Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Dere som har ammet

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-06-08, 20:14   #1
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Dere som har ammet

Gikk dere opp i vekt da dere sluttet å amme? Eventuelt hvor mange kalorier må man knipe inn på ved ammeslutt for å unngå å legge på seg?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:49   #2
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Dere som har ammet

Og er det sant at man får skikkeli henge pupper av å amme???

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:51   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Og er det sant at man får skikkeli henge pupper av å amme???

Nei. Det er visst hormonene i svangerskapet som kan gi hengepupper, har jeg hørt (men er ikke sikker). Amming i seg selv skal i hvertfall IKKE gi hengepupper! Det virker som om noen er disponert for det. Noen får, andre ikke, uavhengig av amming. Mine pupper er skikkelig lekre etter vekttapet, NOT.

Nike: tror ikke du må tenke kalorier når du går på lavkarbo? Noen må vel det, men ikke automatisk fordi man slutter å amme tror jeg. Så lenge du spiser naturlig lavkarbomat tror jeg nok ikke du vil legge på deg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:55   #4
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nei. Det er visst hormonene i svangerskapet som kan gi hengepupper, har jeg hørt (men er ikke sikker). Amming i seg selv skal i hvertfall IKKE gi hengepupper! Det virker som om noen er disponert for det. Noen får, andre ikke, uavhengig av amming. Mine pupper er skikkelig lekre etter vekttapet, NOT.

Nike: tror ikke du må tenke kalorier når du går på lavkarbo? Noen må vel det, men ikke automatisk fordi man slutter å amme tror jeg. Så lenge du spiser naturlig lavkarbomat tror jeg nok ikke du vil legge på deg.

Tro meg - I will!!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 20:59   #5
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

Og er det sant at man får skikkeli henge pupper av å amme???

Nei. Hengepupper ifm svangerskap og amming skyldes som Iset er inne på en kombinasjon av gener og hormoner. En tredje faktor som spiller en ikke ubetydelig rolle er at de aller fleste legger på seg ila svangerskapet, og når man så går ned i vekt igjen etterpå (og gjerne som følge av amming), vil puppene henge mer, fordi de har blitt strukket. Men mange opplever å få finere pupper etter svangerskap og amming også!

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:01   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Tro meg - I will!!

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:02   #7
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har ammet

Ilfg Jan Thomas så :knegg:

Jeg slanket meg 11 kg mens jeg ammet og etterpå. Fedon vettu...

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:06   #8
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Dere som har ammet

Hehe tenkte på han der tosken da jeg leste spørsmålet om hengepupper.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:12   #9
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Har på ingen måte slanket meg etter fødselen - har vel aldri spist så mye noen sinne egentlig, men har gått ned de nesten 23 kg () jeg la på meg ila graviditeten, bare pga ammingen. Har lyst å gå ned 5 kg til, men vet jeg er nødt å spise mindre da, særlig ettersom jeg ikke fullammer lenger. Vet ikke helt hvor mye man forbrenner på amming - har hørt så mye forskjellig. Begynner å få litt angst for å fyke opp i vekt når det jeg egentlig vil er ned noen kg..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:20   #10
luringen
Seniormedlem
 
luringen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 56
Innlegg: 2.399
luringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressursluringen er en virkelig god ressurs

Sv: Dere som har ammet

er det ikke 500 kcal om dagen da?? Ekstra altså? usikker..

__________________
luringen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo a'la Luringen Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 21:25   #11
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Så da må jeg altså knipe inn 500 kcal bare for å ikke gå opp, og så ytterligere 500 få å gå ned noen kilo? Jaja, forhåpentlig avtar appetitten noe når jeg slutter å amme..

Er det ingen som har opplevd å ikke gå opp uten å slanke seg da.."håpe"...

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 22:14   #12
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som har ammet

Jeg gikk ikke opp noe etter ammeslutt. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har sagt at de har måttet slanke seg for ikke å gå opp i vekt etter ammeslutt, heller... Men man vil jo gå opp i vekt hvis man spiser usunt, og det er vel der de fleste går i fellen .

