Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Livets lyse side

Tusentråden 2006

Livets lyse side Har du en suksesshistorie, nådd et delmål, gått ned et kilo eller to? Føler du for å dele suksess og glede, så er dette stedet.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 19-12-06, 21:54   #901
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Vi skal til eldste datter og svigersønn julaften, sammen med hans bror, svigerinne, to nevøer og hans mor...og selvfølgelig mine to barnebarn

Gleder meg, og det er kjempehyggelige mennesker. Vi er mye sammen ellers også. I bursdager osv...juleavslutninger og 17 mai...

Det blir tradisjonell julemiddag for oss, ribbe, medister, osv..og multekrem til dessert.
1. dag kommer alle barna mine med ektefeller og barnebarn til middag hos oss. Dyrestek og multekrem, riskrem eller fruktdessert. Ikke bestemt helt enda

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:07   #902
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg fikk innlegg nr 900!

*danser*

Da må jeg bare stå på da, slik at jeg får innlegg nr 1000 også. For det blir mitt vet dere. Haha, jeg kan jo bare følge med, og så stenge tråden, eller jeg kan redigere et innlegg og si at "desverre var det et ord for lite", og så legge inn det siste innlegget selv. :korrupt:
Hm ... Kansje jeg ikke skulle avsløre planene mine så altfor tidlig, kansje jeg ikke får med meg noen på de neste hundre innleggene.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:23   #903
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Pøh, du fikk innlegg no 901

Jeg klarer ikke finne ut hva slags mobil jeg vil ha, jeg Det blir en til 1 kr også viderefører jeg abonementet mitt..
Tror jeg akkurat nå bestemte meg for at design er viktigere enn hvor bra den er

Jaja, titte litt til, da

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 22:25   #904
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Hehe.. korupte administratorer vet jeg ikke helt om vi liker.. kansje vi skal slutte å legge inn innlegg når det er 990 inlegg bare på grunn av det.. men da ender det vel bare opp med at du låner hp sin konto og snakker med deg selv siste 10 innleggene..

Jeg skal feire jul med svigermor, svigerfar, bror til thomas og thomas. blir liten jul i år.. veldig uvanlig for meg som er vant til nesten 15 mennesker..

Kansje en veldig god venn av oss blir med og.. han skal være helt alene på julaften fordi familien hans bor i nord norge og det er bare x svigerfamilien som bor her.. men han vil ikke trenge seg på så vi jobber forsatt med han..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 00:18   #905
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg skal feire jul hjemme hoss mamma og pappa'n min, sammen med søster, hennes sambo og så klart lille søte nyyyydelige Maya tantes lille gull... uansett. Vi skal så klart ha ribbe, julepølser og kjøttkaker (ingen som liker medisterkaker hoss oss) med rødkål, surkål, potet (en liiiiiten en på meg) grønnsaker og saus. Til dessert har vi mammas hjemmelagde karamellpudding

første juledag blir det engelsk stil. Søster lager mat, så sambo'n får litt "hjemmefølelse". Da blir det kalkun, med full pakke av pølser og "devils on horseback", roast potatoes, yorkshire puding, christmas puding, osv...

men pakkene åpner vi julaften

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 06:51   #906
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

ja se det, dere ! dere har jo vært kjempe flinke
jeg bare jobber å jobber jeg. så mye at hofta ikke ville mer igår og jeg klarte såvidt å gå når jeg var på jobb. kjedelige greier. ellers så har jeg kontroll på jula og dens utfirdringer. skulle egentlig lånt kjøkkenmaskin og laga marsipan. men den glemte jeg. skit la gå. skal lage myas cookies og gjerne sara bernhardt. blir alltid nok julekaker.

jeg skal feire jul sammen med sambo, mamma, pappa, søster, bror og mormor. koselig i sirdalen. og der er faktisk snø, eller har den smeltet, Mila?


tror jeg har mer en 50 ord nå. 9 timer på jobb med en hofte som henger seg opp å er kjempe hoven, ikke kjekt gruer meg. va j*vlig vondt igår.
men men snart jul. og snart lønn.

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 09:07   #907
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Vaskedag i dag! men i ettermiddag stikker jeg ut og møter gode venninner på byen . Katt og hund har spist halvparten av pepperkakehjertene jeg hengte opp i vinduet ; katten henter de ned og så spiser de kakene sammen.. må nok finne alternativ vinduspynt ja! Pepperkakehuset er også utsatt, så jeg regner ikke med at det varer så lenge. Til tross for gårsdagens kastrering gjorde katten flere forsøk på å angripe det (står høyt oppe på et skap), så han er nok på bedringens vei..

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 09:33   #908
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Nå er siste runde med lilla neglelakk unnagjort for i år. Adventsfargen. Neste gang blir det kanskje rødt?

