Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Litt gruff fra meg

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 24-02-05, 18:19   #1
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Litt gruff fra meg

Jeg liker dette forumet veldig godt. Det er for meg et sted der jeg kan holde rede på det jeg spiser og få tilbakemeldinger på det, jeg kan hente masse informasjon enten i form av artikler eller gjennom spørsmål til de andre forumianerne og jeg kan få råd, støtte og oppmuntring i tunge tider. Dette er for meg et forum som er nært knyttet til mat og livsstil. Derfor blir jeg litt oppgitt når det stadig oftere dukker opp tema og diskusjoner som ikke har noe med mat å gjøre i det hele tatt. Disse burde strengt tatt samles under "generell diskusjon", der de som vil prate om slike ting kan ferdes. En annen ting er at det ser ut til å foregå en desperat jakt på å få flest mulig innlegg her inne, og det forstår jeg ikke helt hensikten med. Oppmuntringer og tilbakemeldinger i form av en smiley har jeg ingenting i mot, men når en journal fylles opp med en-setningssamtaler mister den helt sin hensikt.

Er det bare meg som tenker sånn?

  Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 18:37   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

skjønner hva du mener, men jeg synes ikke det er noe problem så lenge man ikke tuller i alle de bra info-innleggene som faktisk er her. (har ikke alltid vært like flink der... men prøver å skjerpe meg!)

og det er et must at man bruker skikkelige overskrifter i trådene man lager. sånn at man retter søkelyset mot innholdet ...

som sagt, så skjønner jeg hva du mener og jeg føler meg truffet...
skravlinga burde vel helst foregå i chaten, men det er ikke så lett når den man skravler med ikke er pålogget samtidig...

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 18:39   #3
LilNoor
Medlem
 
LilNoor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Ulvik
Alder: 45
Innlegg: 168
LilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snillLilNoor er virkelig snill

Tja...

Personlig så ergrer det meg ikke så mye. Jeg syntes det er koseligt med tilbakemelding, spørsmål eller annet i journalen min, selv om det er bare 1 setning eller noen ord.. Men slik er vi alle forskjellige. Kanskje for journalens orden, burde vi ha hoppet over til noe slikt som slankenett.no har, men da blir det vanskeligere å svare på spørsmål, syntes jeg da...

Det med antall beskjeder bryr jeg meg ikke noe om. Hvis noen vil ha mest beskjeder, så er det opp til dem. Jeg har ikke et slikt jag, og tror ikke de fleste andre har det.

__________________
LilNoor
Min dagbok
LilNoor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 20:02   #4
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hei Albertine - jeg har og mange av de samme tankene som deg. Derfor prøver JEG å skravle i skravletråder.. 1001-tråden f.eks, eller i journaler hvor "Innehaveren" selv er en skravler..

Jeg startet ny journal nettopp fordi det ble for mye en-setnings-innlegg for min smak.

Men alle er jo forskjelige

Jeg synes også det blir veldig dumt at folk velger å skravle in rene info-tråder. Det gjør det mye vanskeligere å finne infoen, når man må lese igjennom masse vrøvl.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 20:12   #5
lillemy
Medlem
 
lillemy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2005
Hvor: Bergen
Innlegg: 98
lillemy er ny på veien

Når det gjelder journalene så synst jeg det er opp til hver enkelt som "eier" journalen. Meg plager det ikke så mye med litt "mas" innimellom, jeg synst det er litt trivelig jeg.

Er vant med nybakt mamma og der er det myyyyyye tøys og tull.
smaken er som baken......

__________________
lillemy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse kuren Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 20:14   #6
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av lillemy

Når det gjelder journalene så synst jeg det er opp til hver enkelt som "eier" journalen. Meg plager det ikke så mye med litt "mas" innimellom, jeg synst det er litt trivelig jeg.

