Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-11, 12:50   #101
mayeliz
Medlem
 
mayeliz sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Kr.sand S
Innlegg: 85
mayeliz er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Veldig innspirerede tråd
Kastet meg over iherb og kjøpte begge oljene der. Det ble jo kjempebillig i forhold til på helsekosten Skal blir spennende å prøve disse

--- ups; sorry (visste ikke det) ;-) takk for opplysningen

__________________
Ferdig slanket i 2006. Lavkarbo - siden våren 2011.




Sist redigert av mayeliz : 09-07-11 kl 12:56.
mayeliz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat med fett, <50 karber pr dag Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:52   #102
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Ikke lov å legge ut koder her

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 13:25   #103
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Photo... siden du også er et språkbevisst menneske etterspør jeg at du retter tittelen på tråden til å involvere Udo's choice.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 13:31   #104
lillemy01
Medlem
 
lillemy01 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 67
lillemy01 er på en erverdig vei

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Den har jeg ikke hørt om. Greia med Udo's er vel at den har et perfekt forhold mellom omega 3, 6 og 9, og at oljene ikke er varmebehandlet eller tilsatt noe syntetisk. Jeg sparte forresten mye penger på å kjøpe den på iherb.

Ja det er det her og. Den er vegetarisk og sånn raw food merke. Det heter vel nøyaktig raw living food. Den kostet nesten 700 kroner så som sagt noe bra burde den jop være. Det er det som står på den: Ha det bedre, tenk bedre, prester bedre Okinawa omega 3 gjennoptretter pmega 6/omega 3 balansen ved raskt å dekke ett underskudd av omega 3.
info skall visst stå på denne siden www.noble-house.tk

lillemy01 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 13:56   #105
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choise og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av 157cm, her.

Photo... siden du også er et språkbevisst menneske etterspør jeg at du retter tittelen på tråden til å involvere Udo's choice.

OMG, jeg bøyer mitt hode i skam. Neida. Det er fordi at jeg lagde tittelen før jeg begynte å ta olje, og kan dermed skylde på at hodet mitt ikke fungerte like godt. Haha! Retter opp i tittelen nå!

Opprinnelig lagt inn av lillemy01, her.

Ja det er det her og. Den er vegetarisk og sånn raw food merke. Det heter vel nøyaktig raw living food. Den kostet nesten 700 kroner så som sagt noe bra burde den jop være. Det er det som står på den: Ha det bedre, tenk bedre, prester bedre Okinawa omega 3 gjennoptretter pmega 6/omega 3 balansen ved raskt å dekke ett underskudd av omega 3.
info skall visst stå på denne siden www.noble-house.tk

Ok. Udo's har også kun veganske oljer, så vidt jeg vet. Så det er sikkert noe i samme stilen.
Jeg synes Udo's er dyrt nok som det er, rundt 200-300 kroner, om jeg ikke husker feil. Jeg betalte vel 50-60 kroner for min på nettet. 250 ml.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 07:54   #106
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Oljen min er kommet
DHL klarte ikke å levere på torsdag for jeg var jo selvfølgelig på jobb, skulle levere den på mandag (i dag) avtalte vi, men av en eller merkelig grunn hadde pakken gått inn på kontoret mitt helt av seg selv på fredag

Så nå skal jeg begynne å få tatt denne oljen i morgen. Tenker å ta ca 1 ts 3 ganger daglig med udos og 1-2 ts cocosa daglig, Litt mer cocosa rett for de doble treningstimene (Spinning/bodypump) mine.

Photo: kan jeg spørre hvilken dosering du ligger på nå? Du starta vel også med litt og økte på? Tar du mer udos enn cocosa?

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 08:04   #107
Cyan
Supermoderator
 
Cyan sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 44
Innlegg: 3.060
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg har gått ned 1.9 kilo den siste uken etter å ha ligget rundt samme vekt i over en måned. Nå har jeg jo generelt skrudd opp inntak av fett og ned inntak av grønnsaker, så det er vel ikke 100% representativt for dette eksperimentet (og så tar jeg ikke Udos enda, bare tran), men det ekstra fettet i kosten min kommer hovedsaklig fra Cocosa så det kan jo ha en sammenheng.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 09:59   #108
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71, her.

