har vegra seg mot å jogge i over førti år for deretter å bli jogger, så vil eg gjerne høyre korleis det gikk til.

Jeg er ikke 40 år. Men det har tatt meg 35 år å akseptere jogging som en treningsform som ikke nødvendigvis er designet for å drepe meg momentant (sammen med treningsgleden).

Jeg trente en del med stedatter i fjor sommer, skremmende dårlig kondis i starten, men jaggu fikk vi til noe som kan bygges videre på! Vi trente ute, og løp fra lyktestolpe til lyktestolpe i noen minutter. Bygget på og hadde lenger og lenger løpepass, men samtidig forutsigbart. Tilslutt løp hun 2 km uten å stoppe (hun er jente, hun fikk et par sko som belønning siden dette var et mål vi satt etter første turen og hun ikke klarte å gjennomføre, men det er totalt irrelevant egentlig).

Jeg ville begynt å bygge opp formen på gåturene, legg inn noen få løpeøkter på slettene, fortsett å gå når du ikke orker å løpe, og se om du klarer bittelitt lenger neste gang. Ellers er det jo en del programmer som er satt opp, du kan jo kikke på dem?

LØPEPROGRAM

Husk å smile!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:24   #36
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Jf diskusjonen med Yrla; det er vel mulig å uttrykke seg litt meir "ydmykt"? Me har jo alle ulike forutsetn/motiv for å trene..
Yrla gav meg verdifull støtte (kjekt å høyre at ein er "tøff" " det er ikkje kvar dagskost) sjølv om det ikkje kjem frå ein proff, men det er veldig trivelig å få konstruktiv tilbakemelding av ein proff også.
Begge deler er kjærkomment (for meg i alle fall)
Ikkje alle ønsker å trene seg "forderva" eller for å bli i racerform, men kanskje for å kome eit lite steg videre (for nokon er det å gå ein liten tur kvar kveld og for andre er det maraton, me er fryktelig forskjellige..)
Kan nok delvis forstå Yrlas reaksjon på nokon av utsagna.
Kom litt bakpå sjølv og fekk behov for å "forsvare" meg litt i starten, men no er eg både glad og fornøyd med heile diskusjonen (og håper fremdeles på positivt svar fra Polar.. Den klokka har begynt å bli dyr for meg jf kjøp av dokking, klokke --- ikkje økonomi til ei til, men har fryktelig lyst å svømme med den ), men forstår at eg kanskje må ha ny klokke for p... Ja-ja treningseffekten blir jo den samme, men ein blir litt hekta på å logge alt mulig)
Skriftlig nettkommunikasjon kan fort bli krassare en om me såg fjeset ditt medan du snakka (kanskje med boble-blid-stemme for det me veit )

Du må gjerne svømme med den klokka, men du får bare ikke målt pulsen din med den. Du får dog tatt tiden du svømmer. Tror ikke det er noe vits å kjøpe et nytt belte heller fordi klokka i seg selv kan ikke motta dual signaler....Du må nok over på Polar Rcx5 skal du også ha pulsmåling under vann dessverre. Når det er sagt så merker man jo fort hvilken treningssone man befinner seg i. Klarer du knapt snakke så svømmer du mer sprint, klarer du føre en samtale så trener du rolig
Jeg derimot klarer hverken snakke eller noe slikt når jeg svømmer fordi da drukner jeg fordi jeg er så dårlig til å svømme.

Grunnen til at jeg nevnte det med å klattmale på et rustent gjerde, så var det med henvisning til et bærende treningsprinsipp uansett ambisjonsnivå, gå før man kryper. Du skrev du trente intervall 2-3 ganger pr uke og tung styrke med frivekter, ikke lange turer. Intervall 2-3 ganger pr uke og i tillegg økter med tung styrke er gjerne noe som man gjør etter at den grunnleggende styrken/utholdenheten er på plass (core) og intervall brukes gjerne for å bedre motoren etter/samtidig med at sener, muskler skjelett har nødvendig styrke til å tåle den belastningen intervall er. Ikke dermed sagt at du ikke vet dette, men under opptrening så er det en fordel å fokusere på mengde og ressurs for deretter å styrke motoren (intervall) etterhvert. På den måten så tåler også kroppen bedre hard intervall og du klarer også presse deg mer under de harde øktene. Jeg snakker ut fra egen erfaring hvor jeg på mange måter har trent feil i alle år. Var ikke før jeg fikk noen ganske direkte råd fra eksperter at jeg innså dette selv. De sa ganske tydelig at jeg kommer aldri til å bli noe bedre om jeg fortsetter kjøre meg selv så hardt uten å ta hensyn til periodisering. Det vil enten ende med stagnasjon, skade eller at man slutter trene. Men målet mitt er selvsagt å bli bedre, ikke kun vedlikeholde.

