Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Hva mener DU bør skje med journalene ?

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Se resultatene: Hva mener Du bør skje med journalene ?
Jeg bryr meg ikke om journal, bruker blogg 9 11,25%
Jeg bruker hverken journal eller blogg - bryr meg ikke 8 10,00%
Jeg vil beholde journalen min slik den er ! 37 46,25%
Jatakk begge deler ! 26 32,50%
Deltakere: 80. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 23-09-07, 23:00   #26
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Til dere som er negative til dette: Gi det en mulighet. Det hadde vært synd om vi hadde mistet noen på grunn av dette.

Greia er jo at det føles for veldig mange som å bytte bort noe som er lett og veldig ok å bruke, mot noe som er mer tungvint og ikke oppfyller de samme behovene.

Det er vel rett og slett bare sånn at vi er forskjellig skrudd sammen ...! Noen foretrekker blogg, mens andre foretrekker journal. (Og det er veldig mange som foretrekker journal.)

Skravleforum ...? Info hadde vært fint

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:08   #27
Gerd
Jeg kan og jeg vil!
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: 1
Innlegg: 55.254
Gerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastiskGerd er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg er ikke negativ til blogg. Men vi kan vel ha journalene i tillegg?

Hvorfor skal man absolutt forandre på det som fungerer for brukerne?
Mange driver på med en stor livstilsendring og er med på dette forumet fordi det er et greit og ryddig forum og for at man føler seg "hjemme" her. God samhørighet er det også. En egen journal er en godt og ryddig hjelpemiddel. Det syns i vertfall jeg av erfaring... Og på bloggsidene er det mye mer rotete å finne frem. Bruker masse tid på å lete, og gir opp til slutt...

Det finnes vel allerede en skravletråd her inne også, mener jeg... Den blir ikke mye brukt....

Gerd er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 1 Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:22   #28
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Nille, her.

Det er heller ikke snakk om bare å beherske, dvs. om man behersker det eller ikke - det er snakk om hva mange liker og foretrekker.

Jeg behersker blogg utmerket, men "been there, done that" og liker det ikke.

Jeg vil ha journalen min eller ingenting - enkelt og greitt

Vi er ikke så uenige utover at jeg liker det og du ikke liker det, for jeg sier også i mitt innlegg "ikke behersker eller ikke liker"

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Jeg er for blogging.

Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. Genialt, spør du meg.

Det er dette jeg også synes er så bra, blant annet.

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.

I tilegg er jeg veldig imot å ha vennelister... føler det blir veldig eksluderende for de som da evt ikke får være venn med noen... jeg vet at det er frivillig å ha lukket blogg eller ikke, men mange velger å stenge ute noen, og jeg føler det blir feil...

Dette vil jo være med på å prege bloggene. De vil bli mer personlige og sannsynligvis mer interessante, fordi folk kan kontrollere hvem som har tilgang. Tror ikke det vil fungere som noen ekskluderingsklubb. De som vil ha venneliste og kontroll kommer sikkert til å ha langt under halvparten av medlemsmassen på lista si, og ekskludering kan man vel bare kalle det hvis man utelukker noen få. Tror også på at fåtallet kommer til å bruke denne muligheten til å ha åpent bare for noen utvalgte, for da velger de jo også å få mye mindre besøk.
Legg merke til at jeg sier tror da dere, jeg påstår ingenting.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:25   #29
Sugarpill
Pauset
 
Sugarpill sin avatar
 
Medlem siden: May 2005
Hvor: Bergen
Alder: 40
Innlegg: 1.436
Sugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastiskSugarpill er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av jeef-micro, her.


I tilegg er jeg veldig imot å ha vennelister... føler det blir veldig eksluderende for de som da evt ikke får være venn med noen... jeg vet at det er frivillig å ha lukket blogg eller ikke, men mange velger å stenge ute noen, og jeg føler det blir feil...

