Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

rykte og kraft

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 07-03-05, 23:02   #1
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

rykte og kraft

Lurer på hvorfor i all verden jeg har falt ned 14 hakk på kraft siden i går,jeg ..Hadde 20 i går,og i dag kan jeg bare gi 6. Ikke fått noe negative poeng heller..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:04   #2
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Les denne:
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=4098

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:07   #3
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

ingen fare det er bare reglene som er endret
vi har alle falt i kraft

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:12   #4
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Ah...?Jeg har ikke lest gjennom alle innleggene siden jeg var her sist Men betyr det at,den kraften på 6,kommer av 2 poeng for året jeg har vært her,og resten av ryktesummen min?Har jo ikke 1000 innlegg så...

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:21   #5
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Betyr kraft at man kan gi ekstra poeng hvis man vil?? Skjønner ikke dette helt jeg?..

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:22   #6
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Kraft er så og så mange ryktepoeng du kan gi til andre.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:23   #7
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av blomkarse

Betyr kraft at man kan gi ekstra poeng hvis man vil?? Skjønner ikke dette helt jeg?..

Kraft er hvor mange poeng du gir

Du gir 1 poeng - magdalena 6 poeng

Kommentaren kan ikke verdsettes!

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:25   #8
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Kraft er hvor mange poeng du gir

Du gir 1 poeng - magdalena 6 poeng

Kommentaren kan ikke verdsettes!

enig! kommentaren betyr så mye mer enn poengene!!

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:33   #9
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

men det er ikke alltid jeg får kommentar,så det er ikke alltid jeg gir heller.Men det er kjempekos å lese kommentarene

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:45   #10
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Tenk på meg da, som falt i fra 76 til 26.. det var et fall det!
Men absolutt på sin plass, summene var blitt veldig høy etterhvert...

Jeg synes ryktesystemet er veldig koselig. Det er godt å både gi og få tilbakemeldinger på det en skriver.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:48   #11
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Joda,Lise,det var et heftig fall det Var bare jeg som ikke leste alle de nye innleggene før jeg begynte å spørre og lure.

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:49   #12
Mila
:)
 
Mila sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Innlegg: 4.592
Mila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastiskMila er bare helt fantastisk

Helt enig med Lise! kjempekos med tilbakemeding

__________________
Hilsen Mila
Mila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo generelt Svar med sitat
Gammel 07-03-05, 23:54   #13
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av HP

Kraft er hvor mange poeng du gir

Du gir 1 poeng - magdalena 6 poeng

Kommentaren kan ikke verdsettes!

OK...
Så hvis man ønsker å ha ett flott rykte så bør man apellere til de medlemmene som har mye kraft..

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:00   #14
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Kraften øker jo for hvor lenge du har vært med i forumet,hvor mange ryktepoeng du har,og per 1000 innlegg.Kan hende jeg blander nå fra de gamle reglene, det er blitt "strengere",men synes det er helt greit det. Hvis du bare skal appelere til de med mye kraft,er du for opphengt i det altså..Alle monner drar,vet du,og poenget er vel at hvis en liker eller ikke liker et av innleggene dine,gir man ut ryktepoeng..Altså,en måte for å vise at du blir verdsatt...


ekke noe flink å forklare altså..

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:12   #15
blomkarse
Medlem
 
blomkarse sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Innlegg: 86
blomkarse har en fantastisk aura rundt segblomkarse har en fantastisk aura rundt seg

Opprinnelig lagt inn av magdalena

Kraften øker jo for hvor lenge du har vært med i forumet,hvor mange ryktepoeng du har,og per 1000 innlegg.Kan hende jeg blander nå fra de gamle reglene, det er blitt "strengere",men synes det er helt greit det. Hvis du bare skal appelere til de med mye kraft,er du for opphengt i det altså..Alle monner drar,vet du,og poenget er vel at hvis en liker eller ikke liker et av innleggene dine,gir man ut ryktepoeng..Altså,en måte for å vise at du blir verdsatt...


ekke noe flink å forklare altså..

Neida.. Er egentlig ikke så opphengt, bare litt ivrig på å finne ut av hvordan ting fungerer her på forumet. Mye å sette seg inn i skjønner du.. Men jeg er lærevillig og kommer nok til å bli fast inventar en lang stund..

__________________


blomkarse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Xtravaganza Svar med sitat
Gammel 08-03-05, 00:17   #16
magdalena
Seniormedlem
 
magdalena sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Langt Nord
Innlegg: 1.852
magdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressursmagdalena er en virkelig god ressurs

Flott,at du blir her med oss!

__________________



Justice for Baby P!
magdalena er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 14:59   #17
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

*hvisker forsiktig*

kan vi gå tilbake til at vi bare trenger å gi rykte til 5 personer før vi kan gi til den samme igjen?

*smyger meg ut igjen - usett*

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:03   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

... det er ikke farlig å spre rykte altså! ( ) *hvisker tilbake*

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:04   #19
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

... det er ikke farlig å spre rykte altså! ( ) *hvisker tilbake*

vet jo det da - men det kan jo stoppe opp også.....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:07   #20
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

... det er ikke farlig å spre rykte altså! ( ) *hvisker tilbake*

Jomen...det hender det blir litt urettferdig da....Det er jo noen som alltid klarer å spre så mye positivitet og glede. Noen som er utømmelige, og øser og øser.....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 15:37   #21
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Jeg er ikke flink til å dele ut.... Men skal bli bedre!

  Svar med sitat
Gammel 11-04-05, 16:30   #22
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Glemmer det ofte jeg, - og når jeg endelig kommer på deg igjen, - så må jeg vente med å gi akkurat den jeg VIL gi, - også glemmer jeg det igjen !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
jeg har hørt et lite rykte hannahgamlem Lavkarbo generelt 6 07-01-05 08:50
Rykte Gamla Generell diskusjon 1 06-01-05 00:38
Poeng vs. kraft mofe Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 6 02-12-04 19:19
Rykte! HP Informasjon 42 22-08-04 23:31


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no