Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 08-05-07, 19:10   #1
xtra
Medlem
 
xtra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 325
xtra har en fantastisk aura rundt segxtra har en fantastisk aura rundt seg

Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Som jojoslanker har jeg klær i et utall størrelser liggende. Jeg tenker at en dag…

Jeg kikket i skapet mitt, og bortsett fra bunaden, som er arvet og aldri vil bli kastet, er det eldste plagget jeg ikke har fått meg til å kaste en jakke jeg kjøpte sommeren 1998. Den er i størrelse 38.

Dersom jeg en dag kommer inn i den igjen vil den sikkert se fullstendig utdatert ut. Men den var så fin. Og så dyr

Ni år gammel jakke, altså.

Noen andre som er like håpløse som meg?

__________________
xtra

Sist redigert av xtra : 26-11-09 kl 11:20.
xtra er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:15   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Ja... iallefall nesten

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:18   #3
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har et skjørt fra Adlesten. Ja, du leste riktig - ADELSTEN!! Det har jeg faktisk ikke kjøpt selv, men jeg fikk det ca i 1994..

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 19:59   #4
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har en kjole fra 1996 i str 38 eller 40 ... veldig fin, men om puppene mine noen gang blir små nok igjen vil den uansett være for kort, jeg er blitt for gammel til den lengden ...

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:05   #5
Bee
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordland
Alder: 42
Innlegg: 1.699
Bee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt liktBee er veldig godt likt

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Ikke så veldig gamle. Kasta alle mine gamle klær for et par år siden og gikk til innkjøp av helt ny garderobe.
Så ble jeg gravid og tykk.

Bee er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF - for life Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:17   #6
Nillomien
Seniormedlem
 
Nillomien sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Halden
Alder: 39
Innlegg: 805
Nillomien er ny på veien

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Masse klær som ligger på loftet. men mesteparten er fra 99 tror jeg..

__________________


Delemål 1: 105
Mamma til 4 flotte barn, Ei jente på 6,2 gutter på snart 5 og en liten tass som ble 1 år 2 juli
Nillomien er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:49   #7
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har et skjørt og en topp fra 1993... kommer aldri til å bruke de men hadde vært gøy om de hadde passet en gang... Og jeg har ei bukse som det jeg brukte da jeg var 10 kg mer enn det jeg er i dag... den har jeg som et lite mål å få på meg, selv om jeg antageligvis ikke kommer til å bruke den igjen. Den buksa ble kjøpt til jula 1995

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 08-05-07, 20:55   #8
Distrea
Støttemedlem
 
Distrea sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Drammen
Alder: 53
Innlegg: 4.837
Distrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastiskDistrea er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Opprinnelig lagt inn av sma, her.

Jeg har et skjørt fra Adlesten. Ja, du leste riktig - ADELSTEN!! Det har jeg faktisk ikke kjøpt selv, men jeg fikk det ca i 1994..

Har visst større problemer med alderen på meg selv enn klærne... for jeg kaller det fortsatt ADELSTEN

Distrea er avlogget   Min kostholdsfilosofi: samma det, bare jeg er i ketose Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:16   #9
mam
Seniormedlem
 
mam sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2004
Innlegg: 794
mam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjentmam begynner å bli godt kjent

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg tenker så det knaker. Jeg tror mitt eldste antrekk er 15-17 år gammelt.

Da jeg var tidlig i 20-årene hadde jeg sydilla, og sydde et festantrekk inspirert av "Lady in Red". Knelangt strutteskjørt, det ytterste laget i rødt, litt tyll-lignende stoff med gullblader vevd inn. Innsvinget jakke i matchende ensfarget rødt stoff med applikasjoner av gullblader klipt ut av tyllen. Dristig svingt utringning, gullknapper foran og matchende røde pumps. Bleket hår med masse krøller - oh yes! Høyt oppå, kort ved ørene og langt i nakken selvfølgelig!

Tenk så artig å bruke det på en 80-talls fest? Men da må jeg se 70 kg på vekta. Tror jeg var maks 65 kg da jeg sydde det.

mam er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 09-05-07, 16:42   #10
Stinen
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 1.055
Stinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlysStinen er et fyrlys

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Heter det ikke Adelsten lenger? Er det det som er Kaphal?

