Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Velkommen til spørsmål & svar

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-08-10, 20:24   #226
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei, har vært på lavkarbo snart i 3 uker, fikke et personlig brev fra en person her inne som lurte på hvorfor jeg skrev "Andres journal" hvorfor jeg ikke laget meg min egen, Er det ikke lov til det eller har jeg forstått alt dette galt, Trodde man kunne være med å skrive til andre å bli med i grupper jeg.

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:37   #227
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Hei, har vært på lavkarbo snart i 3 uker, fikke et personlig brev fra en person her inne som lurte på hvorfor jeg skrev "Andres journal" hvorfor jeg ikke laget meg min egen, Er det ikke lov til det eller har jeg forstått alt dette galt, Trodde man kunne være med å skrive til andre å bli med i grupper jeg.

Selvfølgelig kan man skrive i andres journaler, det er jo absolutt helt naturlig, og folk starter jo gjerne journaler for å få tilbakemelding, om ikke så kan man vel heller bare åpne en blogg og lukke den. Så det synes jeg var en undelig beskjed å få.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:58   #228
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Hei, har vært på lavkarbo snart i 3 uker, fikke et personlig brev fra en person her inne som lurte på hvorfor jeg skrev "Andres journal" hvorfor jeg ikke laget meg min egen, Er det ikke lov til det eller har jeg forstått alt dette galt, Trodde man kunne være med å skrive til andre å bli med i grupper jeg.

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Selvfølgelig kan man skrive i andres journaler, det er jo absolutt helt naturlig, og folk starter jo gjerne journaler for å få tilbakemelding, om ikke så kan man vel heller bare åpne en blogg og lukke den. Så det synes jeg var en undelig beskjed å få.

Klart alle vil ha tilbakemeldinger etc i journalen sin, men av og til hender det at noen skriver veldig mye om seg selv og alt de lurer på i andres journaler og det er vel ikke helt meningen! Ikke får man særlig mange svar heller, for ingen "ser etter degt" i andre journaler, om du skjønner hva jeg mener!

Du er hjertelig velkommen i min journal, uansett hva du måtte ha å si eller spørre om!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 20:59   #229
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Ja det synes jeg også. men men. Har fått ei privat melding fra ei koselg dame som jeg håper hjelper meg i gang med en egen journal. Vet ikke om jeg kommer til å skrive noe til noen. ja jeg ble nok litt privat om meg selv, men jeg trodde det var greit jeg da. Blir nok ikke så mange komentarer fra meg nei. sorry. Det var en tøff beskjed å få høre når man sliter med så mye som jeg gjør

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:01   #230
tora trollmor
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Trønderlag
Innlegg: 2.279
tora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likttora trollmor er veldig godt likt

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Kitt og Photobscura Takk takk

__________________
Min journal
tora trollmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:02   #231
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Ja det synes jeg også. men men. Har fått ei privat melding fra ei koselg dame som jeg håper hjelper meg i gang med en egen journal. Vet ikke om jeg kommer til å skrive noe til noen. ja jeg ble nok litt privat om meg selv, men jeg trodde det var greit jeg da. Blir nok ikke så mange komentarer fra meg nei. sorry. Det var en tøff beskjed å få høre når man sliter med så mye som jeg gjør

Jeg håper du skriver i din egen journal, og kommenterer og "besøker" andre også
Du er hjertelig velkommen, vettu

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 21:06   #232
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor, her.

Ja det synes jeg også. men men. Har fått ei privat melding fra ei koselg dame som jeg håper hjelper meg i gang med en egen journal. Vet ikke om jeg kommer til å skrive noe til noen. ja jeg ble nok litt privat om meg selv, men jeg trodde det var greit jeg da. Blir nok ikke så mange komentarer fra meg nei. sorry. Det var en tøff beskjed å få høre når man sliter med så mye som jeg gjør

Er nok bare en som ble litt overivrig!

Om du vil starte egen journal, kan du bare trykke her :

Den siden du da begynner å skrive på, er din egen, helt nye, ubrukte journal!

Ikke slutt å skrive med oss andre da, bare fordi en ikke helt vet å holde seg til saker og ting vedkommende faktisk har noe med!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:13   #233
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Kan noen fortelle meg hva forskjell er mellom medlem og juniormedlem??

