Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Sjokolade

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-11-10, 13:15   #1
HønePøne
Juniormedlem
 
HønePøne sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 16
HønePøne er på en erverdig vei

Sjokolade

Hei i dag fant jeg en Atkins sjokolade bar som jeg synes var kjempe god . Så ville bare tipse den til de som tillater seg å spise det. Crispy milk Chocolate heter den. 1,8 karb i hele baren... står det. Skikkelig god kaffe sjokolade eller bare når man har skikkelig sjokolade hunger.

HønePøne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:15   #2
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade

hvor da?

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:30   #3
Pruttilutt
Seniormedlem
 
Pruttilutt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 1.485
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade

Har smakt den, den er god Fant den på Eurospar

__________________
Mål til minstenotering:


Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat
Gammel 03-11-10, 23:57   #4
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sjokolade

Åh. På meny og da kanskje? Vi har ikke spar vi

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:17   #5
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

Åh. På meny og da kanskje? Vi har ikke spar vi

Kjøpte den på meny i går vi
En stk til 19 kr, delt på to stk. Samboer spurte meg "du, er det virkelig verd 19 kr for den lille jævelen her?" ...og JAAAAAAAAAAAA! Når man er desperat etter en god sjokoladesmak så er det virkelig det. Heldigvis skjer ikke det ofte

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 15:55   #6
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Kjøpte den på meny i går vi
En stk til 19 kr, delt på to stk. Samboer spurte meg "du, er det virkelig verd 19 kr for den lille jævelen her?" ...og JAAAAAAAAAAAA! Når man er desperat etter en god sjokoladesmak så er det virkelig det. Heldigvis skjer ikke det ofte

Den er knallgod -dessverre blir jeg akutt dårlig i magen av den... tåler de andre bedre, hazelnut crunch og chocolate decadence... men nå har jeg pause fra disse gitt for å se om vekta går litt mere ned!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 20:34   #7
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Den er knallgod -dessverre blir jeg akutt dårlig i magen av den... tåler de andre bedre, hazelnut crunch og chocolate decadence... men nå har jeg pause fra disse gitt for å se om vekta går litt mere ned!

Jaa, på mandag skal jeg etter planen også kutte ut slike ting og "lavkarbo-desserter" VIL ned litt fortere....og regner med at det er derfor jeg ikke går nedover Litt for mye mørk sjokolade og pepsi max!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 04-11-10, 21:20   #8
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Sjokolade

Opprinnelig lagt inn av Opheliia, her.

Jaa, på mandag skal jeg etter planen også kutte ut slike ting og "lavkarbo-desserter" VIL ned litt fortere....og regner med at det er derfor jeg ikke går nedover Litt for mye mørk sjokolade og pepsi max!

uff ja pepsi max... jeg drakk ikke pepsimax de første 5 ukene på spisdegslank, så ble det litt hver dag - og så litt mer... jeg er så elendig på å ikke bli hekta på sånne ting altså! Også atkins-barer da...

Nå clean 2-4 uker framover så får vi se om vekta velger å gå ned igjen

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sjokolade 70% + Muskat Lavkarbo generelt 239 24-10-14 11:38
sjokolade Nila Lavkarbo generelt 10 16-08-08 18:30
70 % sjokolade eller kunstig søtet sjokolade? donjuanwannabe Lavkarbo generelt 11 21-06-07 01:11
Ny sjokolade? t75 Lavkarbo generelt 8 14-04-05 23:41
70 % sjokolade kontra 85 % sjokolade donjuanwannabe Lavkarbo generelt 1 28-11-04 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no