Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 29-08-08, 11:16   #1
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av
Unhappy

Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Jeg har jo merket at fingrene er blitt tynnere og ringene sitter litt løsere, uten å tenke noe mer på det.

Men i går la jeg plutselig merke til at den ene gullringen min var borte . Jeg hadde byttet ringhånd (siden man stort sett er litt større på høyresiden) så det er nok derfor jeg ikke merket at den ble borte med en gang.
Så nå håper jeg bare at jeg har mistet den innendørs.

Hva har dere som har gått ned masse gjort med ringene deres?
Får dere en gullsmed til å ta de inn, eller blir de bare ikke brukt mer?
En venn av meg måtte ta inn gifteringen sin ganske mye, og det ble ikke så fint resultat, synes jeg. Mønstret på ringen ble litt "strekt".
Var han bare uheldig eller er det bare slik det blir?

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 11:29   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Jeg har levert en gullring til gullsmed for å ta den inn litt. Tør ikke bruke den siden den er blitt altfor stor. Det er en helt enkel ring, så jeg håper resultatet blir bra

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 12:03   #3
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Opprinnelig lagt inn av Gerd, her.

Jeg har levert en gullring til gullsmed for å ta den inn litt. Tør ikke bruke den siden den er blitt altfor stor. Det er en helt enkel ring, så jeg håper resultatet blir bra

Ja, vi får håpe at det blir bra!

Min venns ring så ut som om den var trykt sammen i den ene enden, hvis du skjønner.
Det var litt rart, siden hele ringen blir "krympet"

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 12:25   #4
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Gifteringen min har blitt alt for stor så jeg bruker en annen ring over. Da holder den seg på plass, men det er jo ikke så fint. Skal få levert den til gullsmed nå, det er bare så tiltak...

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 17:23   #5
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av
Smile

Jeg fant, jeg fant!!!

Hurra!! Jeg fant ringen min igjen!!!
Den var havnet i en lomme -jeg er fæl til å snurre på denne ringen så jeg vet ikke om den har glidd av fingeren eller om jeg "snurret" den av meg...
Men nå har jeg klemt den litt så den skal sitte bedre. Ad hoc-løsninger er også løsninger, he, he.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 29-08-08, 17:50   #6
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

I mitt tilfelle var det en glimrende mulighet til å få en ny ring som jeg kan ha på utsiden av den som er blitt for stor så jeg ikke skal miste den (men jeg venter fortsatt på den ringen da )

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 01-09-08, 00:35   #7
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Det er ikke bare positivt å gå ned i vekt

Så bra at du fant den!!

Jeg har ikke hatt på meg gifteringen på 5 (!) år fordi jeg var så overvektig, den passet faktisk omtrent ikke på lillefingeren min engang. Nå er den FOR STOR. Jeg går med den, men den er litt løs, så jeg må nok ta den inn et hakk. Helt merkelig.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Når man ikke går ned i vekt ... grønn Ketolysekuren 31 03-04-10 09:36
Jeg går ikke ned i vekt ... Almyrida Ketolysekuren 14 15-02-08 18:07
Jeg går bare ikke ned Mariette Ketolysekuren 17 26-01-08 16:10
Går man ned i vekt bare man lever på smoothie? Tidligere bruker Spørsmål om matvarer og oppskrifter 5 09-07-06 20:37
Jeg går bare ikke ned HildePåSlankern Spis deg ned i vekt med Skaldeman 17 04-02-06 09:47


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no