Jeg gikk bare opp 12-13 kg i svangerskapen og 9-10 av de var borte da jeg sluttet ammingen. Men nå var jeg nesten vegetarianer under svangerskapet og spiste veldig sunt.

Tror jeg leste en plass at den ekstra energien man trengte under ammingen tilsvarte to-tre brødskiver ekstra.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 18-06-08, 22:20   #13
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Jeg gikk ikke opp noe etter ammeslutt. Jeg tror ikke jeg kjenner noen som har sagt at de har måttet slanke seg for ikke å gå opp i vekt etter ammeslutt, heller... Men man vil jo gå opp i vekt hvis man spiser usunt, og det er vel der de fleste går i fellen .

Jeg gikk bare opp 12-13 kg i svangerskapen og 9-10 av de var borte da jeg sluttet ammingen. Men nå var jeg nesten vegetarianer under svangerskapet og spiste veldig sunt.

Tror jeg leste en plass at den ekstra energien man trengte under ammingen tilsvarte to-tre brødskiver ekstra.

Spiste sunt og trente jeg også, men kiloene kom på okke som..
Her har jeg definitivt spist langt mer enn tilsvarende 2-3 skiver ekstra, må være store skiver i så fall

Man vil jo gå opp i vekt så lenge man spiser det samme og plutselig forbruker mindre, selv om man spiser sunt?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:29   #14
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehe tenkte på han der tosken da jeg leste spørsmålet om hengepupper.

spm kom nok defra ja men synes det høres så ulogisk ut at man skal få hengis av å amme, men ikke av å pumpe

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:31   #15
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

spm kom nok defra ja men synes det høres så ulogisk ut at man skal få hengis av å amme, men ikke av å pumpe

Pumpen driver ikke å drar og sliter i puppene...

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:33   #16
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Pumpen driver ikke å drar og sliter i puppene...

hahahah, ok, så det er grunnen asså

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:42   #17
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Lindabtn, her.

hahahah, ok, så det er grunnen asså

Jeg vil anta det er derfor myten om hengepupper og amming har oppstått. Men det er altså ikke ammingen i seg selv som eventuelt forårsaker hengepupper.

Jan-Thomas fremstår jo ikke akkurat som utpreget intelligent heller da.. Det er jo dessuten svært liten sjanse for at hans 19-årige boytoy utvikler hengebryst, så jeg fatter ikke hvorfor han bryr seg

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 10:51   #18
Lindabtn
Seniormedlem
 
Lindabtn sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Aust Agder
Alder: 38
Innlegg: 1.595
Lindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt liktLindabtn er veldig godt likt

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Jeg vil anta det er derfor myten om hengepupper og amming har oppstått. Men det er altså ikke ammingen i seg selv som eventuelt forårsaker hengepupper.

Jan-Thomas fremstår jo ikke akkurat som utpreget intelligent heller da.. Det er jo dessuten svært liten sjanse for at hans 19-årige boytoy utvikler hengebryst, så jeg fatter ikke hvorfor han bryr seg

Så enig så enig

__________________
Mamma til verdens hærligste William

Lindabtn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mamma til William. Ny start med sunn mat! Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 14:45   #19
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Nike, her.

Men det er altså ikke ammingen i seg selv som eventuelt forårsaker hengepupper.

Noen av oss som har fullammet på et bryst vil nok ha enkelte innvendinger mot akkurat det.

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 15:03   #20
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Noen av oss som har fullammet på et bryst vil nok ha enkelte innvendinger mot akkurat det.

