Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Barns kosthold

Mitt barns matdag

Barns kosthold Et karbohydratkontrollert kosthold er det optimale for alle - også for barna våre!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 10-02-05, 11:15   #26
Marianne
Livsdesigner
 
Marianne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 4.596
Marianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastiskMarianne er bare helt fantastisk

Sitat:

Nooria:

Jeg vil jo egentlig at han skal spise næringsrik, økologisk, lavkarbomat, som er etter blodtypedietten og fullstendig fri for E-stoffer og sprøytemidler Litt høye ambisjoner kanskje.....

Jeg kjenner meg litt igjen

Lurer på hvordan jeg reagerer hvis han som tenåring bare heller innpå cola og grandiosa ..... kommer sikkert til å bli rasende for at han ødelegger det gode verket jeg har skapt

Jeg tror han da har et sånt vanvittig sunt utgangspunkt at det vil ikke skade. Når han er oppvokst med sånne gode matvaner, vil han gå tilbake til det igjen når han blir litt eldre og klokere

__________________
Marianne

I expand my life to include the possibilities of miracles!
Marianne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg m/egne tilpasninger Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 11:17   #27
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Opprinnelig lagt inn av marianne

Jeg tror han da har et sånt vanvittig sunt utgangspunkt at det vil ikke skade. Når han er oppvokst med sånne gode matvaner, vil han gå tilbake til det igjen når han blir litt eldre og klokere

Du har nok et viktig poeng der ja!

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 11:19   #28
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Det med frukt har kanskje litt å gjøre med at blodtypedietten vaker litt sånn i bakhodet mitt, og prinsen og jeg har blodtype 0

Er det negativt??

Jeg og Jonas er 0 rh neg.

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 10-02-05, 11:22   #29
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Frukt skal vel ikke akkurat være dominerende i kostholdet til oss O er .... men en del av det er greit...... ikke mye er supergreit. En soneterapeut som jobber på Helios her, mente at vår viktigste c-vitaminkilde f.eks er kålrot..... og ikke frukt.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:17   #30
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Måtte bare innom her for å fortelle at det er så gøy med prinsens kosthold for tiden. Mammaen har ikke spist brød og poteter på 3 uker og nå spiser jammen meg ikke han heller noe særlig brød/potet. Han er så glad i mammas frokostpannekake, så den spiser han en del av nå. I tillegg lager Au pairen hans smoothie hver dag. Havregrøten med alskens sunne greier har han jo spist hele tiden. Så får han kjøtt/fisk og grønnsaker til middag..... ikke mer potet .

Det som også er ustyrtelig festlig er at Au pairen og prinsen har blitt en del av en gjeng med mødre/barnepassere og barn fra åpen barnehage, og de andre barna er så glad i prinsens mat at Au pairen min nå driver og deler ut oppskrifter. Foreldrene kjøper inn nøtter, bær, cocosa og greier

Hehe..... snart er hele bøgdas barn på lavkarbokosthold

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:31   #31
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

så flott!!!

jeg blir så inspirert når jeg leser hvor flinke dere er med barnas kosthold!!
når jeg får barn (regner med at det kommer) så håper jeg at jeg klarer noe lignende!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:37   #32
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Ja da vil jeg nesten anbefale deg å starte med Au pair (når barnet er 1-3 år f.eks), for da har en voksen person ansvaret for bare ditt barn hele dagen og kan lage skikkelig mat til barnet. Selv kommer du sikkert til å være sliten med full jobb og barn vettu

Alternativet er jo barnehage hvor det er bursdagskake annenhver dag eller no slikt

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:42   #33
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

har ikke planlagt så langt ennå først mann, så barn... langt inn i fremtiden engang

jeg kommer til å være hjemme med barnet (såpass mye har jeg planlagt ) har blitt litt inspirert av Elian når det gjelder å bli dagmamma. uansett dette er ting man ikke kan bestemme seg for 100% før man er i situasjonen tror jeg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 17-02-05, 17:43   #34
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

hadde visst planlagt så mye allikevel, jeg

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 09:29   #35
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Hedda spiser ofte veldig dårlig, og det bekymrer meg ekstremt til tider. Ikke at den maten hun spiser er gal, men hun spiser alt for lite. 1-2 små brødbiter til frokost å sånn....


