Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Jeg ble dumpa i går ...

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 30-10-10, 20:50   #1
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Jeg ble dumpa i går ...

Det kom som lyn fra klar himmel...min drømmemann som jeg har vært sammen med i 2 år dumpa meg altså i går. Det gjør så inderlig vondt, at jeg klarer ikke tenke på annet... Jeg må på et vis prøve å holde fokus på jobb. Jeg jobber nattevakter hele helga. Det var fryktelig vanskelig å jobbe i går, hadde bare lyst til å gråte...

Når det kommer til mat, så eier jeg ikke matlyst overhodet... Jeg har egentlig ikke spist ordentlig siden torsdag... Jeg vet at det ikke er bra, men jeg har ikke sjans. I går spiste jeg en osteskive med majones før jobb, klarte ikke få ned mer...i løpet av natta på jobb spiste jeg en neve mandler. Men, jeg drakk en stor kopp te med fløte, og en kopp kaffe med Cocosa og fløte..så fett fikk jeg jo i meg.
I dag har jeg ligget i senga hele dagen. Har ikke orket tanken på å stå opp..Nå må jeg på jobb, så jeg er oppe. Orker ikke lage mat, er heller ikke sulten. Har tvunget i meg en Atkinsbar nå, og en stor kopp kaffe med masse cocosa og krem... Var ikke lett å få ned, men noe MÅ jeg jo få i meg..
Håper ikke dette ødelegger altfor mye for vektnedgangen min.. Har jo ei hel lang natt på jobb foran meg, så jeg må prøve å få i meg noe...

Ah...dette er det verste jeg noen gang har vært med på..trodde virkelig at jeg hadde funnet THE ONE, også kommer dette slaget i trynet

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 20:53   #2
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Uff da.... til deg.

Få i vertfall i deg drikke. Maten kommer etterhvert

Igjen

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 20:54   #3
Tropika
Medlem
 
Tropika sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 316
Tropika er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Uff.. Så trist å høre.. Håper ting ser litt lysere ut om noen dager..

Tropika er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 20:55   #4
Sjanten
Medlem
 
Sjanten sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 48
Innlegg: 390
Sjanten er på en erverdig vei

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Opprinnelig lagt inn av Fofa, her.

Det kom som lyn fra klar himmel...min drømmemann som jeg har vært sammen med i 2 år dumpa meg altså i går. Det gjør så inderlig vondt, at jeg klarer ikke tenke på annet... Jeg må på et vis prøve å holde fokus på jobb. Jeg jobber nattevakter hele helga. Det var fryktelig vanskelig å jobbe i går, hadde bare lyst til å gråte...

Ah...dette er det verste jeg noen gang har vært med på..trodde virkelig at jeg hadde funnet THE ONE, også kommer dette slaget i trynet

Don't know what to say.... Annet enn at jeg vet hvordan du har deg. Jeg føler med deg og heier på deg!!!

__________________


Min journal
Sjanten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:02   #5
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Tusen takk for klemmer og støtte... merker at jeg trenger det. Har ikke klart å si det til hverken venner eller familie enda

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:03   #6
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff, det var trist! Håper at du har gode venner du kan snakke med.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:19   #7
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Jeg har mange gode venner..men akkurat nå klarer jeg ikke å snakke med noen... Jeg må prøve å holde fokus på jobb, og det er slitsomt nok for nå. Må bare få unnagjort denne tøffe helga på jobb, så skal jeg klare å ta samtaler med venner. Jeg tror og at jeg sitter her og håper at han skal angre seg og komme tilbake til meg.....muligens også derfor jeg drøyer med å fortelle til mine nærmeste...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:20   #8
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Vet hvordan det er.....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:29   #9
mamz
Medlem
 
mamz sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Alder: 56
Innlegg: 310
mamz er på en erverdig vei

