Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Utenfor tema > Generell diskusjon

Herbalife ... Trenger noen argumenter

Generell diskusjon Ordet er fritt.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 12-03-04, 21:09   #1
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg

Herbalife ... Trenger noen argumenter

Trenger litt hjelp. Har den tvilsomme gleden og ha en Herbalife distributør i svgerfamilien.

Hadde dette i vrangen før også da det virker som et religiøst haleluja konsept basert på at familie og venner skal handle fordi de må.

Nå forstår jeg at de også har oppdaget karbokontroll osv og diskusjonen kommer garantert. Jeg trenger litt oppdatert informasjon slik at jeg kan fortsette mitt anti-Herbalife standpunkt. Hvorfor vil jeg ikke ha deres porteinshaker (bortsett fra at jeg ikke liker shaker da)...

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 12-03-04, 23:29   #2
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Tror faktisk Herbalife shakene er gode jeg da ... Men det som skal til er vel å lese bakpå pakken.

Men vil du ikke ha shake, så er vel saken enkel? Jeg vil ikke ha shake.

Men du, – kunne du sjekket om de har en proteinshake uten melk/myse med lav GI ? (Jeg er på jakt....)

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...


Sist redigert av Summer : 10-03-11 kl 16:15.
Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 00:05   #3
Prince66
Juniormedlem
 
Medlem siden: Feb 2004
Innlegg: 18
Prince66 er på en erverdig vei

huMBUG

Dette er bare humbug, har en bror som forhandlet dette, og til og med han innrømmer at dette var mer foretning enn idealisme. Herbalife funker ikke!

(c:

Prince66 er avlogget   Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 07:14   #4
Maz
Medlem
 
Maz sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Trondheim
Alder: 58
Innlegg: 370
Maz har en fantastisk aura rundt segMaz har en fantastisk aura rundt seg
Wink

Opprinnelig lagt inn av Lise

Tror faktisk Herbalife shakene er gode jeg da.....

Men det som skal til er vel å lese bakpå pakken...

Men vil du ikke ha shake, så er vel saken enkel? Jeg vil ikke ha shake

Men du.... kunne du sjekket om de har en proteinshake uten melk/myse med lav GI ? (jeg er på jakt....)

Sorry Lise jeg åpner ikke for noe foredreg om Herbalife selv ikke for deg!!!

Er enig med Prince66 dette er primert forretning og en tvilsom sådan spørr du meg.

Det jeg hadde håpet på var noe fakta om produkter slik som at shakene ikke har lav GI, lite karber. At kosttilskuddet ikke er bra osv. Vet tankegangen i en slankefase baserer seg på 3 måltider som jo er for lite for optimal forbrenning men hadde satt pris på mere amunisjon. Er så jævlig lei av den serdeles diskre "buttonen" han sitter med på brystet og den overlegne holdningen. Pussig forresten etter 4 år er han enda ikke blitt rik men tror fremdeles på lovnadene. Skylder på lite støttende famile, lurer på hvem han mener jeg

Maz er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lindberg of sorts.... Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 09:59   #5
Summer
Klar for nytt år!
 
Summer sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Mer sentralt
Innlegg: 12.767
Summer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastiskSummer er bare helt fantastisk

Maz, det skjønner jeg godt!

Jeg har selv vært med i HL så jeg skjønner hva du mener, - jeg mente bare du skulle lese på pakken....

(At det er mye fokus på penger er jo nettop fordi det er et nettverksmarkedsføringsselskap... Men jeg liker ikke måten!)

Men at proteinshakene er bedre enn masse av det som finnes i butikken, det har jeg urokkelig tro på...

Kosttilskudd... Han grunderen døde mens jeg var med ( et kort sekund - nok til å bli prakket på endel buttons... )
Plutselig hjertesvikt... SÅ såg jeg på han ene som var over meg i systemet, - han trykket innpå med sånne tabl. for å få energi (noe koffein- grønne og beige?) - I statene tok man store doser.. for å holde seg våken... Han så syk og trøtt ut og hadde ofte store svettetokter... På tide å gi seg... ( men sminken var god da... Bortsett fra at de som jobber i NRK bruker den, - og de smører noe sinsykt tykkt på... )

__________________
Fremgang er umulig om du gjør ting slik du alltid har gjort ...

Summer er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavglykemisk lavkarbodiett fordi det gjør godt Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 10:23   #6
Fedonisten
Supermoderator
 
Fedonisten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 53
Innlegg: 6.447
Fedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastiskFedonisten er bare helt fantastisk

Opprinnelig lagt inn av Maz

Det jeg hadde håpet på var noe fakta om produkter slik som at shakene ikke har lav GI, lite karber. At kosttilskuddet ikke er bra osv. Vet tankegangen i en slankefase baserer seg på 3 måltider som jo er for lite for optimal forbrenning men hadde satt pris på mere amunisjon.

Skylder på lite støttende famile, lurer på hvem han mener jeg

Hmmm hvor skal jeg begynne?!...

Jeg har vært bruker av Herbalife sine produkter - en stund. Ikke fornøyd. Men jeg sier ikke at det ikke er bra - vil være forsiktig med det. Jeg vet vel ikke alt! . Det jeg syns er mest negativt - og etter min mening direkte FARLIG - med Herbalife, er at de snakker om at disse shakene de har ER mat. De kan ERSTATTE vanlig mat. Du trenger IKKE vanlig mat når du bruker dem. Dessuten syns jeg det blir for dyrt. Du MÅ jo ha så veldig mye hvis du skal følge rådene til Herbalife-distributørene. Veldig AMERIKANSK!

Dette skjærer seg for meg. Men jeg har ikke noe i mot MLM-konseptene. Måten enkelte driver MLM er imidlertid noe helt annet.

Opprinnelig lagt inn av Maz

Skylder på lite støttende famile, lurer på hvem han mener jeg

Når det gjelder hvem som har skylda for at han ikke har lykkes..... Den store forskjellen på å drive MLM og å være vanlig lønnsmottaker i en bedrift er at som MLM'er "er det meg det kommer an på". Du har ikke en hel bedrift rundt deg som trår til litt ekstra hvis du gjør for lite, som dekker over at du gjør en dårlig jobb osv. osv.

Så han har nok ALL skyld selv! Du kan jo tenke på det neste gang han eventuellt surver og klager.

__________________
Etter en rask titt i speilet ser jeg at jeg har kropp som en gud!!
Riktignok en Buddah, men likevel en gud...

Fedonisten er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Fedon Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 12:33   #7
Skorpia
Seniormedlem
 
Skorpia sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2004
Hvor: Drammen
Alder: 64
Innlegg: 1.424
Skorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt avSkorpia har veldig mye å være stolt av

Det som irriterer meg mest med herbalife,er måten de distribuerer sakene sine på.

Flere ganger har jeg opplevd en popup hvor det står. Vil du tjene penger bla.bla.bla. Og stadig med forskjellige innfallsvinkler.
Har til og med fått tilbud via ICQ.

Skorpia er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo for det meste Svar med sitat
Gammel 13-03-04, 16:39   #8
Nille
Administrator
 
Nille sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2004
Alder: 67
Innlegg: 16.021
Nille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastiskNille er bare helt fantastisk
Thumbs down

Herbalife ja !! Fant en 8 år gammel boks innerst i skapet - med sjokoladesmak. Det er 13 gram karbo - 3 gram fiber, totalt 10 net carber i 2 skjeer, dvs. en shake. Definitivt ikke low carb !!

Jeg er like mye imot det som Natures Own. Samme greia egentlig ! Men når det er sagt - det HAR hjulpet folk som ikke klarte å slanke seg ved å endre kostholdet. Hun jeg fikk boksen av var distrubutør og hadde ikke vist seg i bikini på 20 år. Hun gikk det over 70 kilo med Herbalife og drikker fremdeles en shake til frokost hver morgen. OG tar alle kosttilskuddene. Jeg diskuterer imidlertid ikke med henne, for hun ER helt totalt hjernevaska. Jeg prøvde Herbalife engang, - ikke for å ta av, men som "en god start på dagen" med en shake istedenfor ingen frokost (spiste aldri frokost før) og tok kosttilskuddene. Dessverre virket de sånn at da jeg ikke hadde Energy eller Natures Raw Guerana/NRG (slapp opp for dem) fikk jeg umiddelbar reaksjon med slapphet. Forsto etterhvert at jeg var avhengig av disse produktene for å fungere.......så jeg måtte avvenne meg selv !! Energy tror jeg ikke de fører lenger, kanskje det ble forbudt ??

.... og veldig dyrt !!!!

__________________
Life is short ~ break the rules ~ forgive quickly ~ kiss slowly ~ love truly ~ laugh uncontrollably ~and never regret anything that made you smile
Nille er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:02   #9
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife noen argumenter

Gammel tråd, men fortjener likevel å flette inn en advarsel:

Herbalife produkter er uregulert kosttilskudd.
Dette til tross for at produsenten fremhever naturlig og trygg fremstilling, Herbalifeprodukter har en brokete historie og inneholder giftige ingredienser og Herbalife har vært knyttet til primær pulmonal hypertensjon, leverskade og død.

Her ville jeg være ytterst forsiktig med å hive innpå av pulver og piller...

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:34   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Gammel tråd, men fortjener likevel å flette inn en advarsel:

Herbalife produkter er uregulert kosttilskudd.
Dette til tross for at produsenten fremhever naturlig og trygg fremstilling, Herbalifeprodukter har en brokete historie og inneholder giftige ingredienser og Herbalife har vært knyttet til primær pulmonal hypertensjon, leverskade og død.

Her ville jeg være ytterst forsiktig med å hive innpå av pulver og piller...

VELDIG gammel tråd... jeg reagerer litt på at du kommer med påstander uten å vise til kilder Ikke det at jeg ikke tror på deg, men når du kommer med påstander om at herbalife har vært knyttet til DØD synes jeg faktisk det bør dokumenteres med en kilde eller to

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:40   #11
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

VELDIG gammel tråd... jeg reagerer litt på at du kommer med påstander uten å vise til kilder Ikke det at jeg ikke tror på deg, men når du kommer med påstander om at herbalife har vært knyttet til DØD synes jeg faktisk det bør dokumenteres med en kilde eller to

Dette leser du masse om, hvis du googler "herbalife helth risk" og jeg tror det er ganske alment kjent. Blant annet er det forbudt på det engelske markedet.

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:46   #12
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Men på din oppfordring nerthus henvises det til følgende link

www.ikp.unibe.ch/lab2/herbalife2007.pdf

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:47   #13
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Dette leser du masse om, hvis du googler "herbalife helth risk" og jeg tror det er ganske alment kjent. Blant annet er det forbudt på det engelske markedet.

Er ikke allment kjent i min verden, og selv om jeg ikke har prøvd herbalife selv har jeg venninner som har handlet med det. Jeg synes fremdeles du bør dokumentere ved å feks linke til kilder istedet for å henvise til googling når du kommer med så bastante påstander

Vi er litt avhengig av å gjøre det slik her inne - siden forumet er brukerstyrt og ikke ekspertstyrt - ellers ville jo alle kunne påstå hva som helst om hva som helst - og vi ønsker vel å ha informasjon her inne som enten er selverfart eller ihvertfall kan dokumenteres ved kildehenvisninger

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 15:56   #14
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Er ikke allment kjent i min verden, og selv om jeg ikke har prøvd herbalife selv har jeg venninner som har handlet med det. Jeg synes fremdeles du bør dokumentere ved å feks linke til kilder istedet for å henvise til googling når du kommer med så bastante påstander

Vi er litt avhengig av å gjøre det slik her inne - siden forumet er brukerstyrt og ikke ekspertstyrt - ellers ville jo alle kunne påstå hva som helst om hva som helst - og vi ønsker vel å ha informasjon her inne som enten er selverfart eller ihvertfall kan dokumenteres ved kildehenvisninger

Misset du henvisningen i foregående innlegg? Eller skal det henvises ytterligere etter din mening?

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:02   #15
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Jeg mener helt klart at du skal henvise og linke til sider av litt tyngde som sier at herbalife kan føre til død ja, og ikke bare henvise til googling - noe jeg anser i DETTE tilfellet for latskap.
Har du gode kilder til dine alvorlige påstander forstår jeg ikke at det skal være så vanskelig for deg å linke til disse

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:07   #16
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av nilmor, her.

Men på din oppfordring nerthus henvises det til følgende link

www.ikp.unibe.ch/lab2/herbalife2007.pdf

Så du mener at denne linken ikke har faglig nok tyngde?
Forstår ikke helt hvor du vil nå Nerthus...

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:10   #17
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Det forstår jeg kjempegodt at du ikke forstår *ler* - jeg rett og slett så ikke det innlegget ditt med linken i Beklager... håper du kan vurdere å tilgi meg

Takk forresten at du la inn linken - appreciate it

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 10-03-11, 16:12   #18
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Hadde en mistanke om at det var det som hadde skjedd..
Du er selvfølgelig tilgitt

Her er en annen link fra en tungvekter: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19157382

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 18:43   #19
Antoinette6
Seniormedlem
 
Antoinette6 sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Asker
Alder: 63
Innlegg: 11.116
Antoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastiskAntoinette6 er bare helt fantastisk

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Og så er det vel rett og slett noe UNATURLIG å livnære seg på pulver ?

__________________


Kristin_B er best
Antoinette6 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketolyse Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 19:40   #20
nilmor
Medlem
 
nilmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Stathelle, Telemark
Innlegg: 175
nilmor er ny på veien

Sv: Herbalife ... Trenger noen argumenter

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6, her.

Og så er det vel rett og slett noe UNATURLIG å livnære seg på pulver ?

Jeg kan ikke få blitt mer enig med deg Antoinette

__________________
STARTVEKT: 134,7 kg - 16.02.2011
MÅL: 90 kg. NÅ: 103,1 kg
MINUS: 31,6 kg

~ There is no easy way to heaven ~
nilmor er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Herbalife! Millsi Andre dietter 21 19-01-11 21:25
Herbalife? medas Dr Lindbergs 8 11-07-08 12:45
Fett (argumenter) Drømmepie Generell ernæringsdebatt 5 29-05-06 21:17
Morsomme argumenter på at lavkarbo er usunt donjuanwannabe Lavkarbo generelt 5 20-12-05 09:35


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no