Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Lavkarbo generelt

Flau ang blomkål

Lavkarbo generelt Generell diskusjon omkring lavkarbo, lavglykemisk og karbohydratkontrollert kosthold.

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 25-05-11, 20:30   #1
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Flau ang blomkål

Jeg ble faktisk ganske flau jeg nå. Jeg elsker blomkål og har tenkt som så at det er sunt og godt, og ingen karbo. Men hallo da det er jo karbo i det. Det hadde jeg faktisk aldri trodd. Greit man lærer så lenge man lever men får da være måte på....

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 25-05-11, 21:00   #2
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jeg ble faktisk ganske flau jeg nå. Jeg elsker blomkål og har tenkt som så at det er sunt og godt, og ingen karbo. Men hallo da det er jo karbo i det. Det hadde jeg faktisk aldri trodd. Greit man lærer så lenge man lever men får da være måte på....

He, he, ja man lærer så lenge man lever

Det er vel bare kjøtt og fisk som ikke inneholder karber.
Blomkål er sunt og godt og har trege karbohydrater, der ligger en del av forskjellen

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 07:51   #3
David
Medlem
 
Medlem siden: Aug 2005
Alder: 48
Innlegg: 207
David er ny på veien

Sv: Flau ang blomkål

Kokt blomkål inneholder 2,3 g kh pr 100 g. En blomkål veier rundt en halv kilo, pluss minus. Da inneholder en blomkål 11 - 12 kh. Og man spiser vel ikke en hel blomkål alene?

Vi bruker blomkål mye, spesielt som mos. Ha oppi en god klatt meierismør, en skvett fløte, litt hvitt pepper, og kjør med stavmikser. Kjempegodt og veldig sunt. Skulle passe for de fleste LK-ere, om man ikke kjører strengt Skaldemann f. eks.

__________________
David er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 08:02   #4
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av David, her.

Kokt blomkål inneholder 2,3 g kh pr 100 g. En blomkål veier rundt en halv kilo, pluss minus. Da inneholder en blomkål 11 - 12 kh. Og man spiser vel ikke en hel blomkål alene?

Vi bruker blomkål mye, spesielt som mos. Ha oppi en god klatt meierismør, en skvett fløte, litt hvitt pepper, og kjør med stavmikser. Kjempegodt og veldig sunt. Skulle passe for de fleste LK-ere, om man ikke kjører strengt Skaldemann f. eks.

Ehh jo jeg spiser lett ett og ett halvt blomkål alene pr dag

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 08:04   #5
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Flau ang blomkål

Oj, ja det var mengder! Men det fine er jo at det er slike karber man vil ha.

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 08:04   #6
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Ehh jo jeg spiser lett ett og ett halvt blomkål alene pr dag

Det er ikke så vanskelig det

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 09:08   #7
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Åh bra det ikke bare er meg da. Hihi. Er dem små kan hende jeg spiser opp i to også. Syns det er kjempe godt når det blir mos av det.
Men i vanlig løk- hvor mye karbo er det i en? Er så glad i løk også men ser nå at jeg må justere litt opp og ned.
Har så lett for å små spise litt. Så totalen blir så mye.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 09:11   #8
nellie
Seniormedlem
 
nellie sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Sarpsborg
Alder: 38
Innlegg: 14.496
nellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisknellie er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Løk har ganske mye. 5.7 kh pr 100 gram. Og en "normal" løk veier ca 100 gram. Er det så restriktivt med karbohydrater på South beach? Spørs kanskje hvor i løpet man ligger?

__________________
nellie er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 09:12   #9
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Åh bra det ikke bare er meg da. Hihi. Er dem små kan hende jeg spiser opp i to også. Syns det er kjempe godt når det blir mos av det.
Men i vanlig løk- hvor mye karbo er det i en? Er så glad i løk også men ser nå at jeg må justere litt opp og ned.
Har så lett for å små spise litt. Så totalen blir så mye.

Sjekk matavaretabellen for å finne karboinnholdet i de forskjellige matvarene. Det er ganske mye i løk.

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 09:24   #10
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Det er vel bare kjøtt og fisk som ikke inneholder karber.

Og ost, vel?

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:34   #11
Imse
Seniormedlem
 
Imse sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2005
Hvor: Hedmark
Innlegg: 9.680
Imse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastiskImse er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Og ost, vel?

Kommer an på hva slags ost det. Vanlig hvitost inneholder litt karber. Kremost inneholder 3-5g karbo pr 100g fordi de er laget av fløte og inneholder da myse( myse er det søte, det man koker brunost og prim av= melkesukkervann).

Imse er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent 0-20 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:40   #12
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Peppa Gris, her.

