Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-06-10, 10:50   #51
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av mdal, her.

Tror det må bli nye pupper her også om vi har råd. Snart bare huden igjen....

Hvis du har en åkei fastlege som blir imponert over vekttapet ditt, så kan det hende h*n er grei og henviser deg, hvis dette er et stort problem for deg. Da koster det deg kr. 260,- i egenandel, ikke verre. Mange privatklinikker har også avtale med NAV/trygd, så sjekk litt rundt og finn den beste kirurgen.

__________________

Livet handler om hvordan man håndterer Plan B.
Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 11:35   #52
siri0109
Medlem
 
siri0109 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: solkysten
Alder: 38
Innlegg: 88
siri0109 er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

min gulerot er å endelig få bukplastikk, og brystreduksjonen jeg har ventet på... dekt av rikstrygdeverket og kunne vært stolt av kroppen min

__________________


siri0109 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 15:55   #53
MAR
Medlem
 
MAR sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 327
MAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snillMAR er virkelig snill

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Hihi, jeg er enig med mange av dere!

Egentlig har jeg ingen spesiell "gulrot", min motivasjon er rett og slett den at jeg gleder meg til å gå ned i vekt, og fryder meg hver gang vekta viser noen hundre gram nedgang. Jeg føler egentlig ikke at jeg trenger noen annen motivasjon eller noe løfte til meg selv, for jeg husker hvor fornøyd jeg var med meg selv og den totale mangelen på negative tanker jeg hadde for bare tre år siden.

Jeg gleder meg til å føle meg så bra som det jeg gjorde før alle disse ekstra kiloene kom snikende!

__________________


MAR er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 16:18   #54
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg oppdaga i går at jeg har noen gavekort liggende som jeg helt hadde glemt. Disse utgår i september og håpet hadde vært at jeg hadde mistet ca 4 kg til. Da kunne jeg gått litt amok og kjøpt meg klær for hele summen med verdens beste samvittighet. For øyeblikket er ikke kroppen spesielt interessert i å gi fra seg noen kilo. Har ikke lyst å kjøpe meg masse klær før jeg har gått ned litt til. Kjedelig hvis jeg må bruke gavekortene på kjeler istedet for klær for å si det sånn, hehe

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 16:36   #55
Atlantis
Juniormedlem
 
Atlantis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 32
Atlantis er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg syntes jeg vant i Lotto da jeg skulle kjøpe sommerbukse nå! For et par år siden var oppe i 46-48 i buksestørrelse, nå kjøpte jeg 40 og den passer helt supert Ingen grunn til andre gulerøtter,da

Atlantis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 17:52   #56
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Ja, samme her! Jeg går jo ikke i bukser, er en skikkelig kjole- og skjørtejente, men jeg hadde en greie med at om jeg skulle kjøpe meg bukser, så skulle jeg vente til jeg fikk på meg jeans i tredve tommer, og så fikk venninna mi meg til å prøve hennes nye jeans i, nettopp tredve tommer, og den gikk rett på, og hennes i gamle i 32 var nesten litt for stor. Så ettersom jeg fortsatt har omtrent ti kg til jeg vil ned, burde det ikke være urealistisk å satse på 28 tommer! Tenk det! Sist jeg kjøpte en olabukse, typ på ungdomsskola, måtte jeg opp i 36 tommer i livet. Og den var trang ...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 18:51   #57
Pearl
Seniormedlem
 
Pearl sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Stavanger
Alder: 66
Innlegg: 3.622
Pearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt avPearl har veldig mye å være stolt av

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Først skal jeg inn i noen gamle kjoler. De skal jeg så bruke en gang eller to før jeg kaster dem og kjøper nye. Så er det dongrybukse og nye topper som venter. Med nye selvtillit fordi jeg er fin og slank i nye flotte klær, skal jeg ut å flørte.

PS. Har begynt å øve bare bitte litt.

__________________
Min Journal
Pearl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 19:09   #58
Belefanten
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Larvik
Innlegg: 6
Belefanten er på en erverdig vei
Talking

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Når jeg når målet mitt skal jeg fettsuge innsiden av lårene Veit det høres dustete ut, men ikke engang når jeg var på det tynneste (43 kg og 157 høy) var låra mine slanke. Har alltid hatt pupper og lår, med en liten kulemage på midten. (For øyeblikket er det mer en badeball på midten, men...) Har prøvd alt for å trene vekk lårene, men det funker ikke. Er lei av at olabukser bare varer ca 4 mnd før de er istykkerslitt mellom lårene.... Så det, sammen med det å spise bær igjen, er min største gulrot

Belefanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:16   #59
Atlantis
Juniormedlem
 
Atlantis sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Buskerud
Innlegg: 32
Atlantis er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Belefanten, her.