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Vil bare gi deg en jeg......vet det er vondt

mamz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:31   #10
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Det kommer bedre dager, det lover jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 21:35   #11
aslaug
Seniormedlem
 
aslaug sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.251
aslaug har en fantastisk aura rundt segaslaug har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(


Veit hvor fælt det er! syns du er kjempeflink som går på jobb!!!! tenker på deg

__________________


aslaug er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 5-25-70 Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:07   #12
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Så vondt

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:07   #13
Sesti
Medlem
 
Sesti sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Alder: 35
Innlegg: 323
Sesti har en fantastisk aura rundt segSesti har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff, det er kjipe greier

Og selv om det høres helt feil ut akkurat nå, så vil det bli bedre etterhvert!
Ta vare på deg selv

__________________
"Man blir ikke søt av å spise fett, men man blir fet av å spise søtt".. sa biokjemiforeleseren min


Sesti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Vektoperert 17.01.11, nå lindberg-ish Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:14   #14
ChristineSixteen
Medlem
 
ChristineSixteen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 39
Innlegg: 400
ChristineSixteen er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Uff, veit virkelig hvordan det er, har vært gjennom lignende selv Det eneste jeg kan si er at matlysten kommer tilbake etterhvert når sjokket har gitt seg litt. Og ikke stress for mye med vektnedgangen, kroppen og hodet ditt har nok å stri med akkurat nå. Sender en god klem , og håper ting ordner seg for deg!

__________________
Delmål 1: Ned 30kg Delmål 2: Ned 10kg og under 100kg... Delmål 3: Ned 10 kg Delmål 4: Ned siste 8 kg


ChristineSixteen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:15   #15
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Åååå uff! Så utrolig kjipt

*stor klem*

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:19   #16
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

OfF dette var ikke kjekt å høre.Vil bare sende deg en god klem

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:38   #17
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Tusen takk alle sammen...dere er så snille!!
Det er nesten som at jeg ikke forstår det..eller, jeg forstår det faktisk ikke!!! Derfor jeg klorer meg til tanken på at han skal savne meg og innse at det var feil avgjørelse...

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 22:46   #18
Solange
Seniormedlem
 
Solange sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: ved Brussel, Belgia
Innlegg: 661
Solange er en juvelSolange er en juvelSolange er en juvel

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Oj,oj,oj! Vet hvor inni granskauen vondt dette gjør! Og når det kommer uventet også, så går man inn i en sjokktilstand. Regner med at du bare går på autopilot nå, og fortrenger å ta dette skikkelig inn over deg til du får unnagjort jobbinga. Når du er ferdig med jobbehelga, så fortell dette til noen, for når du får tid til å tenke så kommer alle de vonde følelsene, og da kommer du til å trenge noen å snakke med og en skulder å gråte mot. Ønsker deg alt godt og føler med deg

__________________






Solange er avlogget   Min kostholdsfilosofi: pendler mellom ED og ketolyse. Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:02   #19
Helene M
Medlem
 
Helene M sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 37
Innlegg: 421
Helene M har en fantastisk aura rundt segHelene M har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff, dette var trist å lese

Lot han deg sveve i din egen usikkerhet eller fikk du en "gyldig" grunn for bruddet?

Skikkelig trist. Håper du kommer deg snart. Dog, det er viktig å ta seg god tid til å takle kjærlighetssorg.

Mange klemmer til deg!

__________________
Min ticker

Samboeren sin ticker


Helene M er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 30-10-10, 23:44   #20
Fofa
Seniormedlem
 
Fofa sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Alder: 44
Innlegg: 746
Fofa er ny på veien

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Ja, Solange, du har rett i at jeg bare går på autopilot for tida...Kjenner meg egentlig litt "borte", kan ta meg selv i å bare bli sittende å stirre ut i lufta... Jeg føler vel egentlig at jeg bare eksisterer på et vis
Jeg skal gjøre ferdig denne helga nå, det er første prioritet. Når jeg får litt tid til å summe meg, skal jeg involvere mine nærmeste. Har heldigvis et godt nettverk. Når jeg er blant folk er jeg veldig god å "holde maska", og nettopp derfor har jeg behov for å snakke ut med de jeg er glad i..det kan kanskje hjelpe litt på.