Synes du gjør en innsats og du vil uansett merke stor fremgang svingstangdeluxe. Det viktigste er å trene, trene og trene.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:28   #37
ToreH
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av Yrla, her.

Du antar altså at jeg ikke har treningserfaring utfra at jeg nå ikke trener? Jeg begir meg ikke inn på en tråd om trening uten at jeg har erfaring og kunnskap, altså.

Nei overhodet ikke.

  Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:34   #38
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av Qlio, her.

Jeg er ikke 40 år. Men det har tatt meg 35 år å akseptere jogging som en treningsform som ikke nødvendigvis er designet for å drepe meg momentant (sammen med treningsgleden).

Jeg trente en del med stedatter i fjor sommer, skremmende dårlig kondis i starten, men jaggu fikk vi til noe som kan bygges videre på! Vi trente ute, og løp fra lyktestolpe til lyktestolpe i noen minutter. Bygget på og hadde lenger og lenger løpepass, men samtidig forutsigbart. Tilslutt løp hun 2 km uten å stoppe (hun er jente, hun fikk et par sko som belønning siden dette var et mål vi satt etter første turen og hun ikke klarte å gjennomføre, men det er totalt irrelevant egentlig).

Jeg ville begynt å bygge opp formen på gåturene, legg inn noen få løpeøkter på slettene, fortsett å gå når du ikke orker å løpe, og se om du klarer bittelitt lenger neste gang. Ellers er det jo en del programmer som er satt opp, du kan jo kikke på dem?

LØPEPROGRAM

Husk å smile!

Syns alle joggarar ser sure ut, men det er kanskje fordi eg møter dei på tur med hunden. (Som står "på plass" og ser dei springe forbi, men det kan vel ikkje dei vite )
Når kusina mi er kome i tilstrekkelig dårlig form (ho er heimeverande med ein valp) så blir eg kanskje-kanskje-kanskje med henne...

Hypah; lær meg gjerne noko om periodisering. Er det det eg gjer når eg i perioder blir litt "lei" av styrketreninga og berre trener ein gong i veka t.eks?
Og når eg må reise på jobben og berre får trent ein intervall og gått ein rask tur etter forelsesn på hotellet?

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:47   #39
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Egentlig spora dette lukst avgårde..
Eg har som sagt funne ut ka eg lika og ka eg ikkje likar, men hvis det er forbedringspotensiale innafor dei (få..) greiene eg likar, så er eg fremdeles interessert i å få vite om det (som sagt). Ta bort alt hopp og sprett og spring. Då slit eg med å finne variasjon. (og eg er veeeldig klar over at det er lurt). Forsøker t.eks å variere styrkeøktene m forskjellige øvelser.

Men trening skal jo vere gøy... Det KAN hende eg skal vere med kusina mi å jogge til våren (eg har sagt at det blir IKKJE før). For eg kunne ønske å vere jogger (og det hadde vore praktisk jf å få lufte hund og trent samtidig) men har prøvd før og akkurat der har eg alltid møtt veggen. (Er nok litt sjølvoppfyllande profeti..)
Så hvis nokon som har vegra seg mot å jogge i over førti år for deretter å bli jogger, så vil eg gjerne høyre korleis det gikk til.

Hva synes du om skogsturer da? I "jeg trener ikke"-periodene mine er det lange skogsturer med en lydbok på øret og - etter som formen ble bedre og dagene lysere - hendte det jeg jogget ned en bakke eller to også?

Jeg var ikke-jogger til langt uti 20-årene og siden har jeg vært periodejogger. Dette med jogging har for meg mye med vekt og beinstyrke å gjøre... Jeg jogger mer når jeg er lettere. Det er rett og slett mer gøy når det ikke er blodslit, men bare "slit"...