Ja, det var poenget mitt også - derfor poengterte jeg det i den nye journalen min, at jeg ikke ville ha tøys og tull der

Generelt så tror jeg på det å si ifra - så får man håpe på det beste at folk ikke tar det ille opp. Mye bedre å si ifra enn å sitte å irritere seg i det uendelige

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 20:58   #7
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk

Jeg er enig med Albertine jeg !

Har allerede kommentert "prat" - i journaler jeg. OG skrytt av de som flyttet praten til MSN av seg selv !! Det koster penger med serverplass og dess mer som lagres av "unødvendige" ting, dess mindre plass er det til viktige ting.

Det er greitt med en smiley eller en setnings tilbakemelding eller oppmuntring, spørsmål, svar etc, det tror jeg alle er enige i. Personlig syns jeg grensen går med "samtale" ala IRC / MSN, uansett hvor den foregår i forumet. Det er når 2-3-4 personer er på samtidig og snakker sammen i tråden. Slike "samtaler" hører ikke hjemme i journaler heller, - og bør foregå i chatterom/IRC eller MSN. Hvis jeg skal svare på noe i en journal og må bla meg gjennom to tre sider med prat, gidder jeg ofte ikke å lete meg frem til det jeg vil quote (for at vedkommende skal skjønne hva jeg svarer på !!) I de fleste tilfeller blir det ikke til at jeg svarer i det hele tatt ! Som moderator har jeg ofte blitt bedt av journaleiere om hjelp til å "rydde opp", så jeg tror nok flere enn det virker som reagerer på dette.

Foreslår at det lages en høflig henstilling til alle om at "samtaler" ala IRC / MSN flyttes til der de hører hjemme. Skravler man i forumet er man som regel logget på samtidig og kan avtale å flytte seg. Er det dumt ?? HP ??

Når det gjelder jakte på flest mulig innlegg, burde jeg vel holde kjeften, siden jeg ligger så høyt på lista sjøl. Jeg fikk en melding om at nå måtte jeg sette igang å å poste for nå var Anne forbi meg på lista. Det hadde motsatt effekt på meg. Det har blitt mindre posting faktisk (som dere sikkert har sett). Det er da ikke noe point å ha flest poster ?? Men jeg HAR merket meg at det er voldsom trafikk til tider....

Forumet vårt begynner å bli så stort nå, og et er umulig å følge med på alt - eller svare på alt. Jeg har gitt opp !!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:09   #8
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Hvorfor skulle dere nå ta opp dette da damer? Dette mener jeg nemlig mye om, men er ikke helt komfortabel med å lufte det...

Men jeg er nok enig med Albertine jeg også....

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:13   #9
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Jeg er enig i alt som er skrevet i denne tråden, samtidig som at jeg ikke helt vet hva dere sikter til...

Kan noen opplyse meg? (skakker på hodet for å se søt ut slik at noen kan forbarme seg over meg )

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:14   #10
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg er enig i alt som er skrevet i denne tråden, samtidig som at jeg ikke helt vet hva dere sikter til...

Kan noen opplyse meg? (skakker på hodet for å se søt ut slik at noen kan forbarme seg over meg )

Jeg kunne ha gitt deg eksempler på tråder, HP - men velger å ikke gjøre det av redsel for at noen vil føle seg innmari truffet

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:18   #11
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av Nille

Når det gjelder jakte på flest mulig innlegg, burde jeg vel holde kjeften, siden jeg ligger så høyt på lista sjøl.

Nille, du har jo så mange innlegg fordi du har så utrolig mye fornuftig å si. Tror ikke vi finner mange meningsløse innlegg fra deg nei! Værsåsnill, ikke skriv mindre her inne på grunn av det jeg skrev. Vi trenger deg nemlig- Oh oppkomme av info, hjelpsomhet og støtte!

  Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:21   #12
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av HP

Jeg er enig i alt som er skrevet i denne tråden, samtidig som at jeg ikke helt vet hva dere sikter til...

Kan noen opplyse meg? (skakker på hodet for å se søt ut slik at noen kan forbarme seg over meg )



Jeg sier det samme som Mofe. Taushet er gull.

  Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:23   #13
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

Jeg kunne ha gitt deg eksempler på tråder, HP - men velger å ikke gjøre det av redsel for at noen vil føle seg innmari truffet

Kan noen sende meg en PM da?

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:24   #14
Albertine
Gjest
 
Innlegg: n/a

Opprinnelig lagt inn av HP

Kan noen sende meg en PM da?

Som du maser da....

PM kommer.

  Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:26   #15
Nooria
Støttemedlem
 
Nooria sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2004
Innlegg: 820
Nooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressursNooria er en virkelig god ressurs

Jeg ser hva dere skriver og jeg skjønner det delvis...... men jeg er litt usikker på hvor grensen går.

Jeg synes f.eks at det er helt ok å legge igjen en liten hilsen i journalen til folk selv om jeg ikke har så mye mer å si enn "Så flink du er" eller "uff da..... håper det går bedre snart".

Det er jo viktig å føle at man blir sett (journalen altså) selv om folk ikke har nye revolusjonerende forslag til korrigering av mat/trening osv.

__________________
Nooria






Nooria er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:29   #16
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg ser hva dere skriver og jeg skjønner det delvis...... men jeg er litt usikker på hvor grensen går.

Jeg synes f.eks at det er helt ok å legge igjen en liten hilsen i journalen til folk selv om jeg ikke har så mye mer å si enn "Så flink du er" eller "uff da..... håper det går bedre snart".

Det er jo viktig å føle at man blir sett (journalen altså) selv om folk ikke har nye revolusjonerende forslag til korrigering av mat/trening osv.

HELT ENIG med deg, Nooria!

Men det JEG peker på.. er når man i en tråd som har tittelen "Kanel-info" - så er det ganske så malplassert å begynne å diskutere sminke Altså - å holde seg innenfor tråd-temaet er fint.

F.eks - litt dumt om jeg f.eks i denne tråden skal begynne å fortelle om hvordan rimi-gutten tittet på meg i dag da jeg var og handlet..

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:34   #17
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Nooria

Jeg ser hva dere skriver og jeg skjønner det delvis...... men jeg er litt usikker på hvor grensen går.

Jeg synes f.eks at det er helt ok å legge igjen en liten hilsen i journalen til folk selv om jeg ikke har så mye mer å si enn "Så flink du er" eller "uff da..... håper det går bedre snart".

Det er jo viktig å føle at man blir sett (journalen altså) selv om folk ikke har nye revolusjonerende forslag til korrigering av mat/trening osv.

Jeg er enig med Nooria.

Jeg skjønner litt hva dere mener, men samtidig, så er det jo kjempekoselig med samtaler i Journaler (sånn for å ta et eksempel, så koser jeg meg alltid glugg i hjel over MHM og Fedonisten sine samtaler, - særlig der begge skal fortelle samme historien, men den blir liksom helt ulik utfra hver deres ståsted.. samtididg, så ser jeg også at det kan bli litt mye sånn "chatting" endel steder som godt kunne vært gjort i sofakroken (derfor vi har den i tillegg til generell )

Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...

Hårfin balansegang?

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:35   #18
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av mofe

F.eks - litt dumt om jeg f.eks i denne tråden skal begynne å fortelle om hvordan rimi-gutten tittet på meg i dag da jeg var og handlet..

...eller mitt skjema på rimigutter som titter!
*fnis*


(kan ikke noe for det, men jeg synes slikt som dette er morsomt jeg ... ---det må da ikke bli _for_ serøst heller..)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:47   #19
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Hårfin balansering - så absolutt.

Og skal man være for seriøs? Selvfølgelig ikke.


Opprinnelig lagt inn av Lise

Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...

Og det er dumt, at noen sensurerer seg. Og jeg også er slik at jeg bare sender en eller en - fordi jeg ikke helt hva jeg vil si, men at jeg bare vil si akkurat det.

