Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Det virker jo ikke!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 03-10-06, 09:19   #1
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Det virker jo ikke!

Nå begynner jeg å slite litt.
Jeg har holdt på siden slutten av august, og gått ned 4 kilo. Jeg har vært i ketose hele tiden. Bortsett fra en jentetur til Riga rundt den 17. sept. Da sprakk jeg på det meste, men siden har jeg bare vært flink. Og hatt fine utslag på stix'en.

Dette er normalt sett det jeg spiser:
Frokost: 2 egg, 4 skiver norvegia 2 skiver skinke og en tomat
Lunch: Salat med ca 20g agurk, ca 20g tomat, ca 10g paprika, ca 40 g tunfisk, litt olje og eddik dressing, og litt majones på siden.
Mellommåltid: 4 skiver norvegia og 2 skiver skinke
Middag: ca 200 g ren fisk/kjøtt. Det være seg lammelår, kyllinglår/bryst, laks, makrell, osv. Så koker jeg 100g brokkoli og 100 g blomkål. Av og til lager jeg bearnaise med div.smaker og blander i grønnsakene. Eller stekt sopp med litt fløte.

I tillegg drikker jeg masse vann. 2-4 liter om dagen. Og går meg turer på 20-30 minutter.
Jeg er flink å ta kosttilskuddene, det hender jeg glemmer kveldstabeletten. Men det er heller unntaket.
På fredagene hender det jeg tar meg to-tre glass rødvin.

Er det sånn at ketolysekuren ikke virker på alle, eller? Jeg begynner å bli en smule utålmodig.

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:35   #2
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Vanskelig dette. Jeg kjenner ikke ketolysekuren særlig godt, men noen innspill kan jeg komme med.
Du spiser mye proteiner i forhold til fett. Proteiner må vi ha, men blir det for mange i forhold til fett blir det feil. Menyen din ser ut som en kaloritellende diett synes jeg. Hvor er fettet?

Og et par spørsmål:
Drikker du kaffe, te, lightbrus etc?

Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 09:37   #3
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Har du forsøkt å legge inn dette i fitday og sett fordelingen fett/karber/protein?

Synes det så smått ut med fett nemlig

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:16   #4
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Er det ikke mye fett i osten, da?
Hvilket fett bruker dere for å få opp fettinholdet i menyen deres?
Jeg drikker muligens 5 kopper kaffe om dagen og drikker heller ikke lightbrus hver dag.
Jeg teller absolutt ikke kalorier, jeg føler tvert imot at jeg få i meg masse fett. Som en gammel Grete Roede'rer føles det nesten litt skummelt.

Har ikke prøvd fitday, det er kanskje en idé?

Goggen, som "Skaldemann'er", hvordan ser din dags-meny ut? Du har jo gått ned uhorvelig mye.

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:19   #5
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det virker jo ikke!

Vet ikke om det er noen trøst, men jeg har heller ikke gått ned mer enn 4 kg siden midten av august.. Så det er helt tydelig at ikke alle RASER ned i vekt, som jeg har lest om både i boka og her på forumet... Det er bare så forbaska å alltid være unntaket som bekrefter regelen!

Grunnen til at jeg fortsetter, er at jeg FØLER meg mye bedre. Ikke sulten, og begynner å få kontroll over hormoner og syklus (tror jeg)

Og vi går ihvertfall ikke OPP lenger!

Hold ut! Du får sikkert flere gode tips her, men jeg er enig i at det virker som du spiser for lite fett..

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:20   #6
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

4 kilo på 1 drøy måned, da vil jeg si ar det virker, selv om det hadde vært ønskelig om det gikk fortere. Når vi da også ser at du har rom for forbedringer, så kommer det nok til å virke enda bedre etter noen små justeringer.
Lykke til videre. Det er lov å bli litt oppgitt når det ikke blir som forventet, men du får trøste deg med at 1/2 - 1 kg ned i uka er en sunn vektnedgang.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:27   #7
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Når vi da også ser at du har rom for forbedringer, så kommer det nok til å virke enda bedre etter noen små justeringer.


Hvilke justeringer anbefaler dere? Mer fett? Hvordan?
Noen dager som jeg føler jeg har fått i meg for lite fett, spiser jeg en liten pose med bacon crisp. Maarud's gode gamle med mye fett...
Er det bra, eller skulle jeg funnet på noe annet?

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:36   #8
nalana
Seniormedlem
 
nalana sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Hvor: Arendal
Innlegg: 1.919
nalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt avnalana har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

Har ikke tid til å legge inn i fitday, men ut i fra det du har oppgitt synes jeg også det virker som det er for lite fett. Synes også noen måltider inneholder litt lite mat rett og slett. Og så er vel 200 gram grønnsaker til et måltid litt mye karber på en gang.

Bacon crispen er forresten helt OK, og spesielt den gammeldagse typen.