Jeg er veldig for vennelistene. Da kan jeg tillate meg å være mindre påpasselig med hva jeg sier i bloggen min, jeg slipper paranoiaen for å bli gjenkjent.

Mange kommer garantert til å ha åpne blogger uansett.

Sugarpill er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat ikke-fanatisk lavkarbo med masse grønnsaker og trening Svar med sitat
Gammel 23-09-07, 23:35   #30
Ciss
Seniormedlem
 
Ciss sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Akershus
Alder: 60
Innlegg: 15.894
Ciss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastiskCiss er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg lurer litt på hva som er problemet med å la journalene forbli åpne som de er i dag selv om man har introdusert muligheten for blogging. Er det kun en prinsippsak at man ønsker alle over på blogg eller er det en rasjonell praktisk årsak til det?

__________________
Ciss
Ciss er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketogent Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 00:17   #31
Chop
Medlem
 
Chop sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 283
Chop er en juvelChop er en juvelChop er en juvel

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

......
Det neste som er så bra med dette er at det kun er medlemmer som kan lese, og i tillegg kan man velge hvem som skal få tilgang til bloggen. ......
.

Mulig jeg misforstår noe, men et par spørsmål:

1. Er det ikke kun medlemmer som kan lese i journalene også?

2. Og vennelister, det er vel ikke nytt for bloggene, den muligheten har ligget for bruk i forumet tidligere også?

..............

Jeg synes blogging forsåvidt er ok, men jeg har ikke klart å finne noen lett måte å se om det er kommet kommentarer på de bloggene eller innleggene jeg abonnerer på. Vel, ser det forsåvidt, men jeg ser ikke om det er nye eller noen jeg har lest tidligere uten å gå inn i innlegget/tråden.

Jeg savner mao samme oversikt i bloggene som den vi får på tråder i forumet ellers når vi går inn på kontrollpanelet, eller snarveier og abonnerte tråder. Der kan vi gå direkte til nye uleste innlegg i tråden.

Dette ble veldig knotete, men jeg er trøtt og orker ikke formulere om.

Jeg er litt sånn, ja takk, begge deler..

Chop er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mer fett, mindre karbo Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 06:54   #32
Hyper
Seniormedlem
 
Hyper sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2006
Hvor: Kristiansand
Alder: 41
Innlegg: 6.709
Hyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressursHyper er en virkelig god ressurs

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Det ble nevnt her, at det ville vært synd å miste noen pga. dette her...Det er jeg heelt enig i..Og jeg tror man mister flere ved å fjerne journalene enn ved å fjerne bloggene....som tross alt ikke har vært her så lenge, og som vi har klart oss uten..
Jeg KLARER fint å blogge-ikke det problemet ligger, jeg bare liker det ikke...

__________________

Hyper er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 08:01   #33
LilleRosin
Seniormedlem
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Alder: 58
Innlegg: 1.244
LilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlysLilleRosin er et fyrlys

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja, takk begge deler. Jeg synes det er mer trivelig i journalen. Bloggen blir så ensomt og uoversiktelig synes jeg. Men bloggen er fin til å bruke for seg selv da.

__________________


LilleRosin sin journal
LilleRosin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:15   #34
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Det ble nevnt her, at det ville vært synd å miste noen pga. dette her...Det er jeg heelt enig i..Og jeg tror man mister flere ved å fjerne journalene enn ved å fjerne bloggene....som tross alt ikke har vært her så lenge, og som vi har klart oss uten..
Jeg KLARER fint å blogge-ikke det problemet ligger, jeg bare liker det ikke...

Man trenger da ikke å fjerne bloggene, selv om journalene forblir, trenger man?

Hjelp, da må vi få beskjed i god tid i alle fall, for da må Tussa kopiere igjen. Tjihi.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:17   #35
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Chop, her.

Jeg synes blogging forsåvidt er ok, men jeg har ikke klart å finne noen lett måte å se om det er kommet kommentarer på de bloggene eller innleggene jeg abonnerer på. Vel, ser det forsåvidt, men jeg ser ikke om det er nye eller noen jeg har lest tidligere uten å gå inn i innlegget/tråden.