Photo: kan jeg spørre hvilken dosering du ligger på nå? Du starta vel også med litt og økte på? Tar du mer udos enn cocosa?

Jeg har uten problem økt en del. Jeg ligger på 2 ss av hver, altså ca 30 ml av hver. Like mye av hver. Ser ut som om jeg må bestille mer olje snart, ettersom det gjerne tar pluss minus to uker å få det på vanlig air mail.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 18:49   #109
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Da har jeg fått tak i Udo's. Tok meg en "shot". Smakte ikke så veldig ille i.o.m. at jeg hadde forventa at det skulle smake død. Laga meg en god kopp tea med cocosa. Skal prøve dette for å se om jeg får has på platået jeg har stått på i lengre tid.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:48   #110
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Velkommen i shotteklubben, Lille Trille!

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:52   #111
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Cassiopeia, her.

Velkommen i shotteklubben, Lille Trille!

Takk skal du ha. Noe må jeg da få i meg Føler heile kroppen går på sparebluss, men har vert tett som ei potte, hodepine og kvalm. Feber også. Tålte nok ikke The Årnes explosive på lørdag.. hihi

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 20:54   #112
Cassiopeia
Seniormedlem
 
Cassiopeia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 582
Cassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snillCassiopeia er virkelig snill

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg snufser også. Vi får bare huske på at virus og basselusker kan være stoppere.

__________________



Journalen min
Cassiopeia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert er vel beste ordet. Nesten ketogent, men ligger nærmere Lindberg enn Ketolyse nå Svar med sitat
Gammel 11-07-11, 21:46   #113
ThereseA
Seniormedlem
 
ThereseA sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Mjøndalen
Alder: 37
Innlegg: 604
ThereseA er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Prøver meg på dette jeg og. Har tatt cocosa i 1.5uker og har fått bestilt meg udos piller fra iherb. Håper dette funker for jeg sliter veldig med den bilringen rundt magen. Hatt den uansett hvor mye jeg har veid

__________________


ThereseA er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 07:32   #114
Lillemy71
Seniormedlem
 
Lillemy71 sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.372
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg starter med olje i dag. Første dose Udos (10g) blir i frokostblandingen om noen timer. Deretter blir det en stor ts cocosa før første treningsøkt og en før neste økt. Så tar jeg 10g Udos til middag igjen. blir spennende og se om magen tåler det

__________________
Easy isn't always simple
Keep an open mind, but not so open that your brain falls out


Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:25   #115
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Dag 2 med Udo's + cocosa. 2 ss Udo's og 1 ss cocosa til frokost. Skylte det hele ned med 1 osteskive og en kopp te. Er litt småuggen i magen. Burde kanskje spise litt mer til?

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:31   #116
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Dag 2 med Udo's + cocosa. 2 ss Udo's og 1 ss cocosa til frokost. Skylte det hele ned med 1 osteskive og en kopp te. Er litt småuggen i magen. Burde kanskje spise litt mer til?

Du går hardt ut! Jeg begynte med 2 ts, og ble kvalm og uggen bare av det. Kanskje begynne med litt mindre, og spis gjerne noe til, altså. Jeg tar oljene mine rett før jeg spiser. Nå går det helt greit. Tar 2 ss nå, etter halvannen uke.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:39   #117
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Du går hardt ut! Jeg begynte med 2 ts, og ble kvalm og uggen bare av det. Kanskje begynne med litt mindre, og spis gjerne noe til, altså. Jeg tar oljene mine rett før jeg spiser. Nå går det helt greit. Tar 2 ss nå, etter halvannen uke.

Ja, her er det ingen mellomting.. hehe.. Tar til meg godt råd. Heller kanskje fordele det litt utover dagen også.

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 09:54   #118
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av lille_trille, her.

Ja, her er det ingen mellomting.. hehe.. Tar til meg godt råd. Heller kanskje fordele det litt utover dagen også.