Men i dag har hun spist så mye, at jeg bare MÅ føre det ned et sted og da gjør jeg det her:

Hun har spist

1 skive rugbrød med baconost
1/2 banan
1/2 kiwi
1dl. appelsinjuice



Og det var bare til ETT måltid!!!!!!!!

Tenk om hun kan fortsette sånn!?

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 09:54   #36
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Dagens frokost for poden:

Pannekake av 2egg, 1-1/2 ss cottage cheese, 1 ss bokhvete, kanel, vaniljesukker - stekt i 2ss smør. Servert med blåbær.

Poden spiste 2/3 av denne idag, igår spiste han hele

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 10:35   #37
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Det er gluten i havre mofedilla

Nei det er det ikke. Havre er glutenfritt. Grunnen til at det selges glutenfri havregryn er at det kan komme rester fra andre glutenholdige kornsorter i havregrynen når den høstes.

Men havre i seg selv er glutenfritt. (Kjenner 12098248748 cøliakere hehe).

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 10:38   #38
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Jenta mi har dårlig matlyst for tiden, så måltidene er ikke helt faste.
Men hun pleier å spise dette til frokost:

En tallerken med staver av hvitost, staver av agurk, ca 10 grønne oliven (livretten hennes), 1/2 paprika i strimler og en Lindbergskive med smør.
Hun spiser som regel aldri skiven, kanskje en bit eller to.

Til middag får hun det som vi voksne spiser, men hun og mannen får feks kikerter og linser til, mens jeg spiser grønnsaker istedet siden jeg skal ned i vekt.

Poteter og vanlig pasta har vi aldri! Sukker finnes heller ikke i huset til vanlig. Så her er hele familien egentlig på lavkarbokosthold, men i variert grad.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 12:58   #39
Thula
Medlem
 
Thula sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
Innlegg: 347
Thula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snillThula er virkelig snill

Ble litt stresset av denne tråden jeg... Barna mine spiser som regel grovbrødskiver, havregryn, frukt eller youghurt. De drikker som regel vann eller melk. Samme type mat får de til kvelds, men ikke det samme som til frokost.

Til middag får de vanlige middager som fiskeboller, kjøttkaker, fiskepinner, tomatsuppe, kylling og ris o.l. I blant får de *grøss og gru* Grandiosa, Spaghetti a la capri eller hot dog.

Vil helst ikke ha så mye hysteri rundt maten de spiser, jeg...
Det er jeg som er på slankekur, ikke dem.

Thula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 11-03-05, 13:03   #40
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Thula: ikke noe å bli stressa for. Dere har et sunt og godt kosthold. Men husk at ingen av oss prøver å SLANKE barna våre! Vi gir dem den maten vi mener er sunnest. Ordet "hysteri" liker jeg ikke, syns ikke vi er hysteriske fordi vi ikke vil at ungene skal spise mat vi ikke mener er bra... Datteren min får det samme som andre på høytidsdager og feiringer, der gjør jeg ingen forskjell.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 22-04-05, 16:06   #41
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Dere er kjempe-flinke med ungene deres! Og jeg tror de får igjen for det senere i livet!
Skulle ønske jeg hadde vært mer bevisst når knerten var liten, for det er vanskelig å gjøre så mye med det nå....Men jeg ble såå inspirert av denne tråden at det skal bli "andre boller" her i gården nå! Jammen skal jeg ikke prøve litt av det dere gir ungene, så får jeg se hva som faller i smak.Det store problemet er at knerten vil ha pasta HELE tiden! Han vil ha det til alle måltider(..noe han selvfølgelig ikke får...).Hva kan jeg gi han isteden for pasta? Noe som faller i smak...?

-Bra tråd !!!

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 04-05-05, 20:35   #42
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg jobbet hjemme her en dag og da satt jeg og så på den smoothien Au pairen lagde som frokost til prinsen (og det lager hun stort sett hver dag nå), og det var en nytelse for mamma å se hva skatten får i seg. Den bestod av noe sånt som

1 egg, Udo`s choice, cocosa, jordbær, avocado, banan, eple, nøtter og blåbær. Dette elsker sønnen min og alt går ned på høykant! Ikke rart han stort sett er frisk, blid og energisk hele tiden.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 04:48   #43
Kanel
Medlem
 
Medlem siden: May 2004
Hvor: I landet vårt
Alder: 51
Innlegg: 119
Kanel har en fantastisk aura rundt segKanel har en fantastisk aura rundt seg

Har lest igjennom alle innleggene i tråden her og synes dere er kjempeflinke som gir barna en fin start på livet med sunn og god mat


Ungene mine-jeg har fire-, er i alderen ni til femten, og det er ikke like lett bestandig å få dem til å spise sunt.
De er alle glad i å bake, og det er oftest ikke veldig sunn bakst som tilberedes inne på kjøkkenet. Likevel er jeg glad for at de har interesse for matlaging og så lenge det ryddes opp etterpå får de frie tøyler på kjøkkenet.