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 21:28   #234
Karissima
Seniormedlem
 
Karissima sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Akershus
Innlegg: 5.343
Karissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressursKarissima er en virkelig god ressurs

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Debz, her.

Kan noen fortelle meg hva forskjell er mellom medlem og juniormedlem??

Man starter som juniormedlem og går over til medlem når man har skrevet et visst antall innlegg

__________________

Det er aldri for sent å starte på nytt
Karissima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-08-10, 22:00   #235
Debz
Medlem
 
Debz sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Kristiansand
Innlegg: 373
Debz er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Man starter som juniormedlem og går over til medlem når man har skrevet et visst antall innlegg

Takk

__________________


Debz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:04   #236
sellah
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 21
sellah er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Noen som har et svar på hvilke tyggiser eller drops som er trygge på ketolyse?
Finnes det noen i det hele tatt?

__________________
Bloggen min:
http://sellah-hverdagerennymulighet.blogspot.com
sellah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 17:14   #237
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av sellah, her.

Noen som har et svar på hvilke tyggiser eller drops som er trygge på ketolyse?
Finnes det noen i det hele tatt?

Tyggis tror jeg ikke det finnes. Xylitol skal vi jo ikke ha.

Du kan spise store IFA og på apoteket kan du kjøpe Fribol- drops i mange varianter!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:36   #238
sellah
Juniormedlem
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Trondheim
Innlegg: 21
sellah er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Tyggis tror jeg ikke det finnes. Xylitol skal vi jo ikke ha.

Du kan spise store IFA og på apoteket kan du kjøpe Fribol- drops i mange varianter!

AiaiNÅ ble jeg G L A D tuuusen takk!

__________________
Bloggen min:
http://sellah-hverdagerennymulighet.blogspot.com
sellah er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo? Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 16:44   #239
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Etter 3 uker på Lavkarb.mellom 15 og 17g pr. dag føler jeg meg "ullen i hodet" som jeg skal svime av og "stjerner" når jeg reiser meg opp. Spiser jeg da for lite fett?

__________________






silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 18:42   #240
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av silvia_, her.

Etter 3 uker på Lavkarb.mellom 15 og 17g pr. dag føler jeg meg "ullen i hodet" som jeg skal svime av og "stjerner" når jeg reiser meg opp. Spiser jeg da for lite fett?

Enten for lite næring eller for lite væske pleier å være synderen, ja!
Spis litt mer næringstett/fet mat og drikk masse!

Om du holder magemusklene inne når du reiser deg opp, slipper du "nærbesvimelse"- følelsen!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 30-08-10, 20:15   #241
silvia_
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: telemark
Innlegg: 45
silvia_ er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Takk for svaret

__________________






silvia_ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 01:00   #242
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Jeg lager dem med philadelfia, synes de blir litt bedre, og holder seg bedre.
Jeg har nå regna nøyaktig ut (gikk til kilden, ikke bare mat på data) fordi jeg også lurt på det selv.
Med philadelfia i røren, så inneholder en porsjon 6,6 g karbohydrater. Det vil si 0,7 gram per lapp om du får ni stykker Det er ganske nice!!

Kan jeg få oppskriften din?

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 01:17   #243
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Kan jeg få oppskriften din?

Søk på polarbrød/lapper .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 01:35   #244
r.o
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 188
r.o er ny på veien

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Søk på polarbrød/lapper .

Takk, det skal jeg.

Hva spiser du med filosofien "the good life"?
Trenger råd!!!

r.o er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 01-09-10, 02:03   #245
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av r.o, her.

Takk, det skal jeg.

Hva spiser du med filosofien "the good life"?
Trenger råd!!!

"The good life" handler om mer enn bare mat, det er en holdning til livet Men jeg spiser lchf (lavkarbo/høyfett), hvilket er rimelig egendefinert.
Du burde heller gå på forsiden av forumet og se på underforumet som heter "kostholdsfilosofier, og lese deg litt opp på de forskjellige, og sånn ellers; Kutt ut/ned alt av brød, pasta, ris, rotgrønnsaker og godteri, og spis ren, naturlig, og for all del fet mat!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 11:20   #246
purre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 9
purre er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

heisann!er ny her på forumet,har begynt på diett fra spisdegslank.no,og venter på leveranse neste uke,har gått på den før med passe resultat(kunne vært bedre)det jeg lurer på er hvorfor er det så viktig og drikke mye vann under kuren???sist drakk jeg mye pepsi max og veldig lite vann,kanskje derfor resultatet var så som sådenne gangen er jeg veldig fokuser på at alt skal gjøres riktig,noen som kan svare meg på dette??kanskje litt dumme spørsmål

purre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins,spis deg slank Svar med sitat
Gammel 12-09-10, 13:25   #247
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Hei, hei!

