Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nybegynner på avveie

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-02-10, 23:21   #1
kattkatt
Nytt Medlem
 
kattkatt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 1
kattkatt er på en erverdig vei

Nybegynner på avveie

hei hei!

Er ny på forumet, men har lest en del inlegg her. Mye nyttig info!
Jeg går selv på Foseid kuren nå i to uker, begynner på min andre uke nå og har gått ned nesten 2 kilo, men jeg har noen spørsmål. Jeg lurer på hva jeg skal gjøre når jeg er ferdgi på kuren. Sliter litt med å holde meg på kuren og føler meg skyldig om jeg spiser noe utenfor kuren.. men har kjøpt stix og de er alltid like lilla så det kan jo ikke være alt for ille? Har bare veldig lyst til å bli fornøyd og legge om livet mitt litt. Det er ikke sukkersuget som er det verste, men jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal spise. Kan vel kalles et godt gammeldags matvrak håper på gode svar, noe jeg vet dere har!
Å ja, forresten, om man spiser fett når man er i ketose.. brenner man da bare fettet man spiser? eller er det slik at kroppen ikke tar opp fett og man brenner kroppsfettet i stedet? er bare forrvirrende med så mye informasjon

kattkatt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse? Svar med sitat
Gammel 07-02-10, 12:40   #2
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Nybegynner på avveie

Hei,
Her er tråd med informasjon om lavkarbo og forumet laget med tanke på nykommere i lavkarbo verdenen, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970

Her er oppskriftsdelen av forumet: http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=45

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Spm fra en ung nybegynner Angelez Lavkarbo generelt 1 09-03-09 13:15
Nybegynner Karo6 Induksjonen 1 29-01-09 13:27
Nybegynner t4x4o Spørsmål og svar 6 14-02-06 20:45


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:39.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no