Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Spørsmål og svar

Reiser til New York - mat der borte?

Spørsmål og svar Hjelp oss å bli enda bedre!Still spørsmål, eller svar på det du kan.
Er du ny? Spør og les her først!

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 15-02-11, 08:18   #1
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg
Question

Reiser til New York - mat der borte?

Noen lavkarbere som har vært i New York? Skal på jentetur og vil ikke bryte min nye livsstil! En utfordring er jo flyturen og da, jeg må vel smugle med jeg kjøtt og ost

Alle tips taes med stor takk!!

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:09   #2
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte??

Hei, jeg skal selv til LA i vinterferien. Jeg skal ha med ostebiter og usaltede nøtter på flyet. (for å ikke bli mer tørst enn jeg uansett blir på flyturen)
Der borte kommer frokosten til å bli vanskelig i forhold til hva hotellet reklamerer med Men de har havregrøt, og jeg tenkte å supplere med Cottage cheese. Håper det funker.

Jeg er villig til å lempe litt på lavkarboen for å få det fint og ukomplisert på turen Hvis du skal spise varm lunsj så går nok det fint, bare å la høykarboen ligge igjen på tallerkenen samme med middagen.

Ellers så var iallefall USA ganske lavkarbovenlig for 5 år siden. Endel restauranter hadde lavkarboalternativer Men man må jo allikevel passe på, for du er jo ikke garantert at de har peiling.

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:11   #3
Tami
Medlem
 
Tami sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Hvor: Akershus
Alder: 58
Innlegg: 98
Tami er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte??

Atkins skriver i boka at flyreiser er en utfordring og den maten som har minst karbo er kosher. Du kan forhåndsbestille "koshermeal" hos flyselskapet så snart du har bestilt flybillettene. Ikke vent med å bestille til dagen før avreise, det er for sent...
Ellers kan jeg dessverre ikke hjelpe deg mye, jeg ryker selv opp i vekt hver gang jeg er der borte....

Tami er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Atkins Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:18   #4
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Sist jeg fløy til USA så var flymaten et brødmåltid: der kan man jo spise osten, smøret, salaten. En middag. sålenge alt ikke er blandet sammen, så kan man prøve å holde seg til kjøtt og saus. Også fikk vi et grusomt pizzastykke... slapp og ekkel med lite fyll og tykk bunn... den får bli erstattet med matpakken

Hvis det blir likt nå, så går det nok fint. Hvis all maten er pizza eller vanskelig å gjøre litt lavkarbo, så blir det jo litt værre...

Jeg kommer også til å bytte fly i amsterdam, og skal passe på å fylle på med mat der.

Jeg satser på å sove litt på turen, det passer bra med tidssoneforandringen til LA, så jeg håper det går bra

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:19   #5
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Og takk for at du spurte, forresten! Nå fikk jeg planlagt det litt bedre

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:29   #6
Kitt
Seniormedlem
 
Kitt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Asker
Alder: 56
Innlegg: 18.153
Kitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastiskKitt er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Det er en tråd eller 2 her om laaaange togreiser etc. Der er det mange tips om mat som holder seg i sekken en del timer!

Denne feks!

__________________
Kitt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Syns "Less carbs" høres fornuftig ut! ;) Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:32   #7
e84
Medlem
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 112
e84 er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Jeg var i LA i sommer ( og i NYC i desember i fjor ) og jeg hadde med meg valnøtter, en atkinsbar, grønnsaker og hjemmebakt lavkarbobrød på flyturen. Ved brødmåltidet vi fikk, tok jeg av pålegget og la over på mitt brød. Ved middagsmåltidet var jeg heldig og fikk kylling, så jeg spiste kjøttet og grønnsakene

Der nede bodde jeg på rimelige hosteller hvor frokosten var så som så. Ofte var det pancakes, cereal og havregrøt. Jeg pleide å drikke en kaffe og eventuelt spise en frukt. Ellers var jeg flink og var endel innom butikker og kjøpte med meg litt forskjellig ting som jeg kunne ha liggende på hotellrommet. Grønnsaker, nøtter, litt frukt. I tillegg var det flere av stedene jeg bodde hvor vi hadde kjøleskap på rommet, så da kjøpte jeg med meg yoghurt naturell og cottage chesse og hadde med meg det ned på morgenen når jeg skulle spise frokost. Det funket fint! Å spise ute i USA er ikke det minste problem. Egg og bacon og omeletter serveres overalt og de har tusenvis av nydelige salater å velge mellom!

