Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

"Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Lukket tråd
 
Trådverktøy
Gammel 25-07-10, 12:40   #2701
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av xtra, her.

Han skriver ikke romaner, mer "faktabøker"/dokumentar

Tror forresten det er riktigere å kalle det "fakta"-bøker

__________________
xtra
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 25-07-10, 14:10   #2702
vaskeklut
Seniormedlem
 
vaskeklut sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 3.402
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Jeg liker å lese variert egentlig... Så krim/thriller er bra og notert! Gjerne med litt surrealistisk nerve.
Ellers gjerne en god chicklit eller annen lett og humoristisk.
Men tror ikke jeg orker flere bøker om unge fortvilte menn med hang til kommunist-tankegang (Ala "jeg forbanner tidens elv", "Lasso rundt fru luna", og alt av Dag solstad) Og tunge slektssagaer er vel heller ikke meg. Med unntak av Vindens Skygge/Engelens Spill, men de har jeg jo lest.
så langt har jeg tenkt å ha med Hotel New Hampsire (enda ikke fått lest noe Irving, så tenkte å begynne nå), og bok nr 2 i Stockholm Noir serien av Jens Lapidus.

Jeg leser "den hemmelige kokken" akkurat nå, den er i grunnen ganske spennende! ellers, hva meeeed, boktyven, muleum eller nullpluss pluss for eksempel..

__________________


vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo
Gammel 25-07-10, 15:07   #2703
Grolla
Medlem
 
Grolla sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Tromsø
Alder: 44
Innlegg: 118
Grolla er på en erverdig vei

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Karissima, her.

Dumme meg . Lot være å smøre meg 1 dag da jeg skulle være i solen bare en kort tid og det var alt som skulle til Kan jo prøve tomat eller yougurt og se om det hjelper hvis ikke får jeg heller smøre meg med tålmodighet og se om det forsvinner snart.


Da æ kjøpte cocosa sist forelte ho dama mæ at det hjalp mot soleksem åsså, va jo ikkje heilt det æ hadde tenkt å bruke det tel men men Æ e veldig plaga med soleksem, e no godt nedi boks nr. 2 med betakaroten. Ter 3 stk kver morra. Har ikkje fått soleksem enda og har sotte i sola i fleire tima idag Vi i Nord har ikkje vært bortskjemt me sol i sommer så æ har ikkje sola mæ før idag faktisk.

__________________



Start 06.05.10: 87,9 kg.
Delmål 1: 75 kg
Grolla er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 25-07-10, 23:17   #2704
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Photobscura, her.

Å, John Irving! Lettlest og herlig absurd! Hotel New Hampshire er en av mine favoritter, sammen med A Prayer for Owen Meany, og seff, The World According to Garp. Liker du Irving er veien kort til Paul Auster! Litt mer intrikat enn Irving, men fantastisk absurd og kløktig .

De tre er bare sååå bra. Siderhusreglene er også en god bok, men jeg tror jeg ville ha begynt med Hotel New Hampshire. Filmen er også bra, både den og Garps verden. Filmatiseringen av Siderhusreglene likte jeg ikke.

Paul Auster tror jeg ikke jeg har hørt om, men skal notere meg navnet
Takker!

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 25-07-10, 23:44   #2705
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Paul Auster skriver bra, han ja!
Hadde helt glemt han på listen over de bedre!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 26-07-10, 18:04   #2706
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Hei!

Jeg begynte torsdag den 17 på lavkarbokur. Gikk i fjor høst også, men skeiet ut. Husker jeg var litt slapp første to ukene men var ikke så hard på high fat da. Nå har jeg derimot brukt og følgt oppskrifter som jeg har funnet her, og på diverse lavkarboblogger.

I går begynte jeg å verke i kroppen. Spesielt i beina. Jeg er slapp og trøtt og mangler matlyst også. Spiser av ren fornuft. Selv om jeg synes maten er kjempegod så får jeg ikke "siklefaktoren" og klarer å spise noe særlig... Lurer på å gå til lege med det her, men siden dette kan bunne i lavkarbokuren så er jeg usikker, siden leger flest ikke anbefaler lavkarbokosthold. Hva er deres erfaringer i overgangstiden til karbofritt kosthold? Er det noe jeg kan gjøre, eller må jeg bare vente til det går over? Og hvor lenge varer det eventuelt?

Setter pris på alle tips!

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-07-10, 18:10   #2707
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Verking i beina kan skyldes mangel på magnesium, tar du tilskudd av noe slag?

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 26-07-10, 18:14   #2708
Anarko
Seniormedlem
 
Anarko sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Bergen
Alder: 38
Innlegg: 2.981
Anarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt liktAnarko er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av grotingeling, her.

Verking i beina kan skyldes mangel på magnesium, tar du tilskudd av noe slag?

