Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bruk søkefunksjonen!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 26-10-05, 15:05   #26
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Når jeg skal søke på en oppskrift syns jeg det er veldig greit å luke det ut skikkelig, å kun søke på "oppskrifter" (om jeg vet det ligger der da, og ikke i en dagbok et sted feks). Da slipper jeg å få opp flere sider med dagbøker, generell prat osv.

Om jeg feks. skal ha kylling til middag en dag, men trenger tips til oppskrifter, så søker jeg feks på "kylling" og setter funksjonen til å kun søke i oppskriftforumet. Da får jeg frem alle oppskrifter med kylling som ligger inne på forumet.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-05, 15:17   #27
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Bruk søkefunksjonen!

ja jeg søkte på hele forumet men søkte på blomkål men fikk bare opp denne tråden og dagboka mi men det er HELT SIKKERT jeg som har surra litt .... men bare vent jeg skal bli sjef på den søkefunksjonen jeg trenger bare litt tid

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 26-10-05, 15:39   #28
Iset
Seniormedlem
 
Iset sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Sola
Alder: 44
Innlegg: 10.031
Iset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastiskIset er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av nøtta

ja jeg søkte på hele forumet men søkte på blomkål men fikk bare opp denne tråden og dagboka mi men det er HELT SIKKERT jeg som har surra litt .... men bare vent jeg skal bli sjef på den søkefunksjonen jeg trenger bare litt tid

Ja hvis du skrev kun "blomkål" så kan det hende tråden ikke kommer opp siden ordet blomkål ikke er tilstede i oppskriften. Feks så heter tråden "blomkålstappe", og jeg har kanskje skrevet "blomkålhode" i ingrediensene. Da vil ikke søkefunksjonen finne denne tråden om du kun søker på "blomkål".
Jeg søker ofte på flere variasjoner når jeg leter etter noe.

__________________
Endelig i mål: minus 77 kg!
(Startvekt: 135 kg og 174 cm høy (bmi 44) - vekten i dag: 58 kg (bmi 19)
Iset er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert veganer Svar med sitat
Gammel 26-10-05, 23:10   #29
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Prøv å søke på blomkål* da... 339 tråder

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 26-10-05, 23:18   #30
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av HP

Prøv å søke på blomkål* da... 339 tråder

.... men bare vent jeg kommer sterkere tilbake

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 12:38   #31
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Mange nye her nå - så da bringer jeg opp denne.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 09-11-05, 12:41   #32
nøtta
Seniormedlem
 
nøtta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 37
Innlegg: 3.224
nøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressursnøtta er en virkelig god ressurs

Sv: Bruk søkefunksjonen!

ja den er så genial ! endelig har jeg lært meg den .... nå bruker jeg den hele tiden *stolt*

__________________
-lig hilsen nøtta

Skal ned 5 kilo.
vekt mandag 26jan 77kilo.
vekt mandag 2 feb 75.7
nøtta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo max 50 om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 11:21   #33
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Dytter opp denne igjen

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 21:20   #34
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Ikke dumt, jeg dytter videre! Håper alle nye som strømmer inn om dagen leser denne. Veldig hyggelig å hjelpe så klart, men mange av de samme spørsmålene kommer om att og om att...!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:00   #35
annemo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 51
Innlegg: 36
annemo er på en erverdig vei

Sv: Bruk søkefunksjonen!

hmm
er ikke så lett å søke når en er ny på et forum ,har prøvd masse jeg men det er veldig mange tråder som kommer opp, mange å lete i, å ikke det jeg lurer på føler jeg


hva med å klistre "typiske"nybegynner spørsmål?
dere som har vert med en stund vet jo hva det typiske spørsmåla er tydlivis.

beklager virkelig viss jeg "kaster "bort tida deres med mine nybegynner spørsmål.
men det er vel fremdeles frivillig å svare???eller
uff, kanskje en får rusle stille ut herifra å klare seg selv

beklager at jeg stiller nybegynner spørsmål

annemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:05   #36
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

annemo; det var ikke min hensikt å kritisere deg på noen som helst måte, synd du tar det slik. Selvfølgelig er det lov å stille spørsmål, men det er også lov å prøve å søke opp svarene først. Og ja - det kan være forvirrende, for det kommer opp mange tråder, men man kan velge å søke under forskjellige forum, og man kan søke i kun innlegg, eller kun i titler..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:08   #37
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Og når det er sagt - er det viktig at vi alle er flinke, når vi lager en ny tråd, til å skrive en tittel som forteller mest mulig om innholdet.. "Jeg lurer på" som tittel er ingen god tittel.. Skriv heller "spørsmål om fiber" eller whatever man lurer på.

På den måten blir det lettere å søke opp for andre på et senere tidspunkt.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 22:48   #38
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av annemo, her.

hmm
er ikke så lett å søke når en er ny på et forum ,har prøvd masse jeg men det er veldig mange tråder som kommer opp, mange å lete i, å ikke det jeg lurer på føler jeg


hva med å klistre "typiske"nybegynner spørsmål?
dere som har vert med en stund vet jo hva det typiske spørsmåla er tydlivis.

beklager virkelig viss jeg "kaster "bort tida deres med mine nybegynner spørsmål.
men det er vel fremdeles frivillig å svare???eller
uff, kanskje en får rusle stille ut herifra å klare seg selv

beklager at jeg stiller nybegynner spørsmål

La du merke til at jeg skrev "det er veldig hyggelig å hjelpe til"?
Jeg håper du ikke misforstår oss, poenget er at forumet vokser mye, og hver dag kommer det inn mange spørsmål som handler om nesten det samme, og å moderere ett forum som etterhvert har blitt så stort er mye jobb!
Det er ikke ment som kritikk, og vi oppfordrer folk som lurer på ting om å rope ut! Men søkefunksjonen er der av en grunn, så det er lov å lete seg fra, og prøve ut forskjellig i starten så man lærer forumet å kjenne.

Men ikke vær redd for å spørre om noe altså! Det er noe av det vi er her for, å lære! Så ikke la dette være avskrekkende, men heller lærerikt.

Kanskje denne burde vært klistret et sted??

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:10   #39
annemo
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Alder: 51
Innlegg: 36
annemo er på en erverdig vei

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av photobscura, her.

La du merke til at jeg skrev "det er veldig hyggelig å hjelpe til"?
Jeg håper du ikke misforstår oss, poenget er at forumet vokser mye, og hver dag kommer det inn mange spørsmål som handler om nesten det samme, og å moderere ett forum som etterhvert har blitt så stort er mye jobb!
Det er ikke ment som kritikk, og vi oppfordrer folk som lurer på ting om å rope ut! Men søkefunksjonen er der av en grunn, så det er lov å lete seg fra, og prøve ut forskjellig i starten så man lærer forumet å kjenne.

Men ikke vær redd for å spørre om noe altså! Det er noe av det vi er her for, å lære! Så ikke la dette være avskrekkende, men heller lærerikt.

Kanskje denne burde vært klistret et sted??

jeg sjønner at det er en stor jobb.
å det er et kjepeforum, jeg ble litt satt ut av det som stod på side 1 ang å kaste bort tia deres, jeg les det du skrev, men det var litt kvast det andre, så etterpå at det var postet for en god stund siden

å jeg har fåt gode å raske svar på spørsmåla mine jeg, er veldig fornøyd.
lesere å leser både i boka å her men ,det er som sagt ikke lett .men det med å skrive sikkelige tittler hvar en god ide, det kommer jo andre også.

jeg skal prøve å bli enda flinkere å lete
dere erfarne gjør en kjempejobb

annemo er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:10   #40
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Dette har vært en sak som har gått om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.................... så lenge jeg har vært medlem av dette forumet.Det er forståelig at nye ikke finner alt og heller vil ha noen råd "rett fra de "gode gamle her inne.. syns heller en kan la være å svare vist en ikke vil..jeg har full forståelse for at noen kan bli litt lei
men det er bedre at de gamle blir litt lei enn at nye blir "skremt og ikke føler seg velkommen..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 03-06-07, 23:34   #41
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

men det er bedre at de gamle blir litt lei enn at nye blir "skremt og ikke føler seg velkommen..

Er det??

Det er vel like viktig at folk som har vært her en stund fortsatt gidder å være her ...?

Denne tråden var ikke myntet på én person, bare en påminnelse Det går an å lete litt rundt, dvs at man bruker av sin egen tid i stedet for andres ... dessuten er det ofte flere nye poster om det samme med kort mellomrom, gjerne på samme dag ...! Kikker man seg litt rundt ser man fort at det er andre som har lurt på det samme ...

Det er helt greit at folk spør, men når det kommer en tre-fire korte spørsmål i ett innlegg, da river jeg meg litt i håret. For det er ofte de korteste spørsmålene som krever de lengste forklaringene. Mye enklere å svare hvis folk setter seg litt inn i det de lurer på - og spør ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 04-06-07, 14:30   #42
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Bruk søkefunksjonen!

hmm vist det iriterer folk så mye at dem forlater forumet,istedenfor å bare la være å svare så ja da mener jeg at det er bedre...

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 20:20   #43
mima
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Drammen
Alder: 45
Innlegg: 45
mima er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av annemo, her.

hmm
er ikke så lett å søke når en er ny på et forum ,har prøvd masse jeg men det er veldig mange tråder som kommer opp, mange å lete i, å ikke det jeg lurer på føler jeg


hva med å klistre "typiske"nybegynner spørsmål?
dere som har vert med en stund vet jo hva det typiske spørsmåla er tydlivis.

beklager virkelig viss jeg "kaster "bort tida deres med mine nybegynner spørsmål.
men det er vel fremdeles frivillig å svare???eller
uff, kanskje en får rusle stille ut herifra å klare seg selv

beklager at jeg stiller nybegynner spørsmål

Signerer denne!
Har ikke vært innpå her noen dager nå for jeg følte det akkurat slik. Har prøvd og prøvd, men det er VIRKELIG et tungt forum å komme inn i, og ikke minst søke i. Men nå ble det litt klarere etter å ha lest denne tråden.

Enig med stinasol også, at det er jo bare å la vær å svare da hvis man ikke vil.

Skjønner at det ikke var ment som kritikk til noen, men er nok litt redd for å spørre nå ja..... eller skal jeg bare drite i det og spørre i vei...hmm...hmmm..

mima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Linberg +/- Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 20:28   #44
stinasol
Seniormedlem
 
stinasol sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Bergen
Alder: 43
Innlegg: 1.585
stinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snillstinasol er virkelig snill

Sv: Bruk søkefunksjonen!

ja jeg prøver ikke bli uvenner med noen men husker selv når meg
og 2 andre veninner begynte å bruke forumet her,ingen av oss skjønte
særlig mye,har desuten fått flere tilbakemeldinger på dette fra folk som jeg har gidd adressen til,de prøver å leite men ender opp med å spør meg
,det er et strålende forum og ikke så vanskelig når en får litt tid på seg til å finne ut av ting men akkurat i begynnelsen,når lavkarbo også er litt
"skremmende(de fleste tør vel ikke helt tro at dette funker eller er en sunn og god måte å slanke seg på,i begynnelsen) så syns jeg det er viktigere at folk føler de kan spør og ikke blir kritisert på noen måte
.Jeg følte også dette når jeg spurte om de "typiske gjenganger spørsmålene i begynnelsen,selv om jeg nå vet at ingen mente noe vondt
så følte jeg meg ikke velkommen heller.. er mye lettere å ta ting som kritikk når en er ny og prøver å komme inn i "gjengen,spesielt når det er saker og ting man ikke vet så mye om..

__________________






stinasol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: sukkerfritt Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 20:33   #45
mima
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Drammen
Alder: 45
Innlegg: 45
mima er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av stinasol, her.

ja jeg prøver ikke bli uvenner med noen men husker selv når meg
og 2 andre veninner begynte å bruke forumet her,ingen av oss skjønte
særlig mye,har desuten fått flere tilbakemeldinger på dette fra folk som jeg har gidd adressen til,de prøver å leite men ender opp med å spør meg
,det er et strålende forum og ikke så vanskelig når en får litt tid på seg til å finne ut av ting men akkurat i begynnelsen,når lavkarbo også er litt
"skremmende(de fleste tør vel ikke helt tro at dette funker eller er en sunn og god måte å slanke seg på,i begynnelsen) så syns jeg det er viktigere at folk føler de kan spør og ikke blir kritisert på noen måte
.Jeg følte også dette når jeg spurte om de "typiske gjenganger spørsmålene i begynnelsen,selv om jeg nå vet at ingen mente noe vondt
så følte jeg meg ikke velkommen heller.. er mye lettere å ta ting som kritikk når en er ny og prøver å komme inn i "gjengen,spesielt når det er saker og ting man ikke vet så mye om..


Ja, du får sagt det du!!
Nå har jeg feks prøvd å søke på johannesbrødkjernemel, men får ikke opp noen treff i det hele tatt. Er det rart man blir frustrert??? Kunne du forklart meg det?

mima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Linberg +/- Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 20:34   #46
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Om man har forsøkt å finne ut ting på egenhånd og ikke forstått helt hvordan så er det selvfølgelig greit å spørre. Man må ikke ta en generell oppfordring så personlig som enkelte gjør.

Det som menes er at man må prøve før man spør

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 05-06-07, 21:42   #47
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Jeg har et søketips

Å bruke stjerne før eller etter et ord f.eks *brødkjerne* eller johannes*

Jeg fant ikke ut av dette før lenge etter jeg startet, men det har virkelig gjort søkingen enklere

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 00:10   #48
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Et annet tips kan være å utforske "utvidet søk" også. Der kan man f.eks utelukke å søke i journaler, oppskrifter eller andre underfora. Da er det ofte lettere å ende opp med litt mer relevante treff.

For eksempel:
Søker på johannes* i alle åpne fora og får opp dette
http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=643615

Søker på johannes* i forum kosthold og helse og alle underfora
http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=643617

Også synes jeg det er lurt å gå på kontrollpanel -> endre valg -> scrolle seg ned til "trådvisningsvalg" og gå i boksen "Standard avkorting for trådalder" og endre til "vis alle tråder". Da får man også opp tråder med info i som ikke har vært aktive på lenge, men som til tide kan være veldig nyttige.

Må bare til slutt si at jeg forøvrig synes det er kjekt å hjelpe nye medlemmer med å svare, hvis det kommer spørsmål som jeg kan svare på da.

__________________




Sist redigert av Lemen : 09-10-11 kl 00:03. Årsak: Skrivefeil
Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 07:59   #49
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.


Må bare til slutt si at jeg forøvrig synes det er kjekt å hjelpe nye medlemmer med å svare, hvis det kommer spørsmål som jeg kan svare på da.

Sier meg enig her

Det jobbes forresten med saken om å få ut litt mer nøyaktig info til de nye medlemmene her!

Så ikke bli avskrekka, altså! Dette er som sagt bare til informasjon

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 09:03   #50
mima
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Drammen
Alder: 45
Innlegg: 45
mima er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av Lemen, her.

Et annet tips kan være å utforske "utvidet søk" også. DEr kan man f.eks utelukke å søke i journaler, oppskrifter eller andre underfora. Da er det ofte lettere å ende opp med litt mer relevante treff.

For eksempel:
Søker på johannes* i alle åpne fora og får opp dette
http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=643615

Søker på johannes* i forum kosthold og helse og alle underfora
http://forum.lavkarbo.no/search.php?searchid=643617

Også synes jeg det er lurt å gå på kontrollpanel -> endre valg -> scrolle seg ned til "trådvisningsvalg" og gå i boksen "Standard avkorting for trådalder" og endre til "vis alle tråder". Da får man også opp tråder med info i som ikke har vært aktive på lenge, men som til tide kan være veldig nyttige.

Må bare til slutt si at jeg forøvrig synes det er kjekt å hjelpe nye medlemmer med å svare, hvis det kommer spørsmål som jeg kan svare på da.

Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.

mima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Linberg +/- Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oljer - kaldpresset, extra virgin og ikke extra med mer ElinGH Generell ernæringsdebatt 19 05-03-09 15:58
Bruk av Atkinsprodukter Liva Atkins kosthold 3 16-02-05 23:51
Ny Veiemetode - Tas I Bruk Straks !! Nille Livets lyse side 4 02-04-04 16:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no