Tips til mer fett:
Koffeinfri kaffe med mye fløte hvis du tåler det. Rømmeklatter eller creme fraish, f.eks. til å koke ut panna med og bruke som saus. Fete oster til mauling
eller sammen med salatgrønnsaker. MCT-olje, eller andre sunne oljer i smoothies f.eks. Kommer ikke på mer lurt i farta, men vi får håpe fler henger seg på med gode tips.

__________________
:sa Nalana
Replace one worry with another, thats the secret of life

Når jeg når mitt mål, så er det ikke noe mirakel, men oppnådd med målrettet spising og mosjon. Altså min egen fortjeneste

Sist redigert av nalana : 03-10-06 kl 10:41. Årsak: glemte fete tips
nalana er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca Optimal ernæring. 36 - 72 karber om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:48   #9
Trolljenta
Seniormedlem
 
Trolljenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 2.146
Trolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt avTrolljenta har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

Jeg s ynes det virker veldig bra jeg. Du har gått ned 4 kg på en mnd. Det blir 48 kg på et år.

__________________
Min lavkarbo blogg
Trolljenta er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:48   #10
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av nalana, her.

Har ikke tid til å legge inn i fitday, men ut i fra det du har oppgitt synes jeg også det virker som det er for lite fett. Synes også noen måltider inneholder litt lite mat rett og slett. Og så er vel 200 gram grønnsaker til et måltid litt mye karber på en gang.

Bacon crispen er forresten helt OK, og spesielt den gammeldagse typen.

Tips til mer fett:
Koffeinfri kaffe med mye fløte hvis du tåler det. Rømmeklatter eller creme fraish, f.eks. til å koke ut panna med og bruke som saus. Fete oster til mauling
eller sammen med salatgrønnsaker. MCT-olje, eller andre sunne oljer i smoothies f.eks. Kommer ikke på mer lurt i farta, men vi får håpe fler henger seg på med gode tips.

Flott! Takk for innspill.
Jeg vil så inderlig gjerne at dette skal virke! Jeg trodde jeg hadde funnet kuren for meg nå.
Jeg har lest boken om igjen og om igjen til øyet blir stort og vått, og syns liksom at jeg gjør det riktig. Men hadde virkelig trodd at vektnedgangen skulle bli større.
Jeg vil ikke gi meg. Men hadde vektnedgangen vært litt mer synlig, hedde det vært lettere å holde humøret oppe.

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 10:50   #11
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta, her.

Jeg s ynes det virker veldig bra jeg. Du har gått ned 4 kg på en mnd. Det blir 48 kg på et år.


Fint å tenke på det på den måten. Glasset er halvfullt ikke halvtomt.

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:24   #12
LilleVille
Medlem
 
LilleVille sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2006
Hvor: Buskerud
Alder: 50
Innlegg: 347
LilleVille har en fantastisk aura rundt segLilleVille har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Det virker jo ikke!

Det er fryktelig demotiverende når man enderlig har funnet viljestyrken til å begynne et nytt liv, og er "flink" og gjør alt riktig.. og så skjer det ingen mirakler likevel.

Jeg er nede i en bølgedal nå (IGJEN), men gir ikke opp.. Jeg slet også med lavkalori-tankegangen, at det kan da UMULIG gå BEDRE med mer fett??? Men jeg kutta enda mer ned på karbohydratene, og heller økte på fettet for å bli mett, og det hjalp det.. Får prøve det igjen...

__________________

LilleVille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egenkomponert, 50-70 g karber fra fiber og grønnsaker, 1200-1800 kcal om dagen. Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 11:33   #13
Goggen
Seniormedlem
 
Goggen sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 998
Goggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastiskGoggen er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Melankolibri, her.

Er det ikke mye fett i osten, da?
Hvilket fett bruker dere for å få opp fettinholdet i menyen deres?
Jeg drikker muligens 5 kopper kaffe om dagen og drikker heller ikke lightbrus hver dag.
Jeg teller absolutt ikke kalorier, jeg føler tvert imot at jeg få i meg masse fett. Som en gammel Grete Roede'rer føles det nesten litt skummelt.

Har ikke prøvd fitday, det er kanskje en idé?

Goggen, som "Skaldemann'er", hvordan ser din dags-meny ut? Du har jo gått ned uhorvelig mye.

Jeg spiser forskjellig men f.eks:
Frokost: 8-10 skiver ost, 150 gr bacon stekt i mye smør 1-2 egg
lunsj: 100gr bacon, 1 kotelett stekt i smør, 1 speilegg + ost
middag: 100-200gr kjøtt/fisk stekt i mye smør, grønnsaker gjerne bacon i tillegg

Til slutt koker jeg ut fettet i panna med fløte og tømmer over grønnsakene. Og da flyter det i fett!

Dette er bare sånn ca, men i hovedsak det jeg spiser.

Akkurat nå er jeg inne i en periode der vekta svinger litt. Og i helga som var spiste jeg peppes pizza og ble dårlig i magen i to dager!

Jo mer fett jeg spiser, jo bedre føles kroppen.

