Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Velkommen til Karbojunkie > Informasjon > Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger

Bruk søkefunksjonen!

Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger Hvordan er forumet? Noe som kan bli bedre? Noe du lurer på? Her er plassen! :)

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 06-06-07, 09:05   #51
mima
Juniormedlem
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Drammen
Alder: 45
Innlegg: 45
mima er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av mima, her.

Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.

Jo. sorry, fikk det opp når jeg søkte sjøl. men de linkene du la ut funker ikke.
TUSEN TAKK for hjelpa alle sammen!!

mima er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Linberg +/- Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 09:09   #52
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av mima, her.

Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.

Prøv dette:

Sitat:

Også synes jeg det er lurt å gå på kontrollpanel -> endre valg -> scrolle seg ned til "trådvisningsvalg" og gå i boksen "Standard avkorting for trådalder" og endre til "vis alle tråder". Da får man også opp tråder med info i som ikke har vært aktive på lenge, men som til tide kan være veldig nyttige.

Så tror jeg det skal funke

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 09:10   #53
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av mima, her.

Jo. sorry, fikk det opp når jeg søkte sjøl. men de linkene du la ut funker ikke.
TUSEN TAKK for hjelpa alle sammen!!

Så bra

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 06-06-07, 21:55   #54
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av mima, her.

Ja, får du opp noe da?? Jeg får ikke!! Klikker jo på linken du har lagt ut, men ingenting kommer.

Hmm. Merkelig, fungerer ikke hos meg heller nå. Men vet jeg dobbeltsjekket før jeg la inn innlegget at de virket.

Men, uansett, er ikke så viktig at du får opp de to trådene. Hensikten med innlegget mitt var å få fram at en kan spesifisere et søk veldig nøye, og da er det lettere å finne den informasjonen en ønsker.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 28-08-07, 19:35   #55
Lemen
Seniormedlem
 
Lemen sin avatar
 
Medlem siden: May 2006
Alder: 44
Innlegg: 2.788
Lemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastiskLemen er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Tenkte bare jeg skulle dytte litt på denne tråden, håper ingen tar det ille opp. Jeg har selv vært en iherdig søker, og har på denne måten lært masse.

Ser at det er mange nye medlemmer nå, og mye av det som det blir spurt om finnes det allerede mange gode svar på fra før av.

Les hele tråden, så kommer det flere gode søketips.

__________________



Lemen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 07-09-07, 10:30   #56
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

*dytter*

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 11-09-07, 17:21   #57
Sprudle
Gjest
 
Innlegg: n/a

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Dytter enda litt mer på denne. Mye nyttig info her!

  Svar med sitat
Gammel 15-09-07, 20:55   #58
lokkebiff
Seniormedlem
 
lokkebiff sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2006
Hvor: Tromsø
Alder: 46
Innlegg: 10.266
lokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisklokkebiff er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

*Suuuuuukk*
vær såååå snill å les denne tråden da.....

__________________
..lev livet carpe diem..


-35 kilo er jeg stolt av
Men jeg er enda stoltere over å ha holdt vekta i 5 år
lokkebiff er avlogget   Min kostholdsfilosofi: streng Skaldeman Svar med sitat
Gammel 16-09-07, 18:35   #59
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Min erfaring med søkefunksjonen er jo flere søkeord man bruker i søket, jo mer korrekte svar får man. På den måten slipper man å lese gjennom en haug med resultat som kanskje er irrelevante. Så bruk flest mulig ord for å beskrive det du søker

Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 06:50   #60
mofe
Seniormedlem
 
mofe sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2004
Innlegg: 14.144
mofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastiskmofe er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Dytter opp denne jeg, samt en oppfordring om å bruke mest mulig beskrivende tittel - sånn at det blir lettere å søke opp "Jeg har et spørsmål" er ikke så veldig beskrivende, heller ikke "ÅNEI!!!_" og "lurer på"

mofe er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 22:06   #61
Photobscura
Supermoderator
 
Photobscura sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2005
Hvor: ::Oslo Rock City::
Alder: 44
Innlegg: 26.188
Photobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastiskPhotobscura er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

ENIG MOFE! Ja, folkens, en aldri så liten oppfordring her! Vi har alle vært der, men husk at en tråd som har en tittel relevant til temaet har langt større sjanse til å bli lest og fulgt opp

__________________
“What matters most is how well you walk through the fire”
-Charles Bukowski

Siste rest, nytt forsøk:



Minus 31,3 kilo på lavkarbo!
Photobscura er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥The good life♥ Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 22:15   #62
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Det er ikke alltid like enkelt å finne frem mulige/tidligere tråder når man søker etter noe spes som skulle virke sannsylig å finne på en side som dette. Det er vel bare å bruke en god stund på å lete seg frem når man er relativt ny på denne side.

__________________
Slanking og trening. Hardt arbeid.
Beefcake er målet.
Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 22:22   #63
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Opprinnelig lagt inn av Kenny, her.

Det er ikke alltid like enkelt å finne frem mulige/tidligere tråder når man søker etter noe spes som skulle virke sannsylig å finne på en side som dette. Det er vel bare å bruke en god stund på å lete seg frem når man er relativt ny på denne side.

Prøv litt og spør om du ikke får noen treff

Beskrivende tittler er alltid lurt.

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 18-01-08, 22:30   #64
Kenny
Medlem
 
Kenny sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Hedmark
Alder: 41
Innlegg: 201
Kenny er ny på veien

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Jeg har funnet ut en del ting jeg har lurt på kun ved å se på eldre innlegg. Men mye av det samme går igjen og da tar det tid

__________________
Slanking og trening. Hardt arbeid.
Beefcake er målet.
Kenny er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 20:02   #65
arnakristin
Seniormedlem
 
arnakristin sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 2.035
arnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt avarnakristin har veldig mye å være stolt av

Sv: Bruk søkefunksjonen!

Dytter opp denne...

arnakristin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Oljer - kaldpresset, extra virgin og ikke extra med mer ElinGH Generell ernæringsdebatt 19 05-03-09 15:58
Bruk av Atkinsprodukter Liva Atkins kosthold 3 16-02-05 23:51
Ny Veiemetode - Tas I Bruk Straks !! Nille Livets lyse side 4 02-04-04 16:49


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no