Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Legebesøk

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-01-11, 20:02   #1
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Legebesøk

Hos legen idag, har gått på vekta hans i et år nå- med noen mnd mellom. Det er greit med støtte og oppmuntring!! Jeg bruker medisin for høyt kolesterol og skal fortsette med det. Han sa at han har satt seg bedre inn i lavkarbo-kosthold og ketose i det siste, for det er mange som har begynt med det.
Det ble tatt en rekke blodprøver for å sjekke 'tilstanden' som han sa og at det gjøres med alle pasienter som starter med det nye kostholdet. Han var positiv - og mener at med dette sliter man ikke ut kroppen, tærer på muskler og ødelegger forbrenningen.
Er det flere av dere her inne som går fast til legen??

Den beste kommentaren idag var "ser du minker, du er snart usynlig jo!" Ja, særlig med mine 87 kg...... hi hi Men en god latter ble det da ))

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:32   #2
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Legebesøk

Så bra med en sånn lege!
Aner ingenting om min leges forhold til lavkarbo, for jeg har ikke snakket med ham om det (legeskrekk=så få besøk der som mulig...). Men har tenkt å (prøve å) ta en tur etterhvert, få sjekket at alt står bra til. Jeg har ikke lyst til å ta noen pause etter 6 mnd, som Torkil skriver at man skal...

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:35   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Legebesøk

Min er også sunt skeptisk, men positiv. Hun har en venninne som har gått ned 25 kg på lavkarbo så hun vet det funker Tok også masse prøver av meg før jeg begynte

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:38   #4
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Legebesøk

Så fint at du har en lege som er interessert og tilegner seg kunnskap! Det er ikke alle forunt.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 20:46   #5
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Legebesøk

Hva er det egentlig legen tester før du/dere begynner med lavkarbo?

Jeg skal til legen neste uke for å ta noen blodprøver, kunne jo slengt med noen fler...

  Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:33   #6
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Legebesøk

Jeg har en lege som ikke var begeistret over mitt nye kosthold, men etter 4 måneder viser vekta at dette virker, samt at kolesterolet har sunket. Det var innenfor normaleverdiene før, men det har sunket på dette kostholdet. Det er kult synes jeg, siden det var nettopp kolesterolet legen var redd for.

For å sitere legesekretæren: Blodprøven din har fantastiske verdier.

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 21:43   #7
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Legebesøk

ja, det er bra han gjør det, selv om han sa at jeg visste nok mye mer enn han enda.. Han var interessert i å vite hvordan formen var -
Det skal nevnes at jeg sliter med helsa -en rekke diagnoser, så er innom en del ganger i året uansett. Han har aldri mast om vekta, men da jeg møtte opp for å få støtte til å gjøre noe med den, var han med! Applauderer hvert kilo! Begynte ifjor, men nå i januar begynte jeg med ketosekost.
Testet bla kolesterolverdier idag, var en del kryss på skjema (men fulgte ikke så nøye med)
Men alle skulle hatt en lege som visste en del om dette - altså ikke baaare Grete Roede opplegg..
På opplysningsbrevet fra statens et el annet...sto det kosthold for høyt kolesterol: magert -magert -frukt, korn

...jaja no går det i seterrømme og meierismør gitt

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:19   #8
Lotski
Juniormedlem
 
Lotski sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 43
Lotski er på en erverdig vei

Sv: Legebesøk

Kjekt når andre ser man har gått ned i vekt. Da vet du at du har gjort en god jobb
Fastlegen min sa "gå tur i skogen og spis sunt" da jeg oppsøkte han for jeg trengte hjelp med vekta - så ingen veiing her.

Lotski er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 25-01-11, 22:49   #9
Tidl. medlem
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Legebesøk

Høres ut som du er heldig med legen, som oppmuntrer og er intressert i noe anner enn GR. Stå på.

  Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:03   #10
Løvetann
Medlem
 
Løvetann sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: Bor på landet
Innlegg: 471
Løvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt liktLøvetann er veldig godt likt

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av Val, her.

Hva er det egentlig legen tester før du/dere begynner med lavkarbo?