Ikke sikkert heller, for det er litt "slitsomt" med farge på neglene. Blir så vanskelig med andre farger til på en måte, men for en kort stund er det greit.

Men tåneglene kan jeg jo ha røde... Litt julete tær?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:42   #909
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

juletær

Jeg skal på jobb i dag også, men starter kl halv tre, så jeg har god tid til å pynte litt her først. Har lagd meg smoothie til frokost. Skulle være en skogsbær-smoothie, men det er ikke sånn dråpe-dings på vaniljeekstrakten min, så det ble vaniljesmoothie med skogsbær i steden...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 10:56   #910
nomma
Seniormedlem
 
nomma sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Trøndelag
Alder: 51
Innlegg: 1.942
nomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt liktnomma er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

får slenge inn ett innlegg i full fart, jeg har jo vært fraværende her noen dager.. hadde en forferdelig orkan/lyn-storm forrige torsdag noe som resulterte i død telefon og bredbånd helt til i går.. hadde litt abstinenser men det gikk bra å være uten nett i så mange dager.. fikk gjort mer ellers i huset

__________________
Ho Nomma



"her we go again"
nomma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:01   #911
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Kanskje det er en sånn storm som må til for at jeg får gjort noe i huset også? hadde vært kjekt å greid å løsrive seg fra nettet så lenge at jeg faktisk hadde fått gjort litt da. Skal ta en liten runde etterpå nå. rydde litt, dra over gulv og legge på juleduker. jeg drar "hjem" i morgen, så jeg må lage litt jule her før jeg drar.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:09   #912
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg også legger inn en betilling på en storm som kommer hit og feier gjennom huset, og lar alt falle helt på plass akkurat der det skal, og soper med seg skit og sender en liten regndskur så det blir rent, og blåser på så det tørker igjen. En inteligent storm med andre ord.
Nå skal jeg bare prøve å få i meg resten av frokosten min, så skal jeg ut og få shoppet noen julegaver.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:25   #913
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Internett ja.. jeg har en tedens til å glemme tidne når jeg ligger på sofaen med pcen på fanget.. må snart stikke i dusjen nå for jeg skal være i bergen kl 13.. og før det skal jeg finne frem alle julegaver.. pakke inn en.. og mye annet som skal gjøres.. men gjør jeg det.. nee.. ligger no her og lusker på sofaen.

men nå må jeg få farten opp og slenge fra meg pcen.. vist ikke blir det ikke mye shopping på meg i dag..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:34   #914
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg jobber sent i dag også, og da får jeg liksom aldri gjort noe fra morgenen av... Litt styr når man skal lage middag, som må avkjøles (må jo ha med varm mat på jobb) og jeg skal pynte til jul, gjerne få vasket litt klær og gulv, og samtidig være sosial på nettet...

juhu

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:45   #915
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Tusentråden 2006

Ikke vært her på en stund jeg heller, men ser folk har vært flinke da!!!Mange innlegg jo
Får legge inn det siste giret jeg da, i kveld og når jeg kommer hjem..Tar nok med meg pc'en, for mamma og pappa sin er treiiiiig....
Tastaturet er helt på tur, og internetforbindelsen suuuger...Så dere hører nok fra meg ja!!2 uker uten å stikke innom tror jeg hadde blitt vanskelig

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 11:45   #916
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Da har jeg fått unna resten av formiddagens hjemmedont... Skrevet liste over "what to do the next four days" Litt av en jobb det.

Og nå skal jeg innover til jobben en tur og ønske god jul og rydde skrivebordet for "gammelt 2006 rask", for jeg skal ikke tilbake før 2. dag nyttår.

Ha fortsatt en produktiv 1000-tråd dag!

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 12:06   #917
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jau her er vi produktive jeg sitter fortsatt på rompa. må opp og hente juleduker snart, så det ser litt pent ut her. skal jo hjem på "juleferie" snart. I dag skal jeg lage meg skikkelig god middag også. Med kjøttdeig, tomater, hvitløk og løk. sopp pluss fullkornsris

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 13:44   #918
Nena
Seniormedlem
 
Nena sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: Nordpå
Innlegg: 2.451
Nena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastiskNena er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Har pause i vaskingen. Utrolig hvor mye rart som gjemmer seg under sofaer, bak bokhyller osv - fant til og med en del av et inntørket bananskall ... viser jo bare at det virkelig var behov for rengjøring . Stua er i boks, nå er det kjøkkenet sin tur - merker jo at det steikes mer enn i mine lavfettdager ja... bare å dra med seg dampvaskeren og mikrofiberklutene, så blir det nok bra der også!