Jeg er nøye med frokost og matpakke, så de tre "minste" står opp til ferdigsmurte matpakker og frokost.
Her er det brødskiver det går på, vanlig hjemmebakt mellomgrovt brød.
Pålegget variererer og innimellom får de nugatti.
Eldstejenta ordner seg selv med mat, og her er det nok ymse hva hun spiser.Hun har imidlertid fått den gode vanen å spise grove knekkebrød så det er jeg glad for.

På skolen spises matpakken, pluss at de er med på fruktordning og får utlevert en frukt per dag.

Til middag har vi ofte flere sorter. Ungene har allergi mot enkelte matsorter så det er ikke enkelt å servere samme maten til alle.
Ungene mine spiser pasta og ris og det er greit synes jeg.
Jeg serverer alltid masse frukt og grønnsaker til middagen og de spiser en god del av dette.Nøtter og ost spiser vi hver dag til middagen.
Som tilbehør har jeg oftest rent kjøtt,kylling eller fisk. Stekt i ovn eller i vooken.
Unngår mest i størst mulig grad ferdigmat, lager det heller selv fra bunnen av.

Kveldsmaten er i stor grad den samme som frokost og lunsj. Brødskiver med valgfritt pålegg.

Ellers er de flinke å ta seg frukt som mellommåltid.

__________________
Hilsen Kanel


Vel i mål - minus 55 kg

Startvekt 120 kg

Kanel er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 11:27   #44
Muskat
Seniormedlem
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Uren Luren Himmelturen
Innlegg: 1.338
Muskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastiskMuskat er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Dere er kjempe-flinke med ungene deres! Og jeg tror de får igjen for det senere i livet!
Skulle ønske jeg hadde vært mer bevisst når knerten var liten, for det er vanskelig å gjøre så mye med det nå....Men jeg ble såå inspirert av denne tråden at det skal bli "andre boller" her i gården nå! Jammen skal jeg ikke prøve litt av det dere gir ungene, så får jeg se hva som faller i smak.Det store problemet er at knerten vil ha pasta HELE tiden! Han vil ha det til alle måltider(..noe han selvfølgelig ikke får...).Hva kan jeg gi han isteden for pasta? Noe som faller i smak...?

-Bra tråd !!!

Hvis du er bekymret for den overdrevne pastaspisingen, kanskje du kan lete etter grov pasta? Da får han i seg fiber og flere sporstoffer. Akkurat som grovt brød det

Muskat

__________________
'I don't see this being settled with logic.' - Buffy, Earshot

Muskat er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Montignac Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 11:31   #45
cathrine
Seniormedlem
 
cathrine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Akershus
Innlegg: 692
cathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snillcathrine er virkelig snill

Har prøvd speltpasta..-med bra resultat! Han mente det var den beste pastaen jeg noen gang hadde lagd til han! Så nå blir det nok mer speltpasta enn annen pasta heretter....For det er vel sunnere, eller...?

cathrine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF? Svar med sitat
Gammel 05-05-05, 12:39   #46
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av cathrine

Har prøvd speltpasta..-med bra resultat! Han mente det var den beste pastaen jeg noen gang hadde lagd til han! Så nå blir det nok mer speltpasta enn annen pasta heretter....For det er vel sunnere, eller...?

Ja spelt er sunnere enn hvete. Spesielt GROV spelt. I butikken jeg jobber har vi fått inn både pastarør (penne), skruer og vanlig spaghetti av speltmel. både grov og fin. Den grove (brun) smaker best syns jeg.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kosthold og barns vekst Marianne Barns kosthold 9 04-10-04 17:01
Mitt beste tips mot godtesyke. :) Iset Lavkarbo generelt 12 19-09-04 01:01
Gjennom et barns øyne... HP Livets lyse side 0 21-05-04 13:08


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no