Oj, ja det var mengder! Men det fine er jo at det er slike karber man vil ha.

Ja, det er slike karber man vil ha. Jeg vet ikke helt hvordan reglene er på south beach, om det er strikt telling eller ikke - jeg har et slags ketolyse/skaldeman-grunnlag kostfilosofimessig selv, og rimelig god peiling på hvor mye jeg klarer å spise, etter snart to år med ketogent kosthold... med den konsekvens at jeg ikke gidder å telle så fælt, og egentlig synes alt av riktig mat er supert, uansett mengde, hehe.

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:42   #13
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flau ang blomkål

Det står 0 på de vanligste hvitostene som Jarlsberg, Norvegia, nøkkelost, Brie og Cheddar. Isj, nå trodde jeg det stod 0 på Creme Brulee, og ble helt hyper. Men så stod det altså Crème Chérie.

Jeg har laget meg en regel. Når jeg har kommet til 10 kh, må jeg leve på laks og ost resten av dagen. Det finnes jo sikker mye med 0, men så ny som jeg er i gamet er det nok å tenke på. Enn så lenge.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:47   #14
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Flau ang blomkål

Nå ble jeg så inspirert at jeg måtte steke meg masse blomkål

Battillip: Hvorfor stopper du på 10? Er ikke det veldig lavt?

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:50   #15
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.


Battillip: Hvorfor stopper du på 10? Er ikke det veldig lavt?

For å være på den sikre siden. Jeg leser og leser, men har ikke funnet en øvre grense. Har ikke bok, og syns ikke jeg kan spørre hele tiden.

Trodde jeg hadde lest 10 et sted her inne. Nå er jeg så slavisk at jeg ikke tør å gamble, men jeg øker veldig gjerne. Hva er vanlig å ligge på, da?

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:54   #16
Rin
Seniormedlem
 
Rin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Oslo
Alder: 38
Innlegg: 6.608
Rin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastiskRin er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

For å være på den sikre siden. Jeg leser og leser, men har ikke funnet en øvre grense. Har ikke bok, og syns ikke jeg kan spørre hele tiden.

Trodde jeg hadde lest 10 et sted her inne. Nå er jeg så slavisk at jeg ikke tør å gamble, men jeg øker veldig gjerne. Hva er vanlig å ligge på, da?

15-20 gram karbohydrat daglig er vanlig utgangspunkt for ketogen diett. Etter en viss tid med dette kan man ofte utvide med litt mer, men man må hele tiden kjenne på egen kropp hva man tåler. Man trenger heller ikke å være i ketose for å dra god nytte av lavkarbokosthold - best å velge hva man trives best med!

__________________
Min krympedagbok & Lavkarbosaurus!
-33 kg med ketogen LCHF. Vedlikeholder normalvekta.


Rin er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo-høyfett-nullkorn-passemett Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:55   #17
Peppa Gris
Seniormedlem
 
Peppa Gris sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.140
Peppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt liktPeppa Gris er veldig godt likt

Sv: Flau ang blomkål

Som 157 sier, er det ketogen diett så er det mellom 15 og 20 og så øker man forsiktig etterhvert for å se hva man tåler

__________________
Min journal
Peppa Gris er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Mindre karbohydrater, mer trening! Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:56   #18
TrillTrall
Seniormedlem
 
TrillTrall sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: Trøndelag
Alder: 55
Innlegg: 5.374
TrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastiskTrillTrall er bare helt fantastisk

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Men i vanlig løk- hvor mye karbo er det i en? Er så glad i løk også men ser nå at jeg må justere litt opp og ned.
Har så lett for å små spise litt. Så totalen blir så mye.

Her http://www.forskning.no/artikler/2008/juni/185815 står bl.a.:

Karbohydrater i løk lagres ikke i form av stivelse slik som hos poteter, men i form av fruktan som spaltes først i tykktarmen, og gir derfor ikke noen økning i blodsukkeret

Det må vel bety at man bare kan spise så mye løk man orker? Det gjør i alle fall jeg.

__________________
Uansett hvor sakte du løper, knuser du alle som ligger på sofaen!

http://lilletrilles.blogspot.no/
TrillTrall er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo :) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 10:59   #19
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flau ang blomkål

Fine greier! Takk!

Da øker jeg til 15. Jeg var i ketose på dag to. I ketose, kvalm og svimmel.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:00   #20
Batillip
Medlem
 
Batillip sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Alder: 49
Innlegg: 363
Batillip har en fantastisk aura rundt segBatillip har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Flau ang blomkål

Du verden! Her går det så fort at jeg må lære meg å sitere.

Batillip er avlogget   Min kostholdsfilosofi: < 15 Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:24   #21
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av TrillTrall, her.

