Søk i lavkarbosidene: |
Tilpasset søk
|
|
Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold. |
Del denne siden: |
|
Trådverktøy |
26-03-06, 13:01 | #1 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 38
|
Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdJeg har troen på lavkarbohosthold, men jeg har ikke fått startet på det helt fullt ennå, tror jeg har litt sånn 50/50 lavkarbo og "normalt" kosthold. Men jeg har gått ned i vekt fordet.. |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... |
26-03-06, 13:05 | #2 |
Seniormedlem
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 45
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdskal man effektivt slanke seg, så er det vell lurest å velge en filosofi og følge den ganske bestemt. Det du skriver her høres mere grete roede enn lavkarbo ut påmeg, og hun sier vell at man skal være litt obs på fett... |
Min kostholdsfilosofi: Fedon |
26-03-06, 13:10 | #3 |
Admin
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdMen du har vel ikke tenkt å spise kaker hver dag? Sist redigert av Aline : 27-03-06 kl 09:19. |
Min kostholdsfilosofi: LCHF |
26-03-06, 16:14 | #4 |
Juniormedlem
Medlem siden: Mar 2006
Alder: 38
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdJeg hadde ikke tenkt å spise kaker hver dag nei..Bare lurte på om det ville bli for mye på en måte ved at jeg spiser brød og havregrøt og sånn som det er karber i og så lavkarbo kake med mer fett i..Om det vil gå litt opp i spinningen på en måte.. |
Min kostholdsfilosofi: Prøver lavkarbo,lav gi.... |
26-03-06, 16:52 | #5 |
Administrator
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kosthold
Enkelt sagt så er det slik at du vil legge på deg om du spiser mye karber og mye fett ! Det er en balansegang der og den må du finne. Altså finne ut hva din kropp tåler av karber kombinert med fettholdig kost.
27-03-06, 05:11 | #6 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: M & R
Alder: 57
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdMin erfaring er at det ikke funker med vanlig brød, da må du finne ett bød som er svært grovt slik som Ingers rugbrød eller det tyske husmannsbrøde`\vollkornbrot. |
Min kostholdsfilosofi: Atkins og jeg dietten |
28-03-06, 21:15 | #7 |
Seniormedlem
Medlem siden: Jan 2005
Alder: 57
|
Sv: Angående lavkarbo blandet med vanlig kostholdja...jeg hadde håpet det var sånn jeg...på vedlikehold. Men det har sneket seg på noen kg nå, så jeg må nok legge vekk noen karbovaner ja...i kombinasjon med høyfett og prottismåltider går det ikke bra...
Trådverktøy | |
|
|
Lignende tråder | ||||
Tråd | Trådstarter | Forum | Svar | Siste innlegg |
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming | HP | Atkins kosthold | 22 | 24-06-08 16:56 |
Lavkarbo for de med liten tid og dårlig råd? | Helene | Lavkarbo generelt | 17 | 25-10-05 22:30 |
Hva syns dere om dette? CKD-diet | Iset | Lavkarbo generelt | 15 | 15-07-05 14:20 |