Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Atkins kosthold

Atkins produkter kommer til Norge!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-09-04, 08:15   #26
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 48
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk



Opprinnelig lagt inn av Dagbladet

Atkins-tilhengerne har i svenske aviser uttalt at det er like dumt å tro at man blir fet av fett, som at man blir grønn av grønnsaker.- Det viser hvilket lavmål den faglige diskusjonen i denne saken er blitt lagt på, sier Frølich.




Opprinnelig lagt inn av Dagbladet

Midelfart & Co får derfor anledning til å kjøre produktene i løpet av kort tid.




__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 08:26   #27
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Fy!

Jeg blir helt opprørt av slik uvitenhet

Men det positive er at det ser ut som om vi SNART kan få kjøpt Atkins-produkter i Norge.
Bare 15 forskjellige produkter vel å merke, det skal bli spennende å se hva som kommer.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 11:18   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Betta

Se denne fæle artikkelen fra Dagbladet. Celina Middelfart skal importere Atkins-produkter til Norge, det går ikke upåaktet hen i de etablerte ernæringskretser.

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/09/21/408900.html

Betta

Wenche Frølich er ei f**** som jeg ikke tar alvorlig i det hele tatt. Alt som kommer ut av kjeften hennes er pisspreik.

"Lite grønt". :sprut-ler: Jeg spiste ikke så mye grønnsaker på G.R engang, som det jeg gjør på Atkins!!

Jeg syns det er merkverdig mye hets mot Atkins i media for tiden, det er jo HVER DAG nå, og jeg får mer og mer problemer med å åpent fortelle at jeg spiser lavkarbo. Folk rundt meg tror jo jeg er død om en måned.



Det er på tide media kommer med noe konstruktivt om Atkins. Hvorfor er det bare drittsnakk egentlig? Hvorfor er det ingen som har SATT SEG INN i dietten før de uttaler seg??

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 12:34   #29
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

ja,ja. Kansje Nille burde sende en Mail både til Dagbladet og kanal 24 som intervjuet en av disse ignorante ernæringsekspertene.

Det er ganske utrolig hvor lite kunnskap disse såkalte ekspertene har.

Tror det må være det eneste fagområdet som ikke ønsker ny kunnskap, men bare tviholder på gammeldagse oppfatninger.

Det er frustrerende at de ikke skjønner at en type kosthold ( mye karbo ) ikke er det beste for alle, men at vi alle er forskjellige og må ha et kosthold som er personlig tilpasset ( lavkarbo for de som tåler karbo dårlig).

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 13:25   #30
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Nå er jeg jo en av de som ikke lengter etter lavkarbo produkter fra Atkins i hyllene her. Det er fordi jeg mener de sender feil signal og at de ikke er så sunne som de vil ha det til. I seg selv er det ikke noe galt med de, men det er måten de brukes på som blir feil. De er ikke ment å ERSTATTE skikkelig mat. De skal brukes som supplement.Dessverre er dette noe Atkins ikke har poengtert godt nok og som iallefall brukerne i andre land ikke har skjønt. Erstatter man flere måltider med Atkins produktene vil man legge på seg. I USA har Atkins Nutritionals skjønt dette og har gått ut med en liten advarsel i media. De produktene vi får i Norge er sannsynligvis de som de har i England. Det er stort sett bar'ene, sjokoladene og noen få shaker + basispakken med næringstilskudd.

Når det er sagt - jeg er drittlei all hetsen i pressen. Jeg har sendt mailer og jeg har ringt, men ingen gidder å høre. Jeg er ikke professor, jeg er ikke kjendis. Jeg betyr ikke noe. Alle mine venner som har hatt suksess med Atkins og som lever på denne måten betyr ikke noe. Det som betyr noe er at riksynserne og kjendisene får uttale seg. Det er det som selger aviser.

Jeg gidder ikke bruke mer tid og energi på å forklare folk som ikke engang viser såpass respekt at de leser det man skriver eller hører på det man sier. Jeg hjelper og forklarer gjerne om noen stiller meg spørsmål, - men det får være andres jobb å forsvare Atkins i pressen.

Min tid er for verdifull til å kastes bort. Jeg har en jobb å passe, jeg har en familie - og jeg har dere. Det får klare seg.

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 14:02   #31
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Vet du Nille - jeg er så enig med deg! Trodde aldri jeg skulle si det i forhold til denne saken, men jeg har gjort meg et par erfaringer, som gjør at jeg skjønner litt mer tror jeg. Skjønner litt mer om hvordan jeg fungerer...

Jeg har jo bestilt varer fra Atkins/USA tidligere, og bestilte da barene og annet "godteri" som er "helt lovlig og veldig OK" og alt det der.... Problemet mitt - eller det jeg har oppdaget og skjønt, er at ved å spise disse "godisene" så gjør jeg ikke noe som helst med spisemønsteret mitt. Annet enn å opprettholde det... Og det er jo DER feilen ligger....

Så "erstatningsprodukter" er nok ikke noe for meg. Da må de i tilfelle smake akkurat så passe vondt at jeg bare bruker dem i nødstilfelle - som de nok er ment for også.