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 21:58   #20
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Lise

Men jeg tenker også at det å gå for strengt ut mot slikt lett kan treffe usikkre sjeler også... som meg... Jeg sensurerer ofte meg selv fordi jeg mener jeg ikke har noe særlig relevant å si, og noen ganger hender det jeg bare sender en klem fordi jeg er tom for ord, men ønsker å si at jeg ser vedkommende og tenker på h*n...

Dette mener jeg er veldig viktig! Vi må ikke skremme vekk medlemmer som gjerne føler at de ikke har så mye å bidra med Forstår godt om noen blir overveldet her inne for vi kjenner hverandre godt, og vi besitter masse kunnskap. Vi trenger nye spørsmål og nye syn - "nytt blod"

Men altså, jeg skjønte ikke helt hva dere mente jeg. For jeg så for meg mofe sine gravinger i gamle tråder, og albertine sine *fnis* - og dette er innlegg som jeg synes bare er sjarmerende og som bidrar til en god stemning, god tone. dere begge to!

Men altså, vi skal ikke ha retningslinjer utover at tråder skal holdes til tema. Samtaler inni tråder som er utenfor tema skal skilles ut - tas en annen plass.

Jeg foreslår at vi lager et forum som heter "småprat" eller noe lignende, der innleggstelleren ikke teller Det kan jeg ordne enkelt. Også anmoder vi folk om å ta chatting og slikt der. Vi adminer og moderatorer dumpe chattedialogene der. Så oppdaterer jeg tellerne med gjevne mellomrom.

Jeg ser at ryktesystemet også trenger en liten tuning. Når jeg satte det opp var vi et lite nettsted med få brukere med ikke så veldig mange innlegg per mage

Men altså Folkens! Skriv innlegg! Mange innlegg! Men hold dere til tema! Og ingen spørsmål er for dumme!

PS! Plass er ikke noe problem

__________________
Noe du lurer på? Sjekk FAQen."Kommunikasjon har ikke bare med offentlig transport å gjøre".
HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:01   #21
HP
Systemutvikler
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Bergen
Alder: 47
Innlegg: 7.502
HP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastiskHP er bare helt fantastisk

Også vil jeg anmode dere om å klikke dette ikonet: så gjør dere jobben utrolig mye lettere for oss som skal rydde og holde litt orden her inne.


Og en ting til - noe som begynner utenfor tema, kan godt ende opp som en innertier!

HP er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Keto Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:02   #22
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Det er bedre med litt tull og humor enn krangling som det er i enkelte andre fora....

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:03   #23
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Anne

Det er bedre med litt tull og humor enn krangling som det er i enkelte andre fora....

Enig

Synes det var en god løsning HP kom med,- et eget catteforum.

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:04   #24
Anne
Tar i mot hjelp....
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2004
Hvor: Østlandet
Innlegg: 22.191
Anne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastiskAnne er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Også vil jeg anmode dere om å klikke dette ikonet: så gjør dere jobben utrolig mye lettere for oss som skal rydde og holde litt orden her inne.


Og en ting til - noe som begynner utenfor tema, kan godt ende opp som en innertier!

Enig HP! men du...hva betyr det skiltet?

__________________
2007 var mitt år. 2008 ble enda bedre og 2009 var topp. 2010 ble et blandingsår, men nå kommer et fantastisk 2011 Prøver igjen for 2012... og på nytt i 2013...så kom 2014 med masse glede og tre nye barnebarnog nå er det 2017 og enda to nye barnebarn
Anne er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg og MUP Svar med sitat
Gammel 24-02-05, 22:05   #25
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av HP

Også vil jeg anmode dere om å klikke dette ikonet: så gjør dere jobben utrolig mye lettere for oss som skal rydde og holde litt orden her inne.

Så bra du sier, HP! Har aldri brukt den funksjonen selv - men det skal jeg jammen begynne å gjøre! Når man trykker på den, kan man gi kommentar til moderator da? Istedetfor å sende PM til moderatorer?

__________________
.
mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Kan dere hjelpe meg litt? xxl Generell ernæringsdebatt 4 26-03-04 17:11


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no