Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Nå begynner suget

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 18-08-10, 19:10   #1
maligima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 14
maligima er på en erverdig vei

Nå begynner suget

Er min 3.dag på ketolyse dietten og jeg har sååååå sug etter godteri..
Før jeg begynte på dietten spiste jeg sjokolade HVER DAG..opptil 200gr..

Hva gjør jeg..vis jeg går å småspiser mat med lite karbo og masse protein er vel ikke det bra i lengden?

TIPS?

Lill

__________________


maligima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:15   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Nå begynner suget

Avled deg selv med noe å gjøre; ring ei vennine,går en tur osv..
spis deg god og mett når du er sulten.

ta deg gjerne ost.
Anbefaler ikke å spise kunstig søtt, da det ofte trigger søthungeren enda mer.

Det er fælt nå det står på, det vet jeg allt om.
Men klarer du å bite tenna sammen og motstå det, så vil det bli lettere

Tvitvi

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:19   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nå begynner suget

Repeter for deg selv hvorfor du holder på med dette... og husk at alle argumenter som kommer av typen " du fortjener en bit" - "hvorfor plage seg selv med dette - ta en sjokolade - du vil føle deg mye bedre!" - er rett og slett hjernen din som prøver å sabotere deg fordi den vil ha SUUUUUUKKKKKER!!!
Vis hjernen din hvem som bestemmer!

Avledningsmanøvre som Gerd foreslår er også bra - gå deg en tur utenfor huset!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 19:32   #4
maligima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 14
maligima er på en erverdig vei

Sv: Nå begynner suget

TAkk jenter
Skal sitte meg ned å hekle litt...få tankene over på noe annet
Ha en forsatt fin kveld
Klem

__________________


maligima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:20   #5
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå begynner suget

Hei,
Pass på å få i deg nok fett…. Når jeg finner meg selv i å stå å glane i den gamle godtehylla i skapet så veit jeg så veit jeg nå at jeg har fått i meg litt for lite fett de siste dagene.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 20:30   #6
maligima
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Bergen
Innlegg: 14
maligima er på en erverdig vei

Sv: Nå begynner suget

Opprinnelig lagt inn av arnakristin, her.

Hei,
Pass på å få i deg nok fett…. Når jeg finner meg selv i å stå å glane i den gamle godtehylla i skapet så veit jeg så veit jeg nå at jeg har fått i meg litt for lite fett de siste dagene.


Heihei
Takk for svar.
Ja ok..hva ville du anbefalt meg å spise da..jeg måtte i kjøleskapet å hente meg noen hjemmelagde karbonader nå jeg..
Det dempet suget,men spørs om det var lurt å spise så seint vis eg egentlig kunne unngått det
Lill

__________________


maligima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-Ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:12   #7
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå begynner suget

Hei,
Heller mat enn noe ”tullemat” i tillegg så skal man spise når man er sulten og når og hvor mange ganger i døgnet det spiller ingen rolle. Heller ei karbonadekake enn noe ”lovlig” godteri… Når jeg tar meg sjøl i å glane i godteskapet lager jeg meg en kopp te med cocosa.

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 18-08-10, 21:41   #8
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Nå begynner suget

Sitat:

Når jeg tar meg sjøl i å glane i godteskapet lager jeg meg en kopp te med cocosa

Som jeg sitter og drikker nå!

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Snack-tips/hva gjør man når SUGET melder seg? Nike Spørsmål og svar 44 14-05-08 22:41
Hvorfor gir ikke suget etter ORDENTLIG brød seg? Tette80 Ketolysekuren 7 08-05-07 08:49
Nå begynner jeg å bli lei... *Tussi* Ketolysekuren 10 06-05-05 16:15


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no