Her http://www.forskning.no/artikler/2008/juni/185815 står bl.a.:

Karbohydrater i løk lagres ikke i form av stivelse slik som hos poteter, men i form av fruktan som spaltes først i tykktarmen, og gir derfor ikke noen økning i blodsukkeret

Det må vel bety at man bare kan spise så mye løk man orker? Det gjør i alle fall jeg.

Jippi Jeg også har spist masse løk. Det er så godt. Så kanskje jeg kan fortsette med det store inntaket da. Hehe

Neida south beach er ikke så strengt. Men jeg har funnet en måte der jeg går ned 1 kg i uken. Det vil jeg holde til jeg kommer meg såpass ned at jeg kan skimte målet. Jeg har så mange kg jeg må ned at jeg tør ikke begynne å løsne strikken å eksperimentere. Det kan jeg gjøre litt seinere. Jeg har det så fint slik jeg har det nå. Oversiktlig og greit.
Men siste to ukene så har jeg spist litt for mye. Plutselig beveger vekta seg oppover. Derfor jeg satt å studerte blomkål, noe jeg aldri hadde trodd at det faktisk inneholdt karbo.

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:26   #22
Gracella
Seniormedlem
 
Gracella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Finnmark
Innlegg: 2.881
Gracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt avGracella har veldig mye å være stolt av

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Og ost, vel?

Ja, kom faktisk ikke på det i farta , så takk skal du ha.

Men på ost MÅ man lese på innholdsfortegnelsen, det er ikke alt som er 0 g karbo

__________________
”Hvis det ikke er meningen at vi skal spise dyr, hvorfor er de da lagd av kjøtt?”-Homer Simpson

Gracella
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=29970
Gracella er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ferdig på Ketolyse, nå lavkarbokosthold Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 11:28   #23
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Gracella, her.

Ja, kom faktisk ikke på det i farta , så takk skal du ha.

Men på ost MÅ man lese på innholdsfortegnelsen, det er ikke alt som er 0 g karbo


Ost er kjempe godt, men dessverre så klarer jeg bare å spise den når den er smeltet. Aldri rett fra pakken. Får det bare ikke ned uten å smelte

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Gammel 26-05-11, 22:23   #24
Alkazelters
Seniormedlem
 
Alkazelters sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2005
Hvor: Oslo
Alder: 43
Innlegg: 504
Alkazelters er en juvelAlkazelters er en juvelAlkazelters er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.

Jippi Jeg også har spist masse løk. Det er så godt. Så kanskje jeg kan fortsette med det store inntaket da. Hehe

Neida south beach er ikke så strengt. Men jeg har funnet en måte der jeg går ned 1 kg i uken. Det vil jeg holde til jeg kommer meg såpass ned at jeg kan skimte målet. Jeg har så mange kg jeg må ned at jeg tør ikke begynne å løsne strikken å eksperimentere. Det kan jeg gjøre litt seinere. Jeg har det så fint slik jeg har det nå. Oversiktlig og greit.
Men siste to ukene så har jeg spist litt for mye. Plutselig beveger vekta seg oppover. Derfor jeg satt å studerte blomkål, noe jeg aldri hadde trodd at det faktisk inneholdt karbo.

Dette med at karbohydratene i løk ikke tas opp er ikke riktig. Karbohydratene som oppgis i løk er mono og disakkarider (enkelt sagt:sukker) altså 5,7 gram. I tillegg finnes det noen karbohydrater som ikke tas opp, men dette inngår altså ikke i de 5,7 grammene som du uansett må telle med.

Alkazelters er avlogget   Min kostholdsfilosofi: OE Svar med sitat
Gammel 27-05-11, 08:30   #25
Newstart
Seniormedlem
 
Newstart sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Midt på kartet:)
Innlegg: 1.032
Newstart er en juvelNewstart er en juvelNewstart er en juvel

Sv: Flau ang blomkål

Opprinnelig lagt inn av Alkazelters, her.

Dette med at karbohydratene i løk ikke tas opp er ikke riktig. Karbohydratene som oppgis i løk er mono og disakkarider (enkelt sagt:sukker) altså 5,7 gram. I tillegg finnes det noen karbohydrater som ikke tas opp, men dette inngår altså ikke i de 5,7 grammene som du uansett må telle med.


Hummm.... visste det var for godt til å være sant

Newstart er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo(-25kg) Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Blomkål? Badeand Spørsmål om matvarer og oppskrifter 7 31-12-10 14:00
Blomkål jeef-micro Lavkarbo generelt 42 11-05-10 22:18
Flau Frøya Fysisk og mental helse 1 10-07-06 01:01
Blomkål Elena Lavkarbo generelt 5 07-11-05 20:02


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no