Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 21-10-10, 13:22   #1
sistegang
Seniormedlem
 
sistegang sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Buskerud
Alder: 60
Innlegg: 714
sistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlyssistegang er et fyrlys

Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Når jeg veier 70 kg skal jeg kjøpe meg en ny bunad. ( Det er - 25 kg til og da har jeg gått ned 65 kg tilsammen).
Hva er din belønning ved oppnådd mål?

__________________


sistegang er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:33   #2
knh
Seniormedlem
 
knh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Drammen
Alder: 37
Innlegg: 1.152
knh er en juvelknh er en juvelknh er en juvel

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

hmmm... har egentlig ikke tenkt på noe spesielt... men kommer nok heeelt sikkert til på kjøpe klær som viser kroppen mye mer
Kanskje jeg skal spandere på meg voksing av både legger, armhuler og bikinilinje før sommeren hvis jeg har nådd målet og føler meg freesh Det må jo være en perfekt belønning (er så lei av å vokse selv:P og armhulene klarer jeg ikke ta selv engang:P)
Men spørs om jeg har råd til det da... er student, og mai/juni er alltid de fattigste månedene. Men kan jo prøve å sette av penger i januar som er øremerket til det

knh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: "Bedre uten brød" Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:38   #3
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Når jeg kommer meg ned til 70 kg skal jeg begynne å handle nye klærDet er mer enn nok motiverende for meg, synes nesten ingenting er fint på meg nå

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 13:48   #4
MadamMim
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Sandnes
Innlegg: 236
MadamMim er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Jeg har ikke noe spes belønning til slutten, men jeg må jo kjøpe nye klær hele tiden, og har kasta nesten alt jeg hadde i skapet. Og nå synes jeg det er helt supert å handle klær... i motsetning til før. :-)

__________________


25 kg er borte på lavkarbo i 2010. Nå starter dansen om å få vekk de siste 15 kg!! :-)

Startdatoen nå er 18. juli 2011! Følg meg i journalen min
MadamMim er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:23   #5
Idarull
Seniormedlem
 
Idarull sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Hvor: Jevnaker
Alder: 36
Innlegg: 1.123
Idarull har en fantastisk aura rundt segIdarull har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Trangere klær har sett en kjole jeg ønsker meg og.

__________________
Mål: -10 kilo
Startvekt: 68 kg
Vekt: 66 kg
Ønske-vekt: 58 kg
Idarull er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo - max 20 gram karbo om dagen Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:26   #6
senorita
Seniormedlem
 
senorita sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 39
Innlegg: 1.907
senorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt liktsenorita er veldig godt likt

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

skal kjøpe klær som ser BRA UT på meg.. klær som alle andre går i, hehe..

Å komme inni bunaden min tror jeg blir håpløst, veide bare 55 kg da jeg fikk den, sukk og stønn.... 50 kg siden det. hjelpes :|

__________________
Nytt mål fra 30.07.13:

senorita er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo ala EAT Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:32   #7
Kanutten
Seniormedlem
 
Kanutten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 11.548
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

MIN belønning ved å nærme meg oppnådd mål er å sette meg nye mål.. Hvis jeg IKKE har noe å se frem til kan de like gjerne leie meg ned i fjæra...

Det er derfor Storeulv i Disneys verden ALDRI får tak i grisene! For hva skulle han gjøre hvis han fikk tak i dem?? Bli arbeidsledig??

__________________
Æ står han a!
Kanutten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ♥ Lavkarbo ala Kanutt ♥ Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:52   #8
Titania
Medlem
 
Titania sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 119
Titania er ny på veien

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Har akkurat nådd 1. delmål !!!!

Har fortsatt mye klær jeg kan bruke så jeg bestemte meg for å kjøpe noe som ikke ble for lite.
Har vurdert et nytt sjerf eller nye sko.
Det ble ingenting av delene - Kjøpte meg ny yoga matte i dag .

Ved neste delmål må jeg nok ut på shopping etter klær.

__________________



Sist redigert av Titania : 21-10-10 kl 20:32.
Titania er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lchf Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:57   #9
arkine
Seniormedlem
 
arkine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: vestfold
Alder: 70
Innlegg: 1.154
arkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snillarkine er virkelig snill

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

min belønning blir å komme inn i bunaden igjen ,og spise et lavkarbomåltid på resturang 17 mai ,med vin til ,,og mulig en irish til desert

å da har jeg forhåepntligvis hatt matcvekta mi en stund

__________________
start 18.01.2016

arkine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: røykfri,og snart slank,,håper jeg Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 20:52   #10
grotingeling
Seniormedlem
 
grotingeling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Askøy
Alder: 51
Innlegg: 5.300
grotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt avgrotingeling har veldig mye å være stolt av