Tror jeg.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 14:44   #32
Begod
Seniormedlem
 
Begod sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Nordland
Alder: 55
Innlegg: 1.900
Begod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastiskBegod er bare helt fantastisk

Ikke har jeg brukt Atkinsprodukter og jeg kommer neppe til å gjøre det . men å påstå at de gir økt dødlighet, som eksperten i Kanal 24 gjorde er å gå alt for langt.

Men jeg bruker proteinpulver og barer i store mengder. Tipper jeg bruker ca. 30 kg proteinpulver i året.

Merkelig at tilsvarende produkter skal bli så farlige fordi det står Atkins på dem.

__________________
Hvis du vet at noe ikke er bra for deg, så ikke spis det.
Begod er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Eat + DVP og egne erfaringer Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 18:07   #33
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Jeg vet faktisk ikke hva slags butikker Celina har, jeg. Får inntrykk av at det er parfymerier. Hva heter de?

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 18:19   #34
elian
Stressa 4-barns mor
 
elian sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2004
Hvor: Sarpsborg
Alder: 45
Innlegg: 2.216
elian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastiskelian er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Iset

Wenche Frølich er ei f**** som jeg ikke tar alvorlig i det hele tatt. Alt som kommer ut av kjeften hennes er pisspreik.

Det var da fælt så sint du var i dag da, Iset!!!!!!!!

Vi må nok bare lære oss å leve med at "ekspertene" motarbeider lavkarbokosthold! De gir seg aldri...

__________________

elian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon (frem til p-hormonene har forlatt kroppen) Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 18:32   #35
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Post

Hørte debatt på radioen der Roald strand var meget for Atkins diett og den kvinnelige motdebatanten var skeptisk til dietten med argument for at det var for få langtidsundersøkelser og at enhver sykdom burde få sin diett tilpasset. Hun mente altså at om dietten var positivt mot diabetes så trengte den ikke å passe til andre sykdomsbilder.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 19:06   #36
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

"Midelfart & Co får derfor anledning til å kjøre produktene i løpet av kort tid."

Jippi!!

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:02   #37
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

PUUUUUUUUST!

MED MAGEN......... PUUUUUUUST IGJEN.........


Ingen grunn til å hisse seg opp over såkalte "eksperter" som ikke kan "noen ting" men bare kommer med "reptile gulp". Bruk heller tiden til å puste dypt med magen, for det er da i hvert fall nyttig. (nemlig enig med Nille her også jeg - vi får ikke gjort noe med alle de som er ute etter denne kostholdsfilosofien. Uansett hva vi sier og mener - så kommer dette til å storme i media i maaaange måneder og år til.)

Puuuuuuuuuuust......

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:28   #38
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Jeg er nå spent på hva som blir sagt på Tabloid,jeg..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 20:55   #39
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

..... og jeg satt her og surra og glemte helt Tabloid..... hvordan var det ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:27   #40
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Jeg syns hele debatten var litt dum egentlig, hvor den ene siden nesten sa "du kan dø av dette!!!" og den andre siden sa "nei, du kan bli verdens sunneste i hele verden omtrent altså!"... Lite nyansert, litt barnslig syns jeg.. Men det er jo flott at det blir diskujon av det, så lenge folk ikke tror at de kommer til å dø av det!

Men jeg må nå si meg enig i at det kan da umulig være sunt å følge induksjon over laaaang tid.. Jeg har fulgt induksjon på sjette dagen nå, og er litt shaky og øm i kroppen.. men jeg har gått ned tre kilo, og det er kanskje litt vel mye... (?) (Drikker forøvrig masse vann og tar dobbel dose med vitaminer..)

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:34   #41
Musti
Seniormedlem
 
Musti sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Hvor: Østfold
Innlegg: 1.003
Musti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressursMusti er en virkelig god ressurs

Når er det reprise på Tabloid ????

Har vært forbanna på P4, VG, Dagbladet .... i dag. P4 ødela mye av morgenen min,- enda jeg fikk 100 km grense til jobben i dag å alle greier.

Hvorfor sier alle farlig fett, farlig fett ??????? Får jeg hjertintfark så er det ikke Atkins skyld men de ovennevnte. ÆSJ


Vet snart ikke om jeg skal gidde å bry meg lenger.


Mens jeg gikk å lagde middag nå i stad, lurte jeg på om noen her inne har regnet ut hvor mye fett en voksen person med såkalt "normalt" kosthold får i seg på en "vanglig" dag?


Har du lyst har du lov Nille.


Hadde vært "døds-fett" (som unga her i huset sier) å funnet ut!

Heia Celina

__________________
Klem fra Musti


"Snille" jenter får ingenting....



Musti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:35   #42
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

NOE godt kom det da ut av det programmet!!!

Jeg fikk en telefon fra en mamma som etter å ha sett programmet lurte på om jeg kunne hjelpe sønnen hennes å legge om kostholdet - for hun hadde hørt at jeg var så interessert i Fedon-opplegget.....
....la de små - og store - barn komme til meg....sier jeg bare.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:41   #43
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av

Opprinnelig lagt inn av Nille

..... og jeg satt her og surra og glemte helt Tabloid..... hvordan var det ??