Ja, hehe, det kan være lurt! Enn om du er vant til fet mat fra før, så husk på at dette er rent fett, og da kan galleblæra gå litt banan!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 10:02   #119
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Nå har det vært så varmt de siste dagene at cocosaen min har smeltet der den står. Men det gjorde ingenting, oppdaget at det var lettere å drikke den enn å spise den som jeg har gjort før.
Tok nok litt for mye (ca 2ss) for den gikk "rett i galleblæra" .

Udo's choice prøvde jeg med 3 dråper peppermynte i 10 ml olje, men det var for mye peppermynte. Synes det går greit å ta en skje med Udo's og et flak med syltet ingefær rett etterpå.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 10:12   #120
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Smaken på Udo'sen plager meg ikke i det hele tatt. Synes det smaker helt ok, faktisk, samt at den forsvinner ganske fort. Men jeg tar den alltid rett før kokosoljen, så jeg rekker ikke å få så mye smak av den.
Nå har jeg måttet bestille ny batch med oljer, må ta med i beregninga at det tar to uker med us air mail fra iherb.
Det morsomme er at jeg liksom har fått "olje-hunger", haha. Altså, jeg kjenner et sug etter å ta olje. Betyr dette at kroppen min virkelig trenger det, kanskje?

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 12:46   #121
smgj
Seniormedlem
 
smgj sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2011
Hvor: Østfold
Alder: 50
Innlegg: 6.228
smgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisksmgj er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jaja - da har dere "lurt" meg til å prøve Udo's også. Så får vi se om den kan hjelpe meg med cortisolmagen min. (Er fornøyd med vekta, men ikke med kulemagen. Som jeg vet blir verre av stress og lite søvn... Bare vanskelig å gjøre noe med de faktorene der.)

__________________
Fant (og mistet igjen) matchvekta under candida- og eliminasjonsdiett ifm. stoffskiftesykdom. Forsøker nå å finne den igjen med inspirasjon fra Primal Blueprint
smgj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Primal Blueprint - tåler begrenset melk (lett laktoseintolerant) og glutenholdig mel enda dårligere. Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:03   #122
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Jeg måtte gi med med udos, pga allergisk reaksjon, prøvd flere ganger nå og er ikke i tvil om det er den.
Men jeg fortsetter med Cocosa som jeg har brukt fra starten av, og at denne dietten har forandret kroppsfasongen tilbake til mer kvinnelig med midje er helt ok for meg.

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:04   #123
lille_trille
Seniormedlem
 
lille_trille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 1.568
lille_trille er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Opprinnelig lagt inn av Tirililltove, her.

Jeg måtte gi med med udos, pga allergisk reaksjon, prøvd flere ganger nå og er ikke i tvil om det er den.
Men jeg fortsetter med Cocosa som jeg har brukt fra starten av, og at denne dietten har forandret kroppsfasongen tilbake til mer kvinnelig med midje er helt ok for meg.

Hvilke allergiske reaksjoner fikk du?

__________________


lille_trille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:05   #124
Tirililltove
Medlem
 
Tirililltove sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 169
Tirililltove er ny på veien

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Astma

__________________


Tirililltove er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 13:31   #125
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Test: Redusere abdominalt fett ved hjelp av Udo's choice og kokosolje

Uff, da ... Kanskje det finnes andre oljer med omega 3-6-9-balanse og DHA du kan ta? Du kan jo f.eks sende en PM til Bitorres, har en følelse av at han har i overkant god peiling på sånt.

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Har du klart å redusere lipoprotein a ved hjelp av kostholdsendringer? bettyblue Fysisk og mental helse 0 02-06-11 19:53
Mettet fett i kokosolje MarianneSB Spørsmål og svar 1 25-05-11 11:25
Mettet fett og Udo's Choice kamp Spørsmål og svar 28 31-12-10 11:47
Lavkarbo- redusere fett? supha Lavkarbo generelt 10 26-05-09 22:32
Redusere proteiner i forhold til fett - tips til matvarer SusieBlues Spis deg ned i vekt med Skaldeman 16 26-04-09 12:30


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:58.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no