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Skreddersydd drakt og kjole samt bh og korset har jeg som belønning, men først når jeg har stabilisert vekta i 2 år etter endt vektreduksjon.
Så tidligst i 2013.... (da rekker jeg jo å spare opp nok penger også )

__________________
"The past is history, the future is a mystery, but today is a gift — that’s why they call it ‘the present’"


grotingeling er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intermittent Fasting/LCHF Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:09   #11
Fruitdrops
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Ørje, Østfold
Innlegg: 73
Fruitdrops er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Tenkte faktisk jeg skulle kjøpe litt kjoler XD Jeg har alltid vært mer guttete, og har liksom aldri likt å gå i kjoler og skjørt. Har vel heller ikke vært noe gøy når jeg ikke ville/kunne kjøpe ettersittende kjoler.
Vil kjøpe mer søte, men litt røffe klær.

Tskjorter har jeg mer enn nok av i alle størrelser nedover, men bukser må vel kjøpes innimellom.

Har også tenkt på massasje og spabehandlinger.

__________________


Fruitdrops er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:13   #12
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Ny garderobe! Bedre helse! Bedre selvtillit og overskudd! Bedre humør! Frihet til som andre sier å sette meg NYE mål! (MULIGENS - men bare MULIGENS skal jeg melde meg på en etappe i ringeriksmaraton (5 km...) MULIGENS!!! Det er nemlig allerede SÅ mye lettere å jogge litt med de 10 jeg allerede har minus

10 kg til... også muligens noen små til etter det men ikkenostress...

Har allerede gitt bort halve skapet mitt - og prøver å ikke handle for mye nytt nå - så det blir hvis det er på salg og passer AKKURAT Gjerne ting jeg kan ha noen minus-kilo til.

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:11   #13
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Jeg lever ut min belønning nå! Har gått ned 40 kilo, holdt vekta i over et og et halvt år og kjøper nå nesten alle klær i str. 158 cm på ungdomsbutikker.

YEAY Lavkarbo!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:16   #14
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Ikke en belønning jeg hadde planlagt, men etter å ha lest litt her - Kanskje jeg tør å bli litt mindre "prippen" i klesveien og velge kortere skjørt og kjoler hvis rumpa krymper nok til at jeg ikke er kronisk bekymret over at det flagrer, bak der.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 11:59   #15
wahaj
Medlem
 
wahaj sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Alder: 35
Innlegg: 136
wahaj er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Det har jeg faktisk ikke tenkt på engang :O
Belønningen er vel at jeg kommer inn i alle de gamle klærne mine igjen :P
Men, frisør og spa skal jeg nok få til

wahaj er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Egendefinert Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:14   #16
Tone L
Juniormedlem
 
Tone L sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: Oslo
Alder: 63
Innlegg: 35
Tone L er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Jeg har nådd målet mitt - og belønningen er at jeg kommer inn i alle klærne mine igjen! I mars hadde jeg bare to bukser jeg kunne bruke, disse har jeg nå gitt til Fretex og har mye å bruke. Bunaden min passer ikke - men den er nå sydd om og jeg henter den neste uke. Gleder meg derfor til neste 17. mai.....

Tone L er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 12:36   #17
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Når jeg har nådd mitt mål (72 kg), skal jeg dra til Miami Ink å skaffe meg en tattis

Jeg har alltid hatt lyst på en tatto som strekker seg fra magen til låret, men dette ser ikke særlig bra ut på en overvektig kropp. Den kommer også til å bli motivasjonen min til å ikke falle tilbake i gamle matvaner.

*gleder seg*

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg

Sist redigert av Coockie : 22-10-10 kl 12:37. Årsak: typo
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 13:13   #18
Nicpins
Seniormedlem
 
Nicpins sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Melhus
Alder: 53
Innlegg: 991
Nicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastiskNicpins er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Når jeg har nådd mitt mål (72 kg), skal jeg dra til Miami Ink å skaffe meg en tattis

Jeg har alltid hatt lyst på en tatto som strekker seg fra magen til låret, men dette ser ikke særlig bra ut på en overvektig kropp. Den kommer også til å bli motivasjonen min til å ikke falle tilbake i gamle matvaner.

*gleder seg*

OJJ! *Ide!*

Har allerede en godt synlig nede på underarma, den har sittet der i 25 år og har alltid sagt at det får holde med en, men...hmmm...?! Hørtes stilig ut da!