Nei, tar ikke tilskudd. Men skjønner det at det må kjøpes inn snart er det noen matvarer man får magnesium i seg fra?
Uansett, rett inn på helsekosten i morgen når lønnen kommer! Thanks

Anarko er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Veganer og smartkarbo
Gammel 26-07-10, 18:19   #2709
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Magnesium finnes i de fleste matvarer, men særlig i kornprodukter og grønnsaker.
Grønne bladgrønnsaker, nøtter, banan, belgfrukter (bønner og linser), mørk sjokolade, kaffe, og fullkorn er spesielt rike på magnesium.
Meieriprodukter, poteter, kjøtt, skalldyr og fisk er også viktige kilder.
Ta tilskuddet sammen med siste måltid på kvelden - for mye kan gi løs mage
For meg er 400mg passe dose

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF
Gammel 26-07-10, 22:21   #2710
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det noen som har en nyere HP compaq laptop, og som kan fortelle meg hvordan jeg får print screen-knappen til å fungere? Jeg ser den er der, over num-paden, og den ligger på home-knappen, men det står "prt sc" i en boks under "home". Og nå har jeg prøvd å trykke den i kombinasjon med shift, ctrl, alt, alt gr og jeg gir snart opp .

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 26-07-10, 22:25   #2711
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Er det en knapp som heter FN der noe sted?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 26-07-10, 22:46   #2712
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Er det en knapp som heter FN der noe sted?

Jepp! Og når jeg trykte den i kombinasjon med prt sc-knappen, så funka det! Hurra! Takk skal du ha

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥
Gammel 27-07-10, 08:44   #2713
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Var det så at nokon hadde testa ut at matolje funka for å få vekk malingsflekkar på huda?

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-07-10, 08:50   #2714
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

matolje fungerer ofte fint ja! Babyvåtservietter også!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-07-10, 08:56   #2715
Furine
Supermoderator
 
Furine sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Innlegg: 4.044
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Takk! Var det eg trudde eg hadde lest her inne, men når eg søkte, fann eg ingenting. Kusina mi malar hus nemlig, og er ikkje heilt besteven med white-spiriten.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF
Gammel 27-07-10, 09:00   #2716
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

pleier ofte å ha tynne hansker på meg når jeg maler... Det er og smart å smøre seg med en feit fuktighetskrem først, da sitter ikke malingen sånn fast som på tørr hud!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 27-07-10, 11:48   #2717
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Furine, her.

Var det så at nokon hadde testa ut at matolje funka for å få vekk malingsflekkar på huda?

Oljemalingsflekker løses opp med olje

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 28-07-10, 03:26   #2718
Cherry
Seniormedlem
 
Cherry sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.828
Cherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt avCherry har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Matolja og sukker (slikt kan man bruke sukker til ) gir en fin skrubb som løsner oljeflekker.

Cherry er avlogget   Min kostholdsfilosofi: A little bit of this, a little bit of that
Gammel 28-07-10, 08:03   #2719
KarMa40
Seniormedlem
 
KarMa40 sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 834
KarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt liktKarMa40 er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

babyvåtservietter fjerner gammelt lim. av typen som har vært gjennom oppvaskmaskinen mange ganger... og svarte skomerker på gulvet og maling på metall.

Nesten rart det er lov å bruke i stumpen.

KarMa40 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo + ekstra karber for magen
Gammel 28-07-10, 08:51   #2720
Ferskenbeinet
Seniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 904
Ferskenbeinet er ny på veien

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Det er vel ikke noe mer skummelt en olje som får våtserviettene til å fungere!

__________________

Ferskenbeinet er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo
Gammel 28-07-10, 11:12   #2721
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Nei, det er ikke mere skummelt enn at man kan fjerne vannbasert maling med vann!
Våtservietter med olje og babyolje vil kunne løse opp oljebasert maling så lenge de inneholder... ojle

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold
Gammel 29-07-10, 15:23   #2722
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

har ei bøtte med yogurt her, kan jeg bruke den til noe før den går ut på dato?? har spist den med eplesyltetøy og kanel, men blir småkvalm av det :P

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 29-07-10, 15:29   #2723
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

har ei bøtte med yogurt her, kan jeg bruke den til noe før den går ut på dato?? har spist den med eplesyltetøy og kanel, men blir småkvalm av det :P

Tyrkisk yoghurt?
Lag smoothie med jordbær/bringebær/blåbær, litt søtning og et egg eller 2!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Gammel 29-07-10, 15:43   #2724
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

rått egg? hmmmmm. skal lage pannekaker, kan jeg bruke yogurt istedenfor rømme tror du? skal lage enkle pannekaker av to egg og to ss rømme serru

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen
Gammel 29-07-10, 15:53   #2725
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Idarull, her.

rått egg? hmmmmm. skal lage pannekaker, kan jeg bruke yogurt istedenfor rømme tror du? skal lage enkle pannekaker av to egg og to ss rømme serru

Går sikkert fint i pannekaker også!

Hva er galt med rått egg i smoothie? Spiser du ikke eggedosis heller?
Du har ikke sjans til å merke egget og det er en flott metode å få i seg alt det sunne i et egg!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;)
Lukket tråd


Aktive brukere som ser på denne tråden: 2 (0 medlemmer 2 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Enkle middager psilocybe Lavkarbo generelt 14 30-08-09 12:28
Noen som har vært på korte eller lange interaillturer? mofe Generell diskusjon 2 13-03-09 23:56
Enkle middagstips limala Oppskrifter 2 18-02-09 18:39
Korte treningsøkter er bra? Marianne Trening 14 30-01-05 17:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no