Søk i lavkarbosidene: |
![]()
Tilpasset søk
|
|
Bakst Her finner du, og poster du oppskrifter på lavkarbovenlig bakst, som lavkarbo-brød, pannekaker, vafler, muffins, og andre gode ting du kommer på som kan bakes på et lavkarbokosthold. |
Del denne siden: |
![]() |
|
Trådverktøy |
![]() |
#501 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
![]() |
Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!Jeg lufter ikke brødet over natten. Jeg skjærer opp hele brødet etter 10 minutter og lar skivene ligge og lufttørke litt, deretter nyyyyytes. Oppbevarer det i plastpose i kjøleskap. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo
![]() |
![]() |
#502 |
Medlem
Medlem siden: Jun 2011
![]() |
Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!Brødkrydderblanding er det navnet sier. En blanding av ulike krydder som gir brødet litt ekstra god smak. |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: egenkomponert
![]() |
![]() |
#503 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Gjøvik
Alder: 41
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!
Noe man lager selv? Eller kjøper ferdig? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Ketogent
![]() |
![]() |
#504 |
Medlem
Medlem siden: May 2007
Hvor: Østlandet
Alder: 45
![]() |
Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!Dette er favorittbrødet mitt!
![]() |
![]() |
#505 |
Nytt Medlem
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Østfold
Alder: 43
![]() |
Sv: Det PERFEKTE ketolysebrødet! 2,24 g karbo per 100 g!Mener å ha lest at karbene i linfrø kun kommer fram om du maler/knuser dem..? Det er da vitterlig 0 karber i hele linfrø eller? |
![]() |
Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - egendefinert
![]() |
![]() |
Emneord |
brød, lollypopbrød |
Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester) | |
Trådverktøy | |
|
|
![]() |
||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett | Ziggy | Optimal Ernæring | 139 | 16-11-13 12:33 |
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal | Kristian | Livets lyse side | 15 | 06-10-08 00:39 |
Rocky's treningsdagbok, Tones slankedagbok ;-) | Caxa | Åpne dagbøker | 257 | 31-08-06 15:00 |
En liten själ talar med Gud | Fedonisten | Livets lyse side | 1 | 05-05-04 20:57 |