Søk i lavkarbosidene:
Tilpasset søk
Gå tilbake   Lavkarbo.no :: Karbojunkie > Kosthold og helse > Kostholdsfilosofier > Ketolysekuren

Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Del denne siden:

Svar
 
Trådverktøy
Gammel 09-07-11, 11:16   #1
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Jeg raste kjapt ned i begynnelsen 10 kg på 2 mnd og en dag... nå gikk det 2 uker før det siste 1,2 kg slapp kan noen se på nin graf om jeg kanskje må legge om litt på maten min kalorier ol..

Eller er det normalt at det flater ut på slutten... Når jeg talte kalorier så gikk jeg ned fra 85-63 på 4 mnd



Her er link
http://www.tickerfactory.com/ezticke...a=hl&t=wch1VDy

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:42   #2
bente1
Seniormedlem
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 1.310
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Gratulerer med stooooor nedgang, synes du skal være kjempefornøyd med deg selv jeg

I forhold til hvor lav BMI du har, så har du gått veldig rask ned i vekt. Jeg startet omtrent samtidig med deg og jeg har høyere BMI, men har fremdeles ikke nådd 10 kg som er mitt første delmål

Lavkarbo virker vektregulerende, så det er helt naturlig at det flater ut på slutten. Nå har du kommet innenfor grensen for det som regnes som normalvektig, og da er det ikke sikkert kroppen vil gi fra seg resten av fettet like lett. Vær kjempefornøyd med det du har oppnådd, og vær tålmodig og ta resten over lengre tid

Siden du har gått på lavkalori tidliger for så å ha gått opp i vekt igjen, så har du jo også fått erfare på kroppen at denslags hurtiglslanking ikke gir varige løsninger

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 11:52   #3
Nerthus
Seniormedlem
 
Nerthus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 53
Innlegg: 6.244
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Mye vil ha mer heter det Du har hatt en fantastisk fin og jevn nedgang - du går fremdeles ned i vekt og er komfortabel med kostholdet.

Fortell meg igjen hvorfor du vil endre på dette?

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:00   #4
Dolly
Seniormedlem
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Klepp Stasjon
Alder: 41
Innlegg: 645
Dolly har en fantastisk aura rundt segDolly har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Opprinnelig lagt inn av Nerthus, her.

Mye vil ha mer heter det Du har hatt en fantastisk fin og jevn nedgang - du går fremdeles ned i vekt og er komfortabel med kostholdet.

Fortell meg igjen hvorfor du vil endre på dette?

Hadde nok håpet å få av alt før ferien... men er vel en smule optimistisk.. det tok nesten 2 år å gå fra 63-75,5 og det er vel seigere nå... har ennå masse fett under huden og en god valk når jeg sitter.. begynner nok å bli litt utålmodig..

Dolly er avlogget   Min kostholdsfilosofi: 100-150 karb og 1500-1600kcal Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:31   #5
<insert_scary_name_here>
Seniormedlem
 
<insert_scary_name_here> sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 1.313
<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill<insert_scary_name_here> er virkelig snill

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Det er helt, helt, helt normalt at det går tregere når man er nærme. Og - du har en normalvekt i følge bmi'en, da er det ikke sikkert at kroppen din er med på at du har så mye å gå ned, selv om du (inni hodet) mener det er mye. Gi det tid - du har jo ikke en gang sluttet å gå ned, det går bare saktere. Slapp av og pust. Dette fikser kroppen din - om den vil.

__________________
<insert_scary_name_here> er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:41   #6
Charlott
Seniormedlem
 
Charlott sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 57
Innlegg: 4.182
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

11 kg på 12 uker er jo knallbra! Henger meg på de andre her, du må nok bare finne den kjedelige tålmodigheten og gi kroppen tid....

__________________



Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:50   #7
Señora
Seniormedlem
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Rogaland
Innlegg: 806
Señora har en fantastisk aura rundt segSeñora har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Du var der jeg er nå, og jeg har flatet veldig ut på vektkurven allerede.

Trykk på signaturen min så får du se min graf. Treg, fin jevn nedgang og litt oppgang og litt nedgang.

Gratulerer med flott nedgang!

Señora er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkarbo med telling av kalorier Svar med sitat
Gammel 09-07-11, 12:56   #8
Lil@
Medlem
 
Lil@ sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Alder: 41
Innlegg: 292
Lil@ har en fantastisk aura rundt segLil@ har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

Opprinnelig lagt inn av Charlott, her.

11 kg på 12 uker er jo knallbra! Henger meg på de andre her, du må nok bare finne den kjedelige tålmodigheten og gi kroppen tid....

Åh ja, du må jo være fornøyd med det der! det er jo helt sinnsykt! Jeg skjønner at du vil ha mer, men du har tatt av MYE på kort tid og det er jo normalt for kroppen å skulle holde igjen litt.
Ha litt tålmodighet, så kommer nok de siste kg også..

__________________
Lil@ er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Sunn fornuft og trening 4-5 dager i uken Svar med sitat
Gammel 12-07-11, 19:59   #9
Ueland
Juniormedlem
 
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 36
Ueland er på en erverdig vei

Sv: Nedgangen går så tregt nå, kan noen se på grafen min?

11 kg på 12 uker er helt klart veldig bra, til sammenligning har jeg på lavkalori gått ned 13Kg, hvor mesteparten er i år.

__________________


Ueland er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Lavkalori Svar med sitat
Svar


Aktive brukere som ser på denne tråden: 1 (0 medlemmer 1 gjester)
 

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Lignende tråder
Tråd Trådstarter Forum Svar Siste innlegg
Det går så tregt! Tone Trall Spørsmål og svar 4 01-06-11 15:07
Går så tregt ... Heaven Mer enn 30 kg overvekt 17 09-01-11 21:59
Hvordan få litt fart på nedgangen? sjuggerpløm Generell diskusjon 1 03-08-10 11:01
Dette går tregt Gladys Spørsmål og svar 2 06-04-08 01:51
Øke nedgangen? MonicaA Spørsmål og svar 9 14-03-07 13:53


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no