Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan. Er du ny? Spør og les her først! |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
04-12-11, 12:42 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Apr 2010
|
Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Hei folkens! |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo |
04-12-11, 12:52 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Du sier jo at kroppen har endret seg og at du ikke hadde mye overvekt, så hva så om du ikke har gått ned "mer enn 3 kg?" Du har vel sikkert bygd muskler osv.
04-12-11, 12:53 | #3 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Du føler deg bra og målebåndet viser resultater, det må jo være bra? Du har sikkert fått litt muskler vil jeg tro? Fortsatt som du gjør og kast vekta, er mitt råd.
04-12-11, 12:53 | #4 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 39
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Husk at muskler veier mer enn fett. Når du kan se at kroppen har forandret seg, bør det i seg selv attestere at å kutte ut potetgullet, sammen med de andre endringene du har gjort, har vært effektivt.
04-12-11, 13:01 | #5 |
Gudinne
Medlem siden: Apr 2004
Alder: 52
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Wow, jeg må egentlig bare gratulere! Se bort fra tallet på vekta, som flere sier, og se på de fantastisk positive endringene som har skjedd. I følge Sofie Hexeberg tar det faktisk tre måneder å switche til fettforbrenning, så du har jo egentlig akkurat begynt. Og magen er gjerne det stedet fettet sitter hardest. Så smør deg med tålmodighet, og klapp deg selv på skuldra for en flott innsats |
Min kostholdsfilosofi: Intuitivt |
04-12-11, 13:57 | #6 |
Juniormedlem
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Okay, okay, jeg skal smøre meg med mer tålmodighet! |
04-12-11, 14:40 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Bergen
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Først må jeg bare gratulere. Det høres ut som du har fått fantastiske resultater på kort tid! |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
04-12-11, 15:25 | #8 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2011
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Stian, når du bare har begynt å spise normalt blir ikke resultatene på vekta raskt endret. Gratulerer med endringen men ikke spis potetgull pga at det går tregere enn du håper, spis heller mer ketolyseaktig så du kommer dit du faktisk vil. Please. |
Min kostholdsfilosofi: lavkarbo |
04-12-11, 16:02 | #9 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?
Jeg tenker litt på at matinntaket ditt kanskje ikke er optimalt. Litt avhengig av hva du veier/høyde, er EN skive med egg til frokost, salat til lunsj og protein med potet eller ris og tilslutt melk/havregryn/fitness/frukt en litt (for meg!) merkelig sammensetning av menyen. |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
04-12-11, 17:20 | #10 |
Juniormedlem
|
Takk for respons, Nerthug |
04-12-11, 17:42 | #11 |
Seniormedlem
Medlem siden: Apr 2011
|
Sv: Er det virkelig SÅ vanskelig å gå ned i vekt?Ut fra det du forteller, vil jeg tro du kan finne mange gode tips hos Fedon Lindberg. Det er bare noen få ytterligere justeringer og det er langt fra et ketolyse-kosthold. Les og se om du får innspirasjon er mitt tips. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF 20-50KH |
04-12-11, 18:52 | #12 |
Seniormedlem
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 54
|
Og der har du svaret på manglende vekttap Hold deg strikt over noen uker så skal du se du får vektnedgang også. Så kan du heller spise med "unntaksdager" innimellom når du har nådd målvekt. |
Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Hvorfor man ofte står stille i vekt eller går OPP i vekt på lavkarbo! | Iset | Lavkarbo generelt | 28 | 20-10-11 20:43 |
Går det virkelig så tregt? | Dragonfly | Ketolysekuren | 10 | 28-09-10 15:13 |
Hæ? Er det virkelig mulig? | Bella78 | Ketolysekuren | 16 | 14-08-08 22:09 |
Ny her jeg, og trenger virkelig råd | sangjenta | Ketolysekuren | 7 | 19-02-08 21:25 |
De som har vanskelig med å gå ned i vekt her, bruker dere hormonspiral? | Knubbelubba | Spørsmål og svar | 40 | 06-11-07 20:22 |