Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Frenzy Fat Loss

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 11-09-10, 15:13   #1
gakkemor
Juniormedlem
 
gakkemor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Oslo
Alder: 39
Innlegg: 12
gakkemor er på en erverdig vei

Frenzy Fat Loss

Ser at det er reklame for Frenxy Fat Loss tabletter her, noen som har prøvd disse? Funker de bra sammen med lav karbo diett f.eks?? Har noen grønn te tabletter fra USA her, men de funker vel bedre sammen med en diett?? Noen som har erfaringer?

gakkemor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lav karbo Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 14:26   #2
Chris187
Nytt Medlem
 
Chris187 sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1
Chris187 er på en erverdig vei

Sv: Frenzy Fat Loss

Bump* Noen som har noen erfaringer med dette produktet kombinert med lavkarbo?

Chris187 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 14:28   #3
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 39
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Frenzy Fat Loss

Min erfaring med slike fettforbrennere sammen med ketogen kost er at det overhodet ikke har noen virkning, heller motsatt. Tror det er noe med stresset som oppstår i kroppen, som gjør at det krasjer litt. Samma med kaffe/koffein. Sammen med Lindberg funker de for meg, tror jeg. Men man kan jo aldri si det helt sikkert. Heia Placebo

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 30-06-11, 16:01   #4
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Frenzy Fat Loss

Opprinnelig lagt inn av gakkemor, her.

Ser at det er reklame for Frenxy Fat Loss tabletter her, noen som har prøvd disse? Funker de bra sammen med lav karbo diett f.eks?? Har noen grønn te tabletter fra USA her, men de funker vel bedre sammen med en diett?? Noen som har erfaringer?

Ser ikke helt behovet for slike tabletter SAMMEN med en lavkarbodiett - siden man vil ha god vektnedgang med lavkarbodiett. De som ikke går ned raskt/i det hele tatt på lavkarbo har gjerne andre ting som hindrer vektnedgang (slike som meg selv...).
Lavkarbo er jo den naturlige måten og regulere kroppsvekten på - og de fleste lavkarbere ønsker og spise så ren mat som mulig - uten unødvendige tilsetninger

Lavkarbo er en livsstil - ikke en kortvarig løsning for vektreduksjon etter min mening.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Hvordan lager man seg en sånn weight loss ticker? mih Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger 1 17-03-10 13:59
Weight loss ticker Susanne Spørsmål og svar 2 01-03-09 14:32
Oppgradere Weight loss ticker på ticker faktory? Ista Spørsmål og svar 6 26-07-08 00:18
Cell-u-loss Marilyn Ketolysekuren 13 13-01-08 20:06
Atkins Warns Consumers About Low-Carbohydrate Product Frenzy HP Nyheter / media 0 18-04-04 12:06


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no