Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Oppskrifter > Spørsmål om matvarer og oppskrifter

Sukkerfri after eight?

Spørsmål om matvarer og oppskrifter Her kan du stille og finne svar på spørsmål om matvarer, produkter og oppskrifter.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 17-08-11, 21:04   #1
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sukkerfri after eight?

Hepp.

Noen som har funnet sukkerfri mintsjokolade? Helst mørk sjokolade med mintkrem inni, slik som aftereight.

Søkt en del, men finner ikke

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:17   #2
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri aftereight?

Åja, det fant jeg i London!
Sjekk ut denne linken

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:26   #3
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri aftereight?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Åja, det fant jeg i London!
Sjekk ut denne linken

Hellige moses. Nam nam. Bestilt derfra?

Finni noe som heter russel stove på netrition, men så jæææævlig dyr frakt der

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:26   #4
Bik
Seniormedlem
 
Bik sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 796
Bik har en fantastisk aura rundt segBik har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri aftereight?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Åja, det fant jeg i London!
Sjekk ut denne linken

Skitt....skulle ikke sett den der.....må stålsette meg for ikke å sette i gang ei bestilling

Bik er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:28   #5
Julie
Seniormedlem
 
Julie sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trondheim
Alder: 29
Innlegg: 1.629
Julie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snillJulie er virkelig snill

Sv: Sukkerfri aftereight?

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Åja, det fant jeg i London!
Sjekk ut denne linken

Ååå, Thorntons!

Fant en del sukkerfrie sjokolader når jeg var der i vår... nesten uflaks at det er en butikk i Oxford, for jeg kommer nok til å bli frista... og så er det jo så billig!

Men spørs om de sender til Norge, da...?

__________________

Julie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for life! ♥ Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:29   #6
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri aftereight?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Hellige moses. Nam nam. Bestilt derfra?

Finni noe som heter russel stove på netrition, men så jæææævlig dyr frakt der

Ikke bestilt på nettet nei, men kjøpte 1 pakke i butikken i Covent Garden
Ble alt for lite, eller kanskje like greit.....

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:31   #7
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Sukkerfri aftereight?

Og de sender internasjonalt:

Sitat:

International Deliveries
International deliveries can take up to 5 working days and we regret that we cannot guarantee delivery on specific dates. Please ensure that the full address and telephone numbers are given when placing your order. We do not send Alcohol, Ceramics or Flowers overseas.

Maximum Weight
The maximum parcel weight for international delivery is 5kg gross. Should you wish to send items in excess of this limit, please contact us on 44 (0) 845 121 1911 during working hours to discuss your requirements.

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 17-08-11, 21:39   #8
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri aftereight?

Var litt dyr frakt der og. Har en flat takst til norge på 23 pund. Litt over 200. Kunne vært verre men. Er jo 27 kroner pr sjokkis. Må nesten kjøpe maksgrensa (200kr) når man først handler. Blir da 7 stk jeg kom til. 40 pund tilsammen. Det er 370 det. Altså over 50 kroner stk. Men frister veldig

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 19-08-11, 20:44   #9
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Sukkerfri aftereight?

Det beste jeg kan tenke meg er den jeg fant i Sverige! Eller, jeg fant to faktisk. Den ene er fra Lindt, den har sånn kremaktig mintfyll og 70% kakao. Den andre husker jeg ikke merket på men en helt svart pakke med grønn strek, også 70%, men med biter av mint inni på en måte. Tenk å lage is med sjokolade og mint da, yum! IKKE kjøpt Russell Stover, de var et mareritt for magen min...

Her er et par oppskrifter på noe som kan være godt:

http://low-carb-news.blogspot.com/2011/07/chocolate-after-dinner-mint-log-gf.html

http://www.sugarfreelowcarbrecipes.com/?p=2355

Jeg har ikke prøvd de enda selv!

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 21:57   #10
marjusen
Seniormedlem
 
marjusen sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 40
Innlegg: 1.461
marjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjentmarjusen begynner å bli godt kjent

Sv: Sukkerfri aftereight?

Fant mint karameller her:

http://kinsarvik.no/products/34683-d...fri-90-gr.aspx

0 netcarbs leste jeg på en utenlansk side

__________________


marjusen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat
Gammel 22-08-11, 22:43   #11
Bonus
Medlem
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 70
Bonus er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri aftereight?

Jeg fikk gratis smaksprøve fra Russell Stover.. Jeg liker after eight godt, og syntes at erstatningen derfra var god

Bonus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon :) Svar med sitat
Gammel 23-08-11, 01:22   #12
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Sukkerfri aftereight?

Opprinnelig lagt inn av marjusen, her.

Fant mint karameller her:

http://kinsarvik.no/products/34683-d...fri-90-gr.aspx

0 netcarbs leste jeg på en utenlansk side

Disse er gode de, men de minner ikke om After Eight. De har konsistens litt som Fox, og ikkeno sjokolade utenpå. Men absolutt spiselige altså

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 13:51   #13
Siljenh
Juniormedlem
 
Siljenh sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 37
Innlegg: 27
Siljenh er på en erverdig vei

Sv: Sukkerfri after eight?

Det er jo ei stund siden du spurte etter after eight. I ettertid har denne oppskriften blitt lagt ut: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49387 Anbefaler virkelig denne masse. Den har vært stor suksess hos alle som har smakt den

__________________



Siljenh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, men prøver å ha fordelingen 5-20-75 Svar med sitat
Gammel 10-03-12, 14:55   #14
Jabba
Seniormedlem
 
Jabba sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 3.348
Jabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlysJabba er et fyrlys

Sv: Sukkerfri after eight?

Jeg kjøpte noen som heter Mint Patties - tror det var hos Lavkarbowebshop.....de var utrolig gode!

__________________
<A href="http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wqoHp4L/" target=_blank>

Jabba er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Sukkerfri Kjøttbolla Spørsmål om matvarer og oppskrifter 8 15-05-10 20:20
Sukkerfri IFA Eplekjerne Ketolysekuren 4 22-05-08 21:12
sukkerfri IFA! Helene Lavkarbo generelt 16 12-09-06 19:21
www.sukkerfri.no Iset Lavkarbo generelt 2 19-12-05 09:57
sukkerfri? gunnhildMP Livets lyse side 16 07-03-05 20:43


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no