Her er TV2 sin versjon av dietten.
http://pub.tv2.no/nettavisen/innenri...icle281688.ece

Må jo innrømme at all debatten gjør dietten mer kjent og det er jo en fordel for oss.


Sist redigert av Kristian : 21-09-04 kl 21:42. Årsak: Glemte linken
Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 21:45   #44
Kristian
Seniormedlem
 
Kristian sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
Innlegg: 1.443
Kristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt avKristian har veldig mye å være stolt av
Talking

Opprinnelig lagt inn av Fedonisten

NOE godt kom det da ut av det programmet!!!

Jeg fikk en telefon fra en mamma som etter å ha sett programmet lurte på om jeg kunne hjelpe sønnen hennes å legge om kostholdet - for hun hadde hørt at jeg var så interessert i Fedon-opplegget.....
....la de små - og store - barn komme til meg....sier jeg bare.....

Gikk sønnen hennes på Atkins han da

Hvor gammel er sønnen da? Burde det ikke være matmor du lærte opp først.

Kristian er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 23:12   #45
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Hehe så skriver de tilogmed feil navn på TV2 sine sider. HANNE Frølich ja. :dåne:
Jeg tror jeg skal holde kjeft i diskusjoner som handler om Frølich, for jeg blir så barnslig. Jeg hater det kvinnemennesket. At hun er professor er for meg helt uforståelig, hun argumenterer jo som en 3-åring!!
Dere som leste nettdiskusjonen jeg la ut for flere måneder siden her inne, dannet dere vel det samme bildet av henne som jeg har i hodet mitt, og det er ikke et pent bilde.

Uff der ser dere. Jeg er ikke så fjortis og usaklig når det gjelder de fleste ting altså. Men det er noe med det mennesket som får det til å klikke for meg....

Jeg har alltid ønsket å studere ernæringsfysiologi, men desverre finnes det ikke ved høgskolen her i Stavanger. Men nå får vi snart universitetstatus, og da kommer det kanskje. Problemet er at det nok er Wenche selv som skal være lærer, og da kan jeg ikke studere der.... Det makter jeg ikke. :sur:

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 23:21   #46
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Hvorfor fremlegger de saken så ensidig i dagbladet?

Hvorfor fremlegger de feilfakta i dagbladet og nettavisen??

Finnes det ikke intelligente reflekterte nyanserte journalister som er oppegående nok til å se en sak fra to sider?

*tar gjerne i mot noen som kan se en sak fra flere enn to sider også, men _da_ setter jeg vel krava litt høyt?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 21-09-04, 23:30   #47
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Kan vi ikke bare sende dem linken med Lavkarbo ressurser og hvordan gjøre induksjon ?? Det må da væreflaut for Frølich å uttale seg så bastant og SÅ til de grader feil og så klart vise at hun ikke har lest boka i det hele tatt !!

ÅÅÅååååååå jeg glemte det, kjendiser blir ikke flaue de, de blir bare feilsitert. Er det noen som har dama på video, der hun sier at man skal spise bare fett og proteiner i 14 dager ???? Flaut og patetisk.

Akk ja, jeg får legge meg nå..... jeg har vårt i ketose i et år og selv om legen og blodprøvene sier jeg er verdens friskeste menneske så dør jeg vel snart..... for det har de sagt på TV !!

Er ikke livet herlig dere ??

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 08:25   #48
Betta
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 21
Betta er ny på veien

1. januar er datoen!

Endelig vet vi det: 1. januar 2005 er dagen for lansering av Atkinsproduktene i Norge!
Betta

Betta er avlogget   Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 08:49   #49
Carbokiller
Seniormedlem
 
Carbokiller sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 793
Carbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt avCarbokiller har veldig mye å være stolt av

Enda en grunn til å feire nyttår med salutter og pang-pang!!!

Når det gjelder all negative fokuseringen på Atkins, så blir jeg så inni hampen forbanna. Hva slags jounalister er det vi har her i Norge? Hvorfor denne ensidigheten? Hvorfor kan de ikke faktisk intervjue noen av de som går på dette kostholdet, og som faktisk LEVER ennå??? Hvorfor kan de ikke sette seg inn i kostholdet før de kommer med uttalelser som er helt på gjordet? Dette er DÅRLIG journalistarbeid!! Skikkelig elendig!!!!!

__________________




Carbokiller er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-09-04, 09:16   #50
Cinderella
Medlem
 
Cinderella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Alder: 45
Innlegg: 177
Cinderella har en fantastisk aura rundt segCinderella har en fantastisk aura rundt seg

Tjohooooo! 1 januar, jeg gleder meg!
Fantakstisk at de skal selges på 7/11 og Narvesen og sånn og ikke bare helsekost ; )
Men disse Fedob-bar- tingene som er i butikkene nå hvordan er de med hensyn til karbohydrater? Noen som har sjekket?
Er dette noe som kan brukes under introduksjon Atkins?
Blir jo så inspirert av disse debattene jeg da........

__________________






Cinderella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: South Beach Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no