Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Oppskrifter, bøker og andre tema > Mer enn 30 kg overvekt

Melder meg inn her jeg

Mer enn 30 kg overvekt Vi som trenger å ta av 30 kilo eller mer står gjerne overfor ekstra store utfordringer. Her deler vi erfaringer, gir gode råd og støtter hverandre.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 20-05-11, 09:24   #1
Liz85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 4
Liz85 er på en erverdig vei
Smile

Melder meg inn her jeg

Da har jeg endelig bestemt meg for at nok er NOK! Har slitt med overvekt hele livet men aldri klart å få full kontroll på vekta før..

Jeg er 26 år, nybakt mamma og utdannet sykepleier.
Jeg har en stund prøvd meg litt på Herbalife men har funnet ut at jeg må ha mer mat da jeg stadig går på kjempesmeller om jeg skal leve på shake. Så da falt jeg for lavkarbo. Er nok litt å sette seg inn i, men tror da jeg har kommet på rett plass for å få tips og råd Må si jeg ble skikkelig imponert da jeg var inne på bildetråden her *bøyer meg i støvet* Men jeg skal pinade meg være like flink jeg også

Såh, da starter min kamp mot kiloene, første hovedmål er ned 40 () kg!

Liz85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:28   #2
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Melder meg inn her jeg =)

Velkommen og lykke til! Det er en velsignelse at det finnes et kosthold man kan gå ned på UTEN og være sulten OG med så mye god mat

Om du ikke allerede har funnet den - kan jeg anbefale arnakristins flotte nybegynnertråd som inneholder info og svar på de fleste spørsmålene du vil ha i starten. Bokmerk den og les den!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:43   #3
LibraGirl
Seniormedlem
 
LibraGirl sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Bodø
Alder: 35
Innlegg: 688
LibraGirl er ny på veien

Sv: Melder meg inn her jeg =)

Så bra at du har tatt steget
Hjelper kansje å sette delmål ang vekta
så blir det så mye gøyere på veien ned
Lykke til

__________________


LibraGirl er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ca 50-60gkh pr dag Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 12:46   #4
lifejack
Seniormedlem
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Oslo
Innlegg: 968
lifejack er en juvellifejack er en juvellifejack er en juvel

Sv: Melder meg inn her jeg =)

Hei, og hjertelig velkommen hit
Les den fine linken i innlegget til Nerthus. Veldig mye nyttig info!
Og LYKKE TIL på veien "nedover"

lifejack er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dag Viljen Poleszynski er en bra mann:) Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 19:36   #5
Piripi
Juniormedlem
 
Piripi sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Molde
Innlegg: 40
Piripi er på en erverdig vei

Sv: Melder meg inn her jeg

Velkommen hit og lykke til!

__________________
Piripi er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 21:22   #6
Mamseen
Medlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Skien
Innlegg: 68
Mamseen er på en erverdig vei

Sv: Melder meg inn her jeg

Velkommen hi Her er det mange gode råd og god støtte!!!

__________________

Mamseen er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dr. Hexeberg Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:07   #7
Thetis
Nytt Medlem
 
Thetis sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Bergen
Innlegg: 2
Thetis er på en erverdig vei

Sv: Melder meg inn her jeg

Hei
Eg har klart 20 kilo på en annen diett, men det var direkte sulting, så etter å ha snakka med ei venninne som begynte på lavkarb, og etter å ha lest meg litt opp på dette her bestemte eg meg for å prøve! Eg har enda 20 kilo igjen, og syns dette er skikkelig hardt egentlig..

Akkurat nå har eg bare skikkelig vondt i hodet og føler meg rimelig uggen, litt som influensa, er det vanlig i starten?

__________________
Thetis
Thetis er avlogget   Min kostholdsfilosofi: hakuna matata Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:12   #8
Liz85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 4
Liz85 er på en erverdig vei

Sv: Melder meg inn her jeg

Takk for lykkeønskninger! De kommer godt med! Den nybegynnertråden var bare helt suveren! Ser det er endel å sette seg inn i, men får bare bruke litt tid på å komme meg skikkelig inn i det

Liz85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 22:16   #9
Liz85
Nytt Medlem
 
Medlem siden: May 2011
Innlegg: 4
Liz85 er på en erverdig vei

Sv: Melder meg inn her jeg

Opprinnelig lagt inn av Thetis, her.

Hei
Eg har klart 20 kilo på en annen diett, men det var direkte sulting, så etter å ha snakka med ei venninne som begynte på lavkarb, og etter å ha lest meg litt opp på dette her bestemte eg meg for å prøve! Eg har enda 20 kilo igjen, og syns dette er skikkelig hardt egentlig..

Akkurat nå har eg bare skikkelig vondt i hodet og føler meg rimelig uggen, litt som influensa, er det vanlig i starten?

Ut fra det jeg har lest ser det ut til at det ikke er uvanlig å føle seg uvel i kroppen til å begynne med.. Håper det går over så du føler deg bedre ganske så kjapt

Liz85 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Gammel 20-05-11, 23:20   #10
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Melder meg inn her jeg

Opprinnelig lagt inn av Thetis, her.

Hei
Eg har klart 20 kilo på en annen diett, men det var direkte sulting, så etter å ha snakka med ei venninne som begynte på lavkarb, og etter å ha lest meg litt opp på dette her bestemte eg meg for å prøve! Eg har enda 20 kilo igjen, og syns dette er skikkelig hardt egentlig..

Akkurat nå har eg bare skikkelig vondt i hodet og føler meg rimelig uggen, litt som influensa, er det vanlig i starten?

Hvis du leser nybegynnertråden vil du finne informasjon om abstinensene i starten av kostholdsendring. Du vil muligens oppleve og bli litt surrete også - og glemme opplagte ting Tenk på det som at ting er i endring og hold ut! Varer ofte bare en maks to uker. Skikkelig fettforbrenning kan ta 2-8 uker, dette er individuelt Spis godt med mat og spesielt fett de første ukene så kroppen får litt lettere tilgjengelig næring siden den nå ikke får karbo i særlig grad. Spis godt med grønnsaker også. Første uka er verst - så hold ut!

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 21-05-11, 00:16   #11
Pøsh
Seniormedlem
 
Pøsh sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Akershus
Alder: 45
Innlegg: 738
Pøsh er ny på veien

Sv: Melder meg inn her jeg

Gratulerer som nybakt mamma

Lykke lykke til!! Les masse her inne og se på alle bildetrådene, det er flere enn den du kommenterte i. Det er så vanvittig motiverende! Jeg gjorde det samme, nok var nok og dermed var jeg igang. Så på bilder her, leste litt i journaler og fant noen enkle oppskrifter til å starte med.
Så her sitter jeg nesten 4 mnd senere og nesten 10 kg lettere. Livet er herlig

__________________
Min journal

Pøsh er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Melder meg inn her Lizzz Mer enn 30 kg overvekt 4 06-10-10 22:46
Melder meg inn tinus76 Mer enn 30 kg overvekt 7 26-10-09 13:14
Da melder jeg meg inn her jeg linda76 Ketolysekuren 10 19-02-09 17:37
Jeg melder meg inn her jeg sandza Mer enn 30 kg overvekt 12 12-02-09 07:50
Melder meg forsiktig inn her jeg! Millsi Ketolysekuren 11 15-10-07 11:37


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no