Er lei av at olabukser bare varer ca 4 mnd før de er istykkerslitt mellom lårene....

Enig! + det å gå med skjørt/kjoler på sommeren og få gnagsår på innsiden av lårene

__________________


Atlantis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:24   #60
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Er sånn jeg og, kraftige lår og bestandig gnissing......dritkjedelig

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:44   #61
Isa88
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Stavanger
Alder: 35
Innlegg: 30
Isa88 er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg har nettopp begynt, men jeg ser for meg det å kunne gå i hva jeg vil uten å tenke på mage og sideflesk. Og det å kunne se fin ut i bikini og undertøy, å ikke være flau for å skifte og vise meg for kommende samboer.

Isa88 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, tenker å prøve Atkins Svar med sitat
Gammel 12-06-10, 22:58   #62
Lava
Seniormedlem
 
Lava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Filleby
Innlegg: 19.762
Lava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastiskLava er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Kjøpte nettopp ny bukse i 27"
Den er litt trang nå når det er varmt i været, blir så svett) men passer ellers bra.
Ellers ønsker jeg å bruke mine fine kjoler uten å ha bulker etter truse og tights..
og å slippe å se magen henge når jeg sitter... *blæh*

Lava er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver noe annet... Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 23:14   #63
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Muse? Er ikke det Nina Simone?

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 23:20   #64
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Håper at jeg får oppleve å være fornøyd med meg selv uten å ha komplekser! den dagen er jeg lykkelig

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 13-06-10, 23:26   #65
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Matgud, her.

Håper at jeg får oppleve å være fornøyd med meg selv uten å ha komplekser! den dagen er jeg lykkelig

Det sitter i hodet, helt uavhengig av vekt... Hvis du har komplekser for vekta nå vil du garantert finne noe annet å ha komplekser for når vekte synker. Det er ting man må jobbe med helt uavhengig av hvilket tall vekta viser, hvor lavt rumpa eller puppene henger, eller hvor mange rynker man har...

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 07:01   #66
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Føler meg bedre alt nå da Så jeg er på vei!!!
Gleder meg til å ha nådd målet!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 15:10   #67
Milla_83
Juniormedlem
 
Milla_83 sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 12
Milla_83 er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Muse? Er ikke det Nina Simone?

Faktisk har dere rett begge to.
Sangen er opprinnelig Nina Simone sin, men den er sampla x-antall ganger av en drøss ulike artister. Min favorittversjon er definitivt Muse sin, så for min del er den hentet fra Muse!

Opprinnelig lagt inn av Solange, her.

Liker sitatet ditt under fra Muse! Nydelig sang! Skal på konsert neste uke.

Håper du får en kjempe konsert, Solange! Var selv på min 2. Musekonsert rundt starten av året. Var en helt fantastisk opplevelse( selv om vi satt med knærne under haka i Spektrum)

Opprinnelig lagt inn av Nicpins, her.


Og i fjor fikk jeg ei fotografvenninne til å fotografere meg skikkelig, DET var lurt og hjalp veldig på selvbildet! Hun holdt på i to dager, og tok over 600 bilder i alle slags situasjoner, med sminke og forskjellige antrekk, portretter, helfigur, the works. Anbefales!

Ved nådd målvekt har jeg også en avtale med en fotografveninne om en photosession med ulike temaer, hvor jeg er modellen Er selv utdannet makeup-artist, så det skal bli litt spennende å stå foran kameraet, i stedet for bak for en gangs skyld...

__________________
It`s a new dawn,
It`s a new day,
It`s a new life
For me And I`m feeling good

Milla_83 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 16:53   #68
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Milla_83, her.

Faktisk har dere rett begge to.
Sangen er opprinnelig Nina Simone sin, men den er sampla x-antall ganger av en drøss ulike artister. Min favorittversjon er definitivt Muse sin, så for min del er den hentet fra Muse!