Helene M, han sa at han "trengte litt tid", vet ikke helt hva han mener med det....men jeg tenker sånn at dersom han er kommet til den konklusjonen at han trenger å "tenke over" forholdet vårt, så er det nok dessverre over...MEN, som jeg allerede har skrevet, så har jeg et liiite håp... Han har vært i en svært stressa hverdag de siste mnd, og har egentlig ikke hatt noen som helst tid til seg selv...aldri hatt tid til å "hente seg inn"..så forhåpentligvis trenger han bare litt tid for seg selv, før han til slutt innser at han ikke kan leve uten meg... Men som sagt..pr dags dato er det slutt

__________________
Fofa

Jillian Michaels 30 day Shred 30/30
Fofa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 09:25   #21
Augustina
Seniormedlem
 
Augustina sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Oslo
Alder: 40
Innlegg: 555
Augustina har en fantastisk aura rundt segAugustina har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Huff, jeg vet det ikke er særlig trøst nå, men det vil bare gå bedre og bedre, helt til man våkner en dag og innser at man ikke lengre savner han og at livet er minst like bra uten han, kanskje til og med bedre.

Et brudd er en sorgprosess som er viktig å bearbeide, det er lov å gråte, snakke "høl i hodet" på venner og familie, og være generelt lei seg. Sist brudd jeg gikk igjennom fant jeg det best å aktivisere meg, så bra at du går på jobb. Trening hjalp meg veldig også, men er ikke sikkert det er så lurt når man ikke klarer å spise, bør kanskje vente med det da.

Forresten så prøvde jeg å ignorere sorgen, men det var bare dumt, gav meg bare en ny knekk igjen et halvt år etter bruddet, så ja... involverer venner og familie. Dette kommer du deg igjennom. Og du kommer sterkere ut av det!

Varme klemmer sendes din vei.

__________________
Titt gjerne innom min personlige blogg: Gladpuls.wordpress.com

Eller Motivated - en felles trenings- og motivasjonsblogg med 6 fantastiske jenter.
Augustina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - med oppmot 70 karbs pr. dag Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 10:23   #22
katten
Medlem
 
katten sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Hordaland
Innlegg: 467
katten har en fantastisk aura rundt segkatten har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Føler såå med deg. Veit at det der er utrolig vondt.
Ta godt vare på deg selv! Sender deg ein stor og god

__________________


Aim with your heart, adjust with your head, and always, always, always, do all you can
katten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins og Hexeberg i skjønn forening Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:12   #23
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Uff, dette var ikke noe koselig å lese
Men så bra at du klarte å skrive om det her. Det hjelper å få det ut til noen, og når du da av forskjellige grunner venter litt med å fortelle det til de nærmeste, er det fint at du har dette forumet ihvertfall!
Jeg sender over masse god energi og styrke til deg i tillegg til en diger

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:27   #24
Marisol
Juniormedlem
 
Marisol sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 35
Marisol er på en erverdig vei

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Uff. Ekstra trist når det kommer så brått, uten forvarsler. Vanskelig å være den som blir forlatt og "skru" av de gode følelsene man har hatt for en person lenge. Lange gode prater med dem du er glad i blir bra.
Klem til deg

__________________





Ny start: 04.10.10
Min lille journal
Marisol er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 31-10-10, 11:37   #25
Bøtt
Seniormedlem
 
Bøtt sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.153
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Jeg ble dumpa i går... :-(

Håper du har det litt bedre i dag Fofa ,vet akkurat hvordan du har det å det er ikke lett å tenke at en skal komme seg ut av sjokket.Men etter hvert så vil det bli bedre, sikkert ikke så mye trøst i dette nå men sender deg tusen klemmer

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no