Jeg savner mao samme oversikt i bloggene som den vi får på tråder i forumet ellers når vi går inn på kontrollpanelet, eller snarveier og abonnerte tråder. Der kan vi gå direkte til nye uleste innlegg i tråden.

Signerer Chop.

Jeg vil gjerne ha begge deler. Liker bloggingen også jeg.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:39   #36
BiB
Seniormedlem
 
BiB sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 57
Innlegg: 4.939
BiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastiskBiB er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja takk begge deler.
Journalen fordi den fyller en funksjon godt beskrevet av andre allerede, blogg fordi den kan lukkes og forbeholdes de skikkelig vanskelige tingene og hvord det er jeg og ingen andre som styrer hvem som har tilgang. Er i utgangspunktet mot eksludering, men kjenner behovet for en plass der jeg kan gå inn i de mørkeste hjørnene uten frykt for hva jeg får tilbake.

__________________
Livet er her og nå - min journal
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wgCFCKk/]


BiB er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 11:42   #37
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

For min del kan vi ha både journal og blogg, men må vi velge, vil jeg gjerne beholde journalen.


Sist redigert av Sprudle : 24-09-07 kl 12:46.
  Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:19   #38
Enid
Seniormedlem
 
Enid sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 3.583
Enid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressursEnid er en virkelig god ressurs

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Ja takk begge deler! Men må jeg velge, så blir det bloggen. Signerer det som Zen og Albertine har skrevet

__________________
Ned 27 kilo hittil, 7 kilo igjen
Enid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 12:57   #39
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg er veldig for bloggene, men kan bare snakke ut fra meg selv. Derfor sier jeg ja takk begge deler, fordi jeg ser at det er så mange som ønsker å beholde journalene sine.
Selv ser jeg peorsonlig fordelen med blogg, og synes det er kjempeartig. Men om noen vil ha journalene sine, så synes jeg de skal få lov til det!

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 24-09-07, 14:57   #40
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Begge deler synes jeg også er flott
Men da burde kanskje journalene flyttes ut av innleggslisten igjen
Og kanskje ikke telle på innleggstelleren?

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 14:16   #41
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg stemte for journalene!
Det er ikke noe problem for meg å beholde begge deler, selvfølgelig, men spørs om det er kapasitet til det? Ser at forumet har blitt veldig tregt igjen de siste dagene.
Men må jeg velge er det ingen tvil: journalene! Bloggene fyller ikke det samme behovet. Noen foretrekker det, og derfor er det fint om en kan kunne velge. For meg kunne bloggen vært et fint tilleggstilbud, noe som kan brukes til bilder og slikt en ikke vil ha åpent i journalen, men utover det har jeg ikke interesse og ork til å benytte meg av den. Det er altfor tungvint og uoversiktlig der inne i bloggavdelingen.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 14:23   #42
Huldr
Gudinne
 
Huldr sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 52
Innlegg: 11.131
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg begynner å føle meg mer og mer utenfor jeg ... Jeg klarer ikke å henge med på og kommentere så mange innlegg hos andre, det er så mange av dem!

Og jeg føler det som et tiltak å skulle skrive innlegg, jeg skriver som regel haler på de innleggene jeg alt har skrevet, og de blir ikke sett ...

Men sånn var det jo med journalene også, jeg klarte ikke å følge med så mye som jeg gjerne skulle ønske, og datt av lasset titt og ofte. Bare at nå er det blitt mye vanskeligere, og armen/skulderen min merker godt at det er blitt mer musebruk ...

Trist synes jeg da

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 17:13   #43
Alyssa
Seniormedlem
 
Alyssa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Alder: 47
Innlegg: 4.446
Alyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastiskAlyssa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg begynner å føle meg mer og mer utenfor jeg ... Jeg klarer ikke å henge med på og kommentere så mange innlegg hos andre, det er så mange av dem!