Håper du får en kjempe konsert, Solange! Var selv på min 2. Musekonsert rundt starten av året. Var en helt fantastisk opplevelse( selv om vi satt med knærne under haka i Spektrum)

Visste ikke at det var Nina Simone opprinnelig, men Muse låner jo ofte fra andre, bl.a. har de lånt vel lånt fra Maria Callas i sangen "I belong to you", det franske verset. NYDELIG!
Vi gleder oss enormt, både 13 åringen min og jeg, vi er kjempefan begge to! Gutten min driver aktivt med synging og har opptrådt med et par sanger av muse, bl.a. "I belong to you" Litt av noen idoler å strekke seg etter!

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 17:11   #69
Lill-B
Medlem
 
Lill-B sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Rogaland
Innlegg: 125
Lill-B er på en erverdig vei

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Endt kur er så høyt opp og langt fram, eller skulle jeg sagt laaangt ned.
Har ikke tenkt ut noen gulrot, er bare kjempefornøyd med hele opplegget og hvor godt jeg har av det på alle måter.
Mulig det blir noe til meg selv ved delmålene mine. Premie er alltid kjekt.

__________________


September trening: 540/750
Lill-B er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 14-06-10, 17:20   #70
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Jeg skal på shoppingtur til en storby, sannsynligvis til neste høst. Vet ikke om det blir New York, London, Barcelona eller en annen by, men det skal iallfall shoppes i lange baner!

Blir nok diverse plastikkoperasjoner på meg også etterhvert, men regner med at shoppingturen kommer før evt. inngrep. (Kan jo ta en ny shoppingtur etter operasjonene også... )

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 18:34   #71
Carisma
Seniormedlem
 
Carisma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 47
Innlegg: 16.055
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Etter enda ett jobbavslag på en jobb jeg definitivt burde fått, og de bare kom med svada som begrunnelse på avslaget på (igjen!), så er vel kanskje gulroten (selv om jeg hater å kalle det gulrot) å få jobb.... Er så jævlig drittlei at ingen kan se forbi utseendet.

__________________
Persistance pays!
Carisma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 18:48   #72
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Etter enda ett jobbavslag på en jobb jeg definitivt burde fått, og de bare kom med svada som begrunnelse på avslaget på (igjen!), så er vel kanskje gulroten (selv om jeg hater å kalle det gulrot) å få jobb.... Er så jævlig drittlei at ingen kan se forbi utseendet.

Jeg er overbevist om at din tur kommer! Hold motet oppe og bare la det som flyter forbi flyte forbi. Snart dukker den opp den jobben DU er tiltenkt! Sjææbnen griper inn vettu

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 19:12   #73
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Må innrømme at jeg ser smashing ut selv om jeg ikke er tynneste menneske.
Har 4 jobber!

MEN! Har søkt på mange andre, å får jo ikke svar engang!
Så ikke alltid utseende har noe å gjøre, men folk bare ser etter den "perfekte"
Å hvis dem i det heele tatt ikke synes du ser bra nok ut skal du være glad du ikke jobber der

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 19:15   #74
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Sitat:

Må innrømme at jeg ser smashing ut selv om jeg ikke er tynneste menneske.

Skulle ha betalt myye for den selvtilliten der!
Mener det seriøst altså!

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 19:30   #75
Matgud
Medlem
 
Matgud sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 36
Innlegg: 326
Matgud er ny på veien

Sv: Gulrot ved endt diett - Hva er deres?

Ntåh, jeg har ekstrem dårlig selvitilitt over fedmen da...

Men jeg elsker sminke og mote! Synes ikke jeg har blitt så værst -7 snart -8
hihi!!! Men må bare si at selv om man er frodig, så trenger man ikke gjemme seg bort i store klær!!!! Vis dere fram Vi er deilige smukke mennesker jenter!!!!

Blir nok enda mer fornøyd med utseende når jeg har gått ned de resterende 19kg!

Har nemmelig hvert på makeup konsultasjon i dag så er ganske glad!
Besøk bloggen min for mer: Bloggen min

Legger ved et bilde av sminken, du kan se den bedre på bloggen!

__________________
Matgud er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan holde stabil vekt etter endt kur? hoppetussa Spørsmål og svar 10 10-03-10 11:42
Hjelp. (Etter endt ketolysekur) B_3 Lavkarbo generelt 2 04-06-09 19:39
Gulrot Nannah Spørsmål om matvarer og oppskrifter 1 20-05-09 13:44
Gulrot Evah Spørsmål og svar 1 12-11-08 13:35
Karbohydratomsetningen etter endt kur? LMPH Spørsmål og svar 5 30-11-07 11:44


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no