Jeg skal til legen neste uke for å ta noen blodprøver, kunne jo slengt med noen fler...

Det står ganske langt foran i ketolyseboka hvilke blodprøver man skal ta. Jeg kopierte de sidene som var beregnet på fastlegen og tok med til timen da jeg skulle begynne på kuren.

__________________
Skriver om hverdagen min på ketolysekur her: http://fruloevetannsdiett.blogspot.com/



Løvetann er avlogget   Min kostholdsfilosofi: For tida pause. Ellers lavkarbo/ketolyse/Skaldeman Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:20   #11
Etherena
Medlem
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 179
Etherena er på en erverdig vei

Sv: Legebesøk

-----


Sist redigert av Etherena : 27-05-11 kl 20:50.
Etherena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 00:32   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Legebesøk

Sånn for å illustrere hvor heldig du er - før jeg la om kostholdet, prøvde jeg å ta opp vekten min med daværende fastlege. Jeg hadde en BMI over 37, og ønsket hennes hjelp. Hun var fullstendig uinteressert i tematikken! Jeg fikk verken engasjement eller forslag til mulige løsninger. Fullstendig likegyldig, altså.

Da jeg hadde gått ned 20 kilo og dro til ny fastlege og forklarte hva slags diett jeg har fulgt, og hvor stort vekttap jeg hadde hatt, og ba om å få tatt diverse blodprøver for å sjekke spesielt elektrolyttbalansen, så ikke den nye fastlegen opp fra skjermen sin, engang. Stilte ingen spørsmål, hadde ingen kommentar, var overhodet ikke interessert, og ville ikke sjekke annet enn jern og stoffskifte - uten at hun faktisk sa det til meg, jeg måtte se det selv av blodprøve-arket.

Så vær lykkelig over en lege som ser deg i øynene!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 01:08   #13
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Sånn for å illustrere hvor heldig du er - før jeg la om kostholdet, prøvde jeg å ta opp vekten min med daværende fastlege. Jeg hadde en BMI over 37, og ønsket hennes hjelp. Hun var fullstendig uinteressert i tematikken! Jeg fikk verken engasjement eller forslag til mulige løsninger. Fullstendig likegyldig, altså.

Da jeg hadde gått ned 20 kilo og dro til ny fastlege og forklarte hva slags diett jeg har fulgt, og hvor stort vekttap jeg hadde hatt, og ba om å få tatt diverse blodprøver for å sjekke spesielt elektrolyttbalansen, så ikke den nye fastlegen opp fra skjermen sin, engang. Stilte ingen spørsmål, hadde ingen kommentar, var overhodet ikke interessert, og ville ikke sjekke annet enn jern og stoffskifte - uten at hun faktisk sa det til meg, jeg måtte se det selv av blodprøve-arket.

Så vær lykkelig over en lege som ser deg i øynene!


Fy flate!! Er det ikke derfor de er fastlege?? At de skal hjelpe?? Da skal det liksom være den man skal forholde seg til - og det er mye som kan skje et menneske....
Nei, all respekt til deg for at du har klart det likevel, du er flink Jeg hadde blitt temmelig motløs over en sånn mottagelse.. håper du finner en ny, som tar deg og din helse på alvor!

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 08:51   #14
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Legebesøk

Og jeg hadde en fastlege som ikke så meg, men bare de alt for mange kiloene!
Han mente at "alt" som var feil med meg var pga overvekt. Han lot meg gå 6 måneder med alt for høyt blodsukker for det var jo bare å slanke seg!

Det siste den syltynne mannen sa til meg før jeg forlot kontoret hans for godt, var: Jeg hadde aldri tillatt meg selv å bli seende ut som deg!!!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 09:16   #15
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Legebesøk

For en lege kitt.. hadde gitt han en pÅ tryne for den.... min lege brydde seg lite da jeg dro dit.. men da det viste seg jeg hadde svulst pÅ leveren forandret han seg.. har en vikar nÅ for han og jeg gleder meg til han er tilbake.. vise han hvor flink jeg har vÆrt til Å gÅ ned hehe.. i tillegg er han ung og kjekk.... hehe.. vi har hatt vÅre diskusjoner.. men vi er ikke uvenner.. det er bare jeg som ikke er redd for Å si meningen min... han takler dem igrunn greit....