Jeg regnet ut ca kcal-inntak et par dager og kom til i overkant av 2500.
Og enda gikk vekta ned. Enkelte dager har jeg nok vært oppe i 3000 kcal også. En kalori er ikke en kalori fordi forbrenninga i kroppen er forskjellig fra en ovn. Jeg har ikke trent/morsjonert.

Jeg drikker både kaffe og vin, og det passer meg. Men vi er alle forskjellige, og derfor er dette vanskelig. Det som passer meg behøver ikke å passe deg. Og alle må lete og finne frem til hva som virker. Noen tåler ikke kaffe fordi den kan påvirke blodsukkeret. Og noen tåler det.

Lykke til!

__________________



Goggen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Skaldeman Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:16   #14
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Kjøpe gjerne mct-olje eller cocsa og drikk/knask i vei på rent fett

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:22   #15
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av
Smile

Sv: Det virker jo ikke!

Jeg er også en gammel Grete Roeder og for meg henger nok også redselen i litt enda når det gjelder fett. Hadde nesten vondt i magen de første dagene jeg tok smør i stekepanna

Men med tanke på hvor bra jeg føler meg og hvor mye mer energi jeg har så må jo dette bare være riktig! Jeg synes det er så deilig og ikke være stappa mett og heller ikke være fysen, men faktisk akkurat passa normalt mett

Jeg synes 4 kg er flott jeg. Jeg er også unntaket som bekrefter regelen dessverre, kommer kanskje av at man har gått på en del kurer opp gjennom årene, er ikke mann, har ikke over 50 kg og ta av osv
Men så lenge jeg går sakte og sikkert nedover (og ikke opp!) så skal jeg være fornøyd! Som kjent det som går sakte ned går sakte på

Lykke til videre, etter det lille jeg kan så synes jeg også du får i deg litt for mat generelt jeg?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:22   #16
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Kjøpe gjerne mct-olje eller cocsa og drikk/knask i vei på rent fett

Hva er cocsa?

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:37   #17
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Lykke til videre, etter det lille jeg kan så synes jeg også du får i deg litt for mat generelt jeg?

Litt for lite? Litt for mye? Det manglet et vesentlig ord midt i der.

Nå har jeg spist lunch. 5 skiver bacon med smeltet ost på, og litt salat ved siden av. Og en ss aioli...
Og en kopp koffeinfri kaffe med bittelitt fløte. Det var faktisk kjempegodt!

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:43   #18
sirimor
Seniormedlem
 
sirimor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2005
Hvor: Askim
Alder: 58
Innlegg: 1.813
sirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurssirimor er en virkelig god ressurs

Sv: Det virker jo ikke!

Jeg vil henge meg på rådet om å bruke Fitday. Da får du oversikt over hva maten din inneholder av fett, protein og karber. Gå inn på www.fitday.com og bruk versjonen som er gratis, det gjør jeg

sirimor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:49   #19
Melankolibri
Juniormedlem
 
Melankolibri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 43
Melankolibri er på en erverdig vei

Sv: Det virker jo ikke!

Hvor mange feet og inches er jeg? Jeg er 168 cm.
Er det viktig å ha med det når man regger seg på fitday?

__________________











1.delmål og komme under 100 kilo.
Melankolibri er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse-kuren Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:50   #20
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Bra lunsj Nam

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 12:51   #21
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Hm, vil tippe du er 5 ft 6 inches? jeg mener jeg er 5 ft 5 og jeg er 166

ellers tror jeg du kan regne det om her: www.convert-me.com

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:04   #22
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Hva er cocsa?

Cocosa.. Gikk litt fort i svingene her

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:22   #23
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Melankolibri, her.

Litt for lite? Litt for mye? Det manglet et vesentlig ord midt i der.

Nå har jeg spist lunch. 5 skiver bacon med smeltet ost på, og litt salat ved siden av. Og en ss aioli...
Og en kopp koffeinfri kaffe med bittelitt fløte. Det var faktisk kjempegodt!

He he, ikke for mye, for lite

Hørtes ut som en digg lunsj! Jeg spiste osteomelett med skinke og sopp og tomat ved siden.
En kopp kaffe med fløte her og, nam nam.

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:23   #24
Titti
Seniormedlem
 
Titti sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.607
Titti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt avTitti har veldig mye å være stolt av

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Cocosa.. Gikk litt fort i svingene her

Å ja, er det også lavkarbo :hyper:

Titti er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ED uten produkter... Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 13:38   #25
Georgine
Supermoderator
 
Georgine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2006
Hvor: Akershus
Alder: 54
Innlegg: 6.457
Georgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastiskGeorgine er bare helt fantastisk

Sv: Det virker jo ikke!

Opprinnelig lagt inn av Titti32, her.

Å ja, er det også lavkarbo :hyper:

Det er kokosolje og er full av gode saker for kroppen. I tillegg får man da i seg nok fett

Georgine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lavkarbo for god helse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Jippi! Jeg Klarte det. På sykkel til Hallingdal Kristian Livets lyse side 15 05-10-08 23:39
Et lite hjertesukk fra meg Albertine Lavkarbo generelt 37 13-09-06 18:38


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no