__________________
~ Nothing happens until you decide ~

Nena
Nena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Nena inspirert av Skaldeman, Lutz, OE... Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 17:55   #919
Grethe
Medlem
 
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 61
Innlegg: 273
Grethe har en fantastisk aura rundt segGrethe har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Tusentråden 2006

Så flinke dere har vært, blir helt matt over skriverglede og juleforberedelser. Selv så går alt på halv tolv her, skulle ikke tro at jeg hadde stelt istand jul før...men jeg har aldri stelt i stand jul uten alle ungene her. Nå er det en som skal feire sammen med kjæresten sin og det blir ikke noe morsomt i det hele tatt. Lurer på om han vil føle at det er jul når han ikke får pinnekjøtt med svineribbe? Mine unger ble altfor fort voksne!!

Grethe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 18:43   #920
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I år har jeg latmannsjul. Skal feire hos svigers julaften (inkl. sønn/svigerdatter og barnebarn), og julelunch 1. dag, hos min mor 2. dag (inkl. sønn/svigerdatter og barnebarn) og så skal jeg jobbe resten av jula. Siden vi ikke skal ha noe selskaplighet hjemme og ikke venter besøk, har jeg ikke giddet å stresse med noe som helst. De vi skal til pynter til trengsel, så regner ikke med at det blir noen problemer med stemninga. Har en eneste juledekorasjon, men ellers har jeg latt pynten ligge i eska si i år. Jeg og sambo var helt enige om å ha latmannsjul i år. Eller julefri sone i heimen....

Har ikke bakt en eneste julekake heller. Men jeg har jo laget Sarah Bernhard konfekt og marsipaner da.... Og så har jeg klar ingredienser til delfiakake..... eller cocosakake som jeg heller vil kalle det.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile

Sist redigert av Nille : 20-12-06 kl 20:26.
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 18:47   #921
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg baker peanøttsmørkjeks nå. Eller, jeg har laget deigen nesten ferdig, bare venter på at HP skal komme hjem med resten av fruktosen, for det var jeg nesten tom for.

Vi har shoppet masse julegaver i dag, og nå i kveld har jammen meg han flotte mannen min vært ute å shoppet enda flere, så i dag ligger vi veldig bra an egentlig. Herlig. Nå må han bare komme, så jeg får stekt kjeksene. Tenkte jeg skulle bake kransekakestenger og dyppe endene i sjokolade etterpå også. Vi får se hvor langt jeg strekker til.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 20:23   #922
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

I morgen er den O''store bakedagen for meg. Jge skal nemlig hjem til mamma og bake noen sorter mens vi venter på flyet til søss. Det blir kokosmakroner for jeg har lagd noen sara bernhard, og da er det egentlig ikke så mange sorter igjen som jeg liker. Kransekake er godt, og kokosmakroner, men jeg er ikke så glad i de andre kjeksene. skal ha med maya på pepperkakebaking på fredag da, men det er mest for bakingen sin skyld, og ikke for at de er så gode.

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 21:55   #923
Siljevanilje
Seniormedlem
 
Siljevanilje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2005
Hvor: Stavanger - the oil capital
Alder: 38
Innlegg: 3.156
Siljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt liktSiljevanilje er veldig godt likt

Sv: Tusentråden 2006

sliiiiten nå ja. 9 timer på jobb, med julestress. kav heller ikke tid til skikkelig lunsj. bare trykke noe ned i kverna og ut å jobbe igjen. men det gikk. men hofta har vært nesten låst hele dag. veldig smertefullt. :P
gleder meg til jul. ikke mange dagene igjen nå. god mat. slappe av, lese bøker, spise mandariner og salte brent mandler og myas cookies.

sikkert 50 ord nå

Siljevanilje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Beinhard ketolyse Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 22:14   #924
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Jeg har også vært på jobb... nesten 8 timer med bæsj, gulp, pustestopp og stress, men nå er det to dager med juleferie, før det er på'n igjen. Føler jeg begynner å gå tom for ting å skrive her, så egentlig er det litt greit at det er over 900 innlegg her, for da blir vi snart ferdige. Det er ikke det at jeg må skrive her heller... men jeg greier ikke la vær...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 20-12-06, 22:22   #925
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Tusentråden 2006

Hadde en 11 timers arbeidsdag jeg, måtte prøve å få unna noe papirarbeid nå før jul. Orker ikke å gå å tenke på at det ligger og venter på meg i jula.

Så var jeg hos søster og lille niesa mi, synes hun er blitt så flink i det siste. Hun har plutselig begynt å prate som en foss, noe er forståelig, og mye er det helt umulig å forstå. Også har hun fått ny yndlingssang, Og jul med din glede, og klapper, svinger seg, neier og bukker når vi synger. Så søt

Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Pollensesong 2006 mofe Generell diskusjon 3 12-05-06 03:22
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Sommerferie sommer 2006 Helene Generell diskusjon 10 04-01-06 02:09


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no