Og jeg føler det som et tiltak å skulle skrive innlegg, jeg skriver som regel haler på de innleggene jeg alt har skrevet, og de blir ikke sett ...

Men sånn var det jo med journalene også, jeg klarte ikke å følge med så mye som jeg gjerne skulle ønske, og datt av lasset titt og ofte. Bare at nå er det blitt mye vanskeligere, og armen/skulderen min merker godt at det er blitt mer musebruk ...

Trist synes jeg da

Jeg føler det veldig likt som deg, Frøy...

Alyssa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 18:36   #44
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Alyssa, her.

Jeg føler det veldig likt som deg, Frøy...

jeg også...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 19:38   #45
wander
Medlem
 
wander sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Drammen
Alder: 52
Innlegg: 387
wander har en fantastisk aura rundt segwander har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Me3

Tenkte kanskje litt at det er fordi jeg er relativt ny her på forumet og ikke blitt så godt kjent, men når jeg ser at dere "gamle travere" på forumet også føler det ensomt, så "tør" jeg å si det også...

__________________
wander er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 20:41   #46
Tussa
Seniormedlem
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 4.169
Tussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastiskTussa er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg er litt enig med alle, jeg.
Jeg synes det er slitsom å følge med kjente og kjære personer både her og der. Det krever mye mer.
Jeg må innrømme at jeg føler meg et sted i ingenmannsland.

__________________


Tussa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Tussas eget valg Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 13:29   #47
Dolphin
Seniormedlem
 
Dolphin sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Bergen
Alder: 45
Innlegg: 1.884
Dolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjentDolphin begynner å bli godt kjent

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Jeg syns den bloggingen var forferdelig uoversiktelig og vanskelig...skjønte ikke noe særlig og har egentlig ikke tid til å sette meg inn i det heller.

så jeg vil gjerne beholde journalen min...viss ikke det går så tror jeg faktisk at jeg kommer til å droppe forumet....

__________________
Dolphin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Ketogen Kost Svar med sitat
Gammel 01-10-07, 14:02   #48
moinx
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Hyper, her.

Og jeg tror man mister flere ved å fjerne journalene enn ved å fjerne bloggene....som tross alt ikke har vært her så lenge, og som vi har klart oss uten..
Jeg KLARER fint å blogge-ikke det problemet ligger, jeg bare liker det ikke...

Enig enig

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

så jeg vil gjerne beholde journalen min...viss ikke det går så tror jeg faktisk at jeg kommer til å droppe forumet....

Samme her!!

  Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:49   #49
Manina
Utforsker
 
Manina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 4.561
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Opprinnelig lagt inn av Dolphin, her.

Jeg syns den bloggingen var forferdelig uoversiktelig og vanskelig...skjønte ikke noe særlig og har egentlig ikke tid til å sette meg inn i det heller.

så jeg vil gjerne beholde journalen min...viss ikke det går så tror jeg faktisk at jeg kommer til å droppe forumet....

Samme her.

__________________
Maninas metode
Manina er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med naturlig mat Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 16:29   #50
jeef-micro
Seniormedlem
 
jeef-micro sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2005
Hvor: opp en trapp og inn en dør
Alder: 44
Innlegg: 12.822
jeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastiskjeef-micro er bare helt fantastisk

Sv: Hva mener DU bør skje med journalene ?

Hadde vært fint å fått litt informasjon om hva som er planen fremover i forhold til journalene og bloggene...

__________________
.
frosketelling:14
jeef-micro er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Info om diverse grønnsaker og frukt mofe Generell ernæringsdebatt 16 22-12-09 00:54
En litt lengre innføring i PCOS Albertine PCOS og karbohydratkontroll 1 27-10-08 00:03
Fakta og feiloppfatinger om Atkins Ernæringsmessige Tilnærming HP Atkins kosthold 22 24-06-08 16:56
PCO noen med erfaring eller kunnskap? Maz PCOS og karbohydratkontroll 10 08-04-08 11:34


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no