Nicpins er avlogget   Min kostholdsfilosofi: - 54 kg med Ketolyse og generell lavkarbo Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 15:20   #19
streber
Seniormedlem
 
streber sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: trøndelag
Alder: 48
Innlegg: 18.961
streber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastiskstreber er bare helt fantastisk

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Når jeg har nådd mitt mål (72 kg), skal jeg dra til Miami Ink å skaffe meg en tattis

Jeg har alltid hatt lyst på en tatto som strekker seg fra magen til låret, men dette ser ikke særlig bra ut på en overvektig kropp. Den kommer også til å bli motivasjonen min til å ikke falle tilbake i gamle matvaner.

*gleder seg*

Stilig!! DET drømmer jeg om jeg også, vet hva jeg vil ha-MEEn moneymoney, men en drøm er det!

streber er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fitline Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 17:52   #20
Thilda
Juniormedlem
 
Thilda sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Larvik
Innlegg: 32
Thilda er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Har to olabukser liggende. Så når jeg får på meg dem så blir det en belønningen i seg selv

__________________
Thilda er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 18:10   #21
Sykepleierstudine
Medlem
 
Medlem siden: May 2010
Innlegg: 53
Sykepleierstudine er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Jeg tipper at jeg kommer inn i bunaden nå, så det er en stor belønning på veien.(til tross for at den blir brukt bare 1 gang i året) Jeg tør nesten ikke tenke på om jeg kommer ned på idealvekt, men jeg har da håpet om det i behold Den største belønningen ved å tape vekt er at jeg føler meg så mye bedre.
Men, nye klær må til da etterhvert. Og så har jeg kjempelyst å kjøpe en skikklig fin kjole! Og en pose smågodt..

Sykepleierstudine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Prøver Lavkarbo! Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 22:21   #22
silje21
Seniormedlem
 
silje21 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sørlandet
Alder: 34
Innlegg: 736
silje21 har en fantastisk aura rundt segsilje21 har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Min belønning er FERIE utenlands, til varmere strøk. Da jeg aldri har vært lenger utenlands enn danmark og sverige.
Helst vil jeg til Kairo, barnedrøm det hehe
Eller kanskje thailand eller australia. Sparingen er igang hvertfall^^

__________________




SiljeC sin Journal
silje21 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse/ketogent Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 10:15   #23
madisa
Juniormedlem
 
madisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Drammen
Innlegg: 28
madisa er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Den lille sorte, og noen lekre høyhela sko. Ellers masse fine klær som jeg skal kjøpe i NY YORK. Da blir jeg = Smashing!

madisa er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg Svar med sitat
Gammel 24-10-10, 00:27   #24
Matglad
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 307
Matglad har en fantastisk aura rundt segMatglad har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

For å få løsnet på et skikkelig vektplatå lever jeg med 0 karbo. Dette funker fint, går nå ned i vekt igjen. Blir imidlertid noen naturlige pauser i forbindelse med ferier og besøk. Og hver gang jeg har "skeiet" ut, innenfor ketose altså, så tar det litt tid før vektnedgangen starter igjen.

Så for meg blir den største belønningen å kunne spiser vanlig ketosemat igjen, som f.eks ostelasagne, tacosuppe osv - nam. Er egentlig litt lei av å tenke slanking, selv om lavkarbo nå er en livsstil. Skal derfor bli deilig å kunne nyte resten av livet med den vekta jeg ønsker, og kunne kose meg med masse ketosemat uten å tenke vekt.

Skvetter imidlertid hver gang jeg ser meg i speilet om dagen. Så hvis jeg går ned til mitt mål som er 65 kg, så tror jeg også det blir en artig belønning og kunne skvette enda mer når jeg ser meg i speilet.

Synes også mange bukser, spesielt olabukser, er mye finere i type str 38 enn 42. Så det kan jo bli morsomt å kunne kjøpe mindre størrelser .

I det hele tatt mye å se frem til!!

__________________



Blitt ketolikk
Matglad er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose/LCHF Svar med sitat
Gammel 25-10-10, 14:49   #25
majalille
Juniormedlem
 
majalille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 40
majalille er på en erverdig vei

Sv: Hva er din belønning ved oppnådd mål?

Bukplastikk tenker jeg.

__________________
You already know how it feels to feel good - so why don`t you?


majalille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det som er riktig for målet. Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Belønning StegforSteg Generell diskusjon 61 09-09-10 11:25
For de som har oppnådd idealvekta si ... gingerslett Spørsmål og svar 12 18-04-10 17:31
Mål og belønning - viktig for suksess firth Generell diskusjon 9 28-04-08 00:05
Gulrot / belønning til meg sjæl :-) Spungeworthy Generell diskusjon 4 01-03-07 23:41
Hva er din belønning når du når ditt mål? Bamseline Lavkarbo generelt 19 03-03-05 10:12


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no