Har ikke det med at brystet er blitt "strukket" pga melkemengden da, og ikke selve ammingen? I prinsippet altså det samme som skjer hvis man får større bryster spga vektøkning, for så å gå ned i vekt igjen..
Men jeg skal ikke være for skråsikker altså Og samme kan det være - det kunne ikke falle meg inn å la være å amme fordi puppene muligens ikke strutter som en 18-årings etterpå - tyngdeloven og alderen setter sine spor uansett.. Og det finnes viktigere ting enn superpupper synes jeg. Jeg har desuten ingen planer om å vise dem til Jan-Thomas

Men nå synes jeg denne tråden har digregert vel mye altså! Er det ingen flere som vil dele sine erfaringer med vekt og ammeslutt?

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:10   #21
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som har ammet

Det ER svsk og ikke ammingen som gjør at brystet forandrer seg. Så de som ammer går rundt som Pamela en stund, og de som ikke gjør det går tilbake rett med en gang. For å unngå sæggis, kan man jo bruke godt støttende bh, og viktig, BINDE opp bysten når man slutter. For eksempel bo i sports-bh i noen uker etter ammeslutt. Da trekker alt seg så fint tilbake så.

Personlig så hadde jeg tidenes apetitt i ammeperioden og var tyngre enn på slutten av svsk på slutten av ammingen (ska sies at jeg ikke gikk opp mye i svsk da!), siden da har jeg gått ned 13-15 kg.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:16   #22
Justina
Medlem
 
Justina sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 171
Justina er ny på veien

Sv: Dere som har ammet

Jeg mener selvsagt ikke at det ikke er verd det, det er klart det er det. Men når man ender opp med to bryst med veldig ulik størrelse så virker det jo en smule sannsynlig at ammingen/ melken har noe med det å gjøre. Det var altså ikke et debattinlegg, bare en tanke.

__________________
Justina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 19:28   #23
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Dere som har ammet

(Det skal sies at jeg er ammehjelper så jeg har litt peiling her)
Det er ofte slik med ensidesammerne at de enten har hatt mye trøbbel med tette ganger, eller at melkeprod på (spesielt høyre side) ene siden gikk tilbake, mens andre produserte for fullt. For siste gruppe er det faktisk sammensetningen av brystvevet som gjør forskjellen. Ellers har de fleste damer større pupp på venstre side. Det finnes snedne silikoninnlegg som kan brukes til å fylle opp bh'n. Lindex har.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:17   #24
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Megvel, her.

Det ER svsk og ikke ammingen som gjør at brystet forandrer seg. Så de som ammer går rundt som Pamela en stund, og de som ikke gjør det går tilbake rett med en gang. For å unngå sæggis, kan man jo bruke godt støttende bh, og viktig, BINDE opp bysten når man slutter. For eksempel bo i sports-bh i noen uker etter ammeslutt. Da trekker alt seg så fint tilbake så.

Personlig så hadde jeg tidenes apetitt i ammeperioden og var tyngre enn på slutten av svsk på slutten av ammingen (ska sies at jeg ikke gikk opp mye i svsk da!), siden da har jeg gått ned 13-15 kg.

Så den avsindige apetitten avtar når man slutter å amme? Jeg er hul, enten jeg spiser karber eller ei..

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Gammel 19-06-08, 20:18   #25
Nike
Seniormedlem
 
Nike sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Alder: 44
Innlegg: 847
Nike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlysNike er et fyrlys

Sv: Dere som har ammet

Opprinnelig lagt inn av Justina, her.

Jeg mener selvsagt ikke at det ikke er verd det, det er klart det er det. Men når man ender opp med to bryst med veldig ulik størrelse så virker det jo en smule sannsynlig at ammingen/ melken har noe med det å gjøre. Det var altså ikke et debattinlegg, bare en tanke.

Neida, tolket ikke innlegget ditt slik heller Ville bare understreke det jeg, sånn generelt

Nike er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Kalrestr/ Ren mat Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Dere som stenger bloggene deres... En liten ting å tenke på... Chia Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 160 12-10-07 15:40
Kritikk av ketosebaserte dietter (flyttet fra en introduksjonstråd) vintage Ketolysekuren 79 02-08-07 18:42


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no