I utgangspunktet er det viktig å få i seg mye VÆSKE. Det trenger faktisk ikke være rent vann i det hele tatt! Bare du får i deg 2-3 liter væske pr dag, inkludert væske i grønnsaker og annen mat!

Når det er sagt, er det mange som reagerer negativt på søtstoffer i light brus og feks Fun saft! De opplever at de ikke går ned i vekt når de får i seg slike søtstoffer.
Søtstoffene er også ugelsett fordi de rett og slett kan være farlig for oss. Meningene er svær tdelte,men om du vil være så sunn som mulig, er det lurt å holde seg unna alt sånt!

Her er en tråd om hvorfor væske er så viktig!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:05   #248
purre
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 9
purre er på en erverdig vei

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Hei, hei!

I utgangspunktet er det viktig å få i seg mye VÆSKE. Det trenger faktisk ikke være rent vann i det hele tatt! Bare du får i deg 2-3 liter væske pr dag, inkludert væske i grønnsaker og annen mat!

Når det er sagt, er det mange som reagerer negativt på søtstoffer i light brus og feks Fun saft! De opplever at de ikke går ned i vekt når de får i seg slike søtstoffer.
Søtstoffene er også ugelsett fordi de rett og slett kan være farlig for oss. Meningene er svær tdelte,men om du vil være så sunn som mulig, er det lurt å holde seg unna alt sånt!

Her er en tråd om hvorfor væske er så viktig!

heisann kitt!!!!tusen takk for et godt svarmasse lykke til videre(kommer nok til og unne meg litt pepsi max

purre er avlogget   Min kostholdsfilosofi: atkins,spis deg slank Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:20   #249
Ziltoidia
Seniormedlem
 
Ziltoidia sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: London
Alder: 34
Innlegg: 1.080
Ziltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt avZiltoidia har veldig mye å være stolt av

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Har forstått at man skal ha i seg mye væske, på lavkarbo som alt annet. Men, det jeg lurer på er: Er det vanlig å bli så ekstremt tørst? Jeg pælmer i meg vann hele tiden (kanskje ikke opptil anbefalt mengde, men mye mer enn før), men allikevel er jeg ufattelig tørst. Hadde knapt rukket å være i en bursdag forleden, en halvtime - før jeg måtte ha påfyll. Utover kvelden tømte jeg to vannmugger. Når jeg våkner om morgenen er hele munnen sandpapir. :|

__________________

Min kokebok // Ravelry // Min journal // Strikkeblogg
Ziltoidia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 2010-12 ketogent, siden mer liberal med frukt, belgfrukter og mer grønnsaker Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 21:25   #250
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Velkommen til spørsmål & svar

Opprinnelig lagt inn av Ziltoidia, her.

Har forstått at man skal ha i seg mye væske, på lavkarbo som alt annet. Men, det jeg lurer på er: Er det vanlig å bli så ekstremt tørst? Jeg pælmer i meg vann hele tiden (kanskje ikke opptil anbefalt mengde, men mye mer enn før), men allikevel er jeg ufattelig tørst. Hadde knapt rukket å være i en bursdag forleden, en halvtime - før jeg måtte ha påfyll. Utover kvelden tømte jeg to vannmugger. Når jeg våkner om morgenen er hele munnen sandpapir. :|

Jepp - sånn har jeg hatt det siden jeg begynte på lavkarbo for snart et år siden. Får panikk når jeg ikke har med vannflaska mi JO mer vann jeg drikker - jo mer går jeg ned

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar

Emneord
oppbækking


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pannekaker (og inspirasjon til bruk) dingpot Middag 35 04-01-12 23:46
Påstand Summer Fysisk og mental helse 46 29-04-05 21:36
5 spørsmål, håper på mange svar *Tussi* Ketolysekuren 5 16-04-05 22:05


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no