Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sniker i skapene om kvelden

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 05-09-10, 21:50   #1
abs
Juniormedlem
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 20
abs er på en erverdig vei

Sniker i skapene om kvelden

Sliter med at jeg sniker i skapene om kvelden når ungene har lagt seg. Er egentlig ikke sulten, men har så lyst på "noe". I kveld ble det kjøttpålegg med majones på.. Klarer i vertfall å holde meg unna snopet. Må vel forsøke å få kvitte meg med denne uvanen hvis det skal bli noe fart på vektreduksjonen

abs er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:53   #2
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Sniker i skapene om kvelden

ja du er nok ikke den eneste

hos meg er alt kjemisk renset ..men ser igjennom skapene likevel ..kunne jo hende .....

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 21:58   #3
Megvel
Seniormedlem
 
Megvel sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Alder: 51
Innlegg: 2.547
Megvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt avMegvel har veldig mye å være stolt av

Sv: Sniker i skapene om kvelden

Når du allikevel sniker er det kjempebra at du velger så fint!
Vi skal ikke være sultne på denne dietten.

__________________
Nyttårsforsett: Å spise kun god mat som er bra for meg. Nå konvertert Atkins-spiser!!! Min journal-velkommen inn! Jeg er bestandig frisk, sånn er det! Ammehjelpen

Megvel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: AIBTB Svar med sitat
Gammel 05-09-10, 22:13   #4
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Sniker i skapene om kvelden

Prøv å drikk et glass vann når du har lyst til å snoke i skapet. Kanskje dette "noe" kroppen vil ha faktisk er vann? Den er ikke alltid så god til skille på det selv... Hvis du fortsatt har lyst på noe etter vannglasset er du sannsynligvis sulten, da er det ok å spise noe ala det du gjør

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 01:33   #5
Gange
Medlem
 
Gange sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: bergen
Innlegg: 79
Gange er ny på veien

Sv: Sniker i skapene om kvelden

Dumme meg gjor det idag, fann ein eventyrsjokolade. fortærte den.

Heldigvis så var det bare tilsaman 15g kh, men fortsatt. Skal ta og kjemisk rense skapene imorgon også, for alt som ikkje er ris og pasta, det lagar eg ikkje uansett ^^

__________________


Gange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse og trening Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 20:07   #6
Kolve
Medlem
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Bergen
Innlegg: 140
Kolve er på en erverdig vei

Sv: Sniker i skapene om kvelden

Hvorfor ikke sjekke ut http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=121
Så kan du lage noe godt uten å få dårlig samvithighet

__________________
Tror jeg har en litt rar måte å se ting på, men sånn går no dagene
Kolve er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 06-09-10, 21:32   #7
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sniker i skapene om kvelden

Jeg tenker at du kanskje kan "planlegge" et måltid sånn i "fyse-tiden"? Finnes jo en del "snæks" man kan spise - så om du planlegger det hver dag eller annenhver dag har man jo noe å glede seg til

Hjernen min er også fyse-glad - og jeg spiser av og til selv om jeg egentlig ikke er sulten... (alltid lavkarbo da - men allikevel...)

Ellers pleier det å hjelpe å gjøre noe på kvelden - som kan ta oppmerksomheten bort fra å tenke på fysing.. noe fysisk - håndarbeid?

(Tenker dette var et godt forslag til meg selv også hehe)

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 08-09-10, 22:49   #8
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sniker i skapene om kvelden

hender jeg tar en svelg fløte. smaker litt søtt og jeg blir mett på en måte! det er godt da :P også spiser jeg atkins barer, men IKKE hver dag. det er jeg bestemt på. blir for dyrt.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hva bare MÅ dere ha i skapene deres? Angel83 Ketolysekuren 16 13-03-08 11:27


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no