Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Generell ernæringsdebatt

Atkinsbøker mm på salg.

Generell ernæringsdebatt Tema som ikke har med begrenset karbohydratinntak å gjøre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-02-06, 23:27   #1
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt
Thumbs up

Atkinsbøker mm på salg.

Så er det MAMMUT bokutsalg og her var det lavkabo å hente.

Atkins hadde flg. bøker satt ned til halv pris.
Dr Atins' Nye Karboteller. 39,- (før 75)
Dr Atins' Nye Slankerevolusjon. 49,- (før 99)
Dr Atins' Nye Slankerevolusjon (kokeboken). 49,- (før 99)
Dr Atins' Atkins journalen (arbeidsbok). 49,- (før 99)

Så er det denne bok av Amanda Cross; Dropp Karbohydratene. Den sikre veien til vekttap. 49,- (før 198). Kjenner du den Nille?

Bøker kan også bestilles hos Tanum: www.tanum.no

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant

Sist redigert av Eva : 26-02-06 kl 13:32.
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 25-02-06, 23:35   #2
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Opprinnelig lagt inn av Eva

Så har Tanum bokutsalg og her var det lavkabo å hente.

Atkins hadde flg. bøker satt ned til halv pris.
Dr Atins' Nye Karboteller. 39,- (før 75)
Dr Atins' Nye Slankerevolusjon. 49,- (før 99)
Dr Atins' Nye Slankerevolusjon (kokeboken). 49,- (før 99)
Dr Atins' Atkins journalen (arbeidsbok). 49,- (før 99)

Så er det denne bok av Amanda Cross; Dropp Karbohydratene. Den sikre veien til vekttap. 49,- (før 198). Kjenner du den Nille?

Bøker hos Tanum kan også bestilles på nettet: www.tanum.no

Her var det mange gode tilbud ! Kjenner ikke til Amanda Cross nei. Hadde jeg bodd i nærheten av Tanum ville jeg stukket innom sjøl, men om du leser den er det flott om du forteller hva du syns !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 09:55   #3
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Opprinnelig lagt inn av Nille

... men om du leser den er det flott om du forteller hva du syns !!

Det skal jeg selvfølgelig gjøre! Hva kan du si om de andre? Er det nødvendig med alle? Feks karboteller, der har man jo mange andre utregninger som feks gratis matvaretabell her på lavkarbo.no.
Atkins-revolusjonen er vel den eldre utgave du tidligere har snakket om, men skal man bare sette seg litt inn i prinsippene er den vel OK til 49 kr. Har du noen kommentarer til den ellers? Vet du om kapitler som er meget endret i den danske oversettelse??

Masse , men på forhånd takk for svar Nille!

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 10:26   #4
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Etter min mening er karbotelleren ikke vits i å kjøpe. Det er en del trykkfeil i den og Matvaretabellen her inne er jo 100 ganger bedre. Kokeboka har jeg faktisk ikke sett den norske versjonen av, men til den prisen ville jeg nok kjøpt den ! Arbeidsbok ?? Vel, har man bruk for en arbeidsbok er den jo billig da !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 10:30   #5
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Tusen takk Nille.

Men den der Slankerevolusjonen.. Var det den du tidligere skrev var ufullstendig oversatt i forhold til den danske oversettelse??

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 10:31   #6
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Glemte å si at salget er fra 6-19 mars 2006.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 11:58   #7
Helene
Seniormedlem
 
Helene sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Alder: 37
Innlegg: 2.399
Helene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressursHelene er en virkelig god ressurs

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

og så kan jeg legge til at det er mamuttsalget og finnest over hele norge i (tror jeg) de fleste bokbutikker.. kjøpe noen kokebøker på mamuttsalget i fjor.. får se hva jeg finner i år..

__________________
Hilsen Helene.




Helene er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert som ligner ketolyse Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 13:29   #8
Eva
Seniormedlem
 
Eva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Oslo
Alder: 65
Innlegg: 769
Eva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt liktEva er veldig godt likt

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Opprinnelig lagt inn av Helene

og så kan jeg legge til at det er mamuttsalget og finnest over hele norge i (tror jeg) de fleste bokbutikker.. kjøpe noen kokebøker på mamuttsalget i fjor.. får se hva jeg finner i år..

Ja selvfølgelig Helene. Godt du sa fra. Jeg går opp og retter med en gang.

__________________
Eva

Minus 13 kg i 2010. Droppet melk, sukker og gluten, i tillegg til karber selvfølgelig!

www.livsmagasinet.no/13-kg-forsvant
Eva er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-veganer :D Svar med sitat
Gammel 26-02-06, 15:22   #9
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Atkinsbøker mm på salg.

Opprinnelig lagt inn av Eva

Tusen takk Nille.

Men den der Slankerevolusjonen.. Var det den du tidligere skrev var ufullstendig oversatt i forhold til den danske oversettelse??

Ja, veldig !! Den mangler en masse info fordi den er basert på en gammel utgave av Atkins (1992/1999). I tillegg har oversetteren hatt en dårlig dag. Boka er grei nok, så lenge man bruker ressursene her inne i tillegg....

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kjøp og salg litajenta Generell diskusjon 2 15-01-06 22:32
Salg! Salg! Saaalg!!! mofe Generell diskusjon 10 27-11-05 17:24
4 Atkins bøker på salg NettaMamma Lavkarbobøker 4 28-11-04 19:59


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no