Stinen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarb Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:03   #11
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har en selvsydd billeliten åletrang kongeblå silke/satengkjole som er 22 år gammel. Har ikke tenkt meg inn den igjen, men den er et kjært minne fra den gang jeg var ung og vakker.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:06   #12
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Heheh, jeg har i det store og hele ikke skifta stil siden grunge-tiden, og har sydd inn og ut plaggene mine et uttall ganger. Jeg går fortsatt i klær som jeg har hatt siden jeg var fjorten... Men så har jeg ikke vært TYNN siden jeg var fire år gammel heller da...

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 14:08   #13
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

En lang selskapskjole fra 1972
To kjoler fra 1980...
....som min eldste datter har tatt i bruk nå
Fra nyere tid en lang selskapskjole fra 1999

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 15:45   #14
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 59
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

En drakt, kort bolerojakkeliknende sak og miniskjørt fra Bik-Bok i burgunder fløyel med gullbroderier på jakka. Var veldig fin for 17 år siden da... I størrelse 36 så den skal jeg ikke ha på meg igjen men jeg har ikke hjerte til å kvitte meg med den, mange gode minner.

Ellers har jeg haugehvis med kule olabukser som ikke passer, men de skal jeg inn i igjen, i aug./sept. kanskje? i år assa....

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 10-05-07, 16:21   #15
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Flaskegrønn (falma) Levis fra 1992. Str. 28. Får den på men ikke igjen uten hard kamp. Og da henger magen på en måte uttafor. Den var målbuksa mi.

Ellers har jeg en åletrang svart kjole fra samme tid, - får den på, men kan ikke sitte når jeg har den på. Iallefall IKKE spise !

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 14:03   #16
sma
Seniormedlem
 
sma sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Sverige
Alder: 45
Innlegg: 949
sma er en juvelsma er en juvelsma er en juvel

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Opprinnelig lagt inn av Stinen, her.

Heter det ikke Adelsten lenger? Er det det som er Kaphal?

Kapahl kjøpte opp adelsten.

__________________
sma når målet......til slutt....
Min Journal

sma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: GBP-operert 08.02.2011 Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 17:35   #17
Lotusia
Medlem
 
Medlem siden: Jun 2006
Alder: 40
Innlegg: 128
Lotusia har en fantastisk aura rundt segLotusia har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har en del gammalt liggende hjemme. Masse fra min tid på ungdomskolen og sånt (da det var gøy å shoppe..) Det eldste jeg fikk dratt med meg til Australia nå var en t-skjorte jeg kjøpte i spania da jeg var 15. var vel '98 kanskje? Den er lyseblå og har bilde av en katt som sitter på en gris. så står det kukuxumusu Hverfall ingen som har lik!

Lotusia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Candidadietten, råvarer og kostillskudd Svar med sitat
Gammel 12-05-07, 17:50   #18
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har en Lee-bukse fra 2002.. som passer om jeg går ned ca. 6 kilo til.. og den SKAL jeg inn i

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 14:47   #19
Luska
Seniormedlem
 
Luska sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: Vestlandet
Alder: 42
Innlegg: 540
Luska har en fantastisk aura rundt segLuska har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har en Levis bukse fra -99 som jeg skal komme inn i! Må sikkert ned 5kg til for å klare det. Det er en type Levis Sailorpant (?) med sleng som var veldig populær på den tiden, men som sikkert ikke er det nå :knegg:

__________________
Min Journal

Luska er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 16-05-07, 16:46   #20
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Hva er det eldste plagget du har som er for lite?

Jeg har et GAMMELT plagg, som jeg ALDRI får på meg igjen:

Ei 29 år gammel sparkebukse.... Gusjete farger, men såååå søt!!

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
En merkelig erfaring ... modumodd Lavkarbo generelt 36 28-08-07 15:56
Hva syns dere om dette? CKD-diet Iset Lavkarbo generelt 15 15-07-05 14:20
En liten själ talar med Gud Fedonisten Livets lyse side 1 05-05-04 19:57


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no