Men man MÅ jo ikke jogge - jeg bare tolker det (mulig det er feil) litt dit hen at det er noe du kunne tenke deg? Selv om tidligere erfaring tilsier at du ikke liker det?

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:49   #40
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Syns alle joggarar ser sure ut, men det er kanskje fordi eg møter dei på tur med hunden. (Som står "på plass" og ser dei springe forbi, men det kan vel ikkje dei vite )
Når kusina mi er kome i tilstrekkelig dårlig form (ho er heimeverande med ein valp) så blir eg kanskje-kanskje-kanskje med henne...

Så smil du, da? Sakte men sikkert kan vi snu inntrykket om at joggere er sure! Og ikke trenger du kusine heller, du har hund! Get up and run!

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 09:50   #41
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Opprinnelig lagt inn av svingstangdeluxe, her.

Mange seier at vektnedgang ikkje går fort nok/stopper opp til tross for at en har begynt å trene meir en før. Så blir det ofte svart at det kan vere for at en har fått muskler og de veg meir en fett. Så langt så bra. Men, dersom ein har tatt av ca 0,5 kg pr veke og ein plutselig står stille. Kosten er uforandra, men treningsdosane er auka. Då lurer eg litt på kor mange kg muskler er det mulig å "trene på seg" i forhold til at nedgangen er stoppa?

Dette med at man ikke går raskere ned i vekt selv om man trener (mer enn tidligere), kan det ha noe med stresshormoner å gjøre??
En del trening utløser diverse stresshormoner som igjen hindrer vektnedgang, etter hva jeg har skjønt...??
Muskler er ikke noe man bygger "kilovis" av i løpet av noen uker på ketogen kost, selv om det nesten kan høres slik ut i enkeltes svar her inne (ikke denne tråden).

Uansett er det flott at man trener og alle bør finne en eller flere treningsformer som passer til en selv og som man liker å holde på med. Da unngår man i alle fall å bli støttemedlemmer

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:16   #42
svingstangdeluxe
Medlem
 
svingstangdeluxe sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 126
svingstangdeluxe er på en erverdig vei

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Ja, må presse fram et smil når det blir vår.. (prøver å forbli i sjølvbedraget mitt her..)
Er ellers svæært glad i å gå tur (også i fjellet og er eg ekstra heldig blir det rom for tung sekk (m mat, telt men det er sjelden og ikkje trening).
Har berre ikkje tenkt på det som trening (eller "skikkelig" trening).
Turer i skog og mark er det aller, aller beste syns eg (også mentalt etter ein stressande dag)

Og etterkvart skal eg bort frå ketogen kost og over på litt meir karbo... Det er berre 4 kg til trivselsvekt og 6-7 til ønskevekt. (men dette er ein anna diskusjon)

__________________





svingstangdeluxe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:21   #43
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Skogsturer i kuppert terreng er definitivt trening. Kanskje ikke så mye for pust og puls om du er i god form, men det er SUPERT for stabillisering og styrke i sener og ledd. (Jeg er mest sti-menneske, men kjenner i anklene - og mine kilehæl-vintersko - at jeg har forsømt utenfor-sti-turene litt for lenge nå... )
Helt enig i at natur er bra for både kropp og sjel...

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 30-01-12, 11:41   #44
Qlio
Seniormedlem
 
Qlio sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Lørenskog
Alder: 48
Innlegg: 2.250
Qlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt liktQlio er veldig godt likt

Sv: Muskler vs fett og litt til å lure på ...

Ikke undervurder tiden i skogen. Som smgj sier er turer i kupert terreng helt supert! Beveg deg gjerne (!!!) utenfor stier, klatre litt, bøy deg for kvister og øk tempoet til litt mer enn daffe og jeg lover deg en knallfin treningsøkt som teller.

Qlio er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Muskler kontra fett Basselisten Lavkarbo generelt 7 26-11-11 21:09
Vekt/vann/muskler/fett R0SA Generell ernæringsdebatt 13 07-04-10 18:25
Noen lure tips til hvordan å øke mengden fett? memento mori Spørsmål og svar 2 17-04-09 18:46
Muskler forbrenner fett ... nellie Spørsmål og svar 1 08-02-08 13:09
Forskjell på fett & muskler Nille Trening 11 14-09-05 22:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no