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 10:12   #16
BitTorres
Seniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Østfold
Innlegg: 553
BitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlysBitTorres er et fyrlys

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av utolmodig, her.

Hos legen idag, har gått på vekta hans i et år nå- med noen mnd mellom. Det er greit med støtte og oppmuntring!! Jeg bruker medisin for høyt kolesterol og skal fortsette med det. Han sa at han har satt seg bedre inn i lavkarbo-kosthold og ketose i det siste, for det er mange som har begynt med det.
Det ble tatt en rekke blodprøver for å sjekke 'tilstanden' som han sa og at det gjøres med alle pasienter som starter med det nye kostholdet. Han var positiv - og mener at med dette sliter man ikke ut kroppen, tærer på muskler og ødelegger forbrenningen.
Er det flere av dere her inne som går fast til legen??

Den beste kommentaren idag var "ser du minker, du er snart usynlig jo!" Ja, særlig med mine 87 kg...... hi hi Men en god latter ble det da ))

Har en bekjent som har gått på lavkarbo et par år nå, kolesterolet har sklidd godt over 8 nå, nærmere 9, og legen river seg i håret av forbannelse over denne fyren som plent nekter å ta kolestrolsenkende midler. Han er sikker som fanden selv at kroppen lager akkurat den mengden den trenger, om tallet er 4 eller 15 er han knekkende likegyldig Tøff holdning, og i tråd med Uffe Ravnskovs tanker.

BitTorres er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 13:18   #17
Val
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av Løvetann, her.

Det står ganske langt foran i ketolyseboka hvilke blodprøver man skal ta. Jeg kopierte de sidene som var beregnet på fastlegen og tok med til timen da jeg skulle begynne på kuren.

Ah ja, flott, takk

  Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 15:00   #18
utolmodig
Seniormedlem
 
utolmodig sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Alder: 51
Innlegg: 1.432
utolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snillutolmodig er virkelig snill

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Og jeg hadde en fastlege som ikke så meg, men bare de alt for mange kiloene!
Han mente at "alt" som var feil med meg var pga overvekt. Han lot meg gå 6 måneder med alt for høyt blodsukker for det var jo bare å slanke seg!

Det siste den syltynne mannen sa til meg før jeg forlot kontoret hans for godt, var: Jeg hadde aldri tillatt meg selv å bli seende ut som deg!!!



Grøss..... Blir lei meg på dine vegne..
Hadde legen sagt noe sånt til en underernært person skal tru..
Det er mye man skal tåle i en stor kropp, nedlatende kommentarer og mangel på respekt. Et familiemedlem sa en gang om meg "at hun kan bare slanke seg, så blir hun bra i ryggen!!" Ho sjøl var slank OG med vondt i ryggen...ehh..Var hennes ryggproblemer mer reelle enn mine liksom.

__________________




min journal Kunsten å glede andre, krever bare et ønske om å gjøre det ♥
utolmodig er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 22:39   #19
LiMe
Medlem
 
LiMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Nordland
Innlegg: 138
LiMe er på en erverdig vei

Sv: Legebesøk

Legen min er veldig fornøyd og imponert over at jeg både har slutta med røyking og gått ned 15 kg. Bare positivt der

__________________




Lille Meg
LiMe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse tidligere, nå lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-01-11, 23:28   #20
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Det siste den syltynne mannen sa til meg før jeg forlot kontoret hans for godt, var: Jeg hadde aldri tillatt meg selv å bli seende ut som deg!!!


Den mannen skulle ALDRI fått legelisens! Fy f...

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 07:53   #21
aragorn
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 81
aragorn er ny på veien

Sv: Legebesøk

Jeg er såpass heldig at bedriftshelsetjenesten, som jeg foretrekker foran fastlegen min, er en Fedon-Lindberg-klinikk. De har mast om lavkarbo lenge, men jeg har ikke tatt tak i det før nå.

Jeg har ikke diskutert ketolyse med de, men antar iallefall at de har god kunnskap om dette og ikke lider av vrangforestillinger.

__________________


aragorn er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 19:06   #22
aktivjente
Medlem
 
aktivjente sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 383
aktivjente har en fantastisk aura rundt segaktivjente har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Legebesøk

Etter først å nesten bli drept av min første fastlege (nyresvikt under graviditet, men jeg hadde jo så fint blodtrykk så..aldri et spørsmål om hvor lavt blodtrykk jeg hadde som normalt. Var innlagt på sykehus i evigheter, og yngstejenta måtte ut før tida), deretter vært innom en sånn nesa- helt-nedi- skjermen- lege, orker jeg ikke oppsøke lege mer.. Tar med ungene når de er riktig syke, ellers holder vi ut.. må jo stille både med diagnose og kur for å få hjelp uansett.

I det siste har jeg tenkt på det Torkil skriver i boka- og tror jeg bør få sjekka noen verdier.. bare for å være sikker på at alt går greit.
Vet jo at jeg har nyrer som sliter (veldig lav kreatinin clearence), men har lekt struts så lenge. Fastlegen min gidder jo ikke å ta det seriøst - men det betyr vel fint lite
Hedliggriser- dere som finner en lege som bryr deg!!

__________________


Lev livet- hver dag
aktivjente er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/lavkarbo Svar med sitat
Gammel 29-01-11, 23:04   #23
Kanskje
Seniormedlem
 
Kanskje sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Hordaland
Innlegg: 1.046
Kanskje har en fantastisk aura rundt segKanskje har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Legebesøk

Tror igrunnen ikke legen min vet hva ketose og ketolysekuren er for noe. Men han er klar over at jeg må ned i vekt. Jeg skal søkes inn til slankeoperasjon, så det blir vel løsningen hvis jeg ikke klarer dette her med å gå ned på egenhånd. Har ikke fått det til enda - men prøver meg nå på Lavkarbo, og det er nytt for meg :-)

Synes leger bør ta en på alvor når man kommer med vekt problematikk.

Kanskje er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ikke noe akuratt nå Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 01:27   #24
Mear
Medlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Tromsø
Innlegg: 100
Mear er ny på veien

Sv: Legebesøk

Kjenner veldig godt til det med håpløse fastleger. Har vel nesten ikke møtt en lege som orket å se meg i øynene, og det er så hinnsides provoserende. Men nå har jeg en som er hyggelig og grei, endelig.

Men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor dere ikke bare bytter lege? Det er jo en ting om man bor et sted med veldig få leger, men de fleste steder har vel noen å velge mellom. Man kan jo lett bytte fastlege flere ganger i året, og finner lister på nett med oversikt over de legene som har ledig kapasitet - og så er det bare å velge (og vrake!!!).

Mear er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-01-11, 10:40   #25
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Legebesøk

Opprinnelig lagt inn av Mear, her.

Men det jeg ikke helt skjønner er hvorfor dere ikke bare bytter lege? Det er jo en ting om man bor et sted med veldig få leger, men de fleste steder har vel noen å velge mellom. Man kan jo lett bytte fastlege flere ganger i året, og finner lister på nett med oversikt over de legene som har ledig kapasitet - og så er det bare å velge (og vrake!!!).

Greia er vel mest det at man kan risikere å gå fra asken til ilden!
Jeg hadde en ok lege, trodde jeg! Helt til han nektet meg innsyn i legepapirene mine hos NAV(ja, han har lov til det!). Byttet da til en jeg hadde jobbet sammen med en gang og trodde det ville bli bra!
Men han viste seg å være en enda større dust! (Se lengre opp i tråden!)
Ofte får man anbefalt en god lege bare for å oppdage at h*n har fulle lister. Leste tom om en som hadde blitt flyttet til an annen lege fordi legen skulle ha færre pasienter på sin liste!
Og man kan bare bytte to ganger på 12 måneder, altså!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Legebesøk? dybsi Ketolysekuren 20 28-05-08 21:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no