Masse god tur begge to! Kos dere!

e84 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo og trening Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 09:51   #8
Coockie
Medlem
 
Coockie sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 146
Coockie har en fantastisk aura rundt segCoockie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Jeg har hørt at man skal være forsiktig med å kjøpe salater på resturanter osv, at de har en tendens til å sukre salaten. Vet ikke om det er sant, men skulle ikke forundre meg.

__________________
Livet er en dans på roser, men hvem sa at dansing på roser var lett?
Leter du etter noe? Det er ikke noe her. Hvorfor titter du her egentlig?.
Startvekt: 103,6 kg – Mål: -32 kg – Fremgang: -16 kg
Coockie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Det meste med måte Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 10:03   #9
|Ingrrid
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2005
Innlegg: 272
|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg|Ingrrid har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Ja, så fremt de ikke tar fra meg flymaten så er den i orden, babybel, kokte egg og kanskje en boks med litt stekt kylling eller så blir nok med på turen.

Er mer DER jeg er bekymret, men det er sant, det løser seg jo!! Jeg er kanskje mest redd for at venninnene mine blir sure fordi jeg ikke vil ta den pizzaslizen på hjørnet eller helle i meg en sukkerbombe av en cosmopolitan, men det må jeg vel få velge selv! Jeg spiser salaten min jeg, og kanskje har de en sukkerfri cosmopolitan å tilby og Og jeg skal da på med helene, det er hvertfall ingen karber i dem!

håhå, takk for mange fine svar

|Ingrrid er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 10:04   #10
Poppy
Medlem
 
Poppy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 116
Poppy er ny på veien

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av Coockie, her.

Jeg har hørt at man skal være forsiktig med å kjøpe salater på resturanter osv, at de har en tendens til å sukre salaten. Vet ikke om det er sant, men skulle ikke forundre meg.

Det er ofte mye sukker i dressingene. Også de dressingene som de sier bare er olje og eddik.

Spør alltid om å få dressingen servert ved siden av maten. Det er et spørsmål de er vant til å få.

God tur!

Poppy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 10:09   #11
Kula
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.389
Kula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastiskKula er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av |Ingrrid, her.

Noen lavkarbere som har vært i New York? Skal på jentetur og vil ikke bryte min nye livsstil! En utfordring er jo flyturen og da, jeg må vel smugle med jeg kjøtt og ost

Alle tips taes med stor takk!!


Når du først kommer frem, har New York en mengde gode restauranter. Hvis dere velger et klassisk steakhouse, er dere omtrent garantert en god opplevelse. Mye kjøtt av høy kvalitet, og de tilpasser tilbehøret til dine ønsker. En banker blant New Yorks gamle, klassiske steakhouses er Smith & Wollensky på hjørnet av 49th og 3rd (rett bak Waldorf-Astoria). Bestill bord på forhånd +1 212 753 1530.

Å leve lavkarbo i NY er svært enkelt. God tur!


-

Kula er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 11:55   #12
ada-emilie
Sperret
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 2.076
ada-emilie har en fantastisk aura rundt segada-emilie har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Reiser til New York - mat der borte??

Opprinnelig lagt inn av Aline, her.

Hei, jeg skal selv til LA i vinterferien.
Der borte kommer frokosten til å bli vanskelig i forhold til hva hotellet reklamerer med

Det må vel være egg, ost og kjøttpålegg til frokost du kan ta?

ada-emilie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: egenkomponert Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 16:17   #13
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Nope... De skriver continental frokost, men de har havregryn/grøt, og belgiske vafler du kan steke selv... Så jeg supplerer med eget

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 16:38   #14
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Også har de fleste mat-kjedene i USA lavkarbo-alternativer, det så jeg ihvertfall sist jeg var der

Dvs feks fridays, olive gardens og slike

Da jeg var der sist laget de omelett på bestiling på hotellet til frokost

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 15-02-11, 18:15   #15
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Jeg skal på vennindetur til NY i slutten av mars selv, så følger med her. Tror kanskje jeg spiser litt liberal lavkarbo den uken jeg skal være der. Vi får se.

Kanskje få kjøpt med seg noe lavkarbovarer hjem.

Noen som har noen tips utover Atkinsbarer?

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 11:06   #16
Aline
Admin
 
Aline sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2004
Hvor: Bergen
Alder: 42
Innlegg: 15.345
Aline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastiskAline er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Sist jeg var der fant jeg haugevis med sukkerfri godis! Men det er jo ikke noe man bør hive i seg...
Jeg har planer om å kjøpe med meg sukkerfri oreo's om de fremdeles har det, så kan jeg lage oreokake!

Bakemiks og sånt er også billigere

__________________
Aline

Nybegynnerinfo!


Aline er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 16-02-11, 22:12   #17
Thess111
Nytt Medlem
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 1
Thess111 er på en erverdig vei
Smile

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Understand english?? USA is the country of FAT foods...so no problems living Low Carb there!! Jeg er akkurat flyttet til Norge og syns det er vanskeligere her. Bacon og egg frokost....ALLE restauranted serverer frokost, bare og bestille high protein. Hamburgere uten bunn.... OG ikke mindst....Visit a LOCAL SUPERMARKET... Mange Mange Low Carb produkter tilgenglige og det er MYE billige en her. I just got back with a suitcase filled with low carb foods and Atkin Bars!!! Good luck!
Thess

Thess111 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Somersize (Suzanne Somers) Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:36   #18
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av Thess111, her.

Understand english?? USA is the country of FAT foods...so no problems living Low Carb there!! Jeg er akkurat flyttet til Norge og syns det er vanskeligere her. Bacon og egg frokost....ALLE restauranted serverer frokost, bare og bestille high protein. Hamburgere uten bunn.... OG ikke mindst....Visit a LOCAL SUPERMARKET... Mange Mange Low Carb produkter tilgenglige og det er MYE billige en her. I just got back with a suitcase filled with low carb foods and Atkin Bars!!! Good luck!
Thess

Ja, må innom et supermarked ja Må få med noe produkter hjem. Er litt redd for å fylle kofferten med godterier. Vist jeg hadde greid å fordele det utover en laaaang periode når jeg kom hjem så hadde det vært greit, men det har en tendens til å gå unna. Men litt må det bli, og en del andre produkter, sånne tortillalefser som jeg hører noen skriver om her, er vel noe som er aktuelt.

Nå er målet å bli lirr slankere, så jeg kan få handla meg litt klær. Gleder meg, har aldri vært i NY

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:46   #19
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Føyer meg bare inn i rekkene med tipset om å gå i ett supermarked , utrolig mye mat som er lavcarbo der. Tortillasene er supergode :-)
Nå er det vel ikke veldig mange av de store supermarkedene rett i bykjernen i new york men noen finner du nok

Kos deg masse i New York! You`ll love it there :-)
Det er iallefall min absolutte favoritt by!!!

Masse god shopping i new york , men ett godt tips er å besøke premium outlet som ligger 1 times busstur unna. Der har du en liten landsby av designerbutikker til en veldig billig penge..Kan gjøre noen kupp , men beregn en hel dag.

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 08:50   #20
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.

Føyer meg bare inn i rekkene med tipset om å gå i ett supermarked , utrolig mye mat som er lavcarbo der. Tortillasene er supergode :-)
Nå er det vel ikke veldig mange av de store supermarkedene rett i bykjernen i new york men noen finner du nok

Kos deg masse i New York! You`ll love it there :-)
Det er iallefall min absolutte favoritt by!!!

Masse god shopping i new york , men ett godt tips er å besøke premium outlet som ligger 1 times busstur unna. Der har du en liten landsby av designerbutikker til en veldig billig penge..Kan gjøre noen kupp , men beregn en hel dag.

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7
Denne du mener? Den er allerede booket inn etter tips fra andre. Og det passer bra for lommeboken, og fint å få kjøpe litt klær til ungene mine også. Så jeg og min shoppingglade venninde vil nok gledelig bruke en HEL dag der. Gleder meg enda mere.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 13:20   #21
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7
Denne du mener? Den er allerede booket inn etter tips fra andre. Og det passer bra for lommeboken, og fint å få kjøpe litt klær til ungene mine også. Så jeg og min shoppingglade venninde vil nok gledelig bruke en HEL dag der. Gleder meg enda mere.

Åååh - du er så heldig som får dra på outlet! Bare HUSK å ikke pakk kofferten din full med klær og sko - du trenger plass på vei hjem!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 15:47   #22
anette76
Medlem
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: porsgrunn
Alder: 48
Innlegg: 287
anette76 er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av Tiki, her.

http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=7
Denne du mener? Den er allerede booket inn etter tips fra andre. Og det passer bra for lommeboken, og fint å få kjøpe litt klær til ungene mine også. Så jeg og min shoppingglade venninde vil nok gledelig bruke en HEL dag der. Gleder meg enda mere.

Jepp det er dne jeg mener! Jeg var på jentetur i november 2008 og handlet en hel koffert der oppe.. Herregud som vi handlet.
Tror begge ungene mine fikk ny garderobe altså.. he he
Levis outleten er super hvis du skal ha jeans til barna. koster ca 180,- pr par og holder vanvittig lenge ( selv til barn). Factory brand store er en skobutikk med masse forskjellige merksko som er veldig rimelig. Kjøpte DC sko til mine barn der for under 150,- pr par.
Alt finnes der , og vi var der en hel dag og kom gjennom ca 1/3 av butikkene. Så kos dere shoppingglade jenter

__________________


anette76 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: south beach Svar med sitat
Gammel 17-02-11, 17:17   #23
Tiki
Seniormedlem
 
Tiki sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 642
Tiki er på en erverdig vei

Sv: Reiser til New York - mat der borte?

Opprinnelig lagt inn av anette76, her.

Jepp det er dne jeg mener! Jeg var på jentetur i november 2008 og handlet en hel koffert der oppe.. Herregud som vi handlet.
Tror begge ungene mine fikk ny garderobe altså.. he he
Levis outleten er super hvis du skal ha jeans til barna. koster ca 180,- pr par og holder vanvittig lenge ( selv til barn). Factory brand store er en skobutikk med masse forskjellige merksko som er veldig rimelig. Kjøpte DC sko til mine barn der for under 150,- pr par.
Alt finnes der , og vi var der en hel dag og kom gjennom ca 1/3 av butikkene. Så kos dere shoppingglade jenter

Takk for gode tips. 1/3 del ja, herlighet, kommer til å bli passe stresset da. Ja her blir det slank koffert på vei over, og helt sikkert kjøp av bag / koffert der borte så vi får med oss alt tilbake. Sko, joggesko bl. har jeg skjønt er veldig billig. Ja gleder meg bare mere og mere til dette.

__________________
Tiki
xxxxxxx
Tiki er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF, ca. 20 kh/dag Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Karen B's New York Cheesecake Nille Bakst 31 30-06-13 20:20
Lavkarboshopping i New York? Evalett Spørsmål og svar 15 02-11-09 23:12
Klesshopping i New York siljeand Generell diskusjon 5 16-09-09 00:06
Forbud mot transfett, i New York... Borealis Nyheter / media 20 24-01-07 17:41
New York Style cheesecake paprika Kake/dessert og snacks 2 23-04-06 17:01


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no