Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Middag

Fiskekaker fra Båtsfjord!

Middag Har du oppskrift på en god lavkarbomiddag? Merk gjerne oppskriften med dietten den er laget for.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-01-12, 18:08   #26
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Fiskekaker fra Båtsfjord!

Opprinnelig lagt inn av Dietta, her.

Nå oppdaget jeg noe merkelig. Jeg abbonerer på Allers, og i det siste fulgte det med et oppskriftsvedelgg med lavkarbo-oppskrifter.

Denne oppskriften står der, helt nøykatig den samme, ned til siste gram.

Noen har jammen meg stjålet oppskriften til TS. Tråden er fra 2007 og Allers fra 2012. Det står at alle oppskriftene er fra Sunt Hjem AS, bøkene Fristende Lavkarbo, Lavkarbo fra Middelhavet og Slank og sunn med lavkarbo.
Noen har vært slemme gitt, og kopiert (selv om jeg vet det er lov med oppskrifter ). Men moro da, at TS har en SÅ god oppskrift

Det er svært mange som har hentet oppskrifter som opprinnelig har vært postet først her inne... synes det er dårlig at man ikke kan fortelle hvor de er hentet fra jeg, men det er kanskje viktigere og ta æra sjøl? Ingers lavkarbobrød feks, er med et par små unntak helt likt Karins "mitt aller beste brød". Når til og med stekemetoden(!) er helt lik så er det ingen tvil...

Jeg pleier så godt jeg kan når jeg deler oppskrifter og dele fra originalt og opprinnelig poste-sted

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 07-01-12, 18:46   #27
Dietta
Seniormedlem
 
Dietta sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Buskerud
Alder: 58
Innlegg: 5.921
Dietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastiskDietta er bare helt fantastisk

Sv: Fiskekaker fra Båtsfjord!

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Det er svært mange som har hentet oppskrifter som opprinnelig har vært postet først her inne... synes det er dårlig at man ikke kan fortelle hvor de er hentet fra jeg, men det er kanskje viktigere og ta æra sjøl? Ingers lavkarbobrød feks, er med et par små unntak helt likt Karins "mitt aller beste brød". Når til og med stekemetoden(!) er helt lik så er det ingen tvil...

Jeg pleier så godt jeg kan når jeg deler oppskrifter og dele fra originalt og opprinnelig poste-sted

Helt enig. Det er jo bare alminnelig høflighet og respekt for andre å vise til kilden. Noen er rett og slett bare frekke

__________________
Den som venter på no' godt.....
Dietta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Jeg er ikke tjukk - bare litt for kort.... Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Fra "dum" til geni med Eye q ?? elian Kosttilskudd 3 30-01-11 02:01
Splenda i norske butikke hyller fra mai! Melania Lavkarbo generelt 17 25-04-06 14:59
Apropo iskrem, her har dere iskartet fra 1972 til 2006 Iset Generell ernæringsdebatt 11 14-02-06 19:41
Utviklingen i Norsk kosthold 2005 Fedonisten Generell ernæringsdebatt 6 04-02-06 08:20
Sakset fra Dagbladet i dag..... Pianoman Nyheter / media 4 09-03-05 11:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no