Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Hvilken type smør er best?

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-10, 18:06   #1
Ronald
Juniormedlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 16
Ronald er på en erverdig vei

Hvilken type smør er best?

Jeg lurte på hva som er best å bruke av stekefett og smør på maten i en lavkarbodiett? Jeg har brukt å steke med Vita hjertego til nå. Har planer om å kjøpe meg et 20 liters spann med kokosfett. Høres det fornuftig ut?

Ronald er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomoonert Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 18:50   #2
janmesi
Medlem
 
janmesi sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Oslo
Alder: 49
Innlegg: 404
janmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snilljanmesi er virkelig snill

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Ronald, her.

Jeg lurte på hva som er best å bruke av stekefett og smør på maten i en lavkarbodiett? Jeg har brukt å steke med Vita hjertego til nå. Har planer om å kjøpe meg et 20 liters spann med kokosfett. Høres det fornuftig ut?

Klarnet smør er best - Vita hjertego er gift

Klarnet smør er enkelt! Det beste til å steke med:
kok opp smør på svak varme - fjern skummet på toppen, og hell av slik at du ikke får med deg bunnfallet (proteinene) - da får du helt rent fett!

Fantastisk å steke med. Etter at jeg begynte å klare smøret, har jeg ikke brukt annet å steke med.


Vita Hjertego er kjemisk fremstilt margarin som bør unngås for enhver pris.

__________________
Beste hilsen fra Jan M - Lille Måne
"Selvsagt skal du ikke spise dyrefett!" (VGs Vektklubb) www.lillemaane.no
janmesi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Wolfgang Lutz Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 18:54   #3
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Signerer Janmesi. Jeg ser også på margarin som gift, fatter ikke at myndighetene kan sitte og si at det er sunt. Her bruker vi stort sett meierismør (vita er ikke smør, det er margarin, kun SMØR er smør). Men kokosfett eller klaret smør er fintfint det og.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 19:42   #4
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Hvilken type smør er best?

Ta avstand fra vita sitt "smør" som de to andre her sier!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:02   #5
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Har vært innom noen tråder nå med samme spørsmål - hva med bremykt?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:06   #6
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Konsistensen på Bremykt er litt kvalmende synes jeg. Med en gang den har stått litt i romtemperatur, blir den "oljete". Grøss. Og så er oljen ikke akkurat sunn (varmebehandlet osv). Men det er jo helt klart et okei alternativ til smør om man ikke kan ty til akkurat meierismør der og da. I mitt tilfelle blir Bremykt en nød-løsning, jeg bruker det på jobb men foretrekker absolutt smør.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:08   #7
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Har vært innom noen tråder nå med samme spørsmål - hva med bremykt?

Vi bruker bremykt og meierismør om hverandre, det er jo ikke til å komme fra at bremykt er greiere når det skal smøres på fiberrik / rugsprø / (lavkarbo)brød. Og siden det tross alt består av 70% smør / 30% rapsolje så er det neppe så ille.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:12   #8
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Det svenske LCHF folket synes bregott er helt greit, og det er det samme som bremykt.

Ellers kan man ikke kalle vita for smør, smør er laget av fløte.. Ikke masse andre tilsatser.

20liters bøtte med kokosolje? Tror heller jeg ville kjøpt skikkelig cocosa.

Ellers er det hver til sitt, smør til sitt og cocosa til sitt.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 14:12   #9
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Konsistensen på Bremykt er litt kvalmende synes jeg. Med en gang den har stått litt i romtemperatur, blir den "oljete". Grøss. Og så er oljen ikke akkurat sunn (varmebehandlet osv). Men det er jo helt klart et okei alternativ til smør om man ikke kan ty til akkurat meierismør der og da. I mitt tilfelle blir Bremykt en nød-løsning, jeg bruker det på jobb men foretrekker absolutt smør.

Ok - fint å vite. Mamma har sånn problemer med å få i seg meierismør så hun ble overlykkelig da jeg nevnte bremykt som et alternativ. Noen er lettere å glede enn andre, hehe

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:36   #10
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Vi bruker bremykt og meierismør om hverandre, det er jo ikke til å komme fra at bremykt er greiere når det skal smøres på fiberrik / rugsprø / (lavkarbo)brød.

Meierismør trenger ikke smøres, det skjæres med ostehøvel og nyyyytes!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:43   #11
Zincite
Seniormedlem
 
Zincite sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.098
Zincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastiskZincite er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Det går det an å lage sitt eget smør blandet med den oljen man vil, for å gjøre det smørbart fra kjøleskap.
Jeg lærte i alle fall det for mange år siden, da jeg trodde på påstandene om at enumettet eller flerumettet olje var sunnere enn smør

Ellers enig med Kitt, ostehøvel er fantastisk til smør

Zincite er avlogget   Min kostholdsfilosofi: litt egenkomponert Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 15:55   #12
Opheliia
Seniormedlem
 
Opheliia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 34
Innlegg: 661
Opheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlysOpheliia er et fyrlys

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Meierismør trenger ikke smøres, det skjæres med ostehøvel og nyyyytes!

Jeg fikk det blikket av samboeren min når jeg skjærte meierismøret med ostehøvel og la på det maten min. Hun mente det kunne absolutt ikke være godt med så mye smørsmak Tidligere var jeg enig - mest fordi smør var usunt Men nå? NAM!

__________________
Livet er ikke perfekt, men det er alltid perfekte øyeblikk
Opheliia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Litt av alt og masse vektløfting :D Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 16:33   #13
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hvilken type smør er best?

nå fikk jeg jammen lyst å prøve ostehøvel på smøret neste gang altså, hørtes fantastisk ut!

Fikk jammen vann i munn etter at jeg skrev dette, er det mulig? Bare av å tenke på smør! *fnis*

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:09   #14
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilken type smør er best?

Jeg så noe som het "naturlig smult" (tror jeg) på Rimi her nylig. På ingrediensene sto det 100% fett fra gris. Er dette en type fett man bruker til frityr og sånn? Kan man bruke det til steking? Noen som er kjent med det?

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 17:54   #15
Kjetilsen
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Bærum
Alder: 41
Innlegg: 24
Kjetilsen er på en erverdig vei

Sv: Hvilken type smør er best?

Jeg var på Meny i dag og kjøpte Arne Brimi sitt smør, med mindre salt enn vanlig meierismør, som begynner å smake vel salt for meg Kostet vel 21 kr for 250g såvidt jeg husker.

Kjetilsen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: naturlige matvarer Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:09   #16
Michelin
Seniormedlem
 
Michelin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: sunnmøre
Alder: 52
Innlegg: 592
Michelin er en juvelMichelin er en juvelMichelin er en juvel

Sv: Hvilken type smør er best?

I kviteseidsmør

__________________



.....det er i motvind en drage flyr.....
Michelin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:17   #17
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hvilken type smør er best?

Kviteseidsmøret er også heilt nydelig. Det er laget av fløte, og smaker fantastisk Var ikkje glad i meierismør, men har absolutt falt for Kvitesidsmøret.

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 20:41   #18
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Kjetilsen, her.

Jeg var på Meny i dag og kjøpte Arne Brimi sitt smør, med mindre salt enn vanlig meierismør, som begynner å smake vel salt for meg Kostet vel 21 kr for 250g såvidt jeg husker.

Det er fantastisk godt! Mye bedre enn dette saueskvipet som kviteseidmsøret smaker

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 23:22   #19
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Kviteseidsmør er faktisk laget av syrnet fløte, altså rømme!

Jeg elsker meierismør, men klarer ikke "våt ull" smaken av Kviteseidsmøret!
Hver sin smak!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:11   #20
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: Hvilken type smør er best?

men hva med det som heter setersmør? Det har jeg lagt min elsk på. Hvorfor det er to kr billigere en vanlig smør veit jeg ikke?

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:48   #21
meretely
Juniormedlem
 
meretely sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 63
Innlegg: 38
meretely er på en erverdig vei

Sv: Hvilken type smør er best?

Jeg steker mye i baconfett. Jeg steker bacon i mikroen, i en ildfast form med kjøkkenpapir over for å unngå sprut. Fantastisk renslig og greit.
Det fettet som blir igjen i bunnen tømmer jeg over i en liten skål jeg har stående i kjøleskapet. Så er det bare å ta en spiseskje eller to når man skal steke noe.
Man skulle kanskje tro at det ville gi smak, men det gjør det ikke.

__________________


meretely er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 08:52   #22
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Ferskenbeinet, her.

men hva med det som heter setersmør? Det har jeg lagt min elsk på. Hvorfor det er to kr billigere en vanlig smør veit jeg ikke?

Er bare en variant av meierismør med litt mer salt, om jeg ikke husker feil!
Man får også meierismør uten salt til forskjellige typer bakst, eggemelk etc!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 10:52   #23
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av vimsen85, her.

Jeg så noe som het "naturlig smult" (tror jeg) på Rimi her nylig. På ingrediensene sto det 100% fett fra gris. Er dette en type fett man bruker til frityr og sånn? Kan man bruke det til steking? Noen som er kjent med det?

Smult er den mykeste delen av ister, altså fettet som er rundt organenene til grisen. Fordelen er at det har en lav smeltemperatur.
Det brukes til steking, fritering og ... såpe! .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 12:51   #24
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Er bare en variant av meierismør med litt mer salt, om jeg ikke husker feil!
Man får også meierismør uten salt til forskjellige typer bakst, eggemelk etc!

Det er ikke bare ekstrasalatet, det smaker mere surt, som om de har brukt rømme. Vi elsker setersmør på lapper og brød.

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 06-10-10, 16:41   #25
vimsen85
Seniormedlem
 
vimsen85 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Bergen
Alder: 39
Innlegg: 1.441
vimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjentvimsen85 begynner å bli godt kjent

Sv: Hvilken type smør er best?

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Smult er den mykeste delen av ister, altså fettet som er rundt organenene til grisen. Fordelen er at det har en lav smeltemperatur.
Det brukes til steking, fritering og ... såpe! .

Smaker det godt da. Var litt dyrere enn smør men jeg tenkte at det kunne være bra dersom det spruter mindre enn smør..

__________________
Bloggen min: http://matvraksblogg.blogspot.com/


vimsen85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvilken type sukkererstatning? fagremøy79 Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 20-10-09 18:45
Hvilken type fett? kosline Spørsmål og svar 12 19-02-09 08:38
Vanlig kjøttdeig-Ok eller ikke? Hvilken type kjøttdeig er best? Kyllingkjøttdeig? tonemor Ketolysekuren 8 21-09-08 18:31
Hvilken "type" tilhører du ?? Nille Generell ernæringsdebatt 22 22-11-05 04:09
Hvilken type ris? Nemi Lavkarbo